Jump to content
Honda_Z

КривИ дискове

Recommended Posts

Акорда, когато го взех (в края на 2010-а) имаше наченки на криви предни дискове, като проблемът в последствие се задълбочи. А задните бяха ръждясали (колата не беше карана известно време и е била навън в Германия), та през 2011-та смених и предни и задни с дискове EBC Ultimax и накладки EBC Greenstuff. С поръчка от сайта им в Англия (т.е. автентичността не я коментираме).

Тук някъде уточнявам, че акордът го галя. Гледам го като писано яйце, карам винаги на скорост по надолнище за да не натоварвам спирачките и не помня да съм имал екстремни спирания (Слава Богу!). Избягвам локви, доколкото мога, а през зимата го карам с метални джанти и тасове, за да пазят дисковете от пръскания. Повечето от половината му пробег е на извънградско по магистрала. Освен всичко колата е и гаражна. Със сивика си позволявам доста по-"груби" спирания, а дисковете му дори не ги знам какви са, че с тях си дойде, и не е имало никакви грижи.

Смятах, че тези дискове ще надживеят колата, но уви съм грешил.

Преди около 2 години предните дискове отново започнаха да тресат. И пак така - започна да става все по-силно. Свалиха ги, пристъргаха ги и колата стана като нова. Този път не мина и година, откакто се разкривиха отново. Добре, че е зима сега, че ефектът е малко по-слабо доловим от през лятото.

И сега се чудя - дали да взема оригинални дискове АТЕ за отпред и да остана с Ultimax отзад, която разлика между предни и задни дискове доста ще ме дразни, дали да взема EBC Ultimax отново или пак да пристържа тези... Това лято бях на сигурно най-препоръчвания майстор за спирачки в София, който ми оправи задържалия заден апарат и според него на предните им нямаше нищо. Ама защо все на мен се случва - кофти дискове или къде сбъркахме?!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен си харесай нови дискове с накладки. Това престъргване е временно решение както сам си разбрал.

Дали АТЕ или EBC, не мога да те посъветвам. Аз съм изцяло с EBC и нямам никакви драми. АТЕ ги хвалят много, не съм карал с такива за да направя съпоставка.

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бих те посъветвал АТЕ да си вземеш комплект с накладки за отпред, за отзад не знам, ти си със седан, аз с комби.

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз така се чудех преди време. Послушаш crown_bg и отпред съм с АТЕ дискове и накладки. Навъртях им около 15-20к. км., вкл. няколко средно екстремни спирания - нямам проблем. Дисковете и накладките ги поръчах от autodoc и според товарителницата идват от Германия.

Редактирано от goga
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Май-май така ще направя - както казвате. То се е видяло, че няма да се размине, а със спирачките не ми се експериментира. Ама задните ЕБЦ-та няма да мога да ги изтърпя, че са различни от предните и ще сменя и тях.

На ЦР-В-то на бащата сложихме АТЕ дискове и накладки отпред и спира доста добре и тихо. За сравнение Ultimax на EBC си вдигат шум заради каналите.

Много ме е яд, че ще ги хвърля дисковете, а сипах една торба пари за тях тогава. Даже и един комплект накладки не можаха да изтрият - толкова малко съм ги карал. Сложи си EBC - казваха. От Англия дисковете са качествени, не са като от БГ - казваха...

Все пак - дали няма определени неща, които биха могли да провокират изкривяването на дисковете? Една от теориите, които бях чувал, е че заради бързото съвременно производство, качеството е сведено до минимум. Имало някакво технологично време, което е необходимо за да се произведе спирачен диск, поради което нещата се претупват по-набързо и оставало "напрежение в материала". Другото е, че дори и една локва или автомивка при загряти дискове също е достатъчна. И двете съм ги чувал от, да го кажем, майстори, които си разбират от работата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Една от основните ситуации, в която се прецаква диска е рязкото спиране на порции (породено от бързо каране, блеене и т.н.) тогава диска изключително бързо и неравномерно се нагрява (на места прегрява и губи качествата си) до много висока температура, няма време за охлаждане, а ако е и смотано изработен и с некачествен материал изкривяването става много бързо.

