Jump to content
Sign in to follow this  
mcd

Крушки - типове

Recommended Posts

На 7.06.2018 г. at 16:23, GeorgiD написа:

За хората с дизелов агрегат:

 

https://drive.google.com/open?id=1yIhkp4Lg3BlHhmzmVC-VgmpAuLZvJAiT

 

Колега, през подкалника не могат ли да се сменят крушките?

Edited by Petrun4o

Share this post


Link to post
Share on other sites

Здравейте колеги,

 

Искам да сменя нормалните крушки на късите светлини със LED. Виждам, че някои от вас са пробвали, но така и не разбрах, добре ли се получава...получава ли се въобще :)

Намерих тези крушки като "уж" по-добро изпълнение, имат и гаранция 6м.

Какво мислите ?

(предполагам отговарят на H1)

https://www.bestauto.bg/led-sistemi-za-osnovni-svetlini/7636-диодни-led-крушки-за-фарове-hb4-9006-8000l-6500k.html

Share this post


Link to post
Share on other sites

Тези крушки са с принудително активно охлаждане (с вентилатор).Дължината им е по-голяма и няма как да ги вкараш в оригиналния фар като затвориш капака.Затова се продават отделно гумени маншони с централен отвор през който минава вентилаторната част на крушката.Тези маншони заменят оригиналната капачка на фара, но не са включени в комплекта :).

Според мен по-добре се ориентирай към крушки с пасивно (радиаторно) охлаждане с подходящ за теб размер , така че да можеш да ги монтираш в фара и да го затвориш с оригиналната капачка.Такива има много на пазара ,но качествените (маркови) крушки са си все още скъпички.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Тези крушки са пълен боклук и горят за нула време, проблем с побирането във фара нямат, поне при сивик 8-а, вторият път им бях изкарал охлаждането извън фара и пак изгоряха, цената им е 20лв., тия селски тарикати можеш да ги пратиш на майната с тази цена https://www.emag.bg/komplekt-led-diodni-krushki-za-farove-kapp-h4-36w-16000lm-12-24v-2-broja-cr-100/pd/DWBCKVBBM/.

Търси крушки с CSP chip, като тези https://www.emag.bg/komplekt-led-diodni-krushki-kapp-s3-h7-6000-k-4000-lm-2-broja-cr-127/pd/DGSHDLBBM/ и по възможност изкарай радиатора извън фара. Проблемът при леда, е че не са устойчиви на високи температури, а сега лятото ще е ужаст, особено в градските задръствания.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Благодаря за отговорите колеги.

Може ли линк към такива с пасивно (радиаторно) охлаждане....качествени според вас.

Като цяло въпросът ми е...кои са крушките, на които може да се разчите да работят повече време (трудната смяна)?

Мислех, че ледовете би трябвало да са такива, но явно не е точно така.

Вие с какви карате?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Пробвай се тези от втория линк, аз съм с тях в момента, но отскоро, като ги купувах питах продавача как са откъм надеждност, каза, че до сега нямал рекламации от тях, за разлика от другите с активното охлаждане и смд чипа, третия ти вариант е да сложиш филипс, но там скачаш над 200лв.

Edited by Rakeem

Share this post


Link to post
Share on other sites

Колеги може би не е по темата,но как се сваля плафона на задния номер на Акорд 8 комби?Гледам,че на седана е по друг начин,а на моята не мога да разбера.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aми не знам късите на акорда с какъв цокъл са, провери си, иначе онези горе са примерни, въпросният търговец има всякакви цокли, обаждаш му се, казваш какви ти трябват и ти ги праща. При сивика късите са H7, би трябвало и при акорда да са същите.

Edited by Rakeem

Share this post


Link to post
Share on other sites

Благодаря за отговорите...ще се пробвам с тези горе и ще пиша какво е положението.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Здравейте имам въпрос  имам Хонда Акд 2011  фаровете ми са ксенони ,но почнаха да се пълнят с влага при което единия постоянно ми гори а другия го очаквам скоро и той ! Мисля да си купя чисто нови 2 фара DEPO белите  от ксенона да мина на обикновенна крушка ,проблем ли ще бъде смяната ,защото от сервиза май не са много сигурни с подмяната ! Някой от тук правил ли го е това и ако дали има някакви проблеми ? 

