Jump to content
Optimus

Дневни светлини на CRV III

Recommended Posts

Преди 3 часа, m_ad написа:

....Модулите на крушките се захранват от предпазител, който подава постоянен "+" ....

Това ако го разясниш, че не става ясно кой е въпросния предпазител?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 18.02.2020 г. at 20:22, pp1349 написа:

Това ако го разясниш, че не става ясно кой е въпросния предпазител?

Сега ми е трудно да кажа, но е от кутията в двигателния отсек. Даваш на контакт и мериш, на кой от предпазителите има напрежение. И после, за да е читаво, си намираш вложка с две гнезда за предпазители. В едного гнездо поставяш оригиналния предпазител, а в другото - допълнителния, за постоянното захранване на към модулите на въпросните крушки.

МНОГО ВАЖНО!!!! Никога не вадете и поставяйте предпазители, когато автомобилът е на включен контакт или при работещ двигател!!! 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 18.02.2020 г. at 17:10, m_ad написа:

 

Колега,би ли качил снимки?

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 22.01.2019 г. at 14:25, Радо82 написа:

не не грее, може би щото температурата на околната среда не позволява, за КАТ предполагам са изрядни, защото повечето нови коли излизат от завода с такива дневни

 

@Радо82
Как е година по-късно с тези светлини? Забелязал ли си някакво нестандартно поведение или греене/пожълтяване/потъмняване на стъклата на фаровете или рефлекторите? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 20.02.2020 г. at 22:19, Тони1 написа:

Колега,би ли качил снимки?

Ето така изглежда свързването към постоянен "+" при контакт и към модула.

IMG_20200221_104214.jpg

IMG_20200221_104122.jpg

IMG_20200221_104057.jpg

  • Харесвам 1
  • Нагоре 1
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

IMG_20200329_100516.thumb.jpg.b48363b72849c56b825da38499e3ab03.jpgIMG_20200329_100522.thumb.jpg.2c342bf258264f45d32cf504985d389f.jpg

От няколко дни. Поне не заслепяват.

Редактирано от KTD
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, кит-чето от али експрес става ли за фейслифта? Питам защото в обявата пише до 2009 г. модели.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
On 7/12/2019 at 11:15 AM, krasimir_01 said:

И аз го направих така няма проблем при мен не съм подвивал нищо. В сервизното ръководство го пише че е за дневни светлини.

Здравейте,

и аз успях дасе сдобия с такива крушки за дневни светлини и мигачи. Монтирах ги, като взех плюс от бушона 37 за дневните светлини, но не знам къде да свържа белия кабел, с който предполагам се управляват светлините. В момента като запаля светят девните, но като включа фаровете те  не гаснат. 

Редактирано от val_ch
празен пост

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако говориш за "минуса" на дневните, то той се съединява с "плюса" на габарити. Така при включване на габарит/къси/дълги дневните угасват.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно с плюса на габаритите се свързва. Това е управление на реле, което гаси дневните, като светнат габаритите (ръчно или автоматично). Успех.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 4.03.2020 г. at 13:40, mykacu написа:

 

@Радо82
Как е година по-късно с тези светлини? Забелязал ли си някакво нестандартно поведение или греене/пожълтяване/потъмняване на стъклата на фаровете или рефлекторите? 

Нищо нестандартно. Всичко си е ОК.

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко освежаване на темата, за тези които все още се чудят от къде да вземат захранване за дневни светлини.

