Jump to content
хари1

Катализатор

Recommended Posts

Катализаторът сдава багажа, има ли някой да сподели как е решил проблема? Дали има място да се замени с резонансно гърне , къде е сложил лабмда сондите, какви размери е резонансното гърне? Ако го изкормя само дали ще стане прекалено шумно? Днес го погледнах, то много извивки много нещо. Ако има да качи някоя др.снимка , Голямо благодаря.

post-35131-0-94419500-1509735826.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Купи си нов от ebay.co.uk и не се занимавай с резонаторни гърнета и други глупости...

Катализаторът е най-големият обезшумител в изпускателната система. С всичко друго ще си имаш едно непрекъснато боботене в купето...

http://www.ebay.co.uk/itm/HONDA-JAZZ-Catalytic-Converter-Exhaust-90842H-1-2-2-2002-9-2008/311317685938?fits=Car+Make%3AHonda%7CModel%3AJazz&hash=item487bfae6b2:g:0csAAOSwEeFVBGK0#rwid

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това катализатор ли е или резонаторно гърне?   

 http://sklep.kalinski.pl/ru/2i/34648-katalizator-honda.html

тук намерих нещо, но целта не оправдава средствата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема е решен. Днес му избих керамиката. Колата се отпуши. Оборотите от 1000 на празен ход при загрял двигател паднаха на 600. На втората ламбда сонда сложих залъгалка втулка. Утре ще кача снимки.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От телефона Не става не мога да ги форматирам

Редактирано от хари1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега Хари1 можеш ли да кажеш колко мм. е висока въпросната втулка залъгалка, че и на мен ми предстои такава операция. Преди два дни сменях масло на колата и майстора забеляза драстична разлика в температурата на изпускателната система преди и след катализатора. Според мен е прав, че катализатора е заминал защото от около месец при ускорение на по-висока предавка на ниски обороти колата се дави. Чека не свети, на компютър не показа никакви грешки. Та според мен нещата се навързват и всичко сочи катализатора.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега моя позната бере ядове след премахване на катализатора от "компетентен" майстор...на същата марка и модел кола. Ти ли направи цялата интервенция? Имаш ли възможност да помогнеш за нейната кола? Махат каталитичната керамика и оставят корпуса, след седмица и светна чека, отива пак при "майстора" и той за 50 кинта и слага нещо(незнам електорнен емулатор или втулка) и получи още една седмица удоволствието да кара без запален чек :) Сега пак е със светеща оранжева ламба на таблото.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изчакайте го Хари1 да покара известно време да види накъде вървят нещата.Ще светне ли няма ли да светне чека?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

dandy, дали са й казали номера на грешката?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От телефона Не става не мога да ги форматирам

Ето снимки 

post-35131-0-12541100-1511026359.jpg

post-35131-0-20638400-1511026370.jpg

post-35131-0-88298700-1511026384.jpg

post-35131-0-80386900-1511026408.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега Хари1 можеш ли да кажеш колко мм. е висока въпросната втулка залъгалка, че и на мен ми предстои такава операция. Преди два дни сменях масло на колата и майстора забеляза драстична разлика в температурата на изпускателната система преди и след катализатора. Според мен е прав, че катализатора е заминал защото от около месец при ускорение на по-висока предавка на ниски обороти колата се дави. Чека не свети, на компютър не показа никакви грешки. Та според мен нещата се навързват и всичко сочи катализатора.

Втулката я купих от газ сервиз за 5 лв. Размерите са взети от руски сайт. Там има и схема за електрическа залъгалка за която също съм приготвил полупроводници ако втулката не проработи. До момента съм минал 400 километра чека не свети. Пусни в търсачката залъгалка за ламбда сонда и излизат размери.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега моя позната бере ядове след премахване на катализатора от "компетентен" майстор...на същата марка и модел кола. Ти ли направи цялата интервенция? Имаш ли възможност да помогнеш за нейната кола? Махат каталитичната керамика и оставят корпуса, след седмица и светна чека, отива пак при "майстора" и той за 50 кинта и слага нещо(незнам електорнен емулатор или втулка) и получи още една седмица удоволствието да кара без запален чек :) Сега пак е със светеща оранжева ламба на таблото.

