Jump to content
Nikito82

Избор на акумулатор за к24а3

Recommended Posts

Е на Вега е 400а jis стандарт. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Опа, вярно!

Но е с 2 години гаранция.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То да не ти се налага, на др кола имаше 3г и на 2г сгъна, върнах го дадоха ми нов ама се чакаше седмица. Добре че приятел ми даде на заем. 

Редактирано от Nikito82

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сериозно, колко страници тема ти трябва, за да избереш акумулатор? Ако имаш такива притесненя за това дали е подходящ, от коя страна са му клемите и прочее - за около 150лв ще вземеш оригинален, от тия дето карат по 5-6 години на някои колеги, че има и общи поръчки от там в момента. Ако не, тук всеки ще си похвали (или оплюе) неговото, без да ти казва в какви условия и как му е/не му е изкарал много. Отделно тая Варта на една година, няма ли поне 2-3 години гаранция? Най-скапаните акумулатори, които съм карал все изкарват по 3 години, без никакви грижи. Ако имаш проблеми със зареждането или се случва да забравяш консуматори в колата и пада до нулата, никой акумулатор няма да изтрае дълго.

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Охо много  изводи на аба си направил. Така купих колата, на акумулатора има бележка, че е от 20.1.2017. И какви консуматори щом като извадиш ключа само фарове има. И колко акумулатора  се предложиха 3, един оригинален и два заместителя? Къде ги видя по 150лв оригиналните? Прати ми един утре като знаеш много. Е аман все от хора дето хем не са от помощ, хем все си топят гагите където не трябва. 

 

И нямам проблем със зареждането,  14.8в си е. То е ясно че 330А са малко. Ама ти да си кажеш. Ако беше оки за какво да е 430А оригиналния ;)

Редактирано от Nikito82

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 12 минути, Nikito82 написа:

И колко акумулатора  се предложиха 3

Не си прав колега,всеки който ти е отговорил, е с конкретно предложение.:)

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, не така с острия тон!

Всички тук се опитваме да помогнем. Колегата Veseliq също ти даде верни насоки.

Да обобщим малко нещата:

1. Провери си колата за утечка. Без никакви консуматори, токът, който се черпи от акумулатора не трябва да е по-голям от 35 - 50 mA (т.е. 0,035 до 0,05 А). Ако е по-голям, значи или имаш утечка, или забравен консуматор. За пример, един приятел с Волво, не му се затваряше много добре жапката. А вътре в нея имаше малка лампичка. При което тази лампичка му светеше постоянно и му източваше акумулатора.

2. Зареди си хубаво акумулатора с грамотно зарядно и виж как ще пали после. Зареждай го поне веднъж на 3 месеца.

3. Ако всичко по-горе е изпълнено и онтово продълж да ти прави пробеми, тогава тичай да купуваш нов.

За нов имаш избор измежду представените в тая тема предложения.

Оригинален от общите поръчки за 150лв. или някакъв друг от тук, какъвто си избереш. Има и Вега, и Бош, и Молл, и Дюрасел и други с различни гаранции.

Както беше писал и rollin, взимай този, който отговаря на параметрите, на който дават най много гаранция и е най евтин.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зареждал съм го и след това палих почти никамва разлика. 

Редактирано от Nikito82

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 40 минути, Nikito82 написа:

Охо много  изводи на аба си направил. Така купих колата, на акумулатора има бележка, че е от 20.1.2017. 

 

Даваш частична информация и се цупиш, че някой си прави изводи. Няма как да знаем как си купил колата. Ако нямаш фактура за акумулатора, или още повече си взел колата от търговец - не знам какви изводи да си направим, че вярваш на бележка.

преди 40 минути, Nikito82 написа:

И какви консуматори щом като извадиш ключа само фарове има. 

 

При мен и на 7ма и на 8ма генерация, като извадя ключа, плафоните за осветлението вътре могат да се пускат. Тъй като аз самият съм убивал така акумулатор, го зададох като въпрос.

преди 40 минути, Nikito82 написа:

Къде ги видя по 150лв оригиналните?

 

Не само, че съм сложил линк в поста си, но и съм написал как можеш да го поръчаш.

