Jump to content
Васил Димитров

Много ли са 200 000 км.за дизел?

Recommended Posts

Аз именно затова се противя да се мия двигател. В двигателния отсек има много електроника и тя всичката трябва да бъде покрита. Отделно, трябва двигателя да се мие напълно студен, което значи че измиването на автомивка е невъзможно. Възможно е, ако са останали някъде капчици вода да дават фалшив контакт, оттам и светването на лампичката

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Аз именно затова се противя да се мия двигател. В двигателния отсек има много електроника и тя всичката трябва да бъде покрита. Отделно, трябва двигателя да се мие напълно студен, което значи че измиването на автомивка е невъзможно. Възможно е, ако са останали някъде капчици вода да дават фалшив контакт, оттам и светването на лампичката
Нищо общо,двигателят и периферията около него са водоустоичиви.В повечето мивки ги мият горещи за да падне по-добре мазнотията.Аз лично за три години съм го мил двадесетина пъти(мразя мизерията);)

Изпратено от моят SM-G390F с помощта на Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 12 минути, dido0o_ написа:

Нищо общо,двигателят и периферията около него са водоустоичиви.В повечето мивки ги мият горещи за да падне по-добре мазнотията.Аз лично за три години съм го мил двадесетина пъти(мразя мизерията);)

Изпратено от моят SM-G390F с помощта на Tapatalk
 

 

Следващия път пробвай да измиеш около свещите или около нагрятия до червено колектор и ще видиш колко са водоустойчиви.

  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Същата кола,която изобразява бордкомпа,когато има отворена врата, само че без отворената врата!

Всеко,който има такава honda и си отвори вратата при запален двигател ще я види на бордкомпа.

Не изглежда като бравичка нито като касичка или сладолед!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
 
Следващия път пробвай да измиеш около свещите или около нагрятия до червено колектор и ще видиш колко са водоустойчиви.
Опп,аз съм с дизел.
Чак до червено да се мие е прекалено.

Изпратено от моят SM-G390F с помощта на Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Да,абсолютно същата като на първата снимка най долу в стедата,само че без отворените врати!Само че,при мен е accord 7 и е с друго арматурно табло.

Ако светне пак ще направя снимки.

Редактирано от Васил Димитров

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
На 5/5/2018 at 23:39, Васил Димитров написа:

Нали уж след фейслифта проблема с колекторите е оправен?! 

 

Преди 13 часа, Васил Димитров написа:

Ако по добрия вариант е оригинален втора употреба ще търся такъв,но щом това е слабо място не е ли вероятно и тoй да изкара малко? 

 

Преди 12 часа, dido0o_ написа:

По-добрият и евтин вариант е заварка на цяло,шлайф на лицето на колектора и това е.

 

Както казаха и други колеги, проблема с колектора не е оправен при фейслифтовите модели. Моят Акорд е пример за това - купуван е нов от тук, знам му цялата история и... да с проблемния колектор е. Чувал съм, че има и акорди с чугунен, но по-вероятно е да е бил вече сменен, едва ли е заводски така. 

На мен също ми се наложи да мина по процедурата със смяната му в началото на годината. 

Относно кой е по-добрият вариант - оригинален втора употреба или заваряване - различни мнения има по-въпроса. Аз питах в два от известните във форума сервизи. В единия ми казаха: "... или заварка+шлайф или чисто нов, с втора ръка не работим!". Гаранция естествено не дават, но ме увериха, че не са имали проблеми до сега със заварките. В другия ми казаха, че може и със заварка, може и 2-ра ръка, може и нов, но... те ми препоръчаха 2-рата употреба - чугунен. Със заварките имали ядове на няколко пъти. И на двете места ми казаха, че не го заваряват те, носят го на заварчик, но... най-вероятно много зависи кой и как го заварява. 

 

  Моето лично мнение - ако ще е втора употреба, само чугунен - от CR-V или FR-V (май и от Civic можеше, но не съм сигурен). Ако ще е пак от Акорд - стоманен, не си заслучава. Много вероятно е да изкара съвсем малко. Аз взех 2-ра ръка от CR-V. Излезе ми 250 лв самия колектор + 20 лв. за термощита + 150 лв. за труд (но това не е само за колектора, имаше и други неща, мисля че за самия колектор ми бяха казали 100 лв.). 

  Първоначално мислех да го направя със заварка, до момента в който не ми обявиха "условията". По спомени, щеше да ми излезе с около 50-60 лв. по-евтино (за демонтаж-монтаж и заварка+шлайв при трето лице, не го правят те), но... исках да сменя и антифриза, че така или иначе се източва при смяната (въпреки, че приемчика ме уверяваше, че не се точи) , като за оригинален ми обявиха цена с ~10 лв отгоре на литър от цената в Бултрако. Естествено на въпроса дали може аз да си го осигуря казаха: "с части на клиента не работим". И... те така - отидох в другия сервиз и по живо по здраво... 

