Jump to content
Nikito82

Избор на накладки и дискове

Recommended Posts

Здравейте, имам Акорд 7 2.4 2004г. Каква марка накладки и дискове ще ми предложите и от къде да си ги закупя? Интересуваме и накладките за ръчната спирачка също. Мисля че отделни бяха. За начало се спрях на марка Ате, но искам и хората, които са сменяли да споделят своя опит, ако може. Също да питам, понеже в сайтовете посочвам модела и двигателя и за предна ос ми излизат 280мм и 300мм дискове, а за задна са 260мм, та за предната ос не са ли 300мм дисковете? Да се поръчва ли и ремонтен комплект за апаратите?

Благодаря ви. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз скоро сменях накладки и заложих на ате. Нямам проблеми спира си както преди.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема при мен е че въобще не ми харесва как спира. Сайтове за поръчки? 300мм диск ли да поръчам? 

Редактирано от Nikito82

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поред на въпросите. 

1. 300 мм дискове са за Вашата кола. 

2. EBC  с общите поръчки е отличен избор. Зелената серия са за предпочитане. 

Поздрави и успех! 

П. П. Накладки ТРВ = Трябва да ги Разкарам Веднага. 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако спираш по екстремно заложи на по големи дискове.
Вчера на едно спиране от 210 до 50 и всичко взе да пуши и педала потъна....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има файда щото масово прегряват дисковете, моите започват да сменят бая цветове :D

Иначе си прав за останалите неща, но все пак бих сложил по голям диаметър дискове.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди време един познат ми каза, че на базата на 20 служебни автомобила, всеки от които върти по 30-40к км на година са стигнали до заключението, че съотношението цена/качество е най-добро на оригиналните дискове. Ставаше въпрос за някакъв Хюндай, не помня модела. 
В началото пробвали с какви ли не афтърмаркет дискове и то от сериозни доставчици, масово ги изкривили до 10к км, имали един рекордьор, който изкарал 12к км. И предвид, че тия коли изкарват парите на фирмата и не е оферта през месец да се ходи на стругар и постоянно да се виси по майстори започнали да слагат оригинални дискове и накладки и  изкарвали по почти 2 години.
Уточнявам, че примерно за частите по окачването и афтърмаркетите изкарвали доста, та там не били много на оферта. От него знам, че и Мишелин карала най-много километри преди окончателно да изгуби качествaтa си, та всичките им коли са и с мишелинки :D

ПП: Личния ми опит с афтърмаркет дискове е на предишната ми кола, където на 10к км се разсвириха, после някак това се оправи, но на 15к започанаха да тресат и на 25к бяха за кофата. След това сложих някакви други евтини и така продадох колата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 30к направих тази смяна.

Всичко купих от колегата Izanagi

Предни:
EBC Ultimax Brake Pads DP1525 71,90лв.
EBC Standard Brake Discs D1399 188,60лв.
Задни:
EBC Ultimax Brake Pads DP1216 51,10лв.
EBC Standard Brake Discs D1400 110,30лв.

Това, че изкарвали с 12к за мен са пълни глупости. Имам наблюдения и от служебни, а мога да снимам и моите дискове и накладки. На дисковете още няма ръб, а накладките още не лягат целите на диска, още се виждат скосяването. Вярно, нямам нито едно спиране от 210 до 50, но стил и начин на каране...

Личен избор, всеки сам решава с какво ще си кара колата. Иначе подкрепям, че OEM си е най-добро за стокови автомобили.

Цените са от май месец 2016. Сега не знам какви са...

     
Редактирано от h5rov
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В тази връзка, някой може ли да каже къде в България може да се купят истински ОЕМ дискове и накладки. За Бултрако всички знаем, но там по ред причини много хора не искат да си имат вземане-даване с тях. Та мисълта ми е, има ли друг търговец в България който може да предложи истински оригинални части за нашите коли?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за информацията колега rollin, но мен ме интересуват фирми в България при които да отида на място и преди да купя да мога да видя стоката. Не ми се занимава с разни сайтове и доставки. Абсолютно съм на ясно, че ще ми излезе по-скъпо, но това в случая не е чак от толкова голямо значение. Просто търся алтернатива на Бултрако за истински оригинални резервни части и по конкретно за дискове и накладки, че скоро и моите ще трябва да се сменят.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Те в Бултрако работят по заявка(демек налични няма), а ти си прави сметка дали другаде ще ги има на "живо".

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А бе и ти си прав, ама знае ли човек. За това питам, ако някой знае. Ако ли не здраве да е. Благодаря все пак.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 44 минути, DAN_DAN написа:

А бе и ти си прав, ама знае ли човек. За това питам, ако някой знае. Ако ли не здраве да е. Благодаря все пак.

