Jump to content
Sign in to follow this  
ceco_accord

CR-V 5та ген.

Recommended Posts

Цените вече ги има и в Бултрако:

https://cars.honda.bg/honda-crv/konfigurator-cr-v/

 

И тук началната цена е почти като в Румъния. По-комфортните версии обаче са си цифра :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Аз се радвам, че европейските CR-Vта се правят в Япония. Със сигурност ще се замисля след 5-6 години, когато е излязъл фейслифта и е вече към края на производството, с хубавите отстъпки :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

image.thumb.png.0c9d6f31e059606ea6e241cc5ae0d2c7.png

 

Ъъъ ??

  • Like 1
  • Confused 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Днес тествах и хибрида на ЦР-В 5!

Наистина съм впечатлен! Дърпа като дизел, тих като електромобил!

Определено има само един недостатък - цената! Стартира от 63990 лева за най-евтиния вариант с предно.

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

има и още един :D При студено време вкарва бензин в Маслото, но според едни тестове няма промяна във вискозитета на маслото.

 

Гледах ги на сивик  със същият двигател в един американски форум.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Хибрида не е с 1.5 Турбо! Двигателя му е 2.0 литра I-VTEC, 145 к.с. и работи по цикъла на Аткинсън!

Електромотора е 135 kW /184 к.с./ и позволява доста добро ускорение!

По принцип това е последователен хибрид /не е като старите версии на Сивик и Инсайд/. Когато работи на електромотора, ДВГ-то реално върти генератора и го захранва с електроенергия! Тука могат да се видят нагледно трите режима на работа на задвижването:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Прилича на тойота на хибрида, което е добре. Дали ще е толкова железен, колкото техния ? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Като размислих, наистина има още един недостатък хибрида: трябвало е да сложат два електрически мотора, един отпред и един отзад! Така щеше да има истинско постоянно 4х4 и ще отпаднат коляновия вал и съединителя, което ще доведе и до по-нисък разход!

Четох, че новия Civic Type R ще е хибрид с два ел.мотора и 4х4, надявам се схемата да я приложат и на CR-V!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Най-ясната схема как работят трите режима на хибрида:

 

2019-honda-cr-v-hybrid-euro-spec.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
На 13.03.2019 г. at 10:41, Drone написа:

има и още един :D При студено време вкарва бензин в Маслото, но според едни тестове няма промяна във вискозитета на маслото.

 

Гледах ги на сивик  със същият двигател в един американски форум.

 

стана ми интересно... Може ли подробности. Чакам да дойде едно CRV от Щатите именно с турбинирания мотор. Трябва ли да се притеснявам 😯

Share this post


Link to post
Share on other sites

Двигателя е с директно впръскване и при студено време бензина не изгаря добре, и влиза при маслото. 

 

Не мога да намеря темата в американският форум, но имаше един пич, който беше направил 10 опита с масло Amsoil. Имаше черно на бяло статистиката и единственият проблем беше завишен бензин в маслото. Смазочните и измиващи качества на маслото не се бяха променили. 

 

https://www.civicx.com/threads/the-last-1-5l-oil-dilution-thread-bold-i-know.26442/

Share this post


Link to post
Share on other sites

Благодаря! Но, според мен, на студен двигател вероятно е нормално да остава бензин в маслото. Но това, предполагам, е за кратък период и не вярвам да е сериозен проблем... А какво ли са правили на азиатския пазар при този recall, за който става дума в темата?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Някой знае ли при хибридната версия какъв е ДВГ ? К20 R20 или нещо ново което по скоро е като..... ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
На 13.03.2019 г. at 3:41, Drone написа:

има и още един :D При студено време вкарва бензин в Маслото, но според едни тестове няма промяна във вискозитета на маслото.

 

Гледах ги на сивик  със същият двигател в един американски форум.

