Jump to content
Sign in to follow this  
evgeniii

Препоръки при покупка на CR-V 3та ген.

Recommended Posts

Аз не съм я сменял. Знам че започва да трака като се разтегне и е за смяна. Трудно се къса и прави бели като ремъка.

Share this post


Link to post
Share on other sites

И 2.4 i-vtec също е с верига. Доколкото знам на 300 000 се сменя.

Edit Moderator:Сменя се на 180000 км.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Трудно се къса,така е макар че е по тънка от мъжки ланец,сравнена с такава на мерцедес е три пъти по малка,широка и дебела!

Но се къса веднага ако блокира някое от водещите колела и става мазалооооо,дано на никой да не се случва!:worthy:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Здравейте, чета материали относно CRV 3rd gen facelift  след 2010 г. и установих че би трябвало модела да е окомплектован със следните системи :

Collision Mitigation Braking System (CMBS)

Deflation Warning System (DWS)

Shift Indicator Light (SIL)

Не успях да разбера дали това е серийно и зависи ли  от нивото на оборудване ?

Ако вашия автомобил притежава някоя от тях моля за мнение доколко са ефективни?

 

Поздрави

Share this post


Link to post
Share on other sites

Амии 3 неща се набиват на ОЧИ!

 

първо цената е адски ниска за ЦР-В 3та генерация. пък камо ли Бензин, автоматик Executive( ама без навигация) 

 

Има Газ, т.е някой италиански циганин я е карал, което пък ще рече, че щом е пестил от гориво начи е пестил от Масло и може двигателя да е издухан зверски. 

 

 

едит: снимките са стари, вижда се, че има сняг на тях. Та още по-съмнително става защо не е продадена още преди 2-3-4 месеца като е на такива къси пари ? 

Edited by Drone

Share this post


Link to post
Share on other sites

Относно това че е много стара обявата - да така е. Следя обявите за 3та ген. CRV и тази е от януари някъде като тръгна от доста висока цена като системно слизаха с по 500 лв. докато достигне до настоящата.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Гледана е колата колега,има забележки и удари,видимо лошо отремонтирани!

  • Like 1
  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
На 19.04.2018 г. at 11:36, note написа:

При мен стана така: следих пазара няколко месеца всеки ден, като наблюдавах всички официални представителства (не само Хонда). Отделно всеки ден проверявах частните обяви по сайтовете и форумите. Ходил съм на много малко огледи, защото предварително отсявах обявите - исках под 150 х. км. и executive. Хубавите коли се продават моментално. Моята я взех на същия ден, в който излезе обявата, от частно лице, купувана от Хонда България и поддържана само там, гаражна. Донякъде чист късмет.

Появи се една автоматик за 13500 нея ли взе :) Мисля че това беше есента на 2016.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Преди 5 часа, AzSum написа:

Как ви се струва тази обява?

https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=21533035636978813

 

И втори въпрос: при кое ниво на оборудване има подгряване на предното стъкло ?

На първият въпрос - Фалшива. От тази година ЦРВ-няма евро6,а щом още от сега по-слъгва то какво остава за другото.

На вторият въпрос за подгряването май е само с поръчка без значение от нивото.Говорим за ново.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Браво бе, колега ... Само щото човекът е писал Евро 6 и веднага обявата е фалшива. Може да се е объркал.

Не, че стандартът има някакво значение в България, освен за данъка и то до за коли 100 коня или за автобуси примерно. :)

Те джамбазите пишат всякакви глупости, това прави ли обявите им фалшиви?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

От конкретната обява, веднага ми хареса, че е от BG и цвета - което я прави с 1000 лв. по-скъпа.:)

Е вярно, че е бензинова, но може да се преглътне:D.

По картинка толко - отиваш на място и преценяваш. 

Успех.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Преди 6 часа, dindin написа:

Браво бе, колега ... Само щото човекът е писал Евро 6 и веднага обявата е фалшива. Може да се е объркал.

Не, че стандартът има някакво значение в България, освен за данъка и то до за коли 100 коня или за автобуси примерно. :)

Те джамбазите пишат всякакви глупости, това прави ли обявите им фалшиви?