преди 40 минути, Nikito82 написа:

Прати ми един утре като знаеш много. Е аман все от хора дето хем не са от помощ, хем все си топят гагите където не трябва. 

 

Не знам дали знам много, но знам достатъчно, за да мога да си избера акумулатор, както дискове и накладки, без да се развиват дискусии от по над 30 поста. Бях малко по-рязък с тона си, за да не обсъждаме след месец "Избор на чистачки за к24а3". Приеми го като конструктивна критика.

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Конструктивна и не правилна. За това е форум да се пита и обсъжда и да се знае струват ли си 100лв отгоре за ориджинъл. Ама както и да е. 

 

На мене ми се направи забележка за тона, явно защото съм нов, а на тебе не. И да питам за дискове и накладки. За 11 г с алфа не ми се наложи да сменя и пак спира по-добре от Хонда. ;)

 

И да и примене плоафоните работят, но наистина ли мислиш, че съм ги забравил? 

 

Акуто още от лятото пали тегаво, сравнявайки с другата ми кола. А сега вепе е зле, ако не я карам явно всеки ден. За мене 330А са малко! 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко със закъснение, но все пак да пиша, че аз изкарах трудно 3 години с Vega 45AH 400A, който струваше 100 лв и имаше 2 г. гаранция, като накрая едвам палеше. Сега съм със Solite 45AH 400A пак за към 100 лв. като върнеш стария, с 2 г. гаранция от АкумулаториБГ. От година го ползвам, но гледам сега в студа, че понякога на моменти му е като, че ли малко стартовия ток при палене, иначе не е лош за тези пари. Съжалявам, че тогава не си купих Yuasa 48AH 430A , която марка си я дават и за оригинално вграждане при този двигател. Цената излизаше към 165 лв. като върнеш стария акумулатор. Сега гледам, че се продава за 189 лв. от, АкумулаториБГ, но до колкото знам правят и към 15 лв отстъпка ако върнеш стария акумулатор, та не знам заслужава ли си за 20 лв. разлика да си поръчваш акумулатор от Англия, който ако покаже някакъв проблем не е ясно какво ще го правиш, та дори и с гаранция.

За мен това е акумулатора http://akumulatori.bg/335/Product/1301/YUASA 48Ah YBX5053 JIS#info

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз от над 2г съм със Solite но моят е 440А стартов ток. Върши си работата, но няколко пъти съм го зареждал.

Вчера в (големия студ) вечерта запали със замисляне и останаха някои системи по таблото със светеща индикация. След 10-тина секунди си угаснаха, но като я затворих вечерта -гледам бутоните за стъклата светят в тъмното. Миналата зима профилактирах бутончето на шофьорската Б колона, но явно от студа пак не функционира коректно. Разместих го и си угаснаха, но денем няма да ги забележа, че е светло. Иначе плафоните в купето и багажника държа изключени, а не на ауто, точно с тази цел.

Студът действа негативно на много места, така че и нищо да не е забравено, пак може да не е така. :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да споделя и моя опит от края на септември. Тогава разпитах на доста места за Yuasa ... нямаха. Оказа се, че не очакваха и скоро да внесът. Неможели да се разберът с производителя. И съответно си поръчах от UK. Дойде с Габко и крайната цена се получи колкото продавания от Акумулатори.бг

линк

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 От тегавото паленe в зимата, през лятото ме напусна оригиналният акумулатор ХОНДА и то на път за  Полша. Закупих си от Полша Японски акумулатор YUASA 48 ампера и 430 стартов ток и съм много доволен. Цената му там , беше 140лв. с връщането на старият и с 3 годишна гаранция.
post-6093-0-92079700-1502006120_thumb.jpg

Редактирано от Just'Do'It

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тук този акумулатор е 190лв с 2 г гаранция. Както и да е спрях се на този http://akumulatori.bg/302/Product/965/Solite 45Ah-55B24L#info и най вероятно него ще закупя! 

Искам публично да се извиня на Veseliq. Не съм идкал да повишавам тон, да нападам или обиждам никого, не затова съм тук. 

Veseliq, моля приеми моите извинения, надявам се не съм те обидил много. Съжалявам. 

  • Харесвам 2
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

YUASA Silver 5000, кат.№  YBX5053, това е един чудесен акумулатор!

