Jump to content
Markony

FAQ-2:Двигателни масла-обсъждане 2, част Втора

Recommended Posts

Уважаеми ROCKONOFF,

Моля натиснете КЛИК :)

P.S. Ето го и на снимка:

HUM_10w_30.thumb.png.a0d6586d240b4798bfbdefab9e11ff96.png

Редактирано от emod
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето и на Honda Ultra LTD Motor Oil SN 5w-30

HUM_5w-30.thumb.png.d241d78bcfd5704b575b56dc82b2ffca.png

Общо за Honda Ultra:

Honda_Oils.thumb.png.f68422ca74e81b1f9a273936abe453e7.png

Редактирано от emod
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хмм , нещо не ме кефят тия два показатела :

5. Щелочное число, мг КОН/г: 7,04
6. Зольность сульфатная, %: 0,92

Чудя се с какво мазало да експериментирам тая година за класиката от подписа ... :)

Последно я почерпих с Мобил 0/40 , понеже малко ми натежава крачето , но пък реално го "фърлям" на 2-3000км , щото я карам 

основно само за кеф  няколко пъти в годината от март до ноември и то на 3-400км пробези.

Реално не виждам смисъл от скъпо масло ... но пък и искам да съм сигурен в стабилноста на маслото при "симфония в червено" ! 

Поздрав и мерси за инфото драги ми ЕмоД.

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 19 минути, ROCKONOFF написа:

Хмм , нещо не ме кефят тия два показатела :

5. Щелочное число, мг КОН/г: 7,04
6. Зольность сульфатная, %: 0,92

За мен смущение създава количеството на Фосфора = 0,035%, т.е. 350 ppm!? Ето референтни стойности (от PQIA):

Ph.thumb.png.baf5934d8657575a365729f409a4c252.png

Редактирано от emod
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Риванола е тестван , за мен лично добри масла ,  ... 10/30 грейда им е полусинтетика с калпави показатели , 0/40 е хубаво ..  пао с малко естери , но е скъпо и безсмислено за лятна употреба само , може би e дошъл реда на едно SVS Standard Viscosity Synto Oil SAE 5W-40.

А може и едно Шелче да "капна" за проба ... ГТЛ база не съм тествал как ше се държи на тоя режим.

Наливат го на Ферарита заводско .. би трЕбвало да върши ралта , и откъм цена е ултра прилично ! :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 20 часа, Japanese fever написа:

Може да ти пратя, намерил съм една фирма, която доставя евтино до България и чрез ЕКОНТ е направо у вас.

Колега,незнам за "red line",но ако имаш възможност би ли проверил колко би излезнала тази разфасовка на Mobil1.Току виж,тръгнат и общи поръчки,от зад океана на трудно намираният по нашите земи качествен продукт.:)https://www.amazon.com/Mobil-120758-Advanced-Synthetic-Motor/dp/B00J00X5YO

Редактирано от JHM

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз бих поръчал Redline от USA, ако има възможност. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Що трябва да е от USA? Не можеш ли да си поръчаш от UK с доставка от www.gabco.org ?

https://www.opieoils.co.uk/search/go?lbc=opieoils&method=and&p=Q&ts=custom&uid=853503875&w=redline&af=application%3aengineoils

http://www.redlineoil-europe.com/motoroil/index.asp?section=Engine+Oils_00007

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мен би ме било страх. Именно щото е от БГ.

Иначе: http://subaruland.services/macla/red-line/dvigatelni-i-trancmicionni-macla

 

Редактирано от dandilov
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моля ,не ме карайте да трия мнения ...още не съм си изпил кафето.

Моля,Хората, които по принцип им е трудно да мислят да не разсъждават по темата.Четете повече...всичко е написано вече някъде по-назад...

Моля, Не използвайте термини дебело,гъсто, тънко .Няма такава характеристика в Механика на флуидите...

