Jump to content
mcd

Крушки - типове

Recommended Posts

Отговорено (Редактирано)
Преди 8 часа, GeorgiD написа:

Колеги, знаете ли как се сменя изгоряла крушка която светка като е отворена вратата ? (Шофьорската) предполагам е такава крушката: Прагове (врати) - T10 W5W

 

 

 

 

 

Чакам бира.

Редактирано от Митко Йотов

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, бихте ли ми дали координати на читав човек/сервиз в София или Перник, в който да ми монтират DRL модул.

Преди време Слави ме беше насочил към човек, за когото гарантира, че ще направи качествен монтаж, но все нещо не можем да се уцелим с него и така от  доста време ползвам късите за дневни. Вчера обаче ми изгоряха и двете Н1 в интервал от 4-5 часа (не знам как толкова прецизно са го докарали това планирано остаряване), а съм ги ползвал 5 месеца/7000км. Прекарах 1 час в сменяване на тъпите крушки и ми писна да правя това упражнение 2-3 пъти годишно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
Преди 2 часа, romborak написа:

Колеги, бихте ли ми дали координати на читав човек/сервиз в София или Перник, в който да ми монтират DRL модул.

Преди време Слави ме беше насочил към човек, за когото гарантира, че ще направи качествен монтаж, но все нещо не можем да се уцелим с него и така от  доста време ползвам късите за дневни. Вчера обаче ми изгоряха и двете Н1 в интервал от 4-5 часа (не знам как толкова прецизно са го докарали това планирано остаряване), а съм ги ползвал 5 месеца/7000км. Прекарах 1 час в сменяване на тъпите крушки и ми писна да правя това упражнение 2-3 пъти годишно.

 

 

ПЛС кажи ми как ги смени за 1 час 2те моля те моля те моля те... планувам сваляне на бронята за да се случи това!

 

Инак на  околовръстното в Cофия, посока Перник, кръстовището с ул. Любляна има ел сервиз, няколко пъти съм му ползвал услугите не само за мой автомобил - предоволен съм.

 

Локация: https://www.google.bg/maps/place/Sobos+EOOD/@42.669333,23.2546841,18z/data=!4m8!1m2!2m1!1sgoogle+maps!3m4!1s0x40aa9b35ec78dd6f:0x41541f4dcc075a0b!8m2!3d42.6691488!4d23.2555629

Редактирано от GeorgiD

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

 

Благодаря ти за сервиза. Знам го. От работата сме ходили там няколко пъти, но не знаех, че се занимават и с Хонди.

 

Относно сменяването - няма как да ти го обясня с всичките детайли. Мога да ти го покажа ако имаш време.

Не знам дали при дизеловите двигатели мястото е по-малко и това да прави нещата по-трудни?

То вярно, че и при мен си е доста пипкаво, но след 3-4 смени вече го докарах до 1 час :)

Редактирано от romborak

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Кога си свободен да се видим... / къде ти е удобно от 10 Март карам без 1 къс купената крушка и чара ми ме спасяват от глоби а вече са ме спирали поне 20 пъти заради фара...

 

Сервиза прави всичко, карал съм им Волксваген, Рено, Пежо, БМВ, Ауди, Мерцедес, Субару.

Редактирано от GeorgiD

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При дизела свободното място в коша е силно ограничено,даже много силно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам но пробвах да махам 'подкалника' освен, че счупих 1 от тез бутончета нищо друго не направих.... тъпа история

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прегледах няколко обяви със снимки на двигателния отсек, за да сравня пространството при 2.0 бензин и 2.2 дизел, и доколкото мога да видя, при дизела си е по-тесничко :(

Все пак нищо не пречи да се помъчим.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 5/22/2018 at 11:40, romborak написа:

Колеги, бихте ли ми дали координати на читав човек/сервиз в София или Перник, в който да ми монтират DRL модул.

Преди време Слави ме беше насочил към човек, за когото гарантира, че ще направи качествен монтаж, но все нещо не можем да се уцелим с него и така от  доста време ползвам късите за дневни. Вчера обаче ми изгоряха и двете Н1 в интервал от 4-5 часа (не знам как толкова прецизно са го докарали това планирано остаряване), а съм ги ползвал 5 месеца/7000км. Прекарах 1 час в сменяване на тъпите крушки и ми писна да правя това упражнение 2-3 пъти годишно.