Редактирано от mitaka_t
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря колега за изчерпателния отговор!

Явно работата за съжаление е е толкова проста.

Искам да попитам понеже при мен неприятната миризма се появява рядко,пукнатината в колектора  има ли тенденция да се уголеми или ще си остане така колкото се е пукнала?

Питам,защото не искам да тръгна на дълъг път,да се случи това и да се удуша докато стигна да сервиз.

Просто не искам да чакам да опре ножа до кокала както се казва!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Ето снимки на колата,да се похваля още малко.

Нека ако някой може да каже какво ниво на оборудване е.

Благодаря още веднъж на всички,които се включиха в темата и ми помогнаха! 

С най добри пожелания!

 

 

20180509_143548.jpg

20180509_143559.jpg

20180509_143612.jpg

20180509_143624.jpg

20180509_143716.jpg

20180509_143939.jpg

20180509_144102.jpg

Редактирано от Васил Димитров

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето още малко снимки и резултата след измиване на двигателя с някакъв препатат за почистване на двигатели.

20180509_144048.jpg

20180509_144307.jpg

20180509_143505.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 6 часа, Васил Димитров написа:

Нека ако някой може да каже какво ниво на оборудване е.

На мен ми прилича на Sport, но най-точно по VIN-a провери тук http://japancars.ru/index.php?route=catalog/honda

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, това е модела Спорт, който за 2008г. идва с Премиум Аудио, както и по-тъмен хром на предната решетка и останалите лайсни на колата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Какво ще рече това Премиум Аудио?

Ще съм и много благодарен ако някой ми обясни какво е приложението на големите черни пластмаси поставени на гърба на облегалките на задната седалка?

Редактирано от Васил Димитров

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами снимай ги, ако имаш на тавана над тях дупки, вероятно е имало предпазна мрежа в тях.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дай ВИН-а да го видиме какво ще излезне.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 10 часа, Васил Димитров написа:

JHMCN27408C201129

 

След около час ще ти върна отговор.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 16 часа, Васил Димитров написа:

Няма дупки на тавана за мрежа и в самите тях няма мрежа!

За какво са тогава?

Тогава е възможно салона да не е от тази кола. Цяла кожа ли е? Подгрев на седалките има ли?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 2 часа, crown_bg написа:

 

След около час ще ти върна отговор.

 

Колега в действителност твоята е без тези мрежи. Понеже аз съм с мрежи, на моя ВИН излизат мрежите в схемите (капаците не), на твоята излизат само капаците (мрежите не). Така че всичко е както трябва.

 

Да знаеш че по ВИН твоята излиза от завода със:

IMS

VSA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Много,много благодаря! 

Какво е IMS?

Не знам до колко съм прекалил с въпросите,но ще попитам още нещо. При добро желание може някой да ми отговори.

CD не приема доскове!

Поставям диска в гнездото,същия влиза около един см.и после среща някаква преграда и е до там.

Дали е развалено,или аз съм прекалено неграмотен за да боравя с него?

Редактирано от Васил Димитров

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честно казано не знам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стана,стана!

Светва някаква червена лампичка,после изчаквам да стане зелена и тогава влиза.

Сега свири!

Остава да разбера какво е IMS и съм аз :D???

Отново благодаря!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Колеги,моля за още малко спешна помощ!

Колата е вече осми ден при мен и проблема,който ще опиша сега се появи за първи път тази вечер!

Паркирах колата към 17 часа на паркинга пред блока.В 23 часа съвсем безпричинно алармата се задейства.Отидох до колата, (алармата продължаваше да свири)натиснах бутона за отключване на ключа,но колата нито се отключи,нито алармата спря.Тогава отключих със самия ключ,сложих го в гнездото за запалване и чак тогава алармата спря.Опитах се да стартирам двигателя,стартера върти,но не пали.Така два пъти и на третия запали.Ако е необходимо споменавам,че докато алармата е задействана мигат всички мигачи.

Алармата предполагам е оригинална,защото за сирена използва клаксона.

Така заключих с копчето от ключа и след около три минути същото се повтори и така няколко пъти.

Проверих всички прозорци и врати-затворени са.

Сега съм откачил акумулатора,защото съседите ще ме линчуват,но не бих искал всяка вечер да го откачам и сутрин закачам за да ползвам колата.

Много ми помогнахте до тук и ще съм ви безкрайно благодатен ако ми кажете какво се случва и какво да направя.

Още не съм я подкарал тая кола както се казва,а вече започвам да я намразвам. Нищо не и разбирам и ако не бяхте Вие не знам какво щях да правя.Не съм си в България и даже не знам какъв майстор да търся.