  • Харесвам 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги имам един въпрос, който леко ме тревожи. Закупил съм масло Мобил1 5в30 от офиц. вносител за Бг ( на не много ниска цена- особено за Бг стандартите), това е една 4л. туба и една от 1л. И на двете баркода започва с 50551074360 и само последните две цифри се различават. Това по принцип не е ли баркода на ЮК? И двата етикета са едностранно залепени и като ги разлепя отзад пише и на двете туби произведено във Франция????????????????????????? WTF. И двете имат QR код, сканирам го с някакво приложение на телефона, но ми изкарва някакви цифри само и това е. Тези цифри трябва да ги копирам в гугъл ли? Или директно след сканирането би трябвало да ми изпише завода производител на маслото. Малката тубичка от литър няма фолио под капачката!!!!, голямата туба има като пластмасов капак , който е под капачката, като бутилка за олио, като го издърпаш и него и вече маслото можеш да го наливаш. Кажете аз ли бъркам в разсъжденията, трябва ли нещо да ме притеснява? Рових в интернет но не можах да разбера как от сайта на Мобил1 да си проверя според кода дали маслото е оригинално.

Но нещото което най-много ме притеснява е, че в сайта на ato24.de  не намирам въобще Мобил1 с такъв вискозитет 5в30?

 

Редактирано от honda_japan

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Купувам мобил от www.coxmotorparts.co.uk,като и там малките туби литровки нямат капаче на гърловината.Това не е критерий.:)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мобил произвеждат масла във Франция - заводът Gravenchon (Notre-Dame-de-Gravenchon) се ползва от Esso и Мобил. Моят Мобил 1 New Life 0w-40 от Ато24 е произведен в този завод. Сканирането на QR кода дава числото, изписано над/до самия QR код. Свери ги. Трябва да съвпадат. Най-добре качи снимки на тубите, етикетите и бач кода (дългия код в долната част на тубите), за да ги видят колегите, които са по-запознати. Има и тема за ментета на Мобил в ойл-клуба - ТУК.

Редактирано от emod
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 48 минути, honda_japan написа:

Но нещото което най-много ме притеснява е, че в сайта на ato24.de  не намирам въобще Мобил1 с такъв вискозитет 5в30?

https://www.ato24.de/en/mobil-1-esp-formula-5w-30.html

 

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, honda_japan написа:

Колеги имам един въпрос, който леко ме тревожи. Закупил съм масло Мобил1 5в30 от офиц. вносител за Бг ( на не много ниска цена- особено за Бг стандартите), това е една 4л. туба и една от 1л. И на двете баркода започва с 50551074360 и само последните две цифри се различават. Това по принцип не е ли баркода на ЮК? И двата етикета са едностранно залепени и като ги разлепя отзад пише и на двете туби произведено във Франция????????????????????????? WTF. И двете имат QR код, сканирам го с някакво приложение на телефона, но ми изкарва някакви цифри само и това е. Тези цифри трябва да ги копирам в гугъл ли? Или директно след сканирането би трябвало да ми изпише завода производител на маслото. Малката тубичка от литър няма фолио под капачката!!!!, голямата туба има като пластмасов капак , който е под капачката, като бутилка за олио, като го издърпаш и него и вече маслото можеш да го наливаш. Кажете аз ли бъркам в разсъжденията, трябва ли нещо да ме притеснява? Рових в интернет но не можах да разбера как от сайта на Мобил1 да си проверя според кода дали маслото е оригинално.

Но нещото което най-много ме притеснява е, че в сайта на ato24.de  не намирам въобще Мобил1 с такъв вискозитет 5в30?