По принцип рязкото спиране е предизивикано от спешна ситуация, но в останалите случаи се спира плавно и продължително без да се натиска педала до ламарина, по този начин загряването става плавно и равномерно (не прегрява) и има време за охлаждане, което предотвратява кривенето и удължава живота на дисковете. Другото, което скапва диска е твърда накладка, по-добре да сменяш по-често накладки, отколкото дискове и накладки заради накладките.

С оргиналните дискове изкарах 2 г. след като я купих (минах ги на ПроКът, бяха ръждясали адски много и цвета им не беше монолитен). Накладките съм ги коментирал (феродо - не съм доволен, скърцаха и бяха твърди).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с оригиналните дискове, с които ми дойде колата. Когато бързам, я карам много екстремно, дотолкова, че на Хаинбоаз ми е прегрявала спирачната течност и спирачките почти са ми отказвали, но проблеми с дисковете никога не съм имал. Преди да си взема Хондата, карах Митсубиши Галант, при него кривенето на дисковете беше прието за нормално, почти всеки се оплакваше във форума. Според мен, за да криви една Хонда дискове, значи има причина, която вероятно не е в дисковете, по-скоро в затегнал спирачен апарат, но това може да се случи ако колата идва от държава, в която зимата е по-дълга и лугата от пътя попада и блокира спирачните апарати. 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако ти е затегнал спирачния апарат, едно че волана ще ти дърпа, друго че на отворен прозорец ще чуваш леко пилене, а й на всичкото отгоре накладките няма да се износват равномерно, всичко това няма как да не се заблежи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди време ми беше задържал инцидентно заден десен апарат. Усетих го навреме и дискът беше само лилав. За няколко месеца се изчисти и отдавна го забравих, но никога не е имал и помен за кривост и вибрации.

Дори и при екстремно спиране дискът се загрява равномерно (макар и бързо) заради скоростта, но влитането в локва с горещи дискове спокойно може да охлади рязко някой от тях частично, макар че тази ситуация е по-скоро теоретична.  При голяма скорост и плитки локви, водата не достига диска, а при дълбоки, едва ли някой шпори лудо.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За жалост и аз имам сходен, но доста по-неприятен проблем. Когато взех колата беше с криви дискове, явно за смяна. 

Смених ги с EBC обикновени и след 2000км. вече бяха криви, а аз не спирам рязко, защото не карам бързо, не беше и валяло, за да има локви. Освен това почти винаги спирам на моторна спирачка. И като за капак не бях излизал от града за тези километри, тоест не е имало къде да карам с над 80км/ч.

Ходих в сервиза на Слави по друга причина и той каза, че на този модел е хроничен проблем - винаги се изкривяват в рамките на 2000км., но като гледам в тази тема има има много хора без този проблем. 

Тоест нещо друго е проблемът - или марката или друг проблем по апаратите. Не би трябвало да са задържали, защото помолих в Омбре при смяната да ги проверят и сервизират, ако е нужно, но не беше. 

Бих купил която и да е друга марка, но само ако знам, че няма да хвърля още една торба пари на вятъра. 

Та сега си мисля да отида да ги престържат и да видя на кое колело е по-крив диска, и евентуално там да търся проблем. 

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,мисля че е трябвало да равизираш и реновираш апаратите,с по един спирачен кмплект буталца, о-пръсрени и маншони,а също и смяна на спир. течност.След това си поставяш новите дискове и накладки,като си обезвъздушил и направил оглед на маркучите и елементите в системата.Чак тогава може да търсиш проблема евентуално в марката.Погледни си също и водачите (супортите),за износени отвори,луфтове.Не мисля също ,че пръски с вода попаднали на диска би го деформирали.Много пъти съм мил колата и джантите,непосредствено след шофиране и загряли дискове и няма изкривявания.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

и мен ме сполетя тресенето при спиране. 4те апарата бяха ревизирани + нови дискове АТЕ + накладки Textar. Първите 1000-2000км всичко беше точно, нищо не тресеше. Като съм ги пазил, и не е имало агресивни спирания. Но вече се появи, на ниска скорост леко пулсира цялата кола и тресе волана, а на висока скорост(120-130км/ч) дори при леко натискане на педала на спирачките ми е страшно и чак притеснително.

