Jump to content
DYNACORD

Варианти за ъпгрейд на спирачките

Recommended Posts

Малко ъпдейт по темата:

при ъпгрейд с апарати от Хонда Пилот - > имайте предвид централният отвор на дисковете , които купувате , както и междуболтовото разстояние , тъй като по OEM Номера в темата има и дискове с 5х120 , а те не са съвместими с главината на Акорд.
Има възможност дискове от Хюндай Санта Фе да станат (доста по-евтини от тези в темата) , те са на 321мм , 28мм , 69мм централен. Като при тях има разлика във височината от 1,5мм. Тези дни ще пробвам един и ще кажа дали стават. Иначе в БГ много трудно може да се намери диск на 330/28 на 5х114.3.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не стават дисковете за Санта Фе , само тези от ОЕМ номера на 5х114.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За предните дискове за мен е ясно. Слагат се 320х32  двубутални от акорд 8 ( определени модели). 

Скачаш адски много в размера и прегряването става доооста по трудно. Сами можете да намерите разликата в размерите на дисковете, накладките и т.н. Проблема с предните спирачки е решен с този ъпдейт ( поне за мен). Който има парички излишни, мисля че може да сложи от сивик type R 9 gen ( Тва дето съска :Д ) Там мисля, че бяха 350х32 4 бутални брембо. Ама цената е сериозна, аз не бих се занимавал. Доколкото съм чул е болт он и там, ама не мога да потвърдя на 100 %. Сега е ред да решим проблема със задните спирачки. Все ми се иска да успея да сложа от 8 ген  305 мм диск отзаде. Има ли някой, който е правил подобен ъпдейт? Нека да сподели. Понеже апарати, дискове, накладки няма да са скъпи от 8 ген. Идеята е да видим, как ще се напасват. Гледам, че колеги са правили в Хамерика някви самостоятелни устройства за супортите за да могат да го направят. Накрая успяват да сложат дискове от RSX  313 мм.  Та моля някой по-запознат да помага за задните дискове, защото колегите отвъд океана са доста доволни от тези ъпдейти. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 40 минути, VTI-S написа:

Все ми се иска да успея да сложа от 8 ген  305 мм диск отзаде. Има ли някой, който е правил подобен ъпдейт? Нека да сподели. Понеже апарати, дискове, накладки няма да са скъпи от 8 ген. Идеята е да видим, как ще се напасват. Гледам, че колеги са правили в Хамерика някви самостоятелни устройства за супортите за да могат да го направят. Накрая успяват да сложат дискове от RSX  313 мм.  Та моля някой по-запознат да помага за задните дискове, защото колегите отвъд океана са доста доволни от тези ъпдейти. 

ТУК има описано как стават и от CRV 3 gen.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • Харесвам 1
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Питането ми е следното ... На моята 2.0 VII  дисковете са ми на 280 , и гледам ,че на 2.4 и 2.2 дизела VII са на 300 мм. Поразгледах и ми направи впечатление ,че спирачните апарати на 2.0 би трябвало да събират 300 мм , но накладките са различни на вид ?! Та мога ли да мина на 300 мм диск ... въпреки ,че ще е със старите еднобутални апарати пак ще има лек ефект според мен ..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Втора ръка апаратите на тея коли вече са без пари - по около 30лв за брой.
Направо може да си вземеш за 100лв два апарата от 2.4 с дисковете втора ръка и си свиркай.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, rollin написа:

Втора ръка апаратите на тея коли вече са без пари - по около 30лв за брой.
Направо може да си вземеш за 100лв два апарата от 2.4 с дисковете втора ръка и си свиркай.

Значи има разлика в апаратите между 2.0 и 2.4 ?! 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом дисковете са различни логиката води и апаратите да са, но не съм 100% сигурен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 22 минути, rollin написа:

Щом дисковете са различни логиката води и апаратите да са, но не съм 100% сигурен.

Според мен разликата е само във съпортите ... За 2.4 и 2.2 мисля ,че са са еднакви,но това е само предположение..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да допълня темата, след около година карана с "тъпирски" апарати, мога да кажа че колата спира по съвсем друг начин, да не кажа голяма дума но вече съм по сигурен в спирачките си. Та моя отзив е че си заслужава ъпгрейда.

  • Харесвам 1
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А влизат ли стоковите 16-ки с апарати ATR?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, зимните ми са 16-ки и няма ядове :)

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз ще слагам от Акура RL 4буталните и като са готови , ще ви споделя разликата. Поздрави

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Супер е колата с 4 буталните , не дава да пипнеш педала на спирачката. Препоръчвам горещо като ъпгрейд , но внимавайте с джантите , аз сложих 15мм фланци. Ще кача снимки тези дни.

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте. И аз съм се решил за ъпгрейд с двубутални апарати от Accord VI Type R, но за момента не успявам да намеря. Ще бъда благодарен ако някой от вас познава човек който продава и ме свърже. 

 

Пуснал съм и обява в секция "купува", но и там няма успех.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 14.10.2019 г. at 21:17, Rorschach написа:

Здравейте. И аз съм се решил за ъпгрейд с двубутални апарати от Accord VI Type R, но за момента не успявам да намеря. Ще бъда благодарен ако някой от вас познава човек който продава и ме свърже. 

 

Пуснал съм и обява в секция "купува", но и там няма успех.

Имам двубутални от Хонда Пилот , но не са болт он като тези от Accord Type R

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за предложението, но искам да карам на 16" зимата и затова търся такива от Accord Type R

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...