В UK му дават 5 години гаранция. Както се вижда и на самия акумулатор.

В Полша, колегата пише, че му дават 3 години гаранция.

А в нашата мила Родина от http://akumulatori.bg/335/Product/1301/YUASA 48Ah YBX5053 JIS му дават 2 години гаранция. Питах ги защо е толкова малка гаранцията, а те ми отговориха, че такава гаранция им дава производителят. Всъщност всички производители давали за България 2 години гаранция. Стана ми смешно...

А и ме налегнаха разни мисли, както за българските търговци, така и за Европа на двете скорости и др.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хем гаранцията малка , хем цената висока. 

Редактирано от Nikito82

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цената с доставка от gabco излиза същата като от акумулатори.бг. Около 190лв.

https://www.thebatteryshop.co.uk/yuasa-12v-48ah-430a-silver-car-battery-ybx5053-hsb053-8583-p.asp

Гаранцията: https://www.thebatteryshop.co.uk/warranty-20-w.asp

Но и ти правилно си се насочил.

Редактирано от dandilov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Спрях се на този http://akumulatori.bg/302/Product/965/Solite и го поръчах. Утре ще е при мен. По нататък ще напиша впечатления. Благодаря на всички   които се включиха в дискусията. Благодаря специално на Цецо, че ми каза за този модел. 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Едно от нещата, които удължават много живота на акумулаторите и е добре да направиш - е да го заредиш до горе, на зарядно, преди да го сложиш. Или поне първите дни след като си го сложил. Иначе никога няма да достигне максималния си капацитет. Почти никой в днешно време не го прави, а трябва.

  • Нагоре 1
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Потвърждавам. Моя го купих от местно сервизче (което е представител на марката), но не ми го дадоха веднага. Казаха че ще го включат да се зареди и ме викнаха да го монтирт чак на следващия ден (привечер).

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Утре като дойде, ще ида до моя приятел в сервиза и ще го сложа на зарядно. Колко часа трябва да стои? Докато покаже, че зарежда с 0А ли? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тия зарядни от лидл ултимейт спиид стават ли да си взема едно? 

Screenshot_20180119-173411.png

Редактирано от Nikito82

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това за 33лв дето е? 

Купих го вече хахаха. 

Редактирано от Nikito82

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бях писал в друга тема за тези лидълските зарядни.

Както всичко от ЛИДЛ, такива са и те. Малко "шменти - капели" работа.

Но като за първоначален дозаряд може да свърши работа.

Закачи го за 10-тина, 12 часа, да си изреди циклите и да постои.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Слагам го 24ч да седи. Не ми е зор акумулатора. Ама не знаей че всеки м трянва да се зареждат, имам 2 коли ще ги зареждам. Зареждал  съм с такова на хондата акумулатора, няма  проблем, само че по-стар модел. Това само дето бавно ще зарежда 3.8 А на час, ама не бързам, в гаража цяла нощ и готово. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На нов акумулатор не му трябва кой знае колко.

Е, зависи и колко е стоял по складовете. Но мисля да му липсват 5 - 6 Ah, най- много до 10 Ah ако е преседял 6 месеца.

В Англия например, хората си имат зарядни по складовете и зареждат стоката периодично. Дори преди да изпратят даден акумулатор, първо го слагат на тестера. Ако покаже и малък разряд, слагат го на зарядката и после го изпращат на клиента. Държат ги от 6 месеца до 1 година на склад. В зависимост от акумулатора. После ги връщат на производителя за рециклиране.

Имам съмнения, че производителят, от своя страна, вместо да ги рециклира, ги праща в държавите с "втората скорост", където се продават за нови, на по-висока цена, но с до 2 години гаранция. ;)

Мое мнение...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А 100% на нас ги пращат. Ами попитах човека каза 10.2017 дата на производство, та да видим. 24ч.ще го оставя та да видим как ще са нещата. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам такова "домашно" зарядно -лидълско, но от стария модел (без дисплея). Върши ми работа. Има си индикация, която свети в червено докато зарежда. Като е готово -светва зелено.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вчера включих и моят на същото,което си е купил колегата.Зададох му функция "зима",като стоя цяла нощ.Започна заряда на 12.6  V и две черти на дисплея , а сутринта показваше13.1V с четири черти на дисплея.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дойде акумуматора, зсмерих го с мултицет 12.9в. Включих го на зарядното и то го измери 12.9, зададой режим кола 14.4в и след 2ч се прибирам показва пълна батерия и 14в. Махнах го и замерих пак падна на 13.2в. Дали е готов, дали съм го заредил целия му капацитет или да го оставя цяла нощ? 

