Jump to content
tonii47

Трудно палене стурин или когато е студена

Recommended Posts

Колеги ще съм благодарен ако някой ми даде насоки по проблема  ми ,който се състои в това .че когато е студена колата трудно пали трябва да повърти за да запали и после веднага гасне неможе да задържи обороти ако не и подавам леко газ или ги задържа вече от 4-5 път и после докато работи на място има едно леко като прекъсване като звук прилича на дудненене и като поработи 5 минути и си е готова . Колата е 147кс автомат понякога сутрин като бързам тръгвам почти веднага и си държи обороти като я сложа на директна или спра и я държа на спирачка. Проблема се задълбочва при студено вереме почва да пали най-трудно иначе загрее ли си пали стабилно без проблем 

Редактирано от tonii47

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чистил ли си дроселова клапа, а стъпковото моторче. Дай малко повече информация .. газ има ли? пали на бензин -загрява, прехвърля на газ и се оправя или нямаш газ .. само на бензин ли го прави. Ако си на газ - клапани регулирал ли си. Свещи проверявал ли си? 

Редактирано от golfy

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами дроселовата клапа я чистих пролета като беше доста чиста ,колата има газов инжекцион  но мисля ,че проблема няма връзка с газта защото както съм написал по горе от 4-5 път задържа обороти и се нормализира колата пали на бензин клапаните съм проверил преди около не повече от 5000 майстора каза ,че луфтовете са в норма свещите смених миналата зима  на около 10000км са миналата зима правих и стартер превантивно майстора ми каза ,че е бил пред фалит ,но и при по топло време сутрин като я паля почти никога не задържа оборотите ,иначе от там нататък  си пали нормално .За самото палене приемам ,че пали малко по трудно защото акомулатора ми е тръгнал и при палене страовия ток пада под 10 волата при замерване и сигорно и това причина .Обаче защо после не иска да задържи първите 1-2 минути сама оборотите  ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди да завъртиш 2-3 пъти да дадеш на контакт, ако запали после от 1-вия път..Регулатор за налягане на горивото.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

IACV ?

 Какво означава това ?

 

Преди да завъртиш 2-3 пъти да дадеш на контакт, ако запали после от 1-вия път..Регулатор за налягане на горивото.

Благодаря колега утре сутрин ще пробвам 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А какво ще кажете за стъпковото моторче .. когато се разглоби има мрежичка, която се затлачва и започва да мени оборотите .. при моята докато я имах (също 147к.с.) проблема се оказа точно това. След като се извади мрежичката се издухва юнашки, сглабяш и заспиват оборотите. При условие, че си гледал клапани, свещи и си чистил дросела мисля, че има голям шанс това да и е болката, а ако не е няма да сбъркаш много като го почистиш. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
tonii47

IACV е тъй нареченото стъпково моторче,което е клапан всъщност и определя оборотите на празен ход.

Сваля се,чисти се с контактен спрей и се оправят нещата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ХА,ХА,смукача.Не сваляш задна дясна гума . И пъхаш 1 люта чушка във ауспуха. ХА,ХА,смукача М...ДА.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...