Може ли да ми кажете и дали бих могъл да я изключа тази аларма така,че да не функционира и да не ми създава ядове занапред?

Бихте ли предположили какво се случва и посъветвали какво да правя?

Благодаря и не знам какво още...

Редактирано от Васил Димитров

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мога по-късно да погледна стъпки за проследяване на източника на проблема, но тук има писано за такъв проблем, просто се разрови из разделите на Акорд 7.

Ако не се лъжа, в един от случаите бе проблема в ключалката на 5-а врата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 9.05.2018 г. at 16:13, Васил Димитров написа:

 

20180509_144102.jpg

 

На 9.05.2018 г. at 16:17, Васил Димитров написа:

 

20180509_144307.jpg

 

 

А какви са тези копчета до лоста?

 

На 10.05.2018 г. at 11:51, Васил Димитров написа:

Какво ще рече това Премиум Аудио?

 

 

Има ченджър за 6 диска, вкарват се един след друг.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цяла нощ четох форума,но има писано само за допълнително слагани аларми.

Проблема ми е адски неприятен,защото дефакто не мога да оставя колата без надзор.Трябва да съм постоянно до нея за да изкл.алармата като се разсвири.

Не знам и каква  е вероятността в един момент да спре и да пали.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Провери все пак това което предложих. Не знам дали е възможно, когато акумулатора пада, евентуално да включва алармата, нямам идея, просто каза че трудно пали, дали не е така заради АКУ...

 

Помня, че колега от офрума имаше проблем с ключалката на задната врата поради влага и начална корозия.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Акумулатора е нов!

Тази сутрин го закачих и до сега не е свирила.

Ще чакам да видя дали проблема ще се повтори.

Въпроса ми е дали това би могло да блокира стартитането на двигателя ако е повреда и да си остана някъде по пътищата?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте отново и отново!

Така,алармата не се е задействала оттогав,което е добре.

Сега имам още три въпроса.

1.Както разбирам колата трябва да има сензор за дъжд или там както се казва тази екстра.

Онзи ден валеше доста силно,но чистачките не се включиха сами.

Възможно ли е да не е активирана тази екстра и ако е така как бих могъл да я включа?

Как би трябвало да действа тя?

2.Колата ми има ли автоматично включване на фаровете?

Как функционира то ако го имам?

3.Вероятно имам спукан маркуч към пръскалката за задния прозорец,защото вода не стига до там,а се стича в багажника.

Ок,аз че разкача тавана и ще стигна до спукания маркуч,но това означава ли,че трябва да го сменя с нов от казанчето та чак до задния прозорец?Ако е така разкачането ще е неимоверно много.

Т.е.има ли начин да се възсъанови само там,кудето е спукан,повреден?

Благодаря!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лоста се бута надолу 1 степен само, за чистачките.

 

Ако имаш автоматични фарове, на панела на средния въздуховод ще имаш до "пъпчицата" малко "прозорче" (сензор) през който минава светлина. Имаш ли такъв провери врътката за лоста на фаровете за надпис Ауто, и го нагласи така че да е вкл. Ауто-то, ако искаш автоматични фарове.

 

Не мисля, че е спукан маркуча, по-скоро изваден, тоя маркуч така не се прокъсва/пука. Разглоби кората при пантите и виж откъде идва проблема.

 

Това със стичането на водата, малко или много води до заключение, че алармата може да се вкл. заради 5-а врата. От водата може да се е окислила ключалката...

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 7 минути, crown_bg написа:

Лоста се бута надолу 1 степен само, за чистачките.

 

Ако имаш автоматични фарове, на панела на средния въздуховод ще имаш до "пъпчицата" малко "прозорче" (сензор) през който минава светлина. Имаш ли такъв провери врътката за лоста на фаровете за надпис Ауто, и го нагласи така че да е вкл. Ауто-то, ако искаш автоматични фарове.

 

Не мисля, че е спукан маркуча, по-скоро изваден, тоя маркуч така не се прокъсва/пука. Разглоби кората при пантите и виж откъде идва проблема.

 

Това със стичането на водата, малко или много води до заключение, че алармата може да се вкл. заради 5-а врата. От водата може да се е окислила ключалката...

 

+1

 

Колегата не вижда ли какво има по таблото,от колело ли слиза? Без да се обижда но нека ръчка и да действа,нищо няма да и стане.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 5/11/2018 at 16:49, Васил Димитров написа:

Остава да разбера какво е IMS и съм аз :D???

 

IMS = Instant Mobility System

Демек - има компресор и лепило, вместо резервна гума. 

  • Харесвам 1
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря Ви!