в нета някъде и ръководствата Четох ,че живота на катализатора е около 200 хиляди километра на ламбда сондата също около толкова. Има вероятност запушеният катализатр да е спомогнал да си замине и предната ламда-сонда. Проверете от коя ламдасонда идва грешката. От материалите които четох за джаза стигнах до извода ,че японците са изчислили доста голяма част от агрегатите и възлите с експлоатационен срок (период) 200000 км.http://http://forums.hondabg.com//forum/viewtopic.php?t=1511 . Ето и тук очаквам скоро време проблеми. Сегментите ми също са за смяна,но за тях Ще трябва да търся помощ от някой колега или майстор понеже нямам техническа възможност да ги сменя сам. С две думи съм направо в джаза.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз също потвърждавам че втулката не работи при всички !Явно зависи какво става в катализатора и оттам дали ще има ефект .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за снимките и отговора Хари1. Ще го умувам още малко какво да правя, че ако светне чека ще изпадна в нервна криза- най-мразя да ми свети нещо по таблото

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да задам няколко въпроса, които ме вълнуват.

1. Ако, вместо средното гърне, сложа катализатор, без датчици по него, ще има ли допълнителен ефект по намаляване на вредните емисии?

2. Колко ще намалеят приблизително? 1.5 пъти, 2 пъти...? Т.е. от Евро-2 ще покрият ли Евро-3, например?

2. Това ще се отрази ли негативно, по някакъв начин, на работата на двигателя? И как?

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дани, за теб незнам, но мен 3-та година ме питат нов ли ми е катализатора (нямам такъв), като съм на преглед, че не могат да хванат емисиите.  1.5 икономик франкенщайн с обикновена газ.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е да, ама аз съм на бензин. :)

А и средното гърне ми е за смяна...

Редактирано от dandilov
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте! Днес видях темата и имам въпрос. Някой който се оплаква от катализатора, светва ли му чека на мотора и при диагностика излиза ли му грешка Р 0420.  Как разбирате че катализатора е сдал багажа. Аз имам Джаз 2009 г. ръчни скорости 1.2 л. L 12B2  и два месеца след като я взех и наливах от нашия чудесен бензин ми светна чека на мотора с горната грешка. Това беше октомври 2017 г. От тогава като сложа добавката на Лики Моли за изчистване на инжекторите в бензина, чека сам изгасва. Сега се питам,  ако отида на водородно почистване на мотора дали и катализатора няма да се изчисти. Ако някой е пробвал нека да сподели. В катализатора имало темп. датчик който ме притеснява дали няма да даде някаква друга грешка от по-високата темп. която се получава при водородното изгаряне.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не ти изгасва чека от добавката ,скоро пак ще светне ,после може пак да угасне ей така .Общо взето компа следи ламбдите при каране с постоянна скорост и обороти определено време -предимно извънградско каране ,като караш в такъв режим повече време и не покриваш нормите и светва чека с тази грешка .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това не отговаря на въпроса за диагнозата на катализатора. Колкото до светването и угасването на чека, правил съм опити и стигнах до извода, че докато слагам от добавката в бензина независимо какво е карането, чека не светва. И изобщо какво значи "не покриваш нормите"? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи че превишаваш лимита за тази кола на изгорели газове след катализатора .Иди на газ-анализатор и ще се убедиш .Тази грешка не влияе на вървежа на колата ,обаче самото светене на чека е като трън в очите .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хари1 ,грешката идва от втората ламбда .Колата ти се е отпушила само във фантазийте ти .Ката не чисти ,обаче не е запушен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги и на мен се наложи да изкормя катализатора, сложиха ми такава залагалка, но почти на всеки три месеца ходя да ми гасят чека. Направи ми впечатление, че чека светва когато карам извънградско и се пъна да изпреваря някой и вдигна над 150 км/ч. Някой има ли идея, ако сложа нов катализатор – имало някакви чешки били по-евтини, да ли ще се отърва от този проблем.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И на мен ми светваше тази грешка,само че аз съм с акорд 7 2.4 . Отидох при Драго, махна катализатора сложи изработено от него резонаторно гърне и втулка за сондата и от тогава чека загасна и не е светвал повече.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей goodybg , кой е  Драго и къде се намира ? Ще ти бъда много благодарен ако ми пишеш на ЛС  . :)

Редактирано от MAX-1
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...