Китайците продават модулче (3-4 USD по спомен) , което се свързва директно кум акумулатора на колата. След стартиране на двигателя и съответно вдигане на напрежението над 13-13,5 V модулчето подава напрежение към светлините. След гасене на двигателя светлините продължават да светят около 15 секунди. Единствения недостатък на модулчето е, че когато се включат габаритите не гаси дневните напълно, а ги намаля на 50%. Но това е поправимо с допълнително реле. На предната кола бях с такава инсталация и за тази съм почръчал. Когато ги инсталирам мога да кача снимки, ако има интерес.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И що от алито,като ги има и тук.Гаси ги напълно като пуснеш къси,можеш да го програмираш както искаш,да гаси със забавяне до 1 минута,да се пуска със забаняне,да пали плавно дневните и да предупреждава със звуков сигнал,да реголираш от 15% до 100% силата на светене и куп други простотиии.като цена е 20-30 лева.Има и схеми в нета и се свързва за 15-20 минутки.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
И що от алито,като ги има и тук.Гаси ги напълно като пуснеш къси,можеш да го програмираш както искаш,да гаси със забавяне до 1 минута,да се пуска със забаняне,да пали плавно дневните и да предупреждава със звуков сигнал,да реголираш от 15% до 100% силата на светене и куп други простотиии.като цена е 20-30 лева.Има и схеми в нета и се свързва за 15-20 минутки.
http://hobby.neomontana-bg.com/

Това е изпрабвано на няколко коли. За 15-16лв с доставката е перфектно решение. Монтира се около предпазителите вътре в купето без нищо да се реже и да се опъват нови жици до фаровете. Връзваш го към дългите на минимални проценти и забравяш за това кога си сменявал крушка.

Sent from my Mi 9 SE using Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 4 часа, nesorab написа:

http://hobby.neomontana-bg.com/

Това е изпрабвано на няколко коли. За 15-16лв с доставката е перфектно решение. Монтира се около предпазителите вътре в купето без нищо да се реже и да се опъват нови жици до фаровете. Връзваш го към дългите на минимални проценти и забравяш за това кога си сменявал крушка.

Sent from my Mi 9 SE using Tapatalk
 

Ами за подобни пиша и аз

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги бихте ли дали по-подробно описание на монтажа? Определено ме интересува монтажа особенно ако няма да се налага рязане и допълнителни кабели!
Не ми се занимава с Алармаджии в Плевен!

Изпратено от моят Mi 9T Pro с помощта на Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо не отидеш в тоягата? Никога не можеш да го направиш като тях.

http://www.findglocal.com/BG/Pleven/164167216943623/Toyaga-Pleven

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да накрая може и така да стане. Знаеш ли какви пари ще е?

Изпратено от моят Mi 9T Pro с помощта на Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
On 1/10/2021 at 11:50 AM, todor88 said:

И що от алито,като ги има и тук.Гаси ги напълно като пуснеш къси,можеш да го програмираш както искаш,да гаси със забавяне до 1 минута,да се пуска със забаняне,да пали плавно дневните и да предупреждава със звуков сигнал,да реголираш от 15% до 100% силата на светене и куп други простотиии.като цена е 20-30 лева.Има и схеми в нета и се свързва за 15-20 минутки.

Защото при китайците струват 2 USD а не 20-30 лв. и защото не е задължително да се свърже с дългите, които дори на 30% пак са неприятни за насрещните шофьори, но всеки си решава сам. Не искам да споря с никого просто се оптвам да съм полезен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 53 минути, Julian Voinov написа:

Да накрая може и така да стане. Знаеш ли какви пари ще е?

Изпратено от моят Mi 9T Pro с помощта на Tapatalk
 

Незнам какви пари излиза,но съм сигурен, че Милен няма да вземе повече от 30/40 лв, да не е и с модулчето даже.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси!

Изпратено от моят Mi 9T Pro с помощта на Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей, като провериш ще кажеш ли каква е цената в Тояга, защото и аз се интересувам? Благодаря!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И така звънях до тоягата и... Греда!
Понеже колата е с Ксенон на късите и се управлявала по минус неможели да ми сложат! Предложиха ми допълнителни за 150 лв.
Така сега понеже не съм от най-големите разбирачи да попитам следното:
Видях че макар и по-скъпи се предлагат модули с управление по минус, това значи ли че все пак има начин за дневни на дългите светлини?