Молбата ми е някой дали знае майстор/сервиз в София където може да се премерят отклоненията в диска и главината, за да съм сигурен кое е криво и кое не. Понеже ако е крива някоя главина, дори и да купя нови дискове може би ще се случи същото, но ако са здрави главините, явно дисковете са абсолютни ментета.

доколкото разбрах с индикаторен часовник се прави процедурата, т.е. може би и стругар би свършил тази работа

линк

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В София, за спирачки, вече бих се обърнал само към един човек. В Audi форума му казват Пепи Спирачката (buzzi) - като цяло ремонитра VAG, но специализира в спирачки. Ходих при него с блокиращ спирачен апарат, за който в Юби-Ко ми бяха казали, че нов е 460лв. Той го оправи за 40лв, труд и части в това число и за общо 220лв смени задни дискове и накладки с някакви, които са изключително меки и приятни за каране. Вече 5000км нямам проблем.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 4 часа, D_U_D_E написа:

Здравейте,

и мен ме сполетя тресенето при спиране. 4те апарата бяха ревизирани + нови дискове АТЕ + накладки Textar. Първите 1000-2000км всичко беше точно, нищо не тресеше. Като съм ги пазил, и не е имало агресивни спирания. Но вече се появи, на ниска скорост леко пулсира цялата кола и тресе волана, а на висока скорост(120-130км/ч) дори при леко натискане на педала на спирачките ми е страшно и чак притеснително.

Молбата ми е някой дали знае майстор/сервиз в София където може да се премерят отклоненията в диска и главината, за да съм сигурен кое е криво и кое не. Понеже ако е крива някоя главина, дори и да купя нови дискове може би ще се случи същото, но ако са здрави главините, явно дисковете са абсолютни ментета.

доколкото разбрах с индикаторен часовник се прави процедурата, т.е. може би и стругар би свършил тази работа

линк

Колега въпроса е безмислен вече, но все пак, защо си взел АТЕ дискове и накладки Текстар?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има нещо с тези накладки Текстар. При мен беше подобно. Бях само за накладки, дисковете имаха още доста живот. Взех Текстар. За 3-4к започна да тресе. Смених всичко с ЕВС. Вече над 25-30к (да не е и повече, трябва да проверя), перфектни!

Редактирано от h5rov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Задните накладки оригинални от коксмоторпартс са текстар,като за сега не виждам проблем.Бих казал,че работят върху диска (визуално поне),по добре от старите.Диска е идеално гладък без наченки на каквито и да са деруги неравномерни линии. Дисковете(задните) са ate,но автърмаркет.Единствено предният комплект е изцяло от коксмотор,като при него марките са накладки-jurid,под етикет хонда и дискове ate също брандирани от хонда.Имаше едно свирене при спиране през лятото,но сега от влага ли от студ ли вече го няма.Към 20х.км съм вече със тях.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

10 години се боря с "проблема" на колите , които съм имал и имам все още.

Сменял съм дискове + накладки , престъргвал съм , разглабял съм спирачни апарати ... каквото се сетите !! 

Ефекта е дежавю до 4-5 месеца след поредната манипулация ...

Единственият успешен ремонт ми се получи след струговане на дисковете с Pro Cut машина на място.

Явно се напаснаха според луфтовете в главините и вече близо година Мепесето спира  оптимално , независимо от натоварването.

Вероятно някой ден пак ше "затресе" ... но засега е пич ! 

Имайте предвид , че дори нов диск има леки отклонения и монтиран към стара главина , след няколко месеца тресенето е почти гарантирано.

Повечето производители дори препоръчват при монтажа на нови дискове и накладки да се напаснат спрямо главина именно с подобен тип машини.

