Jump to content
Валентин Стоев

Покупка

Recommended Posts

След като днес измих всичките маслени петна се установи че омазняването идва от хидравличната помпа.Забелязва се леко сълзене по средата да се надяваме да е от уплътнението посредата(семеринга) ако ли не нова.

Редактирано от Валентин Стоев

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И моята е омаслена, но не съм я мил още, за да видя от къде. И мен ме съмнява семеринг. Сподели какво е при теб, като го откриете, за да се насоча.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте.Днес след три дни дъжд реших да изпробвам колата малко в кал.Минах през места през които със старата ми кола седан в мокро време виждах трудности.Хондичката се представи много добре не знам заради новите гуми или заради 4×4.Интересното беше че по таблото никъде не светна индикация че 4×4 се е включило.Въпросът ми е някъде по таблото индикира ли че се и включило и ако е да къде да проверя да не е изгуряла крушката.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма индикация за включване на задното. Няма индикация и за къси светлини.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На бензиновите, нямате ли индикация за късите светлини ?

При бензиновите, мисля също липсваше и  VSA/TCS , съответно не би трябвало да има и индикация, но за късите светлини ме озадачихте - голяма икономия са направили тези малоумници.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тъпо е, но няма...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На дизела има индикация за къси и дълги светлини

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно са оставили тая "екстра" за фейслифта. За дълги имаме и ние.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 2/12/2018 at 21:11, Emicha написа:

На бензиновите, нямате ли индикация за късите светлини ?

При бензиновите, мисля също липсваше и  VSA/TCS , съответно не би трябвало да има и индикация, но за късите светлини ме озадачихте - голяма икономия са направили тези малоумници.

 

Тия разлики май са между фейслифта и префейса, но може и да бъркам. Мойта е префейс/бензин и няма нито VSА, нито индикация за къси.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дизелът е само фейс.

Индикация за къси и VSA само при фейс.

Омасляване около хидравличната е от О-пръстена най-вероятно.

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги.Може ли да ми кажете откъде да си взема компресор за климатика за колата 2003 год. 2.0 бензин 150 коня.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте.Имам следния проблем преди при изгасяне  на колата при включени фарове имаше звуков сигнал сега няма.Мисля че е изгорял някакъв бушон къде да търся?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дано не се лъжа, но звуковата сигнализация се включва при включени светлини, загасен мотор и отворена шофьорска врата.

Ако изключвателя на вратата не контактува добре, звук няма.

Виж дали ти светва централния плафон при отваряне на вратата. Разбира се ключа на плафона трябва да е на съответната позиция.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересното е че като отключва колата и отворя вратата да влезна плафона светва и когато изгасва колата и отворя вратата не свети.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега, като пътувах обърнах внимание, че при мен централния плафон светва с изваждането на контактния ключ, за това май не може да се определи по него дали е ок изключвателя на вратата.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги дехидратор на климатика може ли да се сменя или е капсолован в радиатора на климатика?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега не е ли това но незнам кой е кода на твоя двигател

https://www.autopower.bg/изсушител-honda-cr-v-2-rd-2.0-d7341c55.html

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте! 

Да не пускам нова тема реших да използвам тази на колегата. В процес на продажба съм на старият автомобил и се насочих към CR-V II 2.0 бензин фейслифт. Изчетох доста неща из форума, но ми остана чуденката дали да е автоматик или ръчка. Не видях някъде да се пише за цена при евентуален ремонт на автомата ? Колко излиза процедурата? Надежден и удачен ли е за този джип? Също така понеже не разбирам технически нищо от коли, а като гледам има малко обяви за бензинови фейслифт се зачудих дали да не използвам услугите на бри4ка за намиране, диагностика и оглед на автомобила и последваща регистрация и обслужване.

 

Благодаря Ви!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да бъде, или да не бъде автоматик си е лично твое решение. Аз съм си избрал автоматик. Това ми е третото CR-V автомат, плюс един Сивик 6 "англичанка" автомат на съпругата ми.