Благодаря ви 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Здравейте! Има ли осветление в панела до скоросния лост/автоматик/ и ако има какви крушки са. 

Благодаря

Share this post


Link to post
Share on other sites

Има осветление, крушката  е 1,2W  безцокълна от този тип  https://www.aliexpress.com/item/32958190872.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.7c934c4dHM33gQ .  В магазините се намират от същите само че 2W и не е препоръчително да се слага такава защото се стопява пластмасата наоколо. Намира се в задната част на панела откъм страната на шофьора, трябва да се махне декоративната капачка около скоростния лост и от там всичко е лесно. 

Същия модел крушка се използва на запалката и пепелника. 

ПП - не си уточнил за каква кола става дума, пък и в профила  ти не е отразено, това което съм писал се отнася за Акорд 7 но предполагам и при другите е така.

Edited by CCord

Share this post


Link to post
Share on other sites

Здравейте на всички, 

 

от скоро карам Акорд Турер Екзекютив 2лт ръчка бензин 2008г. Днес забелязох че дясният преден фар за къси светлини не свети. Колата е с лупи, намерих номерата на крушките, но как да разбера дали съм с обикновен халоген H1 или DS2 HID, ксенон? Благодаря

Share this post


Link to post
Share on other sites

@galin_k Ако си с оригинален ксенон трябва да имаш пръскалки на фаровете. По принцип версията Екзекютив трябва да е с ксенон.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Проверих, ксенон е крушката, от бултрако ми обявиха 300лв за оригинална 😂. Някой карал ли е с D2S Osram night breaker laser +200%. Тъй като цените са сериозни 70-80лв бих искал да се информирам преди да сгреша. Благодаря 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Нямам оплаквания от Осрам. Не съм ползвал конкретния модел, но един комплект Nightbraker (халоген) преобрази представите ми за фарове, на старата ми Ксантия. Т.е. бих си сложил пак:)

Нещо друго ме човърка обаче. Сигурно ли е, че е изгоряла крушката, а не баласта?

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Щом ту пали ту не, може и така наречената запалка да е.

(Xenon Light Igniter

Share this post


Link to post
Share on other sites

Напълно вероятно е да е запалка. Тестът е лесен – размени лампите в двата фара. Ако същият не свети, значи е запалка (или баласт, но много по-малко вероятно). Ако не свети другия, значи е лампата.

 

Разликата, която виждаме като сменим лампите, е основно от това, че обикновено заменяме стара лампа, изразходила доста от ресурса си и вече несветеща добре и силно. Разликата между обикновените осрам лампи (под 100лв комплекта) и Найт Брейкър не е голяма, а цената – повече от двойна. По-съществена разлика за мен е в светлината – обикновените светят с 4100К, а Найт Брейкър с 4500, което е малко по-приятен цвят за мен.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Здравейте, лапата присветва, мижавее, така че мисля че тя е заминала. Ще направя и теста. Иначе в общите поръчки от motointegrator намерих това, което е интересно и на добра цена, вижте може да е от полза:

 

Entladungslampe (Xenon) OSRAM D2S Xenarc Cool Blue Intense 6000K - Alfa Romeo, Audi, BMW | motointegrator .

 

Поздрави

Share this post


Link to post
Share on other sites

Някой знае ли колко келвина са оригиналните D2S STANLEY? Много трудно се достигат и питам защото ако поръчам 1 крушка 6000К на Осрам може да има много голяма разлика с другата (която сигурно е още оригиналната). Благодаря

Share this post


Link to post
Share on other sites

Със сигурност не са 6000К, оригиналния ксенон на всички марки коли е в диапазона около 4000-4500К. Всичко друго е афтърмаркет и в тъмница на черен мокър асфалт нищо няма да видиш с тези 6000К.