Моят го монтира един човек в Лозенец. Предишната ми кола я карах 5 год. и нямах проблем с модула. На Хондата ми вече е 3та година и пак без проблем. Ако искаш ще ти дам координати.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,

Някой да знае точно как се казват (тип, вид или модел) на крушките за подсветка на бутоните по таблото?

Онези малките с цветното чохълче.. с крачета увити на pvc цокъл..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Мисля че са тези ,поне на моята са такива.10Pcs T3 LED 12V Car Auto Interior Instrument Light Bulbs Dashboard Lamps High Quality Auot Car Accessory Car Lights Signal Lamp
http://s.aliexpress.com/BFveuIFn?fromSns=Копиране в буферната памет

Редактирано от JHM

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря колега.. приличат да са същите..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
На 05/04/2018 at 21:35, Motte написа:

Да, наложи се да стигна до Бултрако, никъде няма такива и отлагах до последния момент

цената за брой е 9,50лв.

 

Във магазините за ел. компоненти са стотинки. Аз сложих ЧЕРВЕН лед, защото не ми се разглобява пак - страшна разправия. Но леда е силен и отгоре го минах с черен перманентен маркер малко да го димирам, че иначе дразни. Май и още нещо правих, че въпреки маркера пак беше силен, но не помня какво, но беше нещо механично - няма място за резистор.

Редактирано от mcd

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 27/01/2018 at 15:58, mcd написа:

Останаха ми доста крушки. Ако някой му трябват да ми пише

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Момчета,пак да питам-някой сложил ли е ЛЕД ,да каже ...

Защото моите ги върнах,измама голяма.

Стават само за задна и за дневни.НИщо се не вижда стях. Ето магазина,сакън не купувайте братя

https://www.led-bulgaria.eu/

Освен това единия спря,после светна.....и т.н.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм на дълги с ЛЕД, свети повече от халогена, мисля да инвестирам в рециклаж на фарове идната седмица както и монтаж на свестен кСИнон и да си седя с ЛЕД на дългите, та ще видим

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, би ли споделил с какви LED-ове си на дългите. Може и линк ако не е проблем. Благодаря предварително.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги онзи ден ми изгоря дясната крушка на късите и сега се подготвям психически за предстоящата забава в студа.Имам 2 въпроса:

Колата е с обикновен фар с лупа.Има ли значение марката на крушката.Всяка ли ще стане стига да е  H1 12V 55W?Не ми се ще да стигна до крушката и да съм купил грешната.

Много искам да мина на бяла светлина,може ли да предложите някакви варианти,като на човек който нищо не разбира ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всяка H1 става. Аз съм слагал и от 3лв. крушката и от 15лв. на Osram.

Osram имат модел "Cool Blue", което е бяла светлина и свети по-силно от обикновените крушки. Горят обаче по-често заради силното светене.

Philips също имаха преди време един модел "Night Braker", който също беше в бяло и по-силен.

Аз накрая реших да си сложа Liong Life, че ми писна от честото сменяване.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предния си Акорд карах с "Night Braker" на късите и откак сложих ДРЛ на дългите спряха да изгарят през 1.5 години.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 3 часа, romborak написа:

Philips също имаха преди време един модел "Night Braker"

Night Breaker е запазена марка на Osram и само те имат лампи с това име. Philips имат Vision Plus, Xtreme Vision и разни други. 

 

А по темата - свети хубаво, живее малко. Животът ѝ е 150 часа средно време до повреда (това значи, че може да изгори и по-рано, а може и по-късно. Много зависи от състоянието на инсталацията на колата), но пък на 13.2 волта е 55 вата по спецификация, а в колата при 14.2 и над, дава към 65 вата и близо 1700 лумена интензитет. За коли, при които се сменя лесно може да е добър вариант, но ако е трудно - ксеноновата няма алтернатива, особено 55 ватовата. 

 

@Кристиан, мини на ксенон 55 вата с цвят 5000 К и не си губи времето с халогенни лампи. 

Редактирано от ogi28b

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 29 минути, ogi28b написа:

@Кристиан, мини на ксенон 55 вата с цвят 5000 К и не си губи времето с халогенни лампи. 

55 W ксеноните са забранени. Не е хубаво да се дават такива съвети. Все пак не сме сами на пътя.

  • Харесвам 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Напълно те подкрепям! Съветът изобщо не е добър и отговорността по прилагането му е само на водача. 

 

- в допълнение, забранени са ксенони на цокъл, предвиден за халогенна лампа.

