Jump to content
sakrayaami

Има ли как да познаем дали километража е превъртан

Recommended Posts

Здравейте колеги,

 

Впуснал съм се в едно безкрайно търсене на моята хонда. Отначало мислех да е HR-V сега бюджета нарастна и гледам за CR-V 2ра ген.

Имам питане към вас, гледам че на много обяви пише следното:

 

Нов внос от Швейцария! Гарантиран произход. Реални километри. Сервизна книжка.

 

Има ли как да проверим тези твърдения за достоверност и най вече има ли как да разберем дали километража е превъртан?

Предполагам че въпросната генерация хонда има начин през компютъра да се променят километрите, но ми е много интересно дали това може да бъде хванато по някакъв начин?

Благодаря ви за отговорите, намирам форума ви за изключително полезен!

 

Поздрави,

 

Илиян.
 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами има - като ми кажеш , че е купувана от автокъща....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Последната която гледахме продавача призна че я е върнал от 220 на 170, да ама после като разровихме жабката и най вече талона от испания на колата се оказа че последно е била на 315. Иначе колегата Дидо ме светна че като закачиш диагностиката ако номера на компа не се изпише а излезнат само квадратчета, демек не го чете то значи е пипано по километража, и найстина на тая кола не се четеше номера. Но пък за целта ти трябва истинска диагностика а не просто един евтин елм327.

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Слави, може ли да дадеш пример или линк за истинска диагностика?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това не е съвсем сигурно.Номера на рамата в километража е записан в явен вид,докато километрите са криптирани.

"Майсторите " дето ги въртят ,трябва много да ги мързи ,за да не вкарат номер на рама и чек сумата.

Ако диагностиката не разпознава номера на рама...."въпросните ххххххх",Таблото не може да влезе в конфигурация на автомобилната мрежа.Това означава ,че показания като температура,гориво и други аналогови скали,круиз контрол,управление на радиото от волана ,също няма да работят читаво.

  • Нагоре 4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Слави, казах, че е пипано по компа, не по километража :D Става въпрос за номера на компа, например: 37805-PNL-G210.

Бранко, не става въпрос за номер, на рама, ами на ECU - изписва ми го кaто ⌧⌧⌧⌧⌧. Виждал съм го вече на 2-3 Хонди, които съм закачал.

 

На тая кола специално явно бяха бързали, щото даже не бяха затворили таблото като хората. А, и чекът го нямаше - нарочно или без да искат. :)

На втора генерация мисля, че няма начин да се разбере връщано ли е чрез диагностика, километрите са записани в EEPROM, едва ли има история или нещо от сорта...

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ясно,на бензин не ми се е случвало,На дизел често след махане на DPF диагностиката е осрана тотално.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще се ходи до Германия май :)

 

Благодаря на всички за отговорите, надявам се темата да е полезна и за останалите участници.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако взимаш от Германия от автокъща можеш да търсиш такава с гаранция. Една идея по-скъпи са но не трябва да има изненади.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 11/30/2017 at 9:31, sakrayaami написа:

Ще се ходи до Германия май :)

Тя и на реални 150 хиляди да е, не пречи да е осран мотора... та пак опираш до късмета.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 29.11.2017 г. at 19:19, dindin написа:

Слави, казах, че е пипано по компа, не по километража :D Става въпрос за номера на компа, например: 37805-PNL-G210.

Бранко, не става въпрос за номер, на рама, ами на ECU - изписва ми го кaто ⌧⌧⌧⌧⌧. Виждал съм го вече на 2-3 Хонди, които съм закачал.

 

На тая кола специално явно бяха бързали, щото даже не бяха затворили таблото като хората. А, и чекът го нямаше - нарочно или без да искат. :)

На втора генерация мисля, че няма начин да се разбере връщано ли е чрез диагностика, километрите са записани в EEPROM, едва ли има история или нещо от сорта...

Дани, покрай сагата с ДПФ-а на 3-та та генерация ( като правих принудителна регенерация миналата седмица) ,я закачих на диагностика и си изписа номерата и на рамата и на компа. Ясно е че нищо не е пипано, защото не е премахнат филтъра и няма намеса в компа.

Но ако излезнат -  ххххххх  вместо номер, означава ли реално, че километража е пипан, или е предположение ?

Понеже съм сигурен и за километрите  на 2- рата генерация , ако това е показателно с - хххххххх ,  мога да я проверя и нея, за потвърждение евентуално на информацията, ако има интерес.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Емич, пак казвам, а и ти си прочел - не мисля, че е показателно за превъртан километраж, а за интервенции по компютъра. Одометърът е отделен от компа. :) Просто предположение, друго логично обяснение би било, че не го намира в базата данни, но не ми се вярва, по-логично ми е просто да показва символите.

На трета генерация би трябвало да могат да се прочетат оригиналните километри отнякъде, някой може ли да потвърди/отрече?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бе аз прочетох, но Слави споменава,че е говорил с колегата Дидо, а не с теб.  Това ме учуди и викам да питам :).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...