 

Това, че няма информация за цена на ремонт на АСК навежда на мисълта, че никой не е правил ремонт. Явно са достатъчно надеждни тези хидротрансформаторни АСК.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм скептичен, страх ме е от автомата, въпреки, че имам очебиен пример за надеждността на автоматичната скоростна кутия

Моя позната кара ЦРВ 1ва генерация, произведена в Япония, 96-97ма година, използва се целогодишно и ежедневно и вече пета година и повтарям,че ако се прецакат скоростите(автоматични), ще и ги сменим с ръчни и ще продължи да си го кара. Тази кола обаче, на пук на всички не се чупи и това си е. 

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карам автоматик 1 ген вече 4 год  ръчка никога вече няма да взема.Навраме сменя ли се маслото е вечен,има симптоми които  трябва да се видят при купуване на колата после обслужи ли се само удоволствие е да се кара.

  • Харесвам 1
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 5.10.2018 г. at 5:36, zmiata29 написа:

Аз съм скептичен, страх ме е от автомата,

Ти па!?!

 

Следващата ми Хонда (огледал съм се в Odyssey 2.4 JDM) пак ще е автоматик. ;)

Редактирано от Krasi-mir
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за отговорите. Явно ще е каквото дойде по запазено то и без това има 5 коли на пазара :) Има ли някой форумен майстор в София който бих могъл да помоля да дойде с мен за оглед и диагностика когато харесам кола (разбира се ще си заплатя каквото е нужно)? Или да се насоча към някой сервиз да я карам направо?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги, появи се една обява и се замислям да ходя на оглед. Заслужава ли си така на пръв поглед изглежда добре. Знам, че на снимки е трудна работа, но някой може да види нещо което аз не успявам да забележа преди да отида на място.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По снимка , че е трудно е ясно - но без снимка е невъзможно :D.

  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А сега вече, по картинките :):

Добре измита отвън и изпрана вътре - абе царе са :D.

Двете брони са пребоядисвани, може да е козметично, но е добре да огледаш, за по-сериозни удари.

Предната даже има хубав декоративен булбар (така ли се казваше) който не пази нищо, но я отваря леко.

Заден десен калник е натиснат до стопа, но не е нещо фрапиращо.

По кората на резервната гума, има леки наранявания. 

За първи път виждам такъв спойлер на задната врата и сигурно е монтиран допълнително.

Също са монтирани и гадни странични степенки, които не вършат никаква работа (поне според мен) но вдигат цената.

Волана е птетапициран, но е направен добре - а за "реалните" километри си знаеш.

Нещо копчетата за VSA-то и Круиза, са в различен цвят, та нещо може и там да е магерено, освен ако при бензинките не са така.

Е горе долу, по картинка толкова - отиваш и гледаш на място ( предполагам се намира, може би в жк.Дружба - понеже фона на снимките ми е леко познат, но може и да бъркам).

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз да допълня ,страничното парче на шофиорската седалка ми тъмнее има вероятност да е шита,но може и от светлината и снимката,трябва на място да се види.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

кажи какво си видял, че и аз мислех да ходя да я гледам, но продавача ми каза, че имала външни забележки дето уж били нищо за него, ама това съм го слушал и преди..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при мен сивеят копчетата, ама не чак толкова. Провери VSA активира ли се на таблото като го натиснеш и ако имаш възможност круиза на път някъде. 

Степенките са таш*к, особено в снега.

Виж имаш ли масичка в багажника и успех.

Много пари егати ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

как така да се активира VSA на таблото при натискане? Аз си мислех, че като натисна бутона и на таблото светне триъгълника е изключен, не е ли така?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На натиснато копче е изключен.Премигва като включи задния мост на пробоксуване.Тестваи всичко което можеш сваляи кори свети с фенер да си наясно какво копуваш моита я гледах 2 часа карах, махах кори, рушках, лягах отдоло,дигах я на крик, четъх и книгите,натисках всички копчета :) гонили са ме от автокъща че мн съм гледал :D .Някои малки работи са голяма хамалогия да се оправят затова повечето не се занимават и така я карат и като доиде тука се пада на тебе да ги ремонтираш.

  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 6 часа, paruchev написа:

натисна бутона и на таблото светне триъгълника е изключен

Това имах предвид.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 17 часа, Валентин Стоев написа:

Здравейте къде се намира горивния филтър и как се сменя?

В резервоара. Ето и видео

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...