- забранено е карането на дълги светлини на осветени участъци от пътя

- забранено е карането на дълги защото "понеже единия къс ми е изгорел и да не ми прават проблеми куките, ама съм ги свалил надолу и не преча на никой"

- забранено е използването на предни светлини за мъгла когато няма намалена видимост и условия на мъгла

- забранено е използването на задни светлини замъгла, когато видимостта е над 50 метра

- забранено е движението, ако автомобилът не е осветен отзад и ако не е осветена табелата с рег. номер. 

- забранено е монтирането на фарове от коли с десен волан на такива с ляв

- и други...

 

За съжаление контролът върху гореизброените неща е = 0, така че личното ми мнение е че щом всички останали не се съобразяват с мен и ми блестят по всевъзможни начини, то няма никаква причина аз да се съобразявам с тях. В случая една птичка пролет не прави. 

 

И все пак, дори 55 вата, ксенон, монтиран на здрав фар с лупа, насочен по изискванията е много по-малко опасен от обикновен фар с халогенна лампа, който е счупен и свети над хоризонтала, право в очите на отсрещните. Дори обикновените фарове за мъгла като са пуснати, блестят много неприятно на насрещните. Съгласен ли си?

  • Объркан 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съгласен съм, но точно по този въпрос, каквото и да направя - това няма да промени мисленето на другите. Който си кара със светлини за мъгла лятото привечер - пак ще си кара. Който светва задните за мъгла в ясна лятна нощ - пак ще си ги светва. Например всяка вечер се прибирам почти по едно и също време и почти на едно и също място се разминавам с Опел Тигра, чийто фарове са светлосин ксенон - късите, дългите са му жълто-оранжев халоген, светлините за мъгла са му нормален цвят. Това цялото свети на добре осветена улица. Всяка вечер му присветвам, включвам дълги срещу него, но промяна няма. Кара го някаква лелка. Светва си всичко възможно и това е, пътят е неин, да го д**ат другите. Чуруликам си аз, пролет няма. 

  • Объркан 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Напълно те разбирам колега, аз ежедневно съм на волана и постоянно се сблъсквам с описаните от теб случаи. Но за да можем да изискваме от другите, първо самите ние трябва да сме изрядни.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги благодаря за бързите отговори.Тъй като съм с бебе няма време и реших само да сменя крушката,обаче проблем.Час напъвахме тъпата тапа през калника(той лесно се изкриви без да се чупи) но без резултат.Не може да няма някой пиниз.Не че не мога да отида до сервиз ама утре ще съм на път и трябва да има начин това чудо да се отвори.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След много мъка най-накрая я сменихме пустата крушка,докарахме го до 45 мин.Единственото гадно е ,че така като ги гледам новата свети доста по слабо и някак си накриво ама нямаше време повече да се занимаваме.Някой може ли да ме светне от какво може да е това?Има ли някакъв начин да се докара едно и също светене от 2-та фара,примерно да се вземе същата крушка като оригиналната?

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, Кристиан написа:

гледам новата свети доста по слабо и някак си накриво

Провери и сравни с другата на другия фар,за евентуален грешен монтаж или неправилна позиция на крушката.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами ако си следвал написаното горе, че "всяка H1 става", и си взел първата срещната китайка - нормално е да свети зле. Каква марка и модел е лампата? По принцип лампи на фарове винаги се сменят две, защото така си спестяваш различното светене, а също и това, че като работят по двойки, е нормално да изгорят и двете за едно и също време. Хубава нова лампа винаги свети много по-силно и с по-хубав цвят от тази на другия фар, ако е стара. Дори старата да е същата като марка и модел - волфрамът се изпарява и се лепи по стъклото, заради което то почернява и намалява силата на светлината, а също се променя и цветът - отива повече към дълговълнов спектър (жълтеникаво-оранжево).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 3 часа, Кристиан написа:

След много мъка най-накрая я сменихме пустата крушка,докарахме го до 45 мин.Единственото гадно е ,че така като ги гледам новата свети доста по слабо и някак си накриво ама нямаше време повече да се занимаваме.Някой може ли да ме светне от какво може да е това?Има ли някакъв начин да се докара едно и също светене от 2-та фара,примерно да се вземе същата крушка като оригиналната?

 

Всяка Н1 става.

Може да има малка разлика в интензитета, но това което ти описваш е по-скоро от недобре поставена крушка в цокъла.

