Jump to content

Recommended Posts

Здравейте Хонда фенове. 

Обмислям варианта да си купя отново CRX , който ще се използва като трета кола. На 38 години съм, имах такава кола преди 17 години,която ми беше и първата в живота. Естествено купена от родители те ми. Разбирате , че колата най малкото има сантиментална стойност за мен. Разгледах доста проекти български както и в YouTube. Останах впечатлен колко много са се развили познанията ви относно двигателите на Хонда . Мога само да изкажа уважение на хората който правят своите проекто влагайки не само пари а и много желание, нерви и безсънни нощи. В момента не живея в България, но в близко бъдеще възнамеряваме да се върнем. Сега конкретно относно автомобила. За три години успях два пъти,буквално да изкарам бившата през блока. В допълнение и срината скоростна кутия. Иска ми се да имам CRX около 200 конски сили. Изключвам стоковия мотор според мен е един от най неспулочливите Хонда двигатели поставени в най уникалното купе. Визирам D16A8 ако не се лъжа. Да оточня аз си нямам понятие относно двигатели, скоростни кутии, компютри и т.н. Колата ще се прави от някой който вие ми препоръчате . Забравих да уточня аз съм от Габрово, до колкото разбрах има добри майстори който могат да ми свършат работа. Та един от многото ми неизяснени неща и основен проблем е к20 или В16 двигател. Видях че в Германия се продава v-tec за 3500€ но аз клоня към к20 . Колко долу горе излиза смяната,трябва ли да бъде е комплект с кутия полуоски и компютър. Видя и обява в Български сайт CRX 1.5 vtec правен с доста сменени неща за 5000 лв. Цена която е доста атрактивна за парите който са вложени в него. Но лично аз никога не бих си купил кола карана на писта и драг. Как става регистрацията при смяна на мотор с по голяма кубатура. Благодаря на хората който биха ми дали насоки . Весели празници!!!! 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тва за бе щеснаааааассеее ще се направа че не съм го прочел. Това  от графиката го правих преди 3 месеца и е Б18  1800 кубика. 

Црхикса в мобилето или незнам къде, ако е сребрист 1.5 е с фул дикументи изряден и пак аз съм го правил. По него има вкарани над 10к и ако си фен така както пишеш поне него ще го оцениш. 

received_1478709075575256.jpeg

Редактирано от fenabg
  • Like 1
  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, ще трябват трансмисия + полуоски и компютър съответно за B или К двигател. CRX с К двигател ще е нещо уникално да се види. :) Успех!

  • Like 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Fenabg както съм написал от двигатели не разбирам, затова и питам. За сивия CRX да там съм го гледал, фен съм на марката и за това написах, че цената е атрактивна смисъл ниска. Поздравления за нещата който правиш. Но все пак не разбрах двигател от коя серия би бил по добър и надежден за да кажем всекидневно каране. Japanese fever значи купувам Сивик type R примерно , тотална щета от Англия карам го в България плащам на fenabg ,ако е съгласен разбира се който прехвърля двигателя в купето на CRX-a. Звучи ми доста просто и лесно. И още нещо колко hp могат да се изкарат от стоков D16 двигател?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От стоков Д-16 може да извадиш до около 200к.с. ,но с турбина.Проблема ти преди всичко ще бъде купето,защото запазен Рекс,без ръжди, много трудно излиза.Като се замисля в Бг са суапвани почти всички видове мотори в ЦРХ 2 и то доста успешно ,така,че има от къде да почерпиш информация.Филма е доста голям и парите,които ще ти се наложи да вложиш не са малко.Двигателят тук е Б18,или К20.Разликата в стоков вариант м/у Б16 и Д16А8/9 не е голяма и не си заслужава.Мога да ти пожелая успех и да ни държиш в течение на проекта:cool:

п.с.Не е лошо да се огледаш за готов проект,който ще ти стъпи и по-евтино,и ще можеш да видиш,и изпробваш на живо.

  • Like 1
  • Upvote 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 24.12.2017 г. at 7:18, Japanese fever написа:

Да, ще трябват трансмисия + полуоски и компютър съответно за B или К двигател. CRX с К двигател ще е нещо уникално да се види. :) Успех!

Има вече във Варна и е турбо.

  • Like 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте!
За раждате съм наясно,точно една от причините за да не търся готова кола. И все пак ще погледна този сивия ЦРХ ако не е продаден до края на месеца,тогава се прибирам в България. Както писах и по горе цената е доста атрактивна. Относно “филма” би ми се искало и аз да участвам в него За парите мисля да отделя около 10 максимум 15 хиляди. Мисля че са достатъчно за да направя една здрава, надеждна и красива кола. Която ще си остане и вечно моя. Не виждам смисъл да се влагат толкова пари в кола която след 2-3 години да продавам.


Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виждам, че интерес няма относно моите “размисли и страсти” Аз все пак ще продължа да си пиша какво се случва с моята мечта. Първият етап приключи . Здобих се с кола със счупен двигател на доста добра цена. За жалост все още не съм я видял. По думите на приятел е в добро състояние външно,а вътре в перфектно каквото и да означава това за 27 годишна кола. Та всичко е разглобено и днес ЦРХ-а е закаран на хората с пясакоструйната машина. До ден два ще знам истинското състояние на колата. Шибидаха не е работил , но след като са го разглобили е нямало ръжда по него. Сега се оглеждам за двигател,кутия и всички останали неща който са необходими.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема ми е че за момента не мога да открия всичко комплект. Само двигател или само двигател с кутия, май ще купувам цяла премазана кола. Неми се щеше но за сега нямам избор. Но за сметка на това не бързам надявам се да изскочи все нещо от някъде.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди да "Фивъра" да е казал нещо, твоят двигател не е к20, а К24... а, ако искаш да се свърши работата ти както трябва, и да имаш наистина силна К-серия, бих ти препоръчал услугите на Боби (Honda Power Performance) в София. Освен че може да ти направи двигателя, ще ти и препоръча всички части който да закупиш, откъде, как и защо.

 

П.С. Боби вече е правил/изкарвал от К24ка почти 290 конски сили на колелата (атмосферни).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси за помощта. Как мога да се свържа с Боби. И още един странен въпрос не са ли 290 коня вече прекалено много за кола за ежедневно ползване,не че предложението ти адски не ме радва. А и дали ще мога да се вместя в 15к.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За дали ще можеш да се вместиш, не мога да ти отговоря. По принцип може да го питаш него защо реално в Европа к24 е по-добре от к24 в щатите, и защо е по удачния избор. А за 290те коня, това е само пример за уменията му.... говори с него, обясни му какво желаеш, и виж какво ще ти каже... имаш и лично съобщение от мен ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Двигателите са идентични, просто са предлагани за различни пазари и години, а от там и различните кодове. Всичките са 200 к.с. с 8000 оборота ограничител. Иначе има и К20 двигатели с по 160 к.с. - гледай да не те преметнат!

Ето, разгледай ги:

https://en.wikipedia.org/wiki/Honda_K_engine

Тъй като имаш хубав бюджет, аз бих се насочил към K20A2 и К20Z3, който и да избереш няма да сгрешиш. :) A2 e слаган на 2001-2006 Сивик Type R, a Z3 на 2006-2011 Сивик Si. Z3 също се слага на една уникална кола със задно наречена Ariel Atom (само че там са му сложили компресор и е 300 к.с.). Сети се защо са избрали точно този двигател. :)

K20 двигателите освен, че имат имат "квадратен цилиндър" (хода на буталото е равен на диаметъра на цилиндъра) в сравнение К24 двигателите, също са и по-високо оборотни (следствие от квадратния цилиндър) от тях и имат oil jets за охлаждане на буталата чрез маслото (А2 мисля, че го има, за Z3 не съм сигурен, колегите ще кажат). Z3 e по нова версия от А2.

Хубавото на К24 двигателите е, че имат малко повече въртящ момент, но според мен по-спортни като изпълнение и характер са К20 двигателите, които съм споменал.

Чети, пиши/говори с хора, които са го правили и ще намериш точния път. Аз съм твърдо з К20. :)

Редактирано от Japanese fever
  • Like 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Да, Боби е човек с доста голям опит и може да те насочи. Може би К24 да е по-добре от гледна точка на нови части. Имай предвид, че частите за тези двигатели не са евтини. Т.е. ако не намериш хубав двигател и решиш да го обновяваш после ще излезе скъпичко. Виж при В18 сигурно ще излезе по-евтино и по-лесно ще се намират части. Боби има проект във форума В18 с турбо. В18 или В20 (от CR-V) с глава от В16 също е доста популярен сет ъп. 

Пресметни си кое ще излезе най-евтино и си прецени. К двигателите са произведение на изкуството, но не са евтини.

Редактирано от Japanese fever
  • Like 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегата има време, така че може бавно да го движи тоя проект, таман ще успее да доизкусури всичко от окачване и спирачки, до двигател. Той ще се свърже с Боби, за да види какво ще му каже.

П.С. Боби има проекти с б16, б18, к20, к24, ф20, д15, д16..... абе правил е коли като цяло

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, окаюването и спирачките са много важни и ще глътнат финанси.

окачване: KONI Yellow

БМВ имат една приказка - "Окачването трябва да е винаги по-бързо от колата!"