1.Както разбирам,лостчето за чистачките трябва да е на степента с прекъсване за да сработи.Аз очаквах да се включи от само себе си.Следващият път като завали ще пробвам пак.

2.Нямам такова прозорче,следователно и авто.фарове.

3.При пантите на задната врата всичко е както трабва,разглабях там и проверих.Водата се стича над най задния десен прозорец.Т.е.малко по напред от багажната врата в самия багажник.Ще трябва да разглабям панелите между прозореца на багажника и тавана на колата,но съм се амбицирал и ще го направя.

Към колегата Митко Йотов.

 

Преди 7 часа, Митко Йотов написа:

 

+1

 

Колегата не вижда ли какво има по таблото,от колело ли слиза? Без да се обижда но нека ръчка и да действа,нищо няма да и стане.

 

Не се обиждам колега!

Питам,защото колата е нова за мен и не са ми ясни доста неща по нея.

В крайна сметка е въпрос на добра воля да ми отговорите,никого не бих могъл да накарам на сила,а темата може да е полезна и на хора след мен.

Относно колелото-да,карам и колело,защото съм пълен с цел отслабване ама нещо не става!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разбира се колега,че трябва да се пита и питай то и аз честичко го правя,нЕма лошо то това и смисъла на форума.

Смятам,че мануела за твоята кола който е в началото на раздела ще ти помогне много да опознаеш автомобила си.

Та и по темата ти колега : 200 000 км. са нищо за един дизел,ама нищо особено за тоз мотор.Проблема на дизела е калпавото гориво в източна Европа.Тук в БГ.нафтата е толкова калпава,че може да съсипе и най якият мотор,Златев прави "гуша пеликан" и ни цака както си иска,това е проблема на дизела при нас а не ,че мотора е калпав или амортизиран.   И........ намали манджата колелото няма да помогне ако енержито което лапаш е повече от колкото изразходваш.;):thumbs1:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Благодаря за хубавите думи Митко!

Изчетох целия форум до последната буква,но това бяха въпросите,на които не можах да си отговоря!

Относно горивата,защото казваш,че нафтата в Бг е лоша.

До сега съм се прибирал с няколко коли през годините,както и със споменатата по горе honda stream и съм ги засичал до последния грам,защото ми беше интересно.

Мисля,че 2000+ км.са идеален пробег за това.

Трябва да споделя,че колите харчат точно ама точно толкова с бензин зареден в Бг и такъв зареден в Германия или Австрия.Вървят абсолютно идентично и вдигат еднаква максимална скорост.

За мен извода е,че разлика в качеството няма и доводите за това са достатъчно сериозни.

Миналата година се прибирах с mercedes 320 CDI,изхарчи около 9 литра стеден разход и с Бг нафтата си беше същото.

Същата е работата и с двойния стандарт според мен.Нали трябва медиите да има какво да коментират ама това е друга тема.

 

Поздрави и благодаря отново!

Редактирано от Васил Димитров
  • Харесвам 1
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, ако ти си се връщал с кола два-три пъти от Европа, аз съм пътувал много повече, та мога да потвърдя, че разлика в качествата на горивата има и то голяма. Разликата се усеща както в мощноста на колата, така и в разхода на гориво. Дори в Румъния горивата са много по-качествени от българските. 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 15 минути, Tokio написа:

Колега, ако ти си се връщал с кола два-три пъти от Европа, аз съм пътувал много повече, та мога да потвърдя, че разлика в качествата на горивата има и то голяма. Разликата се усеща както в мощноста на колата, така и в разхода на гориво. Дори в Румъния горивата са много по-качествени от българските. 

 

Бях писал и аз по тази тема. Дадох за пример САЩ и Канада, където не са помирисвали 92, камо ли 95, 96 или 100. Колите им вървят по-добре от наще.

И накрая, разбира се че горивото има значение, и то голямо, не само за мощността, но и за "живота" на ДВГ.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В Щатите методиката на изчисление на октана е различна. Това е причина горивата им там да се продават като 83/87 и такива октани. Реално отговарят на европейските по този показател.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
преди 41 минути, Tokio написа:

Колега, ако ти си се връщал с кола два-три пъти от Европа, аз съм пътувал много повече, та мога да потвърдя, че разлика в качествата на горивата има и то голяма. Разликата се усеща както в мощноста на колата, така и в разхода на гориво. Дори в Румъния горивата са много по-качествени от българските. 

...какво значи "българските"? Ако в България зареждаш от "no-name" бензиностанции, там не зная точно как стои въпроса с качеството, но позволи ни и ние да сме пътували из Европа. 

Аз също съм пътувал достатъчно пъти извън България и смятам, че разлика в качеството на горивото в големите вериги бензиностанции в България и останалата част от Европа НЯМА или е пренебрежимо малка.

Редактирано от Чавдар K

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...