Изпратено от моят Mi 9T Pro с помощта на Tapatalk

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е задължително управление да се взима от късите светлини. Може да се вземе и от габарита, което в по-вечето случаи е по-удобно. Една от най-добрите реализации на пазара:управление по минус ; управление по плюс

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Продължение от днес, нов ден нови изненади!
Днес се свързах с Бултрако София, оттам ми обясниха, че само най-луксозните изпълнения след фейса имали такъв модул фабрично. Моята е екзекитив но 2008!
Ок с това свързах се и с Басманията в Плевен и о изненада и от там греда!
Казаха ми, че е трудно и много пипкава работа намесата в ел. инталацията на Хонда, както и че има възможност от самозапалване на колата при некачествн монтаж.
Не знам какво да кажа определено съм изненадан от това, не очаквах че това ще е се окаже се такъв препъни камък.
Така ясно е, че явно ще се прави от сампром.
Как мога със сигурност да разбера да ли ми трябва модул по минус или плюс? Искам да ги вържа към дългите.
И още един въпрос: При положение че бушоните за фаровете са ми отпред под капака на двгто мога ли от там да стане връзването да не ровя по букси и пакети и прочее?


Изпратено от моят Mi 9T Pro с помощта на Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Издърпваш буксата на габарита и с мултимер мериш имаш ли напрежение при изкл. габарит спрямо маса/шаси на някой от пиновете.  След което вкл. габарита и пак мериш. Ако при изкл. габарит имаш напрежение на някой от пиновете ти трябва управление по минус; ако се появява след вкл. габарит: по плюс. Горния модул можеш да го свържеш в двигателния отсек(само трябва да му намериш кутийка), не е сложно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам защо такава драма си създаваш. Всеки авто ел. сервиз може да ти сложи такъв модул за дългите. Аз съм така вече 3/4 г. Палиш колата и ако е светло сработва, издава звуков сигнал и пали дългите на 30%. Светят САМО те, без нищо друго по колата. Като се стъмни сработва сензора и пали късите и съответно всичко с тях. Модула издава звуков сигнал и спира. Лостчето за светлини стои на ауто и нищо друго не пипаш. Забравяш за всичко. На мен ми го връзва Бранко в Русе просто, защото беше там и за монтаж на ГИ, но всеки ще ти свърши работа. 20/30 лв е модула.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да и аз това искам, и не очаквах да ми казат немога.

Изпратено от моят Mi 9T Pro с помощта на Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Опасност от самозапалване има за всеки автомобил от москвич до бентли, при некачествен монтаж)))))

Sent from my Mi 9 SE using Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да така е.

Изпратено от моят Mi 9T Pro с помощта на Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега ето една добре забравена тема 

Много добре го е описал колегата. Самоче вместо да се запоява кабелче за предпазителя има в края на темата показано решение. 

Мнонтажа може и сам да си го направиш. Най хубавото е че нищо на режеш/преправяш по оригиналната ел. инсталация. 

Редактирано от niksi
  • Харесвам 1
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

М

Редактирано от saskoto
Не на място

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 9.07.2019 г. at 4:03, emonai написа:

Хареса ми как е станало при колегата и аз си поръчах такива. Много добре се получи, но нещо ми се разминават бушоните вътре в купето от тези на описанието. И за това взех ток от 37 предпазител, който не е сложен, а в описанието е за дневни светлини. Сложих 5А предпазител, като крачето към дневните светлини съм го подвил да не влиза в гнездото /знам ли какво ще захраня/ ли за подвитият крак запоих кабела към белите светодиоди.

IMG_20190706_175504.jpg

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, от 37 бушон захранването или управлението си взел? Червения и белия кабел на дрл- то с плюсове ли се захранват? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
On 11/1/2021 at 1:16 PM, Ivan_Ch said:

 Нещо от съботната занимавка с на сестра ми машината. 12V след контакт е взет от бушон 15 в двигателния отсек, който получава напрежение след контакт. Китайски двуцветни лампи и български модул за 10 лв. 

Screenshot_20211101-125934_Gallery.jpg

Screenshot_20211101-125947_Gallery.jpg

На Акорда ми вече втора година съм с такива и се държат добре.

Колега, прати ако имаш линк на тези двуцветни крушки и модула съответно! Намирам само комплекта DRL + мигач!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявам се за второто поредно мнение, но съм подал грешна информация. Трябва ти модул, който да стартира по праг на напрежение и да изключва при отпадане на контакт. Ако изключва по напрежение, заради двустепенното зареждане на алтернатора, дневните ще се изключват в движение при ниска консумация. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...