 

Можеш да ме питаш по темата, защото преди да купя колата ги побърках в Хонда Ървинг, а са огромен дилър. Проклетите Блу Ърт с това огромно налягане на дюзите бяха на път да ме откажат, НО след като ползвах чисто нов Нисан Максима около месец реших, че Хонда си заслужават по много различни причини доверието! Тук при нас разпространиха една информация, че Хонда разработва софтуер за понижаване на налягането при впръскване на горивото! Но спасение няма от GDI. Няма друг двигател 😁😁.... 

Ето по Темата: http://www.hondaproblems.com/oil-dilution/

 

Поздрави... 

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

вече над 30 к карам ЦР-В-то. Да, вкарва бензин в маслото. Не повярвах на легендите, че при 0/20 не се променят характеристиките на маслото. Затова слагам 5/30, което след леко разреждане ще стигне до 0/20 🙂 Освен това, сменям го на 15 к (вместо на 25к, както съветва Хонда) и всичко е наред засега. Колата върви много, харчи сравнително малко за такова голямо купе. Малко по-шумна е, отколкото е нужно, но пък това едва ли е новина 🙂

Ако някой има питания, да пита. Конкретно моята е модификация EXL и има доста глезотии. Мога да помогна и ако някой е решил да си докара 🙂

  • Like 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

Колеги много доволен останах от тест драйв-а на хибрида, голям удобен с добър разход :) Надявам се скоро да го имам в гаража си :)

IMG_20200421_144359850.jpg

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Днес ще взимам едно CR-V от кат. На сестра ми новия семеен автомобил. Ще дам отзиви скоро като го покарам малко :) 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Някой знае ли защо махнаха 7-местната версия от официалния пазар?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Сменихме маслото, филтрите и антифриза. Маслото беше доста черно на 10% живот. Вие на колко хиляди километра го сменяте ? 

 

Сложихме Continental PremiumContact 6 103V гуми. За 1-2 седмици ще се навъртят едни 1000+км 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Вчера я покарах от Калофер до София по подбалканския. Разход 7.6 по борд. Колицата върви доста добре. Автоматичните дълги са глезотийка, но не винаги се спират като идва кола срещу теб и става мазало. Изпреварва се доста лесно, което с jazz-a не беше толкова лесно. 

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Здравейте. Засилил съм се да взимам новото CR-V. Прочетох доста коментари относно проблема с налагянето на дюзите и бензин в маслото.  Има ли някой тук от форума, който има тази кола за да каже реално има ли го този проблем и до колко е сериозен ? Гледам, че се предлагат на по 10к километа почти нови в мобилето и се чудя защо някой ще иска да я продава след толкова малко пробег?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Преди 3 часа, Plat1ka написа:

Прочетох доста коментари относно проблема с налагянето на дюзите и бензин в маслото.  Има ли някой тук от форума, който има тази кола за да каже реално има ли го този проблем и до колко е сериозен ?

 

Колега не го мисли тоя проблем , аз съм с 1.5турбо и когато карам с включен ЕКОН модус нямам проблеми. Взимай,карай, масло на 9к км и няма яд

Edited by DanielDenev
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
На 20.08.2020 г. at 17:45, Drone написа:

Автоматичните дълги са глезотийка, но не винаги се спират като идва кола срещу теб и става мазало

Това е доста странно, защото при 4та генерация тази функция работи безупречно дори и между теб и отсрещната кола да има мантинела.

Преди 3 часа, Plat1ka написа:

и се чудя защо някой ще иска да я продава след толкова малко пробег?

Вероятно са от Северна Америка претърпявали ПТП и ремонтирани.

Share this post


Link to post
Share on other sites

А кой е по-добрия вариант 2.4 двигателя или 1.5 Турбо ? 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Преди 18 часа, AzSum написа:

Това е доста странно, защото при 4та генерация тази функция работи безупречно дори и между теб и отсрещната кола да има мантинела.

