Jump to content
niko_ni

Подкартерна защита

Recommended Posts

Здравейте!

Година по-късно, какви са отзивите от металната кора? Ръжди, проблеми, неудобства? Предстои ми да сменям кората (вчера ми спаси картера от паднал на пътя камък, но се откърти) и се чудя дали да сложа метална или да е отново пластмасова. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

 

като вече един бивш собственик на такава кора (след опит за кражба се простих с кората), да попитам и аз за отзиви от румънската?

 

Гледах вчера едни руски марка Sheriff, изглеждат много добре със страхотна цена също, но доставката от Русия ми се вижда сложна, а може би и дори

 

невъзможна....

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази стоманената кора хем пази от кражба на катализатор или други посегателства под двигателя и  също така пази от дънери, бордюри и т.н.

Лично мен вече 2 пъти ме спасява от това да си блъсна картера в бордюр!

 

Аз лично съм много доволен от имането на кората!

Редактирано от sttekata

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

 

относно това дали е добра идея или не да се сложи такава кора, спор няма. Аз имах такава, но я откраднаха........ след опита да снемат едно от гърнетата отдолу (вероятно погрешно помислено за катализатор), са отмъкнали ламарината..... тяхната кожа. Сигурно и аз имам вина, защото бях гресирал както трябва болтовете и не е било трудно да се развият със сигурност..... И всичко това на паркинга пред блока......

 

Както и да е! Опциите са две:

1) изработка на нова защита от 3 мм ламарина, ориентировъчна цена - 100 лв  като материала е включен в тази цена. Следва прахово боядисване и крайната цена ще е около 160-180 лв. (с цена на по-така болтове, федерки и монтажа). Недостатък е може би, че няма да е възможно да се изрежат отвори в нея с цел охлаждане и / или смяна на маслото;

 

2) поръчка на румънска такава. Между другото, доколко е удобна смяната на маслото през този отвор който се вижда на снимките?

 

Основния въпрос е ако се избере кора, която е необходимо да се сваля при всяка смяна на маслото, как да я монтирам, че ако не предотвратя, то поне да затрудня максимално ..... нерегламентирани опити разни. Мислех си за някакви болтове с по-специфични глави, или просто да я точкуват лекичко с телоподаващото на няколко места и при смяна на маслото да се зачистват тези места...

 

Някакви идей ????

Редактирано от tanas4o_

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смяната на маслото става лесно през отвора , вече е сменяно и гарантирам!

Кората пасва страхотно , без шум и вибрации!

Грес не слагам точно, за да не се отвиват лесно болтовете!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За всички които ги интересува... 

В момента румънските кори могат да се намерят за 165лв. Контакт на лично

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:shock: и какво точно опазват тези 15 кила за да ги мъкнеш под мотора.Ако е за колегите с бензинови мотори при които кора въобще липсва и искат да имат такава за да не цапат двигателя ги разбирам.Обаче не съм убеден,че ако избумкаш един камък с почти два тона кола дори и с 5км/ч ще опазиш картера с ламарината.Дори може да се получи обратен ефект,като при любимите на много хора булбари.Мислят си че ще ги пази от удар,но после им става ясно,че самия булбар е нанесъл много повече щети по колата.

Редактирано от zograffa

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямам представа колко е ефективно. Вероятно е, назад в темата има резултати. Мен не ми се нрави допълнителното тегло и евентуално намаления поток на въздуха в коша. Малко или много има някаква циркулация. А защо няма оригинално принципно? Щом на дизела са сложили при бензина едва ли са я "забравили". Не знам, просто размишлявам. Тея пари къде не съм ги дал ама...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предполагам е точно заради температурата,дизела е по-"студен" мотор.Интересно и защо няма предвидена ревизия за филтъра,не вярвам да не са се сетили.На дизела не е нужна такава,да не излезе,че това е тунинг аксесоар само за тях.

Редактирано от zograffa

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, вчерашният дъж, тотално помля кората ми под двигателя. Решил съм да я сменям с метална, но се чудя да взема ли и фабричната си пластмасова, за да се сложи под нея? Надявам се да паснат, или поне се надявам от прочетеното по- горе? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Такаа,плюх ги корите преди време,но ето,че една такава вече ме чака в гаража.След последния риболов през кални дерета положението с пластмасите отдолу е плачевно,за щастие другото си е наред.Взех румънска кора и сега съхне след три ръце body 950,но преди монтажа имам малко въпроси.

Чудя се да махам ли пластмасовата под мотора,макар и поначупена е добре,по склонен съм да я махна.

Да оставям ли тампоните,струват ми се прекалено дебели и ще свалят кората не нужно по долу,отделно,че профила е предпоставка за това.

Да слагам ли шумоизолация и каква(файърекс примерно),бодито направи доста дебел гумиран слой,но ако от шумоизолацията има файда защо не.

При монтажа отзад или отпред е по-добре и лесно да се започне,смятам да я слагам сам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз монтирах румънска кора есента на 2.0 бензин. Впечатлението ми е добро за нея (дебела ламарина, не усещам странични шумове, пасва идеално). Не съм си играл да я боядисвам допълнително. Недостатък е, че при смяна на масло ще трябва да я свалям.
Но искам да попитам хората сложили такава кора на бензинови црвта и, които са я ползвали и в горещите месеци как загрява двигателя? Сега всичко е ок, но лятото как са нещата или ще трябва да я демомтирам от април до октомви.

Sent from my Mi 9 SE using Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кората под двигателя не пречи на охлаждането на мотора, даже напротив. При повечето турбинирани мотори даже е  задължително, именно с цел по добро  обдухване на мотора. Слага се даже и отгоре за да може въздушната струя да "прегърна" мотора а не да си фучи в коша. За съжаление някои производители я предлагат само опционално срещу заплащане, същото като резервната гума.

Редактирано от Митко Йотов

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може ли линк към сайт за закупуване на метална кора?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...