Jump to content
Mosholov

Проблем с налягане на маслото

Recommended Posts

Свинщини тая верига а и другата са си "казвали" че има проблем. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

 

Ами как стана , днес цял ден съм в маслата , голям зор докато сваля картера , един куп болтчета 10 , наложи се да разкача компресора за климатроника, и като свалих картера и веригата беше в него на дъното. 

Цял ден в масло и поне успех накрая 

 

При сваляне на картера май трябваше да се разхлаби и помести леко и събфрейма отдолу...

Защо реши да сваляш картера, убеди ли се първо, че не работи помпата?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При скъсана верига ко да се убеждава..? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При скъсана верига ко да се убеждава..? 

В предните постове търсеше проблема другаде, казваше, че не е помпата, за това питам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето оригинална верига:

http://namaleniavtochasti.com/accord-tourer-cncm-2002-2008/13531-veriga-13441-rbd-e01-13441rbde01-honda-balans-val.html

От Бултрако също можеш да си я поръчаш. Цената няма да е по-голяма. Според мен, както каза и Фена, сега трябва да смениш и двете вериги, плюс всички обтегачи и водачи. Не ми се вярва щом малката верига се е скъсала голямата да не е и тя разтегната, освен ако нещо необичайно не е станало заради добавката или нещо друго, но едва ли.

Преди да се скъса нямаше ли шум от двигателя или направо тракане.

Редактирано от goga

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

 

 

Ами как стана , днес цял ден съм в маслата , голям зор докато сваля картера , един куп болтчета 10 , наложи се да разкача компресора за климатроника, и като свалих картера и веригата беше в него на дъното. 

Цял ден в масло и поне успех накрая 

 

При сваляне на картера май трябваше да се разхлаби и помести леко и събфрейма отдолу...

Защо реши да сваляш картера, убеди ли се първо, че не работи помпата?

Опитах да вкарам колата на подемника на ход и тя угасна , явно някаква защита . От там реших , че е или помпа или верига . В двата случая трябваше да отворя картера.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Свинщини тая верига а и другата са си "казвали" че има проблем. 

И ти си прав колега , имаше странен звук от работата на двигателя , аз си мислех даже за ангренажната да не е , но тя се оказа тази на маслената помпа . Защото когато я запалихме при единия майстор за 20 сек колата работеше много добре без тази верига . Значи шума е идвал от нея. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

При скъсана верига ко да се убеждава..? 

В предните постове търсеше проблема другаде, казваше, че не е помпата, за това питам.

 

В предните постове колегата коментира и завишени нива на маслото а не тропне и несвоствени шумове. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега не е от неработеща помпа, няма как да караш толкова време без да ти работи помпата, а й няма да ти показва просто ниско ниво на налягането.

Доообре :tooth:  :tooth:  

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата е направена вече , сменени са веригите и двете , сменени водачи, носачи обтегачи , сменен изпускателен колектор , рециклирани дюзи . 

Колата мърка като котенце , супер доволен съм от нея сега. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...