Jump to content
atoma

Accord 2.2 vs 2.0 vs 2.4

Recommended Posts

... разхода на масло и да му сложиш газова уредба, както и за да усетиш цялата му мощност, трябва да го караш във високите обороти...

За 2.4 нито едно от тези неща не е задължително, а за останалото си изцяло прав.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От доста време не виждам смисъл от споровете по тази тема за двигателите, газ, бензин, дизел... и тн.
Всичко зависи на колко км и колко подържана кола ще попаднеш.
Ако е карана юнашката и е на голям пробег, също е правено компромиси за обслужване и поддръжка... всички знаем какви проблеми ще има. Без значение дали бензин и дизел.
Обаче ако колата е читава, ще си свирка и ще и се кефи, дали ще го удря в гърба на 2000 оборота или ще се наслаждава на звука след 4000.. без значение.
Всички тези "проблеми" които дъвчем са следствие, а не закономерност.
Всеки търси това което иска, при мен беше просто. Исках автомат и избора ми беше определен. 8ма, много пари. 7ма няма дизел автомат.
 

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен се оказа още по-лесно, понеже освен автомата исках комби, а 8-мата външно е голяма колкото Ледженд, а багажника и е видимо по-малък от на 7-ма ген.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мхъм и гроздето е кисело нали ;) Ти ми дай една 8ма комби бяла, пък нека й е по-малък багажника и е колкото legend ;) 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Принципно си прав, обичам само сладко грозде, но да имам 17 - 20 каймета и да предпочета Акорд 8 2008-ма пред Леджент 2006-та, би означавало "въобще да не чувам петеля". Но съм скромен и ми върши работа достатъчното, а не кат мечо Пух :) Сериозно -твърде и излишно големи са (като екстериор) и 2-те за моето разбиране.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересно ми е еено, ако на префейс Акорд се сложи километраж на фейслифтов, ще работи ли одометъра?

 

Изпратено от моят SM-G935F с помощта на Tapatalk

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много са различни километражите на Акорд преди и след фейса, а и не само това.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А две думи няма шанс.

 

Изпратено от моят SM-G935F с помощта на Tapatalk

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, разбирам ви, че искате да помогнете, но без да сте сигурни в едно нещо, няма смисъл да се изказвате и да бъркате хората. Този въпрос го бях задал преди 1г и пак така "няма как да стане, ми то невъзможно", но с желание става.

 

Изпратено от моят SM-G388F с помощта на Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинете ме, dido0o_, аз като абсолютен лаик да попитам, къде намерихте объркване на колегите в линка на aleksandur?

Моля, обяснете ми, за да не бъркам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Объркването не е в него, той беше човека, които ми отговори на въпроса изчерпателно, с този линк. :)

Редактирано от vesivanova
Благодаря Ви.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Понеже руския ми е матерен.... след това свързваме и борд компютъра ли заработва на префейс?

Функциите на дисплея как се управляват? На фейса е от волана..

Редактирано от h5rov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

... разхода на масло и да му сложиш газова уредба, както и за да усетиш цялата му мощност, трябва да го караш във високите обороти...

За 2.4 нито едно от тези неща не е задължително, а за останалото си изцяло прав.

 

Това за да оправдаеш избора си ли го написа ? :)

На 2.4 да не би още на 2000 оборота да му идва цялата мощност ? :confused:

Всичко което му е написал Слави по горе си е вярно и аз съм на същото мнение, най добре е автора да тества предварително и трите варианта и тогава да се хвърля в джаза, а не да ви се доверява сляпо, защото като гледам е написал, че любимата му скорост по магистрала е 180 км/ч., ти на едно место си писал, че разликата в горенето между дизела и 2.4 е 4-5 лв., много ми е интересно, при тази скорост по магистралата останалите 7-8 лв. в разликата кой ще му ги поеме . :D 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А колко ли ще гори дизела при 180,да не би да влиза в економичен режим. Последният среден разход, който имам е 10.5 газ, при средна скорост по борд 88км.и изминати 350км.,60/40 градско/извънградско.Последните 50км бяха именно на магистрала с 180.При тези споменати условия, би ли ми казал дали дизела ще даде разход 4,5 л/100.Може и в левове да обърнем калкулацията. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Марине! Онова "т" беше просто печатна грешка, ко мъ емна?  :)

Всеки си има приоритети и изборът ми, най-пълно удовлетворява моите. Не отричам повечето пари за гориво и данък, но годишният ми преход е около този на автора, а ако беше по-голям -щях да сложа газ (просто исках автоматик). Вероятно бих обмислял дизел+автомат, но няма. При 100км/ч е на 2000 об/мин и по равно дава разход 6-7л. -просто предавките са по-дълги от на ръчката. С 200 съм карал от любопитство, със 180 по невнимание, със 160 рядко (моментният разходът е 10-11л.), а обикновено движа 110-130 заплатено с 7-8л. на сто. ДВГ-то е на 2500 об/мин. Не знам при дизела какви се скорости/обороти, но едва ли при 180 ще е 6 на 100. А и кой разумен препуска дълго с такъв спийд при тея магистрали и стандартните спирачни дискове/накладки?