  • Like 2
  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 hours ago, galin_k said:

Някой знае ли колко келвина са оригиналните D2S STANLEY? Много трудно се достигат и питам защото ако поръчам 1 крушка 6000К на Осрам може да има много голяма разлика с другата (която сигурно е още оригиналната). Благодаря

 

Оригинално са 4300. Но в момента Осрам мисля, че нямат модел с такъв цвят. Класическия Xenarc е 4100 (или 4150, не съм сигурен по спомен). Night Breaker-а е 4500. По спомен мисля, че имат още два варианта с по-студени цветове и един с удължен живот. Последния не знам дали не беше 4300.

 

Но така или иначе, ако изгори едната, другата вероятно е на път (или най-малкото светлината ѝ е силно намалена). Освен ако предният собственик не е правил също „половинчата“ смяна :D. Аз бих сменил и двете. Най-вероятно ще се радваш на значително подобрена светлина на пътя.

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Благодаря за съветите, да, най-вероятно ще сменя и двете в такъв случей за да няма досадна разлика. Поздрави

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Да обобщя, в крайна сметка купих D2S Osram Original Xenarc 60лв - мисля че е добра цената сравнена с пазарските цени в БГ.

Мъчих се доста да я монтирам сам, толкова е неудобно че не успях да сваля дори старата, нито от пред, нито отдолу... за мен това място е абсолютна глупост за достигане. 

Накрая ходих на майстор и той бая се узори, повдигане на колата, махане на гума, подкалник и 40лв сметка.

Още не съм карал по-тъмно за да видя разлика с дясната, предполагам крушката е същата. Не ми се мисли че и тя ме чака сигурно скоро.

 

Надявам се да издържи поне 2г тази новата поне.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Колега ако погледнеш в мануел на твоята кола ще видиш, че точно така го дава производителят да се смени. Не виждам проблем, всички коли вече са така и тук няма изключение.

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@galin_k, има тема за това, как се сменят крушките. Няма нищо сложно. Малко навряно е и с една ръка се сваля старата исе слага новата. Аз вече 2 пъти сменям, защото сложих едни на Осрам +20% и нещо ми бяха много тъмни. Сега си сложих едни +150% и ги бива, но не са нищо кой знае какво (халоген). На 2та фара отмема 30 мин. смяната, ако знаеш какво правиш. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Гледах в упътването, там го дават да се свали един винт, малко да огънеш подкалника и със затворени очи да смениш крушката. За мен няма общо с реалността. Да не говорим че масата е доста пипкава да се сложи. Абе много тегаво ми се видя, но нямам поглед над ксенон, лупи и коли след 2005г така, че ок. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Зависи колко караш по тъмно (или изобщо с включени фарове), но 2 год най-вероятно ще изкарат. Дават им над 2000 часа живот. При мен това са над 80 хил км с включени фарове.

Edited by Pavel_Pavlov
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Здравейте колеги, от няколко дни забелязвам, че левия ксенон свети когато поиска.Това означава, че е за смяна крушкат или проблема е в запалката?И как става подмяната и ако е тя, сваля се цялата броня и фара ли, поне така ми казаха!Споделете мнение който е сменял или е имал същия проблем и ако е едното или другото с какви сте ги заменили!Благодаря!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Вероятно е запалка. Но смени крушките и ще видиш дали ще остане от същата страна проблема или ще се премести с крушката. Ако остане на същото място, почти сигурно е, че е от запалката, но може би има малка вероятност да е баласт. За да си сигурен, можеш като втора стъпка да размениш запалките.

 

Ако проблемът е в запалката. Можеш или да вземеш същата оригинална втора ръка, или да конвертираш целия ксенон към китайски за немного повече пари. Качествен такъв няма да заслепява и ще свети много по-добре от оригиналния. ксенон.бг е едно място където знам, че предлагат такива + монтаж.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

За съжаление ще трябва да се свали бронята. Не е много трудно и ако Ви се занимава сам да си решите проблема, това клипче може да помогне с бронята(сигурно има и по-подробни такива, само давам пример) Наскоро купувах от споменатия, от колегата магазин, комплект с баласти за моята кола и хората са много точни. За самите продукти още не мога да дам мнение, защото си разглобих целите фарове за рециклиране и още не са готови.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ами днес ще разменя двете крушки, за да видим дали и проблема ще се измести вдясно.Вчера вечер забелязах като запалих, че свети различен цвят, нещо като розово или светло лилаво, не можах да преценя.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Здравейте колеги, имам нужда от вашето мнение.