 

То като кола може би е чудна и по всяка вероятност е така, може и колега от форума да е.Закупена от Бултрако и подържана там,това е прекрасно.Но когато отиде човек и погледне,че някои неща на са така както са описани в обявата и не отговарят на истината от обявеното от продавача то тогава тази обява как се нарича.Та за това,просто споделих какво се вижда от монитора а вече колегата да гледа на място  и за друго.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Колата може би си заслужава, това че е написал евро 6 - не прави обявата фалшива, просто е допусната грешка по невнимание или незнание.

Трябва да се види на място. Като гледам има и сервизна книжка.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Винаги когато съм си търсил автомобил такива обяви са ми били първи в списъка. Имай в предвид, че кола карана само в БГ си има своите предимства и недостатъци. Почти сигурни километри, малка вероятност за скрити ремонти, регистрирана, можеби документално изрядна /предполагам си има всичко/, гуми и т.н., като калкулираш всички тези неща си е много сериозен разход. Единствен минус за мен е, че можеби ще е малко по- разтропана от колкото ако км са й навъртяни в Германия например, но това е относително и не е болка за умиране. Цвета е много хубав, на снимки изглежда много запазена. Аз бих  си отделил време за оглед. Успех! :)

Edited by DMZ

Share this post


Link to post
Share on other sites

Колата е ЧУК като обява, ако аз търсех такава и бюджета го проверяваше, още преди да сложа точката на тези редове щях да съм пред колата на оглед ;)

Edited by Слави CR-V

Share this post


Link to post
Share on other sites
На 22.08.2018 г. at 17:06, Слави CR-V написа:

Появи се една автоматик за 13500 нея ли взе :) Мисля че това беше есента на 2016.

Не, колега, моята я взех есента на 2017 г. на около 136 х. км. и до момента съм навъртял около 4 х. км. (не карам много). И отново - моят личен съвет е да се търси кола с история в БГ. Аз например в Бултрако си проследих историята на всички ремонти и обслужвания през последните години, а също ми потвърдиха, че е сервизирана въздушната възглавница. От застрахователя пък разбрах какви щети е имала през годините - в моя случай само дребни. Успех на всички търсещи!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Здравейте,

 

някой да се е занимавал сам да си взима от германия цр-в (2008-2009) и да иска да сподели отзиви/опит?

 

Предварително благодаря!

 

Поздрави

Share this post


Link to post
Share on other sites

Купи си от Италия, в германия всяка 2-ра е прогнила, поне тези които пристигат в България са такива. Ако все пак от Германия си тръгнал да купуваш гледай да е около Мюнхен (там може и да извадиш късмет с някоя друга ръждичка)

От Германия цена под 8000 евро за CRV-3 e ниска (ако намериш такава бъди мнителен)

Италия вървят около 6-7000 там е по трудно да избереш защото италианците повече лъжат от нас :) Но все пак...

Edited by Радо82
  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Здравейте,

 

Може ли мнение за тези два екземпляра :

 

https://www.cars.bg/offer/5fa68ed8069b9d69864267c3

https://www.cars.bg/offer/5f8fde181c9ac251563c5b25

https://www.cars.bg/offer/5f7a1cc7eb0e4f31396ab186

 

2-ката е пусната от 4-5 дена , дава я за 7К , но мисля  че може и по-ниско .

3-ката от Шумен е от около 1 месец - дава я 13К , но предполагам че може и по-надолу

3-ката от Бургас е от няколко месеца , беше около 17К , сега 15,9К

 

Трябва ни семеен, надежден с не скъпа поддръжка и не  много скъп СУВ :)

 

Благодаря Ви предварително!

Share this post


Link to post
Share on other sites

За третата генерация - шуменската е на подозрително ниска цена, бургаската може да се погледне, ако те устройва нивото на оборудване.

Хубаво е, че има газова, това са поне 1400 лв., ако ще се кара редовно. Освен това ще знаеш какво е правено и какво предстои.

Каква сума годишно за поддръжка би била приемлива? Каското и гражданската на третата генерация ще са около 1000+/- лв.

Смяна на масло и филтри - до 150 лв. Гумите не вярвам да са нови. За смяна - да кажем по 900 лв. комплекта.

Над 200 х. км. колата почва да се изморява и ще си иска своето като поддръжка и ремонти.

 

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

По бургаската 100% е пипано по задните колела. Колата в момента е по-висока (поне на снимки) отколкото излиза от завода. Отделно, 200к е пробег при които се проверява / сменя веригата на мотора. И още нещо, 20-25к е препоръчителния пробег за проверка на клапани след монтаж на ГИ. 

Горното инфо е информативно. 