Вероятно са от Северна Америка претърпявали ПТП и ремонтирани.

 

Не се изразих правилно, спират се, но със закъснение. Което води до заслепяване на водачите отсреща.

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

В повечето случаи автоматичната смяна на светлините работи коректно. Закъснение съм забелязал в ситуации, в които идващата кола е в участък със завой и има разстителност или други препятствия край пътя. В този случай шофьора забелязва проблясъци от идваща кола и може да смени ръчно светлините, но за автоматиката това не е достатъчно и тя реагира чак когато насрещните фарове излезат на открито.

В такива ситуации си изключвам автоматиката и действам ръчно.

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Е тоя път й видяхме възможностите :D Багаж до тавана. Така натоварена вози по коренно различен начин. 

image.thumb.png.1bd78a1e65d0743302c4d087cf4d8c8f.pngimage.thumb.png.d4dfecfb901542ede8d688185f82351c.png

  • Like 4

Share this post


Link to post
Share on other sites
Преди 5 часа, Drone написа:

Така натоварена вози по коренно различен начин. 

 

По-добре или по-лошо? :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
На 25.08.2020 г. at 13:03, Plat1ka написа:

Здравейте. Засилил съм се да взимам новото CR-V. Прочетох доста коментари относно проблема с налагянето на дюзите и бензин в маслото.  Има ли някой тук от форума, който има тази кола за да каже реално има ли го този проблем и до колко е сериозен ? Гледам, че се предлагат на по 10к километа почти нови в мобилето и се чудя защо някой ще иска да я продава след толкова малко пробег?

Аз на моето навъртях 45 к за една година. Както писах и на друго място, вкарва бензин в маслото, но не е чак такава драма. Слагам по-гъсто масло и го сменям по-често. Според мен, проблем ще настане само при преобладаващо градско каране на къси разстояния. Тогава няма време да се загрее колата достатъчно и да се изпари бензина 🙂 Взимай смело и не се чуди. Внимавай с тези, които са на по 10к км. Преди да я купиш поискай да ти покажат как е изглеждала при докарването. Вероятността да е приличала на нищо подобно е изключително голяма. Ако искаш кола от Америка, по-добре си я избери и докарай сам. Пиши, ако имаш нужда от съвети 😉

Share this post


Link to post
Share on other sites

Я кажете какъв разход ви дават по магистрала црв-тата ? 

Последното засичане Пловдив-София в доста гнусно време и доста трафик даде 8. Като съм карал 90-140. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Някой може ли да ми каже какво е маслото за скоростите и диф-а ? Че колата е към 50000км и скоро ще трябва да се смени. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
На 7.04.2021 г. at 17:11, Drone написа:

Я кажете какъв разход ви дават по магистрала црв-тата ? 

Последното засичане Пловдив-София в доста гнусно време и доста трафик даде 8. Като съм карал 90-140. 

 

CR-V 2017, 1.5T CVT, с летни гуми, почти без климатик и ECON режим:

1. Цялата Тракия+50 градско и извънградско, 4 човека и пълен багажник, в натоварен трафик, скорост на предела /и някой километър отгоре/ на разрешената за съответния вид път, засечено в двете посоки - среден разход  9.0 л/100км.

2. Същият маршрут но 3 души с ръчен багаж - засечено в двете посоки - среден разход - 8.7 л/100км.;

3. Извънградско, извън магистрала, 2 души+ръчен багаж или сам без багаж разхода пада под 7.0 л/100. При спокойно каране без трафик ми е давал и 6.7-6.8 л/100км.

4. Чисто градско - София - скача до около 9.5-10.0 л/км. но не съм го засичал точно, защото рядко ми се случва само градско с един резервоар.  

Като цяло е много по-икономична спрямо предишното ми CR-V - 3 ген. 2.0 бензин i-VTEC.

