Jump to content
Sign in to follow this  
Optimus

Дневни светлини на CRV III

Recommended Posts

Преди 3 часа, m_ad написа:

....Модулите на крушките се захранват от предпазител, който подава постоянен "+" ....

Това ако го разясниш, че не става ясно кой е въпросния предпазител?

Share this post


Link to post
Share on other sites
На 18.02.2020 г. at 20:22, pp1349 написа:

Това ако го разясниш, че не става ясно кой е въпросния предпазител?

Сега ми е трудно да кажа, но е от кутията в двигателния отсек. Даваш на контакт и мериш, на кой от предпазителите има напрежение. И после, за да е читаво, си намираш вложка с две гнезда за предпазители. В едного гнездо поставяш оригиналния предпазител, а в другото - допълнителния, за постоянното захранване на към модулите на въпросните крушки.

МНОГО ВАЖНО!!!! Никога не вадете и поставяйте предпазители, когато автомобилът е на включен контакт или при работещ двигател!!! 

Share this post


Link to post
Share on other sites
На 18.02.2020 г. at 17:10, m_ad написа:

 

Колега,би ли качил снимки?

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
На 22.01.2019 г. at 14:25, Радо82 написа:

не не грее, може би щото температурата на околната среда не позволява, за КАТ предполагам са изрядни, защото повечето нови коли излизат от завода с такива дневни

 

@Радо82
Как е година по-късно с тези светлини? Забелязал ли си някакво нестандартно поведение или греене/пожълтяване/потъмняване на стъклата на фаровете или рефлекторите? 

Share this post


Link to post
Share on other sites
На 20.02.2020 г. at 22:19, Тони1 написа:

Колега,би ли качил снимки?

Ето така изглежда свързването към постоянен "+" при контакт и към модула.

IMG_20200221_104214.jpg

IMG_20200221_104122.jpg

IMG_20200221_104057.jpg

  • Like 1
  • Upvote 1
  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

IMG_20200329_100516.thumb.jpg.b48363b72849c56b825da38499e3ab03.jpgIMG_20200329_100522.thumb.jpg.2c342bf258264f45d32cf504985d389f.jpg

От няколко дни. Поне не заслепяват.

Edited by KTD
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Колеги, кит-чето от али експрес става ли за фейслифта? Питам защото в обявата пише до 2009 г. модели.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 7/12/2019 at 11:15 AM, krasimir_01 said:

И аз го направих така няма проблем при мен не съм подвивал нищо. В сервизното ръководство го пише че е за дневни светлини.

Здравейте,

и аз успях дасе сдобия с такива крушки за дневни светлини и мигачи. Монтирах ги, като взех плюс от бушона 37 за дневните светлини, но не знам къде да свържа белия кабел, с който предполагам се управляват светлините. В момента като запаля светят девните, но като включа фаровете те  не гаснат. 

Edited by val_ch
празен пост

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ако говориш за "минуса" на дневните, то той се съединява с "плюса" на габарити. Така при включване на габарит/къси/дълги дневните угасват.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Точно с плюса на габаритите се свързва. Това е управление на реле, което гаси дневните, като светнат габаритите (ръчно или автоматично). Успех.

Share this post


Link to post
Share on other sites
На 4.03.2020 г. at 13:40, mykacu написа:

 

@Радо82
Как е година по-късно с тези светлини? Забелязал ли си някакво нестандартно поведение или греене/пожълтяване/потъмняване на стъклата на фаровете или рефлекторите? 

Нищо нестандартно. Всичко си е ОК.

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Малко освежаване на темата, за тези които все още се чудят от къде да вземат захранване за дневни светлини.

Китайците продават модулче (3-4 USD по спомен) , което се свързва директно кум акумулатора на колата. След стартиране на двигателя и съответно вдигане на напрежението над 13-13,5 V модулчето подава напрежение към светлините. След гасене на двигателя светлините продължават да светят около 15 секунди. Единствения недостатък на модулчето е, че когато се включат габаритите не гаси дневните напълно, а ги намаля на 50%. Но това е поправимо с допълнително реле. На предната кола бях с такава инсталация и за тази съм почръчал. Когато ги инсталирам мога да кача снимки, ако има интерес.

Share this post


Link to post
Share on other sites

И що от алито,като ги има и тук.Гаси ги напълно като пуснеш къси,можеш да го програмираш както искаш,да гаси със забавяне до 1 минута,да се пуска със забаняне,да пали плавно дневните и да предупреждава със звуков сигнал,да реголираш от 15% до 100% силата на светене и куп други простотиии.като цена е 20-30 лева.Има и схеми в нета и се свързва за 15-20 минутки.

Share this post


Link to post
Share on other sites
И що от алито,като ги има и тук.Гаси ги напълно като пуснеш къси,можеш да го програмираш както искаш,да гаси със забавяне до 1 минута,да се пуска със забаняне,да пали плавно дневните и да предупреждава със звуков сигнал,да реголираш от 15% до 100% силата на светене и куп други простотиии.като цена е 20-30 лева.Има и схеми в нета и се свързва за 15-20 минутки.
http://hobby.neomontana-bg.com/

Това е изпрабвано на няколко коли. За 15-16лв с доставката е перфектно решение. Монтира се около предпазителите вътре в купето без нищо да се реже и да се опъват нови жици до фаровете. Връзваш го към дългите на минимални проценти и забравяш за това кога си сменявал крушка.