Последно:Ако решиш да я гледаш (валидно за всички тройки, а може би и не само тройки), развърти волана на място няколко пъти и се ослушай за шумове от кормилна та рейка. Оригинална не се пипа, а за читаво рециклиране в БГ не се е чувало досега. А им е слабо място на тия коли. 

 

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Точно така, бургаската е вдигната и отпред даже. Изглежда на кола, която е гледана ама, аз най-вероятно повече автомобил, който е каран в БГ няма да си взема. Освен това лично мое мнение е че 16 хил за 2007 с това оборудване са много. Ако беше 2008-2009 може. Отбелязал е 7 местна, не е. 

Ако решиш да вземаш шуменската виждам, че има петна по сивите части на таблото, които не се махат. Имах ги същите, с 30 лева спрей и лак и няколко часа работа се оправят. Ако е само това да не те спира, защото наистина е гадно и създава вепечатление на износено.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Пак относно бургаската: Прави впечатление и нещо друго. ГИ се монтира с цел спестяване на разходи за гориво, като времето за "избиване" на стойността на уредбата зависи от пробега. От личен опит тази стойност е около 18-20 к км. Точно толкова колкото е написано и в обявата.

Не виждам смисъл да сложиш ГИ и точно когато си "изплатил" инвестицията, да продадеш колата. Естествено, винаги може да има нещо специфично в личен план, което да налага продажбата. От техническа гледна точка и в дългосрочен план обаче, е неоправдано според мен. Аз бих разпитал продавача.

Share this post


Link to post
Share on other sites

    Малко са странни разсъжденията  на колегите от горните постове за мен.

Аз съм пред подобен казус и за предпочитане ще е да взема кола с доказана сервизна история и км.

И ако е стопанисвана добре си заслужава да се плати сума равностойна на тези от някоя-друга година по-млади дърляци нов внос  възкръснати от авто джамбазите. Това са моите разсъждения,извинявам се ако се е получило като спам.

Share this post


Link to post
Share on other sites

То е като спора за бензина и дизела. Едни казват хубаво от от тук, други хубаво нов внос. Ако е купувана от БГ и е със сервизна история, опредлено да.

Има разлика. Но ако е вкарана и е карана 2-3 години от някой тук, не мерси. Не може да си представиш на какво се нагледах от българските майстори, и естествено се слага най-евтиното. Така се наиграх човек, че още не мога да си вдигна главата. 

Сега това повдигане на тази кола за какво е мислиш? Дали омекнали пружини? Дали 15-те тампона отзад не са наред?  😂

Edited by Bizzito

Share this post


Link to post
Share on other sites

мммммм изборът ще е доста труден , най-вероятно уикенда ще се гледат и ще си проличи дали ще е някоя от тези двете или не.

 

А за 2-рата генерация никой нищо не спомена, не е точният раздел но все пак е е предшественик на 3-ката :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Определено трябва да се видят. Моя съвет е да не правиш компромис с нищо. Най-много едно две неща, защото е стара кола все пак, но да си сигурен какво точно и колко ще ти струва. Едно леко потропване в предницата може да излезе 1000 лв.

Втората с тоя големия теглич отзад, не знам :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Joro1979 Колега, загледах се в старите постове ...не ми казвай, че нищо читаво не е излязло от 2018 досега? Само CR-V ли търсиш, понеже за това време съм виждал да излизат читави акорди комби и други семейни автомобили?

Edited by note

Share this post


Link to post
Share on other sites

Да само ЦРВ  гледам, читави може и да имало , но докато отидеш да я видиш и е заминала. Освен уикендите за оглед време няма :)

 

А всяко пътуване по снимка варира 100-150 лв в зависимост от къде е . И затова не сме купили все още.

 

Edited by dindin
Предходно мнение не се цитира

Share this post


Link to post
Share on other sites

OK, да не давам излишно акъл, но аз бих ползвал доверен посредник за внос от чужбина в такъв случай. Мисля, че вече сме писали по въпроса.

И още нещо: ползвал съм посредник и за преглед в БГ, когато не мога да отида да видя колата. Така не се налага да се чака до уикенда.

Покупка от случайна автокъща нов внос и на ниска цена си е игра срещу казиното, според мен.