 

 

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Само да вметна - колата я имам от 2 месеца и съм навъртял само 6 000 км, но средния разход е 8.8 л/100км. При същия маниер на полване, и подобен пробег, предишното CR-V 3 ген. ми даваше 10.5-11.0 л/100км.  Говорим за смесено каране. Дано да е била полезна информацията 🙂

Edited by RossPopov
  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

а от към вървеж, предполагам си по-доволен  :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Преди 9 часа, Drone написа:

а от към вървеж, предполагам си по-доволен  :)

Да, вървежа е много по-добре. Ако говорим за динамика и запас от мощност - 5-та ген. е супер. Двигателя е пъргав, скоростната кутия реагира веднага, без да се замисля, дори не ми се е налагало да изключвам ECON, или да минавам на S... Но! има някои неща, които дразнят, и определено не са в + спрямо предишните генерации. Само да направя уточнение - карал съм 1, 3 и сега 5-та. За 4-та нямам никакви впечатления. Минусите:
1. Двигателя, и като цяло купето, е по-шумен от предишните модели. На 140-150 по магистралата не само че музиката не се чува, но и в купето се надвикваме 😞
2. Двигателя е прекалено шумен, дори приятели ме питат - абе ти кога мина на "печка", а аз от 32 години /цял живот, досега / карам само бензин... Да ме извиняват колегите с дизели 🙂
3
. Седалките са много по-неудобни от 3-та ген. Въпреки всичките възможности за регулиране във височина и т.н. вкл. и на двете предни седалки, удобството, което съм имал в шофьорската седалка на 3-та ген. е недостижима мечта.
 4. Колата е "по-мека" при преодоляване на лоши участъци от пътя. Какво имам предвид - нашите CR-V-та не са офф-роуд автомобили в истинския смисъл на думата - с блокажи, бързи-бавни и т.н. , но все пак би трябвало да се справят с леки задачи извън асфалта... Това което наблюдавам, въпреки повишения клирънс с почти около 2 см. спрямо 3-та ген. 5-цата е с много по-меко окачване и при дупки или напречни неравности се случва да "заоре" муцуна и винаги съм на нокти дали няма да откача предната броня. Или когато съпругата ми пътува отзад, за да "укротява" децата, винаги ми казва че колата има страничен "крен" и ме моли да карам по-внимателно, особено в завоите, за да не "изпаднат" от колата... Както се казва - не ни карай като чували с картофи 🙂 А аз си карам по същия начин, както и преди!
5. Няма "тунел" за ски.

6. Субуфера е заврян в багажника и хич го няма. Не е като да е под пасажерската предна седалка, но под нея няма място, и сега се налага да преработвам цялата аудио система.

7.  Да, вози по-комфортно, но това е за сметка на офф-роуд възможностите. Честно казано - където съм минавал с 1-ва или 3-та ген сега не си и помислям дори...

Но това са дребни забележки. Автомобила е супер! Да, има екстри, които за нашите пътища не работят или са излишни, но това няма как да избираме. По отношение на комфорт в купето, екстри, системи за безопастност и най-вече удобство за пътниците е супер.

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Двулитровия хибриден двигател има ли същите драми като 1,5 турбо мотора с бензина в маслото?

Share this post


Link to post
Share on other sites

1.5 Двигателя има драма с бензин в маслото единствено като е много студено и то на ранните модели, след това има TSB и ъпдейт на софтуера, и проблема се решава. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Чета по чуждите форуми, че доста екземпляри имат теч от Капака на клапаните или от капана на веригата. 
Питам, защото на сестра ми на CR-Vто има лек теч от гарнитурата на капака на клапаните. 

 

Също така ме интересува реглажа на клапаните, някой правил ли е, знае ли се на колко хиляди се прави ? Доколкото четох по форумите доста народ си кара без да прави реглаж, пък и от хонда не правят. Като светне чека, тогава правели :D 

 

 

 

  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

  • Upcoming Events

    No upcoming events found
×
×
  • Create New...