Jump to content
А. Д.

След ремонт на гарнитура на глава въпрос

Recommended Posts

Здравейте на всички.От скоро и аз караХ црв.ЗАпочка едно вкарване на масло в радиатора.Ок, сервиз шлаиф на главата,клапани гумички.Готова е,отивам , плащам 980лв.Тръгвам щастлив че пак имам кола.Хайде и гуми 500лв.И от там като се почна едно загряване,не е истина. Връщам я в сервиза.След 2 дни готова,датчик на перката.Хора дайте да сменом и термостата.ОК смениха го и газ.Взех я и пак загрява,изкачвам нагорнището изключвам от скорост и трябва да се върне стрелката,а тя отива още нагоре,а колата се движи по надолнище със 100км. Пак в сервиза.След 2 дена,идвай.Газовия изпарител бил на по високо ниво от радиатора и прави въздушна възглавница.Газта е спряна от бутилката и вече не загрява.Отивам при газаджиите,и обеснявам.Какви са тия глупости,това е работило на газ 10год. сега някой казва,че бил на по високо ниво от радиатора.Връщам се пак в сервиза и им я оставям,Звънят ми след 2 дена. Започнала да гори масло.Косата ми настръхна.Отивам съмняват се в маслен клапан нещо блокирал.Не ги разбирам тези неща.Ще налеем газ за горене и ще стискаме палци.Представяш ли си.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тия "майсторите" да Ви върнат парите и отивай при друг Майстор  .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега прочетох поста със много голям интерес, може би проблема е във изпарителя мембрани. А това със газта нищо няма да стане. Това го правихме преди много години но на изоставена кола , за спечени маслени сегменти. А при теб не е така. Само да не излезне спукана глава . Как може (МАЙСТОР) да не разбере че изпуска газ във антифриза. Първо смени сервиза ,второ промивка на охладителната система. УСПЕХ СТИСКАМ ПАЛЦИ.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Момчета моля за съвет , каляската е пак във сервиза каква гарнитура на глава да и сложа .? Монтьора казва че много съм я назорил каляската. Старата гарнитура е виктор рейнц. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А колата е?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Елринг, проверете дали не крив блока. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как да го проверя.? По думите на майстора не е крив блока. Тази кола няма никъкъв пушек от ауспуха . 4 месеца след направената глава на магистралата ми изплю антифриза . Майстора казва че съм я презорил, склонен съм да вярвам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дабе как ще я презориш  не ми е ясно ако всичко по колата/мотора е на ред? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първо капачката е сдала богу дух , и второ изби от долният маркуч на радиатора. Усетих миризмата на антифриза огледах мотора не забелязах нищо, но не погледнах казанчето. Температурата на мотора бетон , нямаше да разбера че нещо става ако г.и.незаработи във Ботевград хайде при газаджия оказа се полупрекъснал + кабел на г.и. и там видяхме липсата на антифриз доляхме 1л.т + във казанчето. От там до София без грижи. И веднага във бокса. Майстора казва въздушна възглавница,и от там отлепена гарнитура.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Задаваш въпрос или сам си водиш размисли? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Задавам въпрос. А и се ядосвам сам на себе си. 30 години шофиьор а такава клупост да направя новобранска .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да повдигна темата,

 

И такааа след въпросните ремонти които включваха гарнитура на глава, маслени сегменти и каране една година градско ,дойде ред на отпуската и дълъг път около 500 км към Гърция и на Юндола стрелкатана температурата ще счупи  ограничителя.Както и да е малко почивка ,бълбукане и така на всеки идващ баир загрява.На връщне същата мъка като разстоянието не е наведнъж, а с почивка поне един ден.

Да обобща колата е с нова капачка на радиатор,нов радиатор, сменен термостат,перките се включват.Всички симптоми са като преди..и ми мирише на гарнитура. Вие какво мислите?

 

 

П.С  И ми писна и си търся ЦРВ 3 та бензин, та ако някой има нещо свястно да пише

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гарнитура със сигурност+крива глава+крив блок.

 

П.П провери и за пукнатини по главата

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Провериха за пукнатини по главата при ремонта преди година , резултат нямаше ткива.Сега незнам.Колата се кара по 12 км на ден градско само и съм следил нивото на антифриза, не е прегрявана, та направо незнам откъде ще се получи това.

Не карам душманската ,смятам нормано каране.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има ли газ и къде е вързана водата на изпарителя? . Ако може снимки. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карана е само на бензин след ремонта пък и повечето време преди това.Иначе има обикновена газова която неползвам заради играенето на оборотите на праен ход.