На 2000 об мотора си има достатъчно за по равно, а ако му трябват повече, с кутията са приятели и тя му дава колкото иска, за да удовлетвори желанията ми. По-горе бях споменал че пълна кола на 3-та си поема по стръмно нагорнище от 20км/ч (като "отключи" хидротрансформатора са почти 2000 об).

Относно маслояденето -може би съм късметлия. 8000 км с 10/40 -доляти половин литър, 2000+ км с 5/20 не е мръднало.

Още в началото споменах че е добре да се пробват всички версии, понеже моята / нашата, може да не е неговата истина. Той ще си реши сам, но "не всичко е пари приятелю".

Редактирано от ceco_accord

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Принципно си прав, обичам само сладко грозде, но да имам 17 - 20 каймета и да предпочета Акорд 8 2008-ма пред Леджент 2006-та, би означавало "въобще да не чувам петеля". Но съм скромен и ми върши работа достатъчното, а не кат мечо Пух :) Сериозно -твърде и излишно големи са (като екстериор) и 2-те за моето разбиране.

Добре е че сравняваш коли от раличен клас :D Ама да де няма и legend да откажа ;) Само, че с ГАЗ :D 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дизела на 160км е на 3000 оборота нищо работа.. на 235км е на 4300оборота :):)

 

Изпратено от моят SM-G388F с помощта на Tapatalk

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 2.4 да не би още на 2000 оборота да му идва цялата мощност ? :confused:

 

 

 

За да сме обективни само ще добавя, че и дизела не достига цялата си мощност при 2000 оборота. Мощността са kw/к.с., при 2000 оборота дизела достига максималния си въртящ момент – Nm, не максималната си мощност.

Не знам как още спорим за ясни и обективни цифри:

  1. Дизела – 140 коня при 4000 оборота, 340 Nm при 2000 оборота.
  2. 2.4 – 190 коня при 6800 оборота, 220 Nm при 4500 оборота.
  3. 2.0 – 155 коня при 6000 оборота, 190 Nm при 4500 оборота.

Nikito, дано попаднеш на гледана кола. Аз най-се плаша от хора дето „за 5 години нищо не съм пипал по тая кола  :D“, а то колата си иска поддръжка и козата пръч  :D

И какви са тия 180 км дето обичате да поддържате! Я се стегнете малко и започнете да спазвате законите и правилата в тая държава, иначе сами ще се избием и няма да има с кой и за какво да спорим!!!!

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Че навън карат колкото могат но манталитета им е друг и се пазят,не скоростта е главният фактор а подарените книжки .Тука в бг.всеки се прави на приличен водач с 5-6 чакащи снимки в кат.....

 

Изпратено от моят SM-G388F с помощта на Tapatalk

 

Редактирано от dido0o_

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз искам да се движа евтино и по възможност да ми е по евтина поддръжката за това карам бензин на газ !
Комплекта съединител ми е 350лв, веригата ми няма нужда от смяна на 200 000км, дюзите ми не се прецакват, дертове с турбото също нямам :D

Дизела е много хубав мотор ама да е на малко километри и да го карам в по 'белите' държави дето нафтата е по читава, иначе все неприятности...

 

пп... карам служебно CR-V - 2gen 2.2 дизел и миналия ден ми светна лампата за вода в горивото, а само на "хубави" бензиностанции сипвам...
Вече 2 пъти дюзи ремонтирам, все още съединител не е сменян, ама идва му реда ми се струва и на него.
Дизела също доста повече чупи вътрешни карета и полуоски.

Абе всеки си има глава на раменете да прецени кое е по доброто за него !

Поздрави на Все !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблем с дюзи и турбо този мотор няма единствено ако сам неги счупиш всичко е до правилна експлоатация.

 

Изпратено от моят SM-G388F с помощта на Tapatalk

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стига с тези глупости за дизела! Това, че се купуват тук дизели по над 300 -400 000 км, продадени като такива на 152 345 км е съвсем друга работа! Помислете какъв е ресурса на един дизелов двигател! И какво точно сменяте при i-DTEC, защото за 10 години темата за проблеми при дизела от 8-ма генерация е почти празна, не само в БГ! И дори да смените маховика, съединител  т.н., то на колко километри го правите? При 8-ма генерация избора за мен е дизел и то независимо колко километра карате!

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е раздела за 7ма генерация и определено това не са глупости.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Рано или късно на 8-цатата дизелите ще догонят сегашното състояние и километри на дизеловите 7-ци...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като човек, който кара 2.2 i-CTDI Акорд 7ма Турер от 2008ма ( беше на реални 30 000км, сега е на 230 000км) година ще кажа пак, ако трябва в момента да избирам бих си купил 2.4 Акорд Турер автоматик и ще му сложа газ ( въпреки, че ще му направя няколко хиляди да видя, аджеба колко гори в повече ). Преди бях противник на газта защото все още не бяха усъвършенствани газовите уредби. Причината да избера бензина не е една, пресен пример - купих на жена ми Сивик 8ма 2.2 i-CTDI и до момента сменените неща са - съединител и маховик, вериги(скоро), долна помпа на съедиителя. Като се купуваше колата знаех, че е за съединител и маховик, веригата се надявах да не е зле и не беше, но понеже е карана с незнайно какво масло и искам жена ми с детето да кара сигурна кола реших да я сменя с всичките й части ( 12 на брой ). В сравнение на Акорда ми не съм сменял до момента съединител или вериги, защото познавам колата, карал съм