Jump to content
ceco_accord

CR-V 5та ген.

Recommended Posts

На 31.10.2018 г. at 13:46, ivan_m написа:

От Бултрако естествено!

В Пловдив вече може да се тества, за ....

IMG_20181029_134403.jpg

IMG_20181029_134420.jpg

IMG_20181029_141200.jpg

 

 

Здравейте, виждам че колегата споменава за разпознаване на пътните знаци, може ли малко повече инфо за тази екстра. От около месец съм горд собственик на Хонда ЦР-В 5-та генерация TOURING модификация внесена от канада и досега не съм видял да ми показва някъде знаците.

Благодаря!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако имаш системата би трябвало да ги изкараш на дисплея зад волана.

Виж този клип:

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря колега, ще погледна по-късно в менюто на колата и ще дам отговор.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По-скоро нямаш такава екстра. По мои наблюдения се слага само на европейските по подобие на известяването за това кои пасажери са с колани на задните седалки. Различни пазари - различни приоритети.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чудя се дали не е това, но като го включих покарах съвсем малко и нищо не ми излиза на дисплея седи в тъмен фон. Търсих в менюто както колегата горе е писал и немога да намеря настройки.

11.jpg

10.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а това Traffic Sign какво е ? Не е ли баш същото ? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Би трябвало да е същото, но явно не ми е активна функцията защото не ми показва никакви знаци...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На сестра ми колата от известно време гасне когато си иска в движение или не пали. Проблема се появи след сипване на некачествен бензин. Звъннахме на Хонда Канада и те казаха, че са имали подобни проблеми и са се решавали след смяна на горивен Филтър. Поръчан е горивен филтър и до месец ще е тук :) 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е интересно. Моята е 4та генерация, но като ходих на обслужване ги питах да сменим горивния филтър, че е на 90к, но казаха,че е рано и ще го сменим на 120к.

Би ли споделил коя бензиностанция ти е причинила тоя проблем та да я заобикаляме :) ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някаква във Враца е била. Да се надяваме това да е проблема :) Ако не ще се ходи на по-задълбочена диагностика. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега Drone

Използвай приложението AutoDoc за поръчка на филтри. Цените са в пъти по евтини от БГ и идват за няколко дни. И аз съм с Канадка и трети път си поръчвам. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Горивен Филтър надали ще имат наличен ;) 

 

Канадска, европейска разликата е 0. 

Редактирано от Drone

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, някой кара ли Црв Хибридната версия 2лт?

Бих се радвал ако се сподели мнения и впечатления за разход в и извън града, пътно поведение, ускорение, болежки/проблеми? 

 

Благодаря

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега проблема с горивната помпа го има и при хибридната версия, ако колата е европейска няма да имаш проблем, просто трябва да се смени в Бултрако по сервизна акция, други отзиви нямам, но би ми било полезно ако някой даде такава.

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря, не знаех че има такъв проблем.

Нека някой да каже нещо повече за впечатление от двигателя и разхода? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Със здраве да си я караш. Аз се интересувам от друго. Видях,че от края на 2020 си монтирал всесезонни Falken.Как се държи с тях? Налагало ли се е да стъпваш на сняг,лед ,кал и др. подобни? И лятото стабилна ли е с тях при по-висока скорост и завои? Колко бързо се износват?

 

Поздрави

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@vtpetrov благодаря за изчерпателният отговор, точно такава обратна връзка ми трябваше, за да мога да си направя някакво сравнение с по-малкия двигател с турбина. Остава да се направи тест драйв. Гледам ги и в Канада, но не съм срещал хибрид досега, мисля има след 2020.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 5.04.2022 г. at 10:04, AzSum написа:

Със здраве да си я караш. Аз се интересувам от друго. Видях,че от края на 2020 си монтирал всесезонни Falken.Как се държи с тях? Налагало ли се е да стъпваш на сняг,лед ,кал и др. подобни? И лятото стабилна ли е с тях при по-висока скорост и завои? Колко бързо се износват?

 

Поздрави

 

Здравей AzSum,

 

Да, 2ра зима им беше тази. Като цяло съм доволен. На сняг и лед съм карал, добре е. На кал не съм. На дъжд са супер.

Лятото в голям жега лееекичко просвирват на по-голямо странично натоварване, но аз не карам бързо и не ме бърка.

В общи линии, не съм ги пробвал в екстремни ситуации и бих казал, че не намирам особена разлика с летни/зимни.

Стабилността си е нормална, т.е. не съм забелязал да са по-зле.

Износването също ми се вижда нормално.

Смятам да изкарам с тях 3г. и после нови.