;)

Редактирано от ROCKONOFF
  • Нагоре 2
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да ,EBC са дисковете и накладките от Петьо,Izanagi ,той е човека за тези работи ,каквото съм поръчал от него -няма мърдане !Карам предимно градско газ до край-спирачка ,няма криви дискове .Добре е да имате ударна отвертка за дисковете -инак чук голям ,да можех и сегментите да си сменя сам ,и ще съм абселютен патрон с хонделата ,имам всичко като инструмент оборудване и данни за матора ,ама като ме е страх да не стане някоя грешка ,само боен пистолет нямам ,за да си пръсна главата собственоръчно ако прецакам  мотора ,затуй не съм се хванал още !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Златозатор как разбра, че са ти криви дисковете?Премери ли ги? Премери ли и главините? Майстора ти е казал, че им няма нищо. Защо се съмняваш тогава? Ако имаш възможност мини и! дисковете и! накладките с фина шкурка (без да ги престъргваш) да видиш ще има ли разлика след операцията! После, като качваш колелата си изчисти контактната повърхност на диска с колелото и стегни гайките на ръка с динамометричен ключ както е писал Джапанезето.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 22 минути, Vancho написа:

Златозатор как разбра, че са ти криви дисковете?Премери ли ги? Премери ли и главините? Майстора ти е казал, че им няма нищо.

Не съвсем. Единият път ги кара на стругар Боби (HPP Garage), а това лято още щом се качи в колата Пепи (споменатия по-горе Ауди фен) каза, че са криви. При все, че се качи не заради тях, а веднага му направиха впечатление. На тези двамата все още им имам доверие. И още повече, че проблемът с тресенето при спиране се задълбочава, когато дисковете са загряли. Лично за мен, това че са криви не стои под въпрос.

И не съм от хората, които си затягат гайките с крак. Дори след като колата е била с демонтирани колела в сервиз, винаги ми е било по-трудно да развъртя гайките после, отколкото когато съм си ги затягал аз.

Днес ще опитам като последна мярка да посетя сервиз с Pro Cut машина, преди да се хвърля да сменям .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колкото и еретично да звучи, аз мисля че проблема може да не е в криви дискове.

Един съвет към всички, преди да сменявате дисковете - раздвижете си добре спирачните апарати, особено водачите . Ако водачите имат голям луфт, ги сменете. После задължително освежете спирачната течност, като обезвъздушите всяко колело по няколко пъти, докато до съответния апарат, не дойде свежа спирачна течност, или пък направо сменете течността.

И не забравяйте да пишете какво е станало после !

 

Редактирано от Emicha
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както написах, и 4те апарата бяха свалени, пясъкоструени, боядисани, с нови бутала и гумички (пълен ремонтен комплект). Защото преден ляв започна да задържа(предполагах че и десния няма да е много по-добре), а относно задните апарати имах ядове с ръчната спирачка, не се освобождаваше напълно. Рамото за ръчната спирачка на заден ляв апарат не се връщаше, а дясното е било блокирало напълно. Всичко това направено от човек занимаващ се с точно тази процедура. Понеже един колега по-горе попита, дисковете АТЕ ми бяха препоръчани като надежден вариант, а за накладки се спрях на Текстар, понеже видях, че старите са такива и бях доволен от тях. Не скърцаха, студени държаха приемливо, цапаха доста джантите ( което го приемам за плюс, с надеждата че се случва защото накладките са по-меки, и съответно пазят диска) а и не съм стигал до загуба на спирачна сила( все пак съм спокоен водач). Главините бяха минати с шкурка, въпреки че не личеше да има нужда. Обезвъздушена адекватно според ESM за модела, предно ляво, предно дясно, задно дясно и задно ляво. Разработени доста търпеливо, като много кратно съм спирал да проверявам дали някой апарат не задържа случайно, всички бяха студени(спирам на скорост целенасочено).

Само не се сетих да проверя главините за кривини преди смяната на дисковете, което ще направя в най-кратък срок.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Emicha, проблемът като причина, или проблемът като последствие? Защото като последствие е почти сигурно, че е така. Като причина - кой знае...

