Jump to content

Recommended Posts

Здравейте колеги,

някой да има наблюдения върху този мотор. Така наречения l13. Харесал съм си един сивик с такъв, но не мога да намеря нищо конкретно за него. Ако някой може да сподели за поддръжката и и разход на гориво.

Благодаря предварително.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Погледни при Хонда Джаз след 2009г. е със същия двигател.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не само след 2009,Джазовете ми са с такъв двигател и на това купе дърпа прилично.Пробвайте Сивик,да не е супер мудна.

Иначе 8 свещи/верига/евтини консумативи/нисък разход.Трябва ЕГР да проверите,150 лв са филтри и хубаво синтетично масло.Някои и газов инжекцион си слагат,а други така си идват от Италия.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Заглавието на темата е 1.4 i-vtec. Осемте свещи не са ли само при L13 i-DSi?

Хари си е харесал Сивик, ама 8-ма или 9-а генерация?

 

Иначе да, имам некви наблюдения над Сивик 9-а, с L13Z4 i-vtec, ама не съм му броил свещите ;)

Редактирано от Krasi-mir

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С 8 свещи е i-dsi  мотора който е 83к.с., няма витек и е 8 клапанов. Монтира се в джазз и ранните 8ци на сивик.  I-vtec е с 4 свещи и е 16 клапанов, при сивик 8 мисля че е с 88-90к.с., а при 9ката е 100к.с. Карам 9ка с такъв мотор вече три години и вече съм на 55хил км. Да чукна на дърво до момента никакви ядове. Не става за състезания, но за спокойно шофиране е напълно достатъчен, дори и в режим еко. При нормално шофиране е изключително икономичен, извънградски разход при скорост 100км/ч на автопилот 4,5/100, градско 6,5-7/100.

  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,

гледам коли между 2009-2010г (8 генерация). Просто финансите няма да стигнат  за 9-та. Двоумя се между 1.4, 1.8 моторите. Не съм рейсър и си карам по ограниченията както магистрално, така и по второкласните пътища. Колата ще се ползва всекидневно градско и извънградско. Питам за мотора I-vtec, а nе I-DSI. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Потвърждавам разхода на Ицко.

Съпругата ми кара 2.5 години 9-ка с L13Z4. Преди 1.5 години я смени за същата но с R18Z4, защото не й хареса как върви 13-ката. На магистралата, за да изпревари трябваше да изключва климатика и еко режима ;) Разликата в разхода е пренебрежимо малка, при положение, че 18-ката я караме винаги с изключен еко режим. За мен R18 е по-добрия вариант.

 

edit

За поддръжка не мога да говоря, защото и двете ги изкарахме чисто нови от шоурума и първите 3 сервизни обслужвания са "безплатни".

edit 2

В едно ревю за 13-ката (с 6-степенна ръчка) се казваше - ако искаш да отидеш някъде наистина бързо, трябва здраво да поработиш със скоростния лост. Прави са ;)

Редактирано от Krasi-mir

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте! Обмислям бъдеща покупка на въпросната хонда сивик 8ген. Решил съм да е 1,4 мотор понеже не ми трябва кола над 100-110 коня. Искам да ви попитам какви са минусите на колата, какви са плюсовете, колко струва горе долу обслужването и, за какво да гледам при покупка , понеже не съм карал такъв автомобил до сега ? Благодаря !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гледай рейката да е здрава, че рециклирането е 400 лева поне, също шарнирите, няма ги като резервна част, заедно с носача~600 лева. Амортисьорите също са масово испуснали. По старият 1.4 мотор е с по две свещи на цилиндър, и ако трябва да са точните по книга са 250 лева. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 8/15/2016 at 9:16, harry11 написа:

Здравейте колеги,

гледам коли между 2009-2010г (8 генерация). Просто финансите няма да стигнат  за 9-та. Двоумя се между 1.4, 1.8 моторите. Не съм рейсър и си карам по ограниченията както магистрално, така и по второкласните пътища. Колата ще се ползва всекидневно градско и извънградско. Питам за мотора I-vtec, а nе I-DSI. 

Колега, карам 2.2 i-cdti, понеже като купувах миналата година в началото нямаше 1.8 бенз след 2008... с две думи...1.4 е доста куца според мен, а и разхода е почти като на 1.8. Обслужването е почти еднакво. Разликата основната е, че в единия случай ще имаш 90 лева данък, в другия - 250 и вървене в пъти повече. Аз не съм рейсър, ама като смачкам педала и тръгва, не се чуди. :)

  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разбира се, че всичко под 1.5 е куцо, пък дори и да е с турбо. Карах един Fiat 500 Abarth 1.4 Turbo - доста слабичко.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, как ще е слаб Abarth 500? :) Заводски данни - yскорение 7.9 секунди, че и надолу ( колкото една H22 ), купе 1000 кила...Въобще не е за подценяване скорпиончето, вървят доста прилично и са идеални градски коли.

Редактирано от Mkilla

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване


  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

×