 

Скоро време бих искал да сложа лед на дългите светлини. Оригинално колата идва с ксенон на късите и жълт халоген на дългите.

 

Гледам един конкретен модел лед със следните характеристики:

ЦВЯТ НА СВЕТЛИНА: Diamond White LEDiamond® 5000K

ТИП LED ЧИП: CREE XPH50 МОДИФИЦИРАН LEDIAMOND®

НАПРЕЖЕНИЕ: 8 - 32V DC

НОМИНАЛНА МОЩНОСТ: 45W

СВЕТЛИН ПОТОК: 6000LM на крушка

КОРПУС: ESPACE 6063 High Tech алуминий + вентилатор с електронен контрол на скоростта за оптимално японско Turbo EVO2 Ultra Silence охлаждане. ЗАЩИТА IP67

ДЪЛЪГ ПОЛЕЗЕН ЖИВОТ:  +30 000 часа

https://www.lediamondautomotive.com/kit-led-purewhite-nictitante

 

Лед-а работи на 45W а халогените на 60W. Тази разлика от 15W трябва ли да ме притеснява? Да не започнат да горят другите крушки(мигач, ксенон или габарит)?

 

Също така как стои смяната на дългите, и там ли е мъка?

 

Поздрави!

 

Edited by didokal

Share this post


Link to post
Share on other sites
На 25.10.2021 г. at 19:56, galin_k написа:

Проверих, ксенон е крушката, от бултрако ми обявиха 300лв за оригинална 😂. Някой карал ли е с D2S Osram night breaker laser +200%. Тъй като цените са сериозни 70-80лв бих искал да се информирам преди да сгреша. Благодаря 

Колега и на мен ми предстои смяна с точно този модел, взех ги за 200лв. двете, но чакам ред при майстора, защото се сваля цялата броня!

14A9878D-1C43-4ECE-8110-A870745BEFF3.jpeg

Share this post


Link to post
Share on other sites
На 6.01.2022 г. at 15:52, Pavel_Pavlov написа:

Вероятно е запалка. Но смени крушките и ще видиш дали ще остане от същата страна проблема или ще се премести с крушката. Ако остане на същото място, почти сигурно е, че е от запалката, но може би има малка вероятност да е баласт. За да си сигурен, можеш като втора стъпка да размениш запалките.

 

Ако проблемът е в запалката. Можеш или да вземеш същата оригинална втора ръка, или да конвертираш целия ксенон към китайски за немного повече пари. Качествен такъв няма да заслепява и ще свети много по-добре от оригиналния. ксенон.бг е едно място където знам, че предлагат такива + монтаж.

Проблема се оказа в крушките и взех нови:

D2S Osram night breaker laser, като се освободи майстора, за да ги сменя, защото трябва да се свали и бронята ще споделя мнение.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
На 10.01.2022 г. at 9:03, ivan047 написа:

Колега и на мен ми предстои смяна с точно този модел, взех ги за 200лв. двете, но чакам ред при майстора, защото се сваля цялата броня!

14A9878D-1C43-4ECE-8110-A870745BEFF3.jpeg

 

Е това мисля е по-добро от оригиналните! Аз накрая сложих бюджетният Osram D2S Xenarc Original за 60лв/бр. Мисля тук пак бях писал, че ходих на майстор да ми я сложи, сам не успях да стигна. Повдигна колата на подемник, свали кората под калника и малка част под бронята и стана, но пак бая трудно му се видя. Така, че може да се мине и без да се сваля броня, но пък ако сменяш и двете, може и да е по-лесният вариант. Аз си мислех, ако не дай си Боже се случи през зимата някъде по средата на нищото през нощта, оправия няма. Успех

 

Колеги, вие винаги носите ли си резервна крушка за ксенона?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

  • Upcoming Events

    No upcoming events found
×
×
  • Create New...