Най-големия + за мен е това, че си спестявам време и нерви 2 пъти в годината за смяна на летни със зимни.

Редактирано от vtpetrov
  • Харесвам 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема с помпата май ще се окаже от друго :D 

 

Тези имобилайзъри, които слагат от лев инс май не са от най-читавите. Колата върти все едно няма ток до свещите и по някое време почва да припуква и пали. Та ме навежда на мисълта, че проблемите с непаленето започнаха 3-4 месеца след слагането на този имобилайзър. 

  • Объркан 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вие с какъв бензин карате ? 95 или 100 октана ? 

Чудя се, защото вчера сипах 95. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карам само с 95 бензин. Веднъж сипах 100 октана и се вдигна драстично разхода на гориво с около 2-3 литра и от тогава си сипвам само 95. А пък и вървежа не ми хареса особено с 100 октана. Предишния ми автомобил БМВ го карах само с 100 октана и работеше добре, вървеше доста по-добре от 95, а и разхода ми падаше с около 2 литра спрямо 95.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Колеги имам един въпрос. На всеки автоматик кутията е СVT или имат и друга автоматични кутия. Въпроса идва от там че в обявите за автоматик на някой пише че са CVT автоматик а  на други пише само автоматик. За 1.5 бензин става въпрос

Редактирано от prosqka

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Не се бях интересувал до момента, но от бърз поглед в нет-а и един каталог за части:

 

Автоматиците на CR-V 5 са:

- 1.5 бензин е само CVT,

- 2.0/2.4 бензин е добрата, стара, 5-степенна Honda АТ,

- 1.6 дизел е ZF-9HP, т.е. 9-степенен планетарен механизъм.

Редактирано от Krasi-mir
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси за бързия отговор👍

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 21 часа, Krasi-mir написа:

бърз поглед

Няма за къде да се бърза. Предвид, че още CR-V 4 фейс с 2.4 е CVT това:

 

Преди 21 часа, Krasi-mir написа:

- 2.0/2.4 бензин е добрата, стара, 5-степенна Honda АТ,

малко ме усъмни.

 

И ето тук https://hondanews.com/en-US/releases/2017-honda-cr-v-powertrain?page=5 казват, че 2.4 си е баш CVT.

 

Що се отнася до 2.0 хибрид, от @VPetrov
, който има такава, знам, че също е с вариатор. Бърза проверка в БТ потвърждава това:

 

Screenshot_20220703_100258.jpg

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

@Honda_Z Прав си.

Не уточних, че US пазарът предлага CVT за "големите" двг. Даже май беше САМО CVT за US.

Не сметнах за необходимо да го споменавам, предвид това, че @prosqka проси в Лондон. Тук, на Острова, 2.4 двг във CR-V е изключителна рядкост.

Освен това, каталогът, който гледах е английски и там не фигурира CR-V 5 с 2.4 двг и CVT кутия.

На хибридите пък изобщо не им обърнах внимание.

 

п.п. Не знам, може и да греша. Както казах не знам нищо за CR-V 5. Извинявам се, ако съм заблудил някого.

Редактирано от Krasi-mir
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От фейслифтовите 4 ген. европейските са с класическия 5 степенен автомат, а американските със CVT. Пета генерация бензин също са с CVT.

Хибридните на практика нямат скоростна кутия: това е-CVT всъщност представлява плавно задвижване от електромотора до 80 км/ч, а за по-високи скорости се включва директно ДВГ-то!

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз да се похваля вече съм горд собственик на още една хонда. СРВ-2019 г 1.5 турбо бензин. Разхода за около 2 месеца каране вече , градско -10л/100км извън града почти 8л/100км което мисля че е добре предвид размерите на колата. Само позитивни са ми първите впечатления с изключение на качеството на звука, но това е заводско и надявам се може да се направи по качествено. Замислил съм да добавя един активен суббуфер под седалката и гледах че има варианти даже и в резервната гума. Знам че ще трябва да пусна захранващ кабел от акумулатора но не съм сигурен от къде трябва да взема аудио сигнал. Дали ще трябва да е централната конзола или може да е от заводския суббуфер в багажника. Ще бъда благодарен ако някой помогне с информация. Изгледах доста видеа и четох из форумите но за всеки модел е различно затова ако някой е минал по този път да сподели ако може

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 27.10.2022 г. at 1:01, prosqka написа:

И аз да се похваля вече съм горд собственик на още една хонда. СРВ-2019 г 1.5 турбо бензин. Разхода за около 2 месеца каране вече , градско -10л/100км извън града почти 8л/100км което мисля че е добре предвид размерите на колата. Само позитивни са ми първите впечатления с изключение на качеството на звука, но това е заводско и надявам се може да се направи по качествено. Замислил съм да добавя един активен суббуфер под седалката и гледах че има варианти даже и в резервната гума. Знам че ще трябва да пусна захранващ кабел от акумулатора но не съм сигурен от къде трябва да взема аудио сигнал. Дали ще трябва да е централната конзола или може да е от заводския суббуфер в багажника. Ще бъда благодарен ако някой помогне с информация. Изгледах доста видеа и четох из форумите но за всеки модел е различно затова ако някой е минал по този път да сподели ако може

Колега и на мен звука изобщо не ми харесва...предвид това, че имам суббуфер в багажника намира се като отвориш багажника от дясно. Води се, че е 200-300 вата, но е много зле. Според мен проблема е, че са вдигнали местоположението на тонколоните по вратите, на старите генерации напр. 4-та са ниско долу на вратите и звука е в пъти по-добър. Мислех да се заемам с тоя въпрос, но по принцип вече обмислям да сменям автомобила и може би няма да се занимавам. Ако има някой който си търси гледан автомобил да пише :) 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 4.11.2022 г. at 8:19, Djaksel написа:

Ако има някой който си търси гледан автомобил да пише :) 

Проучвам нещата за пролетта да се сдобия с такъв, дано не си я продал до тогава  :)

 

А междувременно да си питам (към всички), за това вкарване на бензин в маслото има ли още отзиви? Оставам с впечатление, че не е чак такъв проблем, както се представя. Не ме притеснява особено, защото и на сегашната тройка дизел сменям маслото на 4-5 хил км, понеже карам основно градско.  Не ми е проблем да го следя и да сменям по-често със скъпо масло. 

 

Видях вече, че сте писали за бензина. Но все пак, с 95 ли се кара?

Привърженик съм на 100 октанов, но пък при тези цени в момента е по-добре да е 95.

 

Оставам с впечатлението също, че колата върви прилично за този малък двигател. Някой може ли да сравни с тройка дизел 140 коня? Тя не ми беше много бърза на високите скорости, само до трета е задоволителна. Не търся високи скорости и мощност, но все пак трябва да се усеща добре.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Амии не може да има голяма сравнение. Дизела в Ниските има въртящ момент, бензина е със cvt. 

 

 

От 2 седмици CR-Vто е със Всесезонни 18ки Michelin CrossClimate 2(DOT 3022), аз взех старите зимни, които са реално на 2 години, но не са карани повече от 4000км.

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 12.11.2022 г. at 22:54, Bizzito написа:

Проучвам нещата за пролетта да се сдобия с такъв, дано не си я продал до тогава  :)

 

 

Ами като цяло колега не бързам да я продавам :) Засега съм доволен, автомобила си е супер. Но в един момент може би както казваш на пролет, ще мисля да я сменям. Относно маслото, откакто карам вече с изключен еко режим нещата са в пъти по-добре. Нивото се вдига но не много, може би 2-3мм над максимума, и това при случай че не може да загрее и я изгасиш...

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз също се надявам и като дойде новия модел догодина в България да има повече избор на пазара. Сега са основно американки и канадки и няколко от тук.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Honda crv 5 ген.

Среден разход 8.2

90% извънградско 10% градско

Зареждам бензин 95 (омв)

Агресивно шофиране по магистралата разхода скача на 10.3

 

IMG-7ce34f76c7957836fb409a33b62c72fa-V.jpg

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Супер, с ръчна скоростна кутия ли е колата? 4х4 или само на предно?

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

CVT вариаторна кутия и АWD

Няма изключване на 4х4

Много стабилна на сняг.

 

Редактирано от Honda_Z
Моля, не цитирайте цяло предходно мнение! По презумпция се предполага, че отговаряте на него.
  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Следващата май ще е такава, много ми харесва :) Ако имаха и 2лт турбо с awd, нямаше да имам никакви съмнения, но...

 

Е ок, значи с ръчка може и е още по-малък разходът, кой знае..

"Агресивно на магистрала" какво значи?

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

140+ км/ч в трафик има много спирания и ускорение това имах предвид 

Редактирано от Honda_Z
Моля, не цитирайте цяло предходно мнение! По презумпция се предполага, че отговаряте на него.
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ок, благодаря. Четох, че след 140км става много шумна, особено вариаторът издава странен шум?! Вярно ли е?

Отзад ми се струва достатъчно широка да сложиш 2 нормални детски столчета и посредата да седне възрастен - жена айде, не казвам комфортно, но да се побере? Имаш ли наблюдения?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...