 

 

За съжаление за Европа има само ЕСП формула, за САЩ има много по-хубаво Мобил 5в30 от тая ЕСП формула. Мобила като цяло за Европа е осакатен откъм разнообразие.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

dandilov - сега и на мен се показаха тия масла в сайта, но допреди един ден ги нямаше специално 5в30, имаше 0в40 и 5в40.

crown_bg - нямам идея защо са орязани за Европа, въпроса поне за мен беше да е истинско.

emod - нямам възможност в момента да ги снимам. По-скоро ми причинява дискомфорт разликата в баркода и на самозалепващия етикет , като го отлепиш че пише че е във Франция, а баркода реално е от Англия ( ако е истинско маслото). Та затова и попитах, защото се различават двете държави.

Наснимах ги, много бих се радвал някой разбирач да ме ориентира дали са ментета или не или да си каже мнението пак бих бил доволен. На голямата туба от 4 литра на дъното, където е кръга с датите за годност въобще не се различават числата, както на малката например.

20180210_162045.jpg

20180210_162056.jpg

20180210_162134.jpg

20180210_162148.jpg

20180210_162213.jpg

20180210_162310.jpg

Редактирано от honda_japan
Добавяне на снимки

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, honda_japan написа:

dandilov - сега и на мен се показаха тия масла в сайта, но допреди един ден ги нямаше специално 5в30, имаше 0в40 и 5в40.

crown_bg - нямам идея защо са орязани за Европа, въпроса поне за мен беше да е истинско.

emod - нямам възможност в момента да ги снимам. По-скоро ми причинява дискомфорт разликата в баркода и на самозалепващия етикет , като го отлепиш че пише че е във Франция, а баркода реално е от Англия ( ако е истинско маслото). Та затова и попитах, защото се различават двете държави.

Наснимах ги, много бих се радвал някой разбирач да ме ориентира дали са ментета или не или да си каже мнението пак бих бил доволен. На голямата туба от 4 литра на дъното, където е кръга с датите за годност въобще не се различават числата, както на малката например.

20180210_162045.jpg

20180210_162056.jpg

20180210_162134.jpg

20180210_162148.jpg

20180210_162213.jpg

20180210_162310.jpg

 

Хубаво, ама  Mobil 1 ESP 5w30 в 4 литрова туба няма, а аз само такава купувам, защото Акорда ми поема 3.7 л. А 1 литрови разфасовки не искам.

Иначе си има цяла наука за разпознаване на истинско от фалшиво Мобил 1 масло. Единият от критериите е дори звука, който издава етикета като го отлепяш. И още куп неща като широчина на грапавините, ръбовете по тубата и т.н. Ще разгледам архива и ще ти пратя линк, за да изгледаш. Полезно е.

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тоест 4 литровата туба е менте? Благодаря предварително за линка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 24 минути, honda_japan написа:

Тоест 4 литровата туба е менте? Благодаря предварително за линка.

 

Не. Казвам само, че в германския сайт нямат в момента 4 литрова разфасовка.

Ето няколко полезни видеа как да отличим оригиналното от фалшивото масло Мобил 1.

 

 

 

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

преди 45 минути, Cyreon написа:

Хубаво, ама  Mobil 1 ESP 5w30 в 4 литрова туба няма

Грешиш!

Само преди около 10-ина дни в Ато24 се продаде последната 4 литрова туба Mobil 1 ESP 5w30 . Следях ги изрично, тъй като се чудех с какво ще ги сменят. Смениха 4 литрова разфасовка с 5 литрова.

Маслото на колегата изглежда ОК. Бач кода е с фин и ясно различим растер. Цифрите на QR кода съвпадат с тези, изписани до кода, след скенирането им. Инициалът IN на дъното на опаковката отговаря блас формата (отливката на формата за изготвяне на бутилката) на френския завод. Капачките на френския завод нямат указание за отваряне върху тях.

В допълнение - ЕАН кода сочи точно този продукт:

https://www.ean-search.org/perl/ean-search.pl?q=5055107436097

https://www.barcodelookup.com/5055107436097

П.С. Етикетът на моят Мобил 1 New life от Ато24 също е с ЕАН код на UK. Не мога да кажа защо?!?