Колега, няма кой да даде на някаква си фирма да стане вносител на оригинални части за Хонда. Това минава през официалния представител, било тук или в чужбина.

Бях писал в една тема, частите пристигат в Англия и оттам се разпределят по представителствата, в зависимост от поръчките.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря, изясниха ми се нещата. Значи пак ще се купува от Бултрако. Честно казано не ми се експериментира с неоригинални резервни части. Особенно по спирачната система.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

DAN_DAN, наскоро сменях задните накладки на моя Акорд. В Бултрако ми казаха към 150 лв за комплекта, а в www.coxmotorparts.co.uk където също са оригинални излизат малко над 100 с доставката. Лично аз купих АТЕ защото едната беше изтрита до метал и нямаше как да изчакам доставката от Англия. Но лично мое мнение е, че тия в Бултрако не познават парите. Не е нормално в тази развита онлайн търговия те да дават цена с 50% по-висока от английски сайт, а вече има доста фирми, които карат стоки от там на цени около 2 лв за кг. От там си поръчах миналия месец оригинални чистачки за втори път от както имам колата и съм очарочан.

Поздрави на всички и Весели Празници.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бултрако ги боли фара за хонди извън гаранция, а тези с гранция нямат избор и плащат парите и се прави печалба. 

неги защитавам но ако хората нямат избор (гранция) и сервиза име е пълен могат даже и още да дигнат цените.

Редактирано от malak

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди време съм купувал оригинални части за Пасата от голям вносител на авточасти в България (не казвам името, че да не стане реклама). Просто ги поръчваш и до седмица са пристигнали. Вярно, че цената им беше доста по висока от тази на алтернативните, но пък качеството си заслужава. Ще взема да ги питам могат ли да ми доставят и за Хондата. Ако има развитие ще пиша.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да попитам какви трябва да са задните накладки, на Ате ми излизат 2 модела? И какви са накладките за ръчната? Благодаря. 

Редактирано от Nikito82

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако спирачните апарати са Lukas/TRW,

номера на АТЕ е този:

ATE 13046058272

 

Редактирано от JHM

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

През джантите дали ще успея да видя какви са апаратите? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 15 часа, Nikito82 написа:

През джантите дали ще успея да видя какви са апаратите? 

Ако не са стоманени :)..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Задните видях, че са Лукас, предните не мога да ги видя. Има ли шанс да са различни от Лукас или ТРВ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, Nikito82 написа:

Задните видях, че са Лукас, предните не мога да ги видя. Има ли шанс да са различни от Лукас или ТРВ?

Предните,би трябвало да са АТЕ.

Посоченият в линка комплект е за единият спирачен апарат.

Колега,ако са ти здрави маншончетата на водачите,може да потърсиш комплекти,без тях на по ниска цена.При мен така се получи,че си оставих оригиналните,защото бяха здрави.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да предните са АТЕ, вече са сменени, сега чакам и задните и на ръчната да дойдат да се сменят. Почти няма разлика в спирането, явно просто не са измислени добре тия спирачки! 

Редактирано от Nikito82

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От начина по който си го написал излиза че очакваш отделни накладки за задните дискове и отделни за ръчната спирачка (които са вътре в барабаните). Така е при комбито, но ти си със седан и там двата вида спирачки работят чрез 1 комплект накладки.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да отделни чакам, наистина ли е така? Ако е така за ръчната ше се върнат няма проблеми. 

Редактирано от Nikito82

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така е ,при комбито ръчната е на барабан с отделни челюсти.На седана е вързана за спирачния апарат и ползва задните накладки.Има и разлика в самите накладки на седана и комбито.Като размер са еднакви ,но буталата на спирачните апарати са различни и вътрешните на комбито имат едни пластини където влизат в буталото понеже е кухо,а на седана имат едни пъпки които трябва да паснат на буталцето което си има белези за тях.Общо взето голям филм ми беше докато си намерих правилните накладки за комбито,защото почти навсякъде ги приравняват с тези на седана и повечето продавачи не знаят ,че имат разлика.Даже в Швейцария от където ми дойде колата бяха сложили грешните накладки.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами то и тук е ясно колко разбират търговците щом не питат дали е седан или комби колата, а предлагат накладки за ръчна. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Важното е ти да си наясно. Колегата над теб ти е пояснил добре какво ти трябва.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така и задните накладки са сменени, течността се смени отново с АТЕ, обезвъздушихме спирачките, регулирахме ръчната . Педала на спирачките се вдигна и сега въпреки, че не са се напаснали накладките хваща много по-нагоре. На първо четене съм доволен. 

И да на седана няма отделни накладки за ръчната, да знаят колегите, които се чудят. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...