Jump to content
DonMiron

Купих си ХРВ ;)

Recommended Posts

Здравейте Колеги,

вече два дни от как си купих ХРВ 1,6 4х4 автоматик 4 врати :wub:  нов внос от Швейцария. Много съм изкефен - широчко, височко, 4х4, АВТОМАТ (след малката тясна и ниска лека кола която имах това направо ми се виждааааа ......). Цял ден го лъсках, бърсах и оглеждах и ето какво установих за момента ;):

Плюсове

- огледа отдолу - няма ръжда, изгнило или ударено

- отвън - няма ръжда, изгнило или одраскано

- вътре - тапицерията и тавана са супер запазени

- два ключа с две дистанционни (работещи), регулиране на фаровете, климатик, подгряване на стъклото, ел.настройка на огледалата, часовник, СД Хонда и тн.т всичко функционира !!!

- фарове, мигачи (и на калника), трети стоп (лястовицата) и стоп мъгла - всичко свети :rolleyes:

Минуси

-  двете лайсни на тавана са леко отлепени в началото до предното стъкло 2-4 см. надявам се, че с двойно лепещо ще станат нещата. 

- предна лява врата стъклото не се вдига :( свалих моторчето и се оказва четките едната е на 0% - дано е това

- предна дясна врата само ръчно се заключва и откл. и то само от вътре ...... с ключа се вдига на няма и половина и нещо не се случва - по лошото е, че нямам идея как да се справя с това :wacko:

- и най лошото за момента е, че капачката на радиатора не функционира явно както трябва и от капачката на разширителния съд започва да изпуща антифриз.     Маркучите не се втвърдявар, антифриза е топъл и на място колата вдига градуси но неможе и до половината да иде стрелката а като тръгна даже и пада на   минимума (термостата явно е заминал).  Стискам палци дано е от капачката на радиатора в противен случай ми казаха гарнитура на глава може да се окаже:sad2: (между другото пластмасовата капачка на разширителя превърта неможе да се затегне на 100%) 

Следва 

- Масло двигател, масло диференциала само от Хонда, филтри, ангренаж + ролка и водна помпа, купуване на капачка за радиатора и ако намеря за разширителя, обслужване на скоростната в Бултрако Пловдив.  Нормалните неща :biggrin:

Само за централното тази врата незнам къде да отида - очаквам предложения за Пловдив става въпрос.

А и енджин чека свети неясно защо, продавача каза, че като паднал акомулатора и той сложил чисто нов и затова светнал АХАХАХХАХА (действително е чистак нов с документ ама за това да светне чекаааа .....  :confused: ).

Спирачките нещо ми се струват нефелни сигурно накладки. 

- Затъмняване на задните врати + малките стъкла след тях и задна врата (в Хасково съм правил тази операция много доволен останах от пичагите и може би пак там ще отида).

- Газифициране ГИ  - дано майстора ми може да я натика под бронята 30 литрова или там колкото пасне. Нямам идея а той ще ме пита каква марка да е газовата и компютъра и изпаритела и дъра бъра все неща който не знам а карам на ГИ около 10 години :whistle:

Общо взето много добре, дано се окажат минусите "малкия дявол" :devil:  (утре продължавам с почистване и освежаване на интериора с силиконов ароматен спрей :bow:)

 

Колеги изказвайте мнения, предложения, критики и идей без да ме жалите :tooth:

 

:honda::hondarulez::worthy::honda::hondarulez::worthy::honda::hondarulez::worthy:

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито :) 

Аз сменях термостат като взех моята, за капачката не знам, смених целия радиатор :D

Спирачките, Източване на течността и замяна с друга. С машина май става по-добре от на ръка. Моите също бяха нефелни в началото, но след смяна на течността си коват доста добре. Задължително си регулирай задните спирачки(барабаните) При мен не хващаха изобщо и кривих няколко пъти диск. Сега нямам проблем. 

за Бутилка под бронята, файда не виждам много. Патерицата не заема чак толкова много място. Моята бутилка е 41л и събира към 35-6л газ. Което е към 350км ;) Моят съвет е да не го правиш това с под бронята. 

 

Хубав Ден :) 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Благодаря за съветите колега, предни дискове и накладки взех вече задните спирачки ще ги видят като я почнат майсторите. Със смяната на капачката май само се разминах, за сега няма течове. Ангренаж ролки и пистиви ремъци + термостат съм приготвил. Предстои масло + филтри да купя а автоматичната скоростна в Бултрако за мое успокоение :)

Изпратено от моят D5503 с помощта на Tapatalk
 
 

 

За газовата майсторчето каза, че няма грижи за под бронята отзаде даже имало и кора която се слага за защита от кал и гнусотийки. Но още не съм на 100%, та може и на резервната гума да е за по голяма сигурност. Обаче мастора вика трябва и смазване на клапаните устройство, не ме бърка но четох из форума, че не върши никаква май май. Така ли е? Дилема да слагам или не?

Изпратено от моят D5503 с помощта на Tapatalk
 

 

За газовата майсторчето каза, че няма грижи за под бронята отзаде даже имало и кора която се слага за защита от кал и гнусотийки. Но още не съм на 100%, та може и на резервната гума да е за по голяма сигурност. Обаче мастора вика трябва и смазване на клапаните устройство, не ме бърка но четох из форума, че не върши никаква май май. Така ли е? Дилема да слагам или не?

Изпратено от моят D5503 с помощта на Tapatalk
 

Редактирано от Drone
Цитат на предходно мнение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честита нова придобивка! Да ти служи вярно дълги години!Кажи на майстора да чете Хонда форума! Да си сложи смазващо на неговия которник.

Прочети важните теми за Харви и газифицирането му....има доста.Под задния мост се събира бутилка 24-26 литра без да пречи на кората.Конзолата на теглича малко се преработва .После се демонтира пълн.колектор и се разпробива извън колата.След това се хвърля един парцал на дросела и мотора за празен ходи като за финал да ти регулира клапаните. Вече виждам как мръщи вежди и мрази Хонда :)

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хилоу,

След смяната на капачката на радиатора смених термостата (оказа се, че няма такъв :wacko:) и се получава следната ситуация - в градски условия никакъв проблем перката включва и тн.т обаче извънградско с 110 км. в час започва много да загрява и се наложи парното на макс и отворени прозорци с 80-90 км. за да е в нормите. Порових из форума и попаднах на пост със същата ситуация, и на загрял автомобил пипах радиатора и се оказа, че в горната част и то само от единия край е загрят всичко останало студ....... доста от "вафлите" му липсват, маркучите не са втвърдени (горният много топъл долният малко). Та утре влиза в бокса за смяна на радиатор, ангренаж + водна помпа и ремъци. Стискам палци да се оправят нещата :worthy:.

Газовата ще е на мястото на резевната гума 60см. на 20см. доколкото разбрах (42 литра побира 35-6).... 

Приятна Неделя :beer:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...