От всички Pro Cut сервизи Инкар ми вдъхнаха най-голямо доверие, като че ли. Единствено за тях имаше отзиви в мрежата и то положителни. Отделно човекът ми обърна доста голямо внимание по телефона и ме разпита какъв точно е случая. И той изрази мнение, че може да е причинено от задържал спирачен апарат, но това само ме кара да вярвам, че освен, че ще ги престържат на колата, ще си прегледат всичко останало.

Разбрахме се да ги посетя във вторник. Ще пиша какво се е случило после.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Говоря като причина - за тресенето при спиране. 

Винаги когато при мен  се появи тресене при спиране, правя горните две неща и въпросното тресене, изчезва напълно. Първо пробвам само с освежаване на спирачната течност  и ако не се получат нещата, раздвижвам и смазвам водачите на спирачния апарат и всичко заспива.

Единствено на едно Есперо не се оправи , но там бях сложил абсолютно измислени предни дискове за 60лв. двата и си се бяха изкривили.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с АТЕ дискове и накладки. Това ми е втори комплект, като първият ми го смениха гаранционно, но може и в мен да е била вината. След продължително каране зимата по планинските ни пътища реших малко преди да се прибера да мина през една автомивка на самообслужване и само с вода да избутам калта от колата, заради пясъка по пътищата. Съответно докато се усетя какво правя и полях със студена вода дисковете, които си бяха много загряли. Даже стана около мен парна баня. Както и да е, казвам го за да внимавате и вие да не направите такава глупост. :) 

Иначе с вторият комплект след 15к км вече тресат дисковете/накладките, не знам кое точно, но още е търпимо и само докато са студени тресат. Но лятото сигурно ще ги сменям. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 6 часа, Jackxxx написа:

казвам го за да внимавате и вие да не направите такава глупост

Това ми беше една от хипотезите за предпоставки за изкривяване. Но при мен не е имало нещо такова. 

 

На 1/5/2018 at 18:01, Japanese fever написа:

Дебелината на дисковете мерена ли е

Не е. Ама има си хас да дойдат директно от магазина на EBC в Англия и да не отговарят по спецификация.

 

На 1/5/2018 at 16:09, Emicha написа:

Първо пробвам само с освежаване на спирачната течност

Това ще го направя още със следващото посещение в сервиз.

 

И обещаното продължение. Днес бях в сервиза Инкар. Ето малко снимки:

 

Ляв диск преди пристъргване:

DSC_2587.JPG

Ляв диск след пристъргване:

DSC_2591.JPG

Десен диск по време на пристъргване:

DSC_2586.JPGDSC_2585.JPG

Пускам снимки от пристъргване на десен, защото при левия машината беше наопаки.

Според момчетата има още доста хляб в тези дискове. Процедурата ми излезе 70лв (по телефона бяха казали 80). Понеже накладките според тях бяха към края на живота си, а колата така и така беше разглобена направо ги сменихме с АТЕ, за което не ми взеха допълнително пари. Предполагам са си сложили труда в цената на накладките.

В момента колата е ОК, но съм умерен в ентусиазма си, защото и преди беше ОК, когато ги пристъргаха при стругар. Макар сега уж пристъргването да е съобразено с отклоненията на главината, ако има такива. При всички положения, благодаря на @ROCKONOFF за споделения опит, който ми беше от полза.

И две думи за сервиза. Доволен съм от тях. Дори момчето, което изглеждаше да е собственик, първоначално работи лично по колата ми. Съответно стриктно следеше и наставляваше останалата част от екипа си кой какво прави. Няма вкиснати хора - всичко, което се случва ти се обяснява, ако си при тях по време на манипулацията. Намира се на Сребърна зад VIP секюрити.

 

DSC_2583.JPG

Видях, че правят и водородно почистване на двигатели, което ще е едно от следващите неща, които възнамерявам да направя по печицата си.

