Jump to content
Japanese fever

Остави ме на пътя за първи път...

Recommended Posts

Здравейте колеги,

 

Тази сутрин Сивика запали и след 100-200 м като му подадох газ на 2-ра угасна и повече не можа да запали. Вчера вечерта го карах и нямаше никакви симптоми. Правил ми номера преди година, когато не съм го карал дълго преме и в началото нещо прекъсваше малко, докато загрее и после се оправя, но го правше само сутрин. Тази сутрин го направи това прекъсване пак, но не можа да запали. Все едно, че се удави. Стартера върти, но не пали. Мирише малко и на бензин. Може би е дистрибуторната, никога не съм я сменял.

 

Какво мислите, че е?

Редактирано от Japanese fever

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Винаги има пръв път. БОбина 99.9 % и аз преди да продам Сивика и минах през това приключение.

  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря много. Сега ще сменя капачката и пакеца, защото ги взех вече и, ако не запали ще сменям и бубината.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

бОбина. И нали знаеш, че ако тя се е прецакала, си има главна първопричина?

Редактирано от goldbyrk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първопричината е от каране с едни свещи и кабели много км ,но без точна диагностика с уреди не може да се каже нищо със сигурност .Като дойде някой при мен и вика телевизора има говор само картина няма инак всичко си му работи :) колко ще струва ремонта ,ми де да знам ,докато не се отвори и прегледа ,неможе да се каже ,или пък някой идва с микровълнова ,всичко работи ,върти свети ама не топли ,ми какво и работи тогава на тая печка  :) та такива работи с ремонтите .

Сега точно събирам профи стъпало 4 х600 вата ,вложените части са голяма сума и чак ме е страх да го пусна -първопричина за дефекта-заляли го с бира на концерт и издумкало като фоиерверки стъпалото -колкото бюрото ми е .

Редактирано от borko 30

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря колеги, да беше бобината. После имах неприятности, защото адски се беше задавила, но накрая я запалих, след като махнах бушона на бенз. помпа, после го сложих обратно и запали.

 

Свещите са сменени преди около година, нямат 50К км със сигурност. Кабелите не са сменяни много време, може и на тях да им е време вече.

 

М/у временно смених капачката и палеца на делкото, но това при мен беше неизбежно, защото за да отвоя болтчето на палеца се наложи да счупя палеца, за да хвана болтчето с клещи, иначе с отверката го съсипах. Нямам удърна отверка, не съм профи.

 

Благодаря отново, колата е в движение!

  • Upvote 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хубаво е че е тръгнала колата -те капачката и палеца ,както свещите и кабелите са консумативи ,така че ,добре е че си ги сменил ,добре е и кабелите и свещите  да смениш -не струват кой знае колко ,така или иначе са по -малко от бобина и комутатор ,пък и ще изключиш проблеми с тях за доста километри .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Принципно колата ми тъкмо удари 344 000 км. Сигурен съм, че всичко е било оригинално, защото на капачката на делкото пишеше Хонда, освен ако не сменяно преди и купено оригинално, но ме съмнява. Бобината и тя сигурно е била оригиналната. Кабелите са на мин. 7 години (тогава купих колата. А свещите са на 1-2 години.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Каква е първопричината?

Първопричината е 13-тата фатална година, откак не те е оставяла на пътя . :D 

Всяко едно нещо си има определен живот, бобините също . Колегата по горе правилно каза, че винаги има първи път, за това не търси причини .

По важното е, че научи правилното наименование на бобината и започна да я пишеш  както трябва, :) а не като в оная тема за повредената кола в сервиза, където ме е срам да пиша, защото могат да ме обвинят спокойно, че само аз я пиша грешно бобината . :lol: 

  • Upvote 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тая бОбина където сваря минавам с червения химикал, ама май трябва да почна и да наказвам. :D

М/у другото ако четете американците какви коментари праскат в Амазон ше паднете...

"Много хубави свещи, колата работи по-добре. Старите бяха на 100к (разбирай мили)"

"С тези свещи имам по-малък разход и даже колата е малко по-мощна. Старите така или иначе май бяха за сменяне, че са на 83к (мили естествено)"

 

Не са само италианците, хорааааа... :D

  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То трябва цял ден да седиш пред компа с червената писалка . :D

Между другото, в онази тема бУбината е написана само 12 пъти грешно . :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искам да разкажа ситуацията, в която попаднах вчера на път за работа, след като ми угасна колата на улицата.

 

Останах в дясната лента като нямаше как да изкарам колата настрани, защото имаше висок бордюр. Улицата е с две ленти във всяка посока и малко островче по средата, но не високо и може да минеш през него. Стоя аз на аварийни в дясната лента и съответно съм я блокирал, а е час пик, когато всички отиват на работа - колите хвърчат покрай мен с 60-70 км/ч. Никой не ми е бибкал, само ме заобикаляха. Нямаше как и да я бутам, защото беше наклон нагоре. По едно време, докато говорех с моя механик до мен се появи шерифа - полицайка (афро-американка или негърка).