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Има ли колеги от форума който живеят в Германия около гр. Леверкузен за съдействие относно тази кола?

https://www.autoscout24.bg/objava/honda-cr-v-2-0i-vtec-automatik-executive---cf26f406-0461-42a3-9431-8068af7dd705?cldtidx=14&cldtsrc=listPage

Share this post


Link to post
Share on other sites
Има ли колеги от форума който живеят в Германия около гр. Леверкузен за съдействие относно тази кола?
https://www.autoscout24.bg/objava/honda-cr-v-2-0i-vtec-automatik-executive---cf26f406-0461-42a3-9431-8068af7dd705?cldtidx=14&cldtsrc=listPage
Колега, не живея в германия и моят роднина, който живее там е далеч от мястото, но искам да ти дам като съвет за кола от германия. Проверявай като се обаждаш на обявите дали колата има валиден TUV (ако няма и колата е подготвена за експорт извън германия, цената или трябва да е ниска или изобщо не я гледай конкретната обява). Ако собственика, който ти вдигне телефона не е немец, а бай хасан, директно затваряй телефона. На конкретната обява колата на снимките е без номера, т.е. малко съм скепгичен за километража, а и не пише да има тюв. Позволявам си да давам акъл, понеже преди половин година бях на това положение и аз, но след продължително търсене извадих късмет и намерих добър екземпляр.

Sent from my Mi 9 SE using Tapatalk

  • Upvote 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

Това с Валиден Зелен стикер И Тюф пресен и аз препоръчвам. Купувал съм Сивик обаче ....но седем години нищо не съм пипал освн маслата :)Беше със сменени накадки, динамо, акумулатор два чифта гуми, свещи, масла, антифризи, спирачна течнст....всичко оригинално!

Продадох я зашото на жената и омръзна на 110 000 км :)

 

ПП 

относно смяната на веригите на 2.0 Хонда двигател  К серия само ще вмъкна че нямат нищо общо с технологиите на мерцедес и бмв.....така че колко е тънка и какъв "ланец" е  не е важно. Сменя се само ако има симптоми .....все пак е оригинална част от завода. Останалите се водят резервни части дори и оригинални и са с по малък ресурс.

Естествено се кара с качествени и скъпи масла и вискозитет макс 5w30 което е доста важно и се сменя на 7-8000 км

До сега на 337 000км.  вериги още не съм сменял нито нещо във двигателя :) кара я вече баща ми но я контролирам дали вдига 198 от време на време :) и има над 110 000 на газ - клапанте също са здрави но с редовни проверки за реглаж и естествено сме я купували от първи собственик от БГ закупен  и подържана в офицялен сервиз.

 

Та вириги преди 400 000  ме съмнява да има нужда освен ако не е карана с масло тотал 10w40 ;)

И смяна на 15 000км

 

Edited by iso_eu
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Здравейте колеги,

 

Предстои ми покупка на автомобил, като съм се спрял на Хонда ЦРВ 3-та генерация, задължително безнин и автоматик. Поразрових се из форума и тази тема ми се стори като най-подходяща за въпросите ми, а те са следните:

 

1. Каква е разликата между 2.0 и 2.4 двигател, американския 2.4 по-труден и скъп за поддръжка ли е, че вече съм играл подобен мач с една американска маздичка, където цените за части и поддръжка бяха двойни (да не говорим и колко трудно намирам някой от тях), а и бях срещнал менния из различни форуми, че 2.4 трябва да се поддържа само и единствено в Хонда, поради ред причини. Надежден ли е 2.4 като здравина или по-добре да си ми е мирна главата и да се ориентирам към 2.0 бензин. Не държа толкова на мощността, но все пак е добре да знам, че колата си има някакви възможности при изрпеварване и т.н.

    1.1. Държи ли на газ 2.4 мотора?

 

2. Струва ли си да се изсипя 2-3 хиляди лева отгоре за модел след фейс лифта от 2010/2011 г. , при положение, че тези от 2009 година са почти същите, че даже няой от тях са с повече екстри?

 

3. Знам, че този модел Хонди са доста надеждни, но предвид фактът, че ще взема модел на около 170-200 хил. км. струват ли си тези 17 000 (за модел рпеди фейса) - 20 000 (за модел след фейса) хиляди лева инвестиция за кола на 12-13 години и чака ли ме някакъв олям ремонт точно около тези километри?

 

Ще бъда благодарен на всеки, който спдоели някакво мнение по въпросите ми! Благодаря предварително!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

  • Upcoming Events

    No upcoming events found
×
×
  • Create New...