DSC_2594.JPGDSC_2593.JPG

 

  • Харесвам 2
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 7 часа, Jackxxx написа:

Иначе с вторият комплект след 15к км вече тресат дисковете/накладките, не знам кое точно, но още е търпимо и само докато са студени тресат. Но лятото сигурно ще ги сменям. 

Ето това според мен не е нормално и единствено мога да го отдам на некачествени дискове и ли на някакъв проблем.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами всичко е възможно. Аз вече съм се примирил със всичко, защото не вярвам на никого, но пък нямам възможност сам да си разглобявам, купувам и сменям частите. Замислям се и аз да пробвам тази опция с пристъргването на място. Може да извадя още 15-20к км живот от дисковете. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм твърдо притив престъргването на вече изривени дискове! 

Дисковете се кривят, най-често от прегряване. Различните марки издържат до различна температура, след която се получава молекулярно разграждане на метала и оттам кривини. Като се престърже диска, става идеално равен, но все пак си остава с разрушена структура на метала и при много по-леко загряване той отново ще се изкриви на същото място.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 38 минути, ВесКо написа:

Аз съм твърдо притив престъргването на вече изривени дискове! 

Дисковете се кривят, най-често от прегряване. Различните марки издържат до различна температура, след която се получава молекулярно разграждане на метала и оттам кривини. Като се престърже диска, става идеално равен, но все пак си остава с разрушена структура на метала и при много по-леко загряване той отново ще се изкриви на същото място.

Много зависи как се кара МПС-то. Но ако ти се кривят на 5К км или 10К км, които правиш за около от 3-4 месеца (примерно), това значи да сменяш дискове с накладки (предни само) от 3 до 4 пъти в годината, което излиза доста солено. Ясно е че щом се кривят значи метала е изтощен (изтормозен) или не достатъчно качествен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тук е показана процедурата на замерване,както и сервизните допуски за предните дискове.

brake disc inspection.xps

brake disc.xps

 

Редактирано от JHM

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря колега. Развитието при мен:

- нови втулки на джантите, че се бяха потрошили. Понамаля тресенето.

- отново баланс на джанти и гуми и размяна преди със задни. Майстора каза, че са прави, нищо притеснително. Още една идея по-добре. Дори тресенето се ограничи до след 2-3 леки натискания, леко да загреят и тогава почва да се усеща. Като говоря за скорост до около 100км/ч-120км/ч. Когато при натискане на вече позагряли и волана почва да си тресе. Сравнително поносимо, но не може да мине за нормално все пак.

- заради рекламацията на дисковете, от магазина, от който са купени поискаха документ от сервиз, който да замери и напише отклоненията. Дунев предлагат такова нещо. По 10лв на диск. Резултата 0.03мм отклоненеие на единия и 0.18мм на другия.

 

Редактирано от D_U_D_E

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моите и те тресът и то след 1000 1500км. Мерихме ги със магнитна стойка има биене 2 3 стотни. Колко е допуска? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 10 часа, Nikito82 написа:

Моите и те тресът и то след 1000 1500км. Мерихме ги със магнитна стойка има биене 2 3 стотни. Колко е допуска? 

Има ли значение след като ги усещаш, че тресат? Явно вече не са в нормата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами има значение, защото нормата ако е 0.05мм и ги върна за рекламация и измерят 0.02мм и ще ги върнат пак същите. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
Преди 16 часа, Nikito82 написа:

Моите и те тресът и то след 1000 1500км. Мерихме ги със магнитна стойка има биене 2 3 стотни. Колко е допуска? 

Над 0.1мм. Хонда препоръчва смяна.

Screenshot_20180329-151852.png

Редактирано от росенKN

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Но и да добавя нещо-много дискове са ОК само докато са студени.Това се дължи на качеството им или на липсата на такова.Аз лично ги меря студени и после загрети на 200градуса като по показателно е ако има голяма разлика между 2те стойности.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То при тия  2 3 стотни нещата отиват към окачване или гуми. Смених дисковетр и гумите на един път и сега не мога да разбера. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зависи колко интензивно е тресенето.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами тресе ми на волана като намалям от над 100км ч

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...