Sent from my Mi 9 SE using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
Преди 4 часа, nesorab написа:

http://hobby.neomontana-bg.com/

Това е изпрабвано на няколко коли. За 15-16лв с доставката е перфектно решение. Монтира се около предпазителите вътре в купето без нищо да се реже и да се опъват нови жици до фаровете. Връзваш го към дългите на минимални проценти и забравяш за това кога си сменявал крушка.

Sent from my Mi 9 SE using Tapatalk
 

Ами за подобни пиша и аз

Share this post


Link to post
Share on other sites

Колеги бихте ли дали по-подробно описание на монтажа? Определено ме интересува монтажа особенно ако няма да се налага рязане и допълнителни кабели!
Не ми се занимава с Алармаджии в Плевен!

Изпратено от моят Mi 9T Pro с помощта на Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Да накрая може и така да стане. Знаеш ли какви пари ще е?

Изпратено от моят Mi 9T Pro с помощта на Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 1/10/2021 at 11:50 AM, todor88 said:

И що от алито,като ги има и тук.Гаси ги напълно като пуснеш къси,можеш да го програмираш както искаш,да гаси със забавяне до 1 минута,да се пуска със забаняне,да пали плавно дневните и да предупреждава със звуков сигнал,да реголираш от 15% до 100% силата на светене и куп други простотиии.като цена е 20-30 лева.Има и схеми в нета и се свързва за 15-20 минутки.

Защото при китайците струват 2 USD а не 20-30 лв. и защото не е задължително да се свърже с дългите, които дори на 30% пак са неприятни за насрещните шофьори, но всеки си решава сам. Не искам да споря с никого просто се оптвам да съм полезен.

Share this post


Link to post
Share on other sites
преди 53 минути, Julian Voinov написа:

Да накрая може и така да стане. Знаеш ли какви пари ще е?

Изпратено от моят Mi 9T Pro с помощта на Tapatalk
 

Незнам какви пари излиза,но съм сигурен, че Милен няма да вземе повече от 30/40 лв, да не е и с модулчето даже.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Мерси!

Изпратено от моят Mi 9T Pro с помощта на Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Здравей, като провериш ще кажеш ли каква е цената в Тояга, защото и аз се интересувам? Благодаря!

Share this post


Link to post
Share on other sites

И така звънях до тоягата и... Греда!
Понеже колата е с Ксенон на късите и се управлявала по минус неможели да ми сложат! Предложиха ми допълнителни за 150 лв.
Така сега понеже не съм от най-големите разбирачи да попитам следното:
Видях че макар и по-скъпи се предлагат модули с управление по минус, това значи ли че все пак има начин за дневни на дългите светлини?

Изпратено от моят Mi 9T Pro с помощта на Tapatalk

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Не е задължително управление да се взима от късите светлини. Може да се вземе и от габарита, което в по-вечето случаи е по-удобно. Една от най-добрите реализации на пазара:управление по минус ; управление по плюс

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Продължение от днес, нов ден нови изненади!
Днес се свързах с Бултрако София, оттам ми обясниха, че само най-луксозните изпълнения след фейса имали такъв модул фабрично. Моята е екзекитив но 2008!
Ок с това свързах се и с Басманията в Плевен и о изненада и от там греда!
Казаха ми, че е трудно и много пипкава работа намесата в ел. инталацията на Хонда, както и че има възможност от самозапалване на колата при некачествн монтаж.
Не знам какво да кажа определено съм изненадан от това, не очаквах че това ще е се окаже се такъв препъни камък.
Така ясно е, че явно ще се прави от сампром.
Как мога със сигурност да разбера да ли ми трябва модул по минус или плюс? Искам да ги вържа към дългите.
И още един въпрос: При положение че бушоните за фаровете са ми отпред под капака на двгто мога ли от там да стане връзването да не ровя по букси и пакети и прочее?


Изпратено от моят Mi 9T Pro с помощта на Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Издърпваш буксата на габарита и с мултимер мериш имаш ли напрежение при изкл. габарит спрямо маса/шаси на някой от пиновете.  След което вкл. габарита и пак мериш. Ако при изкл. габарит имаш напрежение на някой от пиновете ти трябва управление по минус; ако се появява след вкл. габарит: по плюс. Горния модул можеш да го свържеш в двигателния отсек(само трябва да му намериш кутийка), не е сложно.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Не знам защо такава драма си създаваш. Всеки авто ел. сервиз може да ти сложи такъв модул за дългите. Аз съм така вече 3/4 г. Палиш колата и ако е светло сработва, издава звуков сигнал и пали дългите на 30%. Светят САМО те, без нищо друго по колата. Като се стъмни сработва сензора и пали късите и съответно всичко с тях. Модула издава звуков сигнал и спира. Лостчето за светлини стои на ауто и нищо друго не пипаш. Забравяш за всичко. На мен ми го връзва Бранко в Русе просто, защото беше там и за монтаж на ГИ, но всеки ще ти свърши работа. 20/30 лв е модула.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Да и аз това искам, и не очаквах да ми казат немога.

Изпратено от моят Mi 9T Pro с помощта на Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Опасност от самозапалване има за всеки автомобил от москвич до бентли, при некачествен монтаж)))))

Sent from my Mi 9 SE using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Да така е.

Изпратено от моят Mi 9T Pro с помощта на Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Колега ето една добре забравена тема 

Много добре го е описал колегата. Самоче вместо да се запоява кабелче за предпазителя има в края на темата показано решение. 

Мнонтажа може и сам да си го направиш. Най хубавото е че нищо на режеш/преправяш по оригиналната ел. инсталация. 

Edited by niksi
  • Like 1
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

М

Edited by saskoto
Не на място

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

  • Upcoming Events

    No upcoming events found
×
×
  • Create New...