 

И друго сега майстора ще прави тест с оцветяване на антифриза за изгорели газове.Предния път не се справиха, пък и си мисля при такава отворена система като на црв 1 ген може ли да се прави  такъв тест?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегата по горе ти е писал къде е вързан изпарителя на газта. Защото ако е на U образния маркуч на термостата ще имаш тези симптоми за прегряване, заради по късното отваряне на термостата. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Благодаря колеги.Мисля да елиминирам изпарителя и да си възстановя оригиналния кръг.Ще пиша за отзиви.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
20 hours ago, doni said:

 Благодаря колеги.Мисля да елиминирам изпарителя и да си възстановя оригиналния кръг.Ще пиша за отзиви.

Прасто послушай колегата виж дало е свълзано на мястото У образното съединение  което значи че маркучите ти отивът директно към двигателя

По принцип ги свързват към парното с тройници.

На този майстор мога да кажеш че е мързебив и неграмотен,бягай далеко о т него от там са ти проблемите,но майстор признал грешките си не съм видял.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега проверих.Махнато е У убразното съединение и единият маркуч е вход на изпарителя ,а другия изход и влиза в двигателя .Пълна каша ,незнам дали това е коректно,но колата  се кара само на бензин,ако това има значение.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пак има, това ти е циркулацията за охлаждане на главата. 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2-3 снимки щяха да свършат добра работа.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
38 minutes ago, doni said:

Сега проверих.Махнато е У убразното съединение и единият маркуч е вход на изпарителя ,а другия изход и влиза в двигателя .Пълна каша ,незнам дали това е коректно,но колата  се кара само на бензин,ако това има значение.

Това У образно съединение ще намериш мого трудно кръгат които се е образувал въпреки че е малък лъже термостата и отваря по късно и малко по малко води до прегряване и дори карана на бензин,майстора няма да си признае,по принцип ги пазят тези съединения бягай при него да си свърши работата и да ти върже газовото към парното не се губи парно колата пак топли супер добре през зимата.Не се връщай повече при този газаджия.

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цялата ни идея колега на това което обяснихме е че една от причините двигателя да прегрее е тази неправилно вързване на газовото на мързелив и нетрамотен майсотр който е спестил 10 20лв от троиници и мъркучи ,а ти е прегрял колата

Гаранция че ти е  и  удошил газовата за да не харчи което води до бедна смес и висока температура в двигателя.

По принцип ако и не си сменял антифриз стария няма такива топлообмени своства говоря за смяна на всеки 2-3 години с хубав които не е синия,термостат има стареене на пластината която реагира с топлината и отваря термостата и с годините има забавяне,и познай какво е станало когато ти е било махнато това съединение

КОЕТО точно това прави дава на термостата инфорвация кога да отвори и да охлади двигателя.

МОЛЯ ВСИЧКИ КОИТО ИМАТ ГАЗОВИ ПРОВЕРЕТЕ КАКВО Е НАПРАВИЛ МАЙСТОРА ПОД КАПАКА ВИ

Премахването на това U съединение е смърт за вашия двигател

Ине на последно майсора ви няма нищо да си признае ще каже абЕ ти знаеш ли колко коли съм свързал АЗ.

 

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря колега,

 

Антифриза е сменен в петък, възстановена е връзката на у убразното съединение, термостата е на една година и при пробите вчера включва,изключва поне 10 пъти и отваря големия кръг затопля долния маркуч.Маркучите са нормално твърди,невръща и незагрява в момента.Ще следя към момента нещата.Колата и без това се кара само на безин та няма да ми липсва за момента газовата.

Благодаря на колегите за мненията и препоръките.:honda:

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
1 hour ago, doni said:

Благодаря колега,

 

Антифриза е сменен в петък, възстановена е връзката на у убразното съединение, термостата е на една година и при пробите вчера включва,изключва поне 10 пъти и отваря големия кръг затопля долния маркуч.Маркучите са нормално твърди,невръща и незагрява в момента.Ще следя към момента нещата.Колата и без това се кара само на безин та няма да ми липсва за момента газовата.

Благодаря на колегите за мненията и препоръките.:honda:

Ако караш с маслото което е прегрявало смени и него като 10w40 е смърт за този дивгател.

Антифриза червен и смяна макс на 3 год ето един добър

5b41c7e9d9e9e_hepu-g12--500x500.thumb.jpg.ce3205396fe75567acbb9655ac7be0ba.jpg

Можеш да караш на газ с правилните настройки и свързана към парното с тройници и да не я удушават 1-2лв в повече на 100км ще ти спестят много главоболия

Редактирано от CARPERA
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...