Jump to content
striking

Централното откачи

Recommended Posts

Здравейте колеги,

до сега съм нямал проблеми с централното, но ето че се случи. Дадох си колата на безконтактно миене, демек с пара и химикали някакви, сещате се...

И тъй като оставяш ключовете и те ти я вземат от паркинга, и т.н., звънят ми след малко и ми казват, проблеми с централното имаш ли, защото колата започна да се заключва и отключва сама без да спира... Отидох да видя какво се случва и заварих следният проблем.

Като натиснеш ключа да заключи, всички ключалки започват да се заключват и отключват постоянно и не спират... По някое време, докато натискаш бутона да се "отключи" спират, но винаги в отключено положение.

В автомивката ми казаха, че са пускали пара на 2 въздоховода под предната дясна седалка, за да ги почистят и може би на други места. След като им обясних няколко пъти, че проблем с централното съм нямал и изведнъж се чупи в техните ръце, най-вероятно са направили нещо, започна едното момче да разказва как и при други автомобили се случвало нещо да "откача", я прозорец, я нещо друго, тъй като от парата някой модул явно се навлажнявал и т.н., но след това изсъхвал и се оправяло... Е да, ама при мен не се оправи.

 

Ходих в сервиз и там ми отвориха шофьорската врата, за да видят капсулираната кутийка на централното, която дефакто отключва и заключва, защото май там трябвало да бъде "централната" такава, която да управлява другите. В общи линии нищо не направиха и не откриха. Установихме обаче, че ако заключвам и отключвам с ключ през вратата, централното работи коректно. Взехме от друго място работеща такава "капсулована бяла кутийка", за да пробваме дали от нея е проблема, но не беше и нищо не се промени.

 

Другото много странно нещо (и което според мен е ключово, за да се разбере проблема от къде идва) е, че докато шофирам, централното си откача само и се отключва и заключва! Ей така от нищото...

 

Някой има ли идея какъв може да е проблема, къде да търся и при кого да отида? На диагностика не съм ходил, не знам къде.

 

Но трябва да взема бързи мерки, защото не знам утре през ноща дали нещо няма да откачи и да вземе да се отключи...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Остави за един ден на слънце с отворени врати и след това търси майстори, ако не се оправи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Първо няма как да стои цял ден с отворени врати, не зависи от мен. Но вече минаха няколко дена, колата си стои на слънце принципно, климатик пускам и т.н., не е от това проблема.

Нещо друго се е случило, но не знам какво.

Редактирано от striking

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Каква е колата..малко по-точно?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гледам, че си от София.

Аз бих отишъл в Юби-Ко (или друг Хонда сервиз).

Най-малкото, за да им покажа проблем и те да ми кажат дали имат идея/начин за решаването му.

За това пари няма да ти вземат.

 

Вече ако решиш да ползваш услугите им, за да оправят проблема - ще си платиш и готово.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вариантите ти за проблем са два - самото копче, което отключва и заключва вратите от шофьорската ти врата, свали го, почисти добре с контактен спрей и виж каке . Другия проблем може да ти идва от актуатур на някоя врата. Много често срещан проблем и може да го хванеш коя врата е, като се опиташ ръчно да заключиш отвътре. Най-вероятно е тръгнала машинката и почва да прави мизерии. Ошашкването на централното, може би идва точно от там, защото реално не може да заключи защото нещо ѝ пречи. Предполагам, че проблемното актуаторче ще е имено на шофьорската врата. ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извади батерията на дистанционното и опитай с ключа.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като сложиш батерията на ключа, трябва да го програмираш. Пъхаш ключа в патрона за запалване, даваш на контакт /позиция II/, натискаш бутона на ключа за заклюпване или отключване, след това връщаш ключа в начално положение /без да го вадиш/, пак завърташ на втора позиция и натискаш същия бутон на ключа, след това отново връщаш ключа. Така четири пъти. Като на четвъртия път, когато си на позиция две и натиснеш бутона на ключа, трябва да чуеш щракане от вратите. Сега вече си в режим на програмиране - както си на втората позиция натискаш другия бутон на ключа и като чуеш щтракане връщаш и вадиш ключа. Всичко това при затворени врати, вкл. и на багажника и интервала на натискане, връщане и отново натискане на бутона да не е по-вече от три секунди.

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много полезно мнение колега, евала !!! 

На практика може ли да се счита, че ключа може да е манипулиран? Питам, защото знам за подобна схема на кражба на коли, даваш си на автомивка колата и на следващия ден или след време не си я заварваш изобщо, Реално може ли да са копирали ключа и чипа и заради това да има проблем? 
На практика ми се е случвало да сменям батерия на Сивик и нямаше нужда от горното програмиране, а само се смени батерията и си отключваше и отключваше. Ти явно говориш за нов чип ако се слага предполагам. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За нов чип или нов модул. Мисля, че и при изваждане на батерията за по дълго време също, но не съм сигурен. Описах процедурата ако все пак се наложи обучение.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Питам не за друго, а защото като купувах Сивика едното дистанционно не работеше, с ключа колата можеше да се запали но не работеше дистанционното. Смених батерията и проработи без допълнително обучаване. Но ключаря беше подготвен, че може и да е нужна. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Каква е колата..малко по-точно?

Honda Accord 2006

 

Машинката на шофьорската врата бях написал, че я сваляхме и почиствахме и т.н., проблема не е от нея. Взехме "нова" машинка да тестваме и проблема си остана. Единственото, което се промени, е че преди всеки път забиваше и щракаше централното постоянно, а сега просто връща веднъж, но от време на време като стои и си се дживи само.

Мисля си, да не би да са намокрили ключа и той да прави проблеми. Не мога да разбера къде е логиката, като заключа с ключа през самата врата да работи всичко нормално, а като искам да заключа през дистанционното да не работи. Това ми е мн странно.

 

Не си спомням 2-рият ключ, беше ли с дистанционно на него да пробвам с него дали ще прави същият проблем?

 

Има един ключар на Цариградско, който ми го препоръчаха и мислех да ходя при него, ама той каза че в общи линии си има процедура, която отнема почти цял ден и се проверява до колкото разбрах цялото централно, т.е. всички врати и прочие. Което означава, че ще разглобят всички врати, а хич не ми се иска това.

 

Някой знае ли къде е централният модул?

И какво има под предната дясно врата, където са пръскали пара във въздухопроводите?

Редактирано от striking

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Каква е колата..малко по-точно?

 Не мога да разбера къде е логиката, като заключа с ключа през самата врата да работи всичко нормално, а като искам да заключа през дистанционното да не работи. Това ми е мн странно.

 

 

Понеже не отговори на моя въпрос, ще те попитам пак. Извади ли батерията от дистанционното, за да провериш дали и тогава ще имаш проблем? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами все още не съм, днес сигурно ще го направя. Но не мисля, че проблема е от дистанционното, защото когато съм в колата пробвах ръчно да заключа всяка една врата, и само когато  натисна шофьорската ми я отключва на секундата и почти винаги, тогава започва през някакви секунди да откача централното и да се отключва и заключва само. Това спира след като дам да отключа с дистанционното. Не знам каква е логиката в цялата работа, след като точно шофьорската врата я разглобихме и тествахме с работеща машинка и се получи същото.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Написах ти го и по-горе, разглоби самото копче на централното ви виж какво е положението там. Почисти и напърскай с контактен спрей. Много често копчето за автоматично вдигане на прозореца и сваляне спира да работи защото е зацапано или износено. Нищо чудно като са чистили да са размили боклуците и да са се налепили по платката. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...