П. П. Как да разбера дата на производство на този акумулаторSolite55B24L? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега гледам аку отдавна е зареден и зарядното вече показва 14.2в, да го спирам ли? От 8ч е на зарядното новия акумулатор. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стига му толкова. Чудесни показания.

Ето ти и една ориентировъчна таблица за степента на зареденост съобразно гъстотата на електролита и напрежението на празен ход, т.е. без консуматори. Напрежението се мери най- малко 10 часа след като си го свалил от зарядното.

5a64953279c8b_.thumb.jpg.b445d546cdad5ce065fed9dce0ff3933.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вчера и днес .. докато палих на -5С моя Акорд, с някакъв гигават, който дори не помня колко му е стартовият ток (но преди 3 години беше най-евтиния с 3г. гаранция). Не съм го дозареждал при покупка, нито пък го зареждам всеки месец или дори всяка година (никога не съм го зареждал).

Та това, което ми хрумна да споделя сутринта е, че дори и чисто нов, когато е много студено палеше не много приятно(първите 1-2 оборота едно такова бааавно и летаргично).

Не съм се замислял, че имам проблем защото винаги е била така .. а и с този "детски" акумулатор, какво да очакваш ... обаче драматизма при паленето на ниски темп. ми изчезна, след като минах от Мотул 5-40 8100 X-cess на хубаво масло 0-20. Вече върти много по-живо със същия акумулатор гигават вече на 3г.

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Течливостта на маслото при ниски температури е огромен фактор, също! :thumbs1:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До преди няколко години карах Сивик англичанка и винаги колата е палела с чукването на ключа. След това си взех един Сивик икономик (японски хеч) и там при палене си му трябваха няколко завъртания. Същото е и с Акорда сега, особено при студено време си прави 2-3 оборота преди да запали. Не знам каква е връзката, но тук във форума бях срещал, че с 100 октанов бензин паленето става от четвърт и лично съм пълнил колите си с 100 октана с тази цел. И наистина, със 100-те октана и Aкорда и Сивика палеха от четвърт завъртане, не знам каква е връзката. Иначе акорда ми е с Вартата с 330 стартов ток дето тук никой не я харесва и до сега проблеми не съм имал (никога не съм го зареждал). Но наистина миналата година като имаше сутрешни студове до почти -20 Акорда доста мъчно и бавно въртеше, даже всеки път си виках „айде към спирката на автобуса“. Като умре Вартата ще заложа на Солид, пък да видим дали и каква разлика ще има.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Паленето "от четвърт" е прословуто за старите Хонди. Онова бялото в подписа ми пали само като му "подам ключа", без значение от бензин, масло или студ, но то има 2 кьорави датчика. В сегашните са една шепа и докато компа си провери всичко -минават 2/3/4 оборота. Загледайте се в стрелката на бензиномера като палите сутрин зиме и когато го правите лете на топъл мотор. Щом "кляка", значи токът е малко. При тези дето караме градско и за кратко, това е ежедневие, но акумулаторите пак си даянят, въпреки че работят "на довиждане". И да, сега с по-рядкото олио в маторя не ме е страх от зимата. Палила е и с "клекнал" акумулатор. Гаси всичко излишно (фарове, климатроник, цялото табло), но пали. Вярно, после то остава да свети като коледна елха и до минута всички индикатори си угасват, но не си е работа. Случвало се е и да "вадя и кламера", че да гася ВСА-то и АБС-а, но това беше преди да открия утечката от блу-тута. :) С новия акумулатор не съм изпадал в такива крайности, макар че и с него ми "кляка" бензиномера, ма ко да прайш -живея в малък град и всичко е близо -кога ще зареди алтернатора за 3км в посока. Тя едвам стопля горката, добре че под кожата има подгряващи жици. :)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...