 

Пита ме какво става, имам ли бензин, как планирам да се изнеса от платното. Казах й, че нямам намение да викам пътна помощ, защото живея точно на 100 м от там. Тя предложи да спре движението, за да мога да си направя маневрата. Казах и, че ще направя обратен завой с бутане и после ще си я избутам до близкия паркинг на 100 м в обратната посока. Направих обратния през островчето (Сивика е лесен за бутане и друг път съм го бутал), през това време един човек с дете в колата от тези, които идват зад мен си беше паркирал колата в страни и дойде да ми помогне да я избутаме. След това я паркирах на един паркинг до нас. Човекът се върна и замина на работа. Шерифката преди да си тръгне мина да ме провери дали всичко е наред и после замина. 

Редактирано от Japanese fever
  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Каква е първопричината?

Първопричината е 13-тата фатална година, откак не те е оставяла на пътя . :D

Всяко едно нещо си има определен живот, бобините също . Колегата по горе правилно каза, че винаги има първи път, за това не търси причини .

:lol:

 

 

Toчно това ми беше мисълта, че според мен й е дошъл края на живота на тази бобина, а не че има някаква първопричина. М/у другото първите симптоми (прекъсването докато е студена) се появиха преди една година, но после мистериозно изчезнаха. Явно бобината си е заминавала поетапно, а не е изгоряла изведнъж. Освен, ако наистина няма друга първопричина.

Редактирано от Japanese fever

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е, оставяте за пръв път на пътя, пък и друг път си я бутал? ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И за си оправиш подписа. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм я бутал никога принудително/аварийно, а само на паркинга, ако нещо ме мързи да я паля.

 

Подписът остава така, просто се закотвя на 13-тата година и се прибавя - от общо "х" години. :D

Редактирано от Japanese fever

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е, оставяте за пръв път на пътя, пък и друг път си я бутал? ;)

 

 

Човекът е тренирал, за да е подготвен, когато потрябва.........а това с мързела на паркинга направо ме разби.... :bash: 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, с тази кола съм участвал в регионални състезания по майсторско управление (тук им казват auto cross). Когато сме се наредили в колона и чакаме за старт, много пъти съм я бутал и там.

 

Сток окачване със задна стаб. щанга от Дел Сол и 205/50/15 гуми. Задното колело е във въздуха. :D

 

post-602-0-29794800-1507667039_thumb.jpg

Редактирано от Japanese fever
  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Когато сме се наредили в колона и чакаме за старт, много пъти съм я бутал и там.

 

Стига бе, гориво ли пестиш? :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не, вентилатора на радиатора и съединитля. В САЩ, никой не пести бензин.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

шанс, винаги има първи път  , пиша да се сетиш когато ми се подиграва за моя проблем  не че нещо ама не е приятно когато някои има проблем с колата и 2 месеца и никои не може да му помогне    УСПЕХ  почвай да броиш годините на ново  

Редактирано от kurti7912

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съжалявам за случката. Тъкмо щях да пиша бобина, после гледам, че си я сменил. Моята придърпва от време на време, но е на х*й място и само като сваля капачката и погледна и пак си я завивам. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега не съм ти се подигравал, а ми стана странно, че колегите се опитваха да ти помогнат, колата ти беше в движение и не отиде при някой, който да ти помогне. На мен също не ми светеше check engine, но първо смених капачката и палеца, после бобината и колата запали.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Обясни обстойно как се сменя бобина, палец и т.н. Никога не ми се е налагало да човъркам там.

  • Like 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

3 болтчета 8 мм на капачката. Един винт на палеца, ако не сочи нагоре винта, трябва да завъртиш няколко пъти, докато дойде, иначе не може да го отвоеш.. И 4 винта на бобината - два я държат към делкото, другите два са плюс и минус.

Общо работата е за 15 мин.

  • Like 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трябва да се внимава кабелите на свещите да се поставят в същия ред на новата капачка (1-3-4-2), иначе ще си объркаш реда на запалване.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, вчера смених и кабелите - NGK силиконови 7 мм (като оригиналните). Не знам дали на мен ми се струва, но колата стана по-пъргава. Имам съмнения, че старите кабели са били оригиналните, т.е. 19 годишни.

Отделно мисля, че имаше признаци на влизаща влага в старата капачка на делкото. Та може влагата в капачката и старите кабели да са били първопричина да изгори бобината.

Миналата година имах лек инцидент и от тогава предния ми капак не се затваря плътно като в движение със сигурност влиза вода под него, а прекъсването почна да го прави точно след инцидента.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване


  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

×