И аз в началото доста трудно успявах да уцеля фокуса и ми светеше така. Обикновено когато слагах новата не успявах да уцеля пъпките на Н1-цата да влязат точно в малките дупчици на фасонката.

Включи късите, застани пред колата и погледни в центъра на стъклата на фаровете, там където светят късите, има "фокуси" (малки мишени), които трябва да са неосветени когато  е поставена правилно крушката. Иначе около тях трябва да има светлина. Ако тези мишени са неосветени, то имаш поставени правилно и на фокус крушки.

Сравни тази, която си сменил с другата. Трябва да светят аналогично.

Друго което аз правя е да спра колата срещу стена на около 2-3 метра и гледам дали е отсечена правилно светлината.+

Ето така:

 

изображение.png

Редактирано от romborak

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@romborak мерси много за инфото.Като уредя пак гараж на топло ще го оправя това,за сега за в града ще мине номера (с дете на 2 месеца не ми предстои скоро разходки извън града ).Отностно крушката взех на OSRAM някакви ultra life като видях колко е трудно всичко.За сега ще карам с халогенките пък на лято ще мисля или за LED или за ксенон

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Кристиан, не искам да прозвучи като заяждане или че искам да кажа нещо лошо за теб, но в случая дейността ти е типичен пример за това, че дори за най-малкото нещо не трябва не-специалисти да пипат по колите, а за всяко нещо да се посещава лицензиран автосервиз. Сега си махнал несветеща лампа и си сложил светеща. Най-вероятно си я набутал там някак да застане, видял си, че не е както трябва, но си зае*ал така, нали свети нещо там, пък като стане топло - ще му мислиш, а сега ще мине номера, нали това е целта. Постигнал си 2 много важни неща - едновременно си я поставил така че самият ти нямаш полза от нея, защото като не е фокус - там където трябва, вероянто е тъмно. Ако все пак е светло - светлината е размазана, не е фокусирана като на снимката и насрещните автомобили се чувстват прекрасно срещу теб и псуват до незнайно къде. Иначе браво за избора на лампа, избрал си хубави лампи. 

 

Колега @DAN_DAN, ето, така постъпват хората, да мине номера. Как да не си сложа 55 вата ксенон? Поздрави за позицията ти, иначе.  

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 39 минути, Кристиан написа:

За сега ще карам с халогенките пък на лято ще мисля или за LED или за ксенон

Бих те посъветвал,да си останеш с "осрам-а" халогенки,защото китайския ксенон,не е по доброто решение.Същата работа и лед-а,я се улучи..,я не...а пък и много менталак,много нещо на пазара :pirate:!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам @ogi28b, може и да съм наивен оптимист, но аз вярвам в доброто у хората. Сигурен съм, че колегата @Кристиан много добре разбра къде му е грешката след като @JHM и @romborak му обясниха толкова изчерпателно. И в най-скоро време ще фокусира лампата във фара, за да не създава предпоставки за възникване на ПТП. Все пак вече е родител и би трябвало да е станал по-отговорен. Също съм и на мнение, че няма нищо лошо човек сам да си смени крушката на фара. Пък бил той и неспециалист. Как ще се научи иначе, вярно сега ще стане по трудния начин, ама това е натрупване на опит. Пък и се вижда, че човека има желание и не го е срам да пита.

  • Харесвам 1
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегата @ogi28b явно е табиетлия ,което е много хубаво.По някога не всичко се получава,има и компромисни варианти.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така няколко неща:

Крушката я смениха в сервиз и я смениха толко куцо.Дразни ме но без топъл гараж не смятам да се разболявам и да ме пратят да спя на хотел заради малкия.

Положението не е толкова зле колкото го изкара колегата.Колата е пробвана на тъмен път и съм преценил че нещата са окей.При първа възможност за топъл гараж ще бъде поправена.

А иначе аз обмислям да търся оригинален фар с ксенон,определено не ми се занимава с китайски изделия.А отностно леда четох по нагоре че филипса бил добър.

 

Мерси на всички за помоща и обещавам да не създавам условия за ПТП-та.

 

 

 

  • Харесвам 1
  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, моля да приемеш моите извинения за прибързаното изказване. Не знаех, че си посетил сервиз. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой слагал ли е LED на късите и какви. Търся Н1 в амазаон но на някой марки като сложа модела и ми предлага друг размен - 9005. Какъв е този размер и сигурно ли е че Н1 лед крушки ще паснат?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...