П.С.2 - сега виждам, че Cyreon се е уточнил :thumbs1:

Редактирано от emod
  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Успокоих се, много благодаря за инфото. Да се надявам тогава, че е истинско. Въпреки, че ако се загледате в дъната на двете туби все едно са отливани в час по трудово обучение от 3-то класници. Но както и да е, по-важно е съдържанието вътре да е истинско.

А някой случайно има ли идея защо се различава баркода, който е англииски с текста , като се отлепи етикета, че е произведено във Франция или това е нормално за Мобил1 да има такъв тип разлика?

Редактирано от honda_japan

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега "honda_japan",би ли споделил,като разлепиш етикета какви езици фигурират(за кои държави е предназначен)?

Ако може и колегата "emod" да сподели същото за мобила,който е купил от "ato24".

Този мобил,от коксмотор е надписан на следните езици:GR,IRL,M,D,A,CH-D,B-D,F,B-F,LUX,CH-F,I,CH,NL,B-NL,E,P,GR,CYP,DK

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен е това:

Външна задна част

WP_20180210_021.thumb.jpg.6470ad55872c373ebe85daa1cf497def.jpg

Вътрешната част (след разлепяне)

 WP_20180210_014.thumb.jpg.1448403036a3386511be0af7e27fdf25.jpg

Редактирано от emod
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Веднага казвам.

на 4 литровата туба на етикета са Ирландски и Англииски, като разлепя етикета са: BG (първи, най-горе в ляво).  SRB, SLO, HR, BIH, PL,CZ, H, SK, RO,MD;

на 1 литровата туба са най-отпред:  GB,IRL,PL,  а като разлепя етикета са: CZ,H, Sk,RO,MD, BG, SRB, SLO, HR, BIH.

Но честно казано не мисля, че това е показател, защото тези моите туби са предназначени за Бг пазара и/или Румънския пазар и може да има разлика в броя на езиците ако са например за Немския пазар или Англииския.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 32 минути, JHM написа:

Този мобил,от коксмотор е надписан на следните езици:GR,IRL,M,D,A,CH-D,B-D,F,B-F,LUX,CH-F,I,CH,NL,B-NL,E,P,GR,CYP,DK

Забравих да отбележа,че и той е произведен в Франция. 

Благодаря колеги,исках просто да видя езиците на вашите туби,тъй като преди време бях взел една литровка 0w-20 от emag и езиците са същите като на вашите туби,а маслото пак беше от френският завод.

Надявам се да нямат разлика в съдържанието и качеството...?:)

Редактирано от JHM

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аха, значи приемам, че евентуално продукта е истински. Това с баркодовете не го знаех.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чак толкова няма да издребняваме, принципно ако това масло е истинско не би трябвало да има разлика в качеството с това в сайта ato24, но само принципно. Да не забравяме, че едното е за немскио пазар а другото за БГ.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 2 часа, honda_japan написа:

Да не забравяме, че едното е за немскио пазар а другото за БГ.

 

Също така да не забравяме да мислим преди да пишем такива заучени фрази. В ЕС е абсолютно забранено предлагане на една и съща марка/модел стока с различно качество за различните членки на общността и глобите свързани с това са огромни. Пазарът на бедни държави като България е хилядократно по-малък от този на централна/западна европа и/или щатите. Колко ще струва на марка като Mobil да има поточни линии за масло с различно качество за България и колко мислиш ще им се подобрява марджина на печалба спрямо по-високата ефективност от това да прдоават еднакви масла навсякъде, докато в същото време рискуват въпросните глоби и реномето си навсякъде?

Това са масла на реномирани марки, не полски зарзават. Или е истинско или е фалшиво. Марки като Castrol и Mobil се фалшифицират масово и който пазарува "промоции" от български сайтчета, които предлагат по-ниски цени от тези в UK или  Германия, си проси да бъде излъган. Но това по никакъв начин не означава, че някоя от тези марки би й хрумнало да предлага един и същ модел масло с различно качество в България и Германия.

  • Нагоре 3
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Капков тест-2

1.Mobil1 0w20 AFE

2.Honda accord-K20Z2 2006г.

3.Общ пробег на автомобила-139130.

4.Пробег на маслото, в момента на вземане на пробата около 2100км.

5.Цикъл(извънградско/градско) 60/40%

6.Средна скорост 35км/ч.

7.Сезон на експлоатация 01.2018г.-02.18г.

8.Моточасове около 75

9.Изразходвано гориво-около 90л.пропан бутан и 14л. бензин А95.

10.Пробата е взета от напълно загрял двигател,15 мин. след изгасяне.

11.Сушена е 24ч.на стайна температура.

12.Обем на налятото масло при смяната-4.7л.

13.Доливане няма.

14.Маслен филтър хонда (purflux).

15.Режим на използване-(тежък)кратки разстояния и студени стартове,на 2-3пъти до към 5000об.за кратко.

16.Предишно масло, Honda HG 0W20 Ultimate syntetic.

17.Скенирана е с 600bpi. на офисна хартия,като капката е капнах от 1,5-2,0см.височина.

18.Ктм=?

 

5a8041c68aeae_Image(2).thumb.jpg.8ae26fd7770ebf4f34273bd36e2f5e6c.jpg

пила:

Image.thumb.png.e4f31a7764d0ac6d42b0a66ab44983a9.png

Мисля,че маслото е още в много добро състояние.:)Моля колеги за коментар,благодаря предварително.

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чисто ядро. Чиста зона на дифузия. Формирана краева зона на ядрото. За 1000-ка в тежък зимен режим си е екстра :D

Ктм при теб не знам дали има начин да се определи обективно, защото си на газ/бензин. Не съм срещал такъв случай... за сега.

Редактирано от emod
  • Нагоре 1
  • Благодаря 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Радвам се колега,тъй като това ми е първата пила на мой тест,с мой скенер.Имаш ли някакви забележки към скенираната проба,защото скенера не е "топ оф дъ бест"(canoscan Lide-120).Тук по долу съм мащабирал една от капките,като последният пръстен трябва да е количеството гориво(според мен в нормални граници).5a8053149b16f_Image(2).thumb.jpg.b6b191d1fe74c73ae9110330b1a06845.jpg

Този последният коефициент тръгнах да го смятам,но и аз сметнах за ненужно тъй като съм газифициран.:D

Относно количеството вода,какво можеш да кажеш?

Редактирано от JHM

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 4 часа, Veseliq написа:

Също така да не забравяме да мислим преди да пишем такива заучени фрази. В ЕС е абсолютно забранено предлагане на една и съща марка/модел стока с различно качество за различните членки на общността и глобите свързани с това са огромни.

Ти си бил в пак хауса на Мобил ли? Само защото едно и също масло идва по-евтино от същия му аналог в Германия ( и то от порядъка на 10-15 лева и то ако е Равенол при Мобил 1 специално разликата не е толкова голяма) ли има покупка за масла от там? Или и заради качеството?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не, има общи поръчки на масла от Германия (и не от кой да е дистрибутор, а един от най-големите), за да се избягват ментета. Това, че в България се продават ментета по никакъв начин не значи, че Mobil си позволяват да произвеждат един и същ модел масло с различно качество за България и Германия. 

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@JHM

Относно сканирането: скенерът се справя много добре. Цветовете на капката изглеждат реални за бензинов мотор. Няма го предишното изкривяване в "жълтата" цветова гама. Ти трябва да кажеш колко осезаема е разликата между сканирания образ и реалната капка пред теб, но при всички случаи сканът е много по реалистичен от предходния.

преди 21 минути, JHM написа:

последният пръстен трябва да е количеството гориво(според мен в нормални граници)

Това е много фина фракция на маслото. Не е бензин (според мен). При мен се получава подобен пръстен. Играх си да го осветявам с UV светлина и не се получи никаква луминесценция. Замислил съм опит, но не ми остава време - ще напълня умишлено 50-100 гр. масло с по-голямо количество бензин и ще направя капков тест, за да видя къде и кога (като време на сушене) ще се получи пръстен от бензина. Да видим само кога ще стане...

 

преди 22 минути, JHM написа:

 Относно количеството вода, какво можеш да кажеш?

Мисля, че е незначително. Не се вижда осезаемо "назъбване" на капката.

  • Нагоре 1
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:offtopic:

Маслата, използвани през последните 2-2.5 г., си направиха селфи днес на предното ми стъкло :lol:

WP_20180211_004.thumb.jpg.c9723c7a473cc0ee9942322cc331b8f5.jpg

В снимката ми липсва само ето този "екземпляр":

motul_x-Max.thumb.png.74a879ecdd81d40b8d87dc82107b9ffc.png

Това масло бе преди Ravenol SSO 0w-30.

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 31 минути, Veseliq написа:

Не, има общи поръчки на масла от Германия (и не от кой да е дистрибутор, а един от най-големите), за да се избягват ментета. Това, че в България се продават ментета по никакъв начин не значи, че Mobil си позволяват да произвеждат един и същ модел масло с различно качество за България и Германия. 

Ми значи ако се съди по моята опаковка излиза, че маслото което съм закупил не  е менте, за 10 лева разлика тогава заслужава ли си да се взима и чака от Германия ? Без да искам да засегна бизнеса на колегата, който ги внася от там, вероятно следващия път и аз ще взема през него масло от Германия.

А в по-предния си пост исках да кажа, че независимо, че опаковката изглежда истинска както е при мен, пак няма значение и гаранция, че вътре не е менте, защото все пак се взима от Бг и всичко е възможно.

 

Редактирано от honda_japan

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 16 минути, emod написа:

Ти трябва да кажеш колко осезаема е разликата между сканирания образ и реалната капка пред теб

Няма нищо фрапиращо,като разминавана на някакви контури,като вече виждам каква е осезаема разлика скенирано със снимано с телефон.Даже сега съм долепил листа с пробата върху бял фон на дисплея на лаптопа и този външният пръстен се вижда почти в същите проценти като при скенираните изображения.Остава само с филтърните хартии да се ориентираме и сме ок.:D

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 5 часа, Veseliq написа:

Също така да не забравяме да мислим преди да пишем такива заучени фрази. В ЕС е абсолютно забранено предлагане на една и съща марка/модел стока с различно качество за различните членки на общността и глобите свързани с това са огромни. Пазарът на бедни държави като България е хилядократно по-малък от този на централна/западна европа и/или щатите. Колко ще струва на марка като Mobil да има поточни линии за масло с различно качество за България и колко мислиш ще им се подобрява марджина на печалба спрямо по-високата ефективност от това да прдоават еднакви масла навсякъде, докато в същото време рискуват въпросните глоби и реномето си навсякъде....

Добре е да правиш разлика между качество и клас на продукта (терминът е grade, за разлика от quality). Продуктите в Източна Европа са масово в друг клас от продуктите в западна. От къде черпиш инфо, че е забранено да се продават различни продукти на една и съща марка с различен глас? Не само не е забранено, но дори е доказано, че е така, продуктите са с различна формула (забележи, това не означава по-ниско качество!) Такива проверки за храни и почистващи препарати има направени в Полша и в България, вероятно и другаде. И глоби за това няма, стига да си отговарят на описанието на етикета.

Относно колко ще им струва, на компания с 5 или 10 завода в Европа, всеки с по 5 поточни линии... Ми... жълти стотинки да си пуснат едната линия като за нас.... И източно европейския пазар не е никак малък!

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...