Jump to content
Васил Димитров

Вибрация!

Recommended Posts

Здравейте!

Ще ходя тези дни да гледам и евентуално да закупя Honda Accord Tourer 2.2i-CDTI Sport.

Колата е 01.2006 год.т.е. непосредствено преди фейс лифт и е на оригинални джанти Honda(даже с цвета на купето) с размер  225x45x17!

Тук идва въпроса ми,а именно:

Собственикът казва,че при скорост между 80 и 100 км./ч в колата и във волана се усеща вибрация!

Каза,че джантите са перфектно балансирани,гумите напомпани еднакво и колкото трябва и т.н.,а въпросната вибрация идва от разбалансирана/дебалансирана или крива дясна полуоска-мнението е на сервиз,в който е направена диагностика на колата!В същия сервиз са му казали,че това е "детска болест" на въпросния модел кола!

Сега,аз не казвам,че човека лъже,но никъде,където чета не срещам писано за тази ми ти детска болест.

Моля за Вашето мнение по въпроса!

Аз имам възможност да си сменя полуоската,а и тя не е чак кой знае колко скъпа,но от къде другаде би могъл да идва проблема ако диагнозата на колата е неправилна? Колата била без DPF филтър.Същия се поставял само на тези коли след фейс лифт и така било по добре,защото той създавал проблеми.

Така ли е наистина.Аз отдавна не съм карал дизел и даже не знам за какво служи този филтър.Бихте ли ми казали?

Няма да Ви задавам изтъркания и банален въпрос "какво да гледам при покупката",но няма и да се разсърдя ако ми нахвърялте бих ли могъл при огледа да разбера нещо за състоянието на двигателя например.

Благодаря с пожелания за милиони безаварийни километри!

Редактирано от Васил Димитров

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще се опитам да помогна:

 

1. За вибрации при определена или над определена скорост има писано много.. Те са от различен източник в зависимост от това дали са при постоянна скорост или при ускорение.. В общи линии трябва да минеш през читав майстор при покупката.. Нещата за които можеш доста да прочетеш по темите са вътрешно каре и висящ лагер. Огледайте поне там.. Това се оказа наистина доста често проблем и има писано много за това..

Разбира се, трябва да се огледа всичко. Може да идва от другаде и темите във форума да те заблудят..

 

2. Не само преди фейслифта, а цялата дизелова 7-ма генерация няма DPF. Слагат я чак на 8-ма генерация. Затова наистина седмиците дизел са по-безпроблемни от тази гледна точка.

 

3. Прочети добре важната тема в началото на раздела за проблемите и гледай за тях - шум от верига, съединител и маховик, колектор и т.н. Има много писано за тях..

 

Успех с покупката!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря много за бързия отговор!

Лошото е,че не мога да закарам колата на майстор преди да я купя,а тези теми за вибрации нещо не ги намирам.

Как след като тези коли нямат DPF филтри имат ЕВРО 4 сертификати? Не е ли задължително да имат този филтър за да имат сертификата?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря още веднъж на колегата petko_z!

По ред причини не купих въпросната кола.Ще търся друга.

Сега,само за информация ще напиша нещо,не че се правя на разбирач!

Потърсих информация от официалния дилър на Honda в Германия относно въпросния DPF филтър за Honda Accord 7  2.2i-CDTI.

Отговора беше,че всички Honda Accord 7  2.2i-CDTI продавани от официален дилър в Германия до фейс лифт т.е. 2006 год.са БЕЗ DPF филтър,а след фейс лифт т.е. след 2006 год. са СЪС DPF филтър!

Така,че ако купите такава след фейс лифт внесена от Германия би трябвало да е с DPF филтър!

Забравих да попитам като питах за този DPF филтър всички ли са със 6 скорости?

Ще ми отговорите ли Вие?

Редактирано от Васил Димитров

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Хонда нямат такъв мотор 2,2i-CDTI

Aкo искаш може и на Хитлер да се обадиш, но Акорд 7 няма с ДПФ ! 

След фейса, дизеловият мотор 2.2i-ctdi вече е снабден с 6 скоростна ръчна кутия

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Двигателя трябва да е i-DTEC, за да има DPF.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Иронията,мисля че е излишна в случая,просто казах какъв беше отговора на официалния представител на honda в Германия!

Ако отворите mobile.de,или който и да е немски сайт за автомобили ще видите действително,че всички автомобили след фейс лифт са със въпросния филтър.

Къде е истината не знам и не споря,само го написах за информация в сайта.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мислят си, че имат :)

Спокойно колега.. взимай смело.. и в първия си пост ти написах и колегите потвърдиха.. няма филтър за твърди частици на 7-ма и префейс и фейс.. Чак на 8-ма има..

Това му е хубаво на този дизел.. прост за обслужване.. без DPF.. система Bosch EDC16 - лесна и евтина.. евтини дюзи, които подлежат елементарно на рециклаж..

Имат само 3-4 болежки за които да гледаш..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Иронията,мисля че е излишна в случая,просто казах какъв беше отговора на официалния представител на honda в Германия!

Ако отворите mobile.de,или който и да е немски сайт за автомобили ще видите действително,че всички автомобили след фейс лифт са със въпросния филтър.

Може ли да обясните какво е за вас фейслифт или година на производство на колите с DPF филтър, или поне точното обоизначение на двигателя?

Ако е I-CTDI, значи е седма генерация (2003-2007) и няма такъв филтър, ако е i-DTEC (след 2008г), е осма генерация и има филтър.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...