Спирачките, според каквото се предлага на ЕС пазара, аз не бих слагал по-големи дискове и афтър маркет апарати. Просто само по-агресивни, спортни накладни.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Джапанезе намали ютуб и спрете да пишете от трето число а от опит,  не случайно пиша в множествено число. Рекс е със сток умряла помпа и 240 мм дискове. Препоръчате накладка и к24 някой карал ли е кола 900 кила и 220 коня че аз съм карал и си иска спирачки. После при бюджет 15к едвам ще го подкара тоя рекс въпреки че за мен тая тема е чесане на езици. Само искам да сметнете - тампоните за мотора, електроника, шифтър хубав, спирачки не накладки, а спирачки и добро окачване. Само пример едно окачване е 2к+ и останаха 13000 лева. Успех

Редактирано от fenabg
  • Like 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 4 минути, fenabg написа:

Джапанезе намали ютуб и спрете да пишете от трето число а от опит не случайно пиша в много. число. Рекс е със сток умряла помпа и 240 мм дискове. Препоръчате накладка и к24 некои карал ли е кола 900 кила и 220 коня че аз съм карал и си иска спирачки. После при бюджет 15к едвам ще го подкара тоя рекс въпреки че за мен тая тема е челен на езици. Сами искам да сметнете - тампоните за мотора, електроника, шифтър хубав, спирачки не накладка а спирачки и добро окачване. Само пример едно окачване е 2к+ и останаха 13000 лева. Успех

Той има две години таман да го направи. Суапа да му стъпи на 9к, 2к за BC Racing койловери, и още 1к за някакви мега спирачки... все си мисля че ще успее... аз бих му препоръчал б серия, ама аз вече май го казах, и човека си е избрал К...

  • Like 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А колата къде я в сметките? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз му пуснах графика на 197 коня на гуми от мотор който правих преди 4 месеца . И там бюджета прескочи 7к

  • Like 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво значи 7К - това само за двигателя ли? Ако е така явно всичко вътре е сменено. 

На мен мисълта ми беше да си намери стой К20 и да си го кара така. Той ако вземе да го отваря и да сменя вътешностите, няма да ми излезе края.

Сток К20 или К24 - 200 к.с. на вала (около 170 на колелата) малко ли му е? Без да го отваря.

  • Like 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз отдавна съм взел пуканките и прелиствам....:lol::eat:Както подчерта Ваньо Фена,пишете по-малко,че много плява стана и тичат разни коне насам-натам.

Джапанезе,това с жълтото Кони ми хареса:worthy: не си лош :hondarulez:,създаваш атмосфера.

  • Like 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 10 часа, fenabg написа:

А колата къде я в сметките? 

Колата каза че я вземал - голо купе от црх 2ра... така че не е голословен... мисля че ако се придържа към тези 15к, ще успее да се впише, Фене.... а за Жълтото Кони, що, кво му има - аз съм с него и за турист на Калояново е ок..... че искам БЦ-та, искам, ама и джоба трябва да може да ми изпълни желанието.... ;)

  • Like 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Добре, какво като е 240 дискове. Картингите като са с един диск само и развиват над 100 км/ч, да не са умрели. Точно малкото тегло не изисква големи дискове.

 

Ето Фене, дискове и накладки EBC за Ariel Atom с К20 (245 к.с.) и тегло 612 кг - точно 240 мм диаметър на диска. Ако не ми вярваш, сам провери.

https://ebcbrakesdirect.com/automotive/ariel/atom/2-2004-/393

Редактирано от Japanese fever
  • Like 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Брат , защо сравняваш със състезателни коли ? Сега ще кажеш и че мотора ми който е 168кг. трябва да спира ама със стоковите спирачки не иска . Не съм разбирач ама до сега съм имал 5 хонди и да кажем още толкова карал . Хонда със стокови спирачки който да спират не съм виждал . Говорим без тайп р защото не съм докосвал.

  • Like 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В интерес на истината до сега само Тайп Р-ките,които съм имал са спирали и Акорда ми 8ген.,всичко друго спираше само с предните спирачки:dry:.В момента се продават спирачни апарати от Р-ка и то 4х100 -тук във форума.

  • Like 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Накладката е това, което определя как спира колата (ако примеме, че всичко работи нормално по системата). На моите 240 мм дискове като им сложа агресивни спортни накладки и колата спира прекрасно (вярно, някои ядат дисковете повече, но изкуството иска жертви). Отделно, както съм казвал, ако спирачките ти държат, но гумите не - кел файда. Да, задните барабанни спирачки са слабички, но си вършат работата за такъв клас кола.

Който иска хубави накладки да си вземе Hawk HPS (прекрасни за улицата и за писта стават) или Hаwk HP+ (чисто спортни - коват, скърцат, много цапат и ядат диска).

  • Like 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз искам подробни снимки,защото много ме кефят подобни проекти,за съжаление 70 процента от проектите във форума не стигат до края.

Според мен има шанс да се вмести в 15к,понеже според ръководството на K-tuned дават между 5к-6к$ да излезе подобен суап в ЕГ купе.

Много се надявам колегата да изпълни проекта и да пише по-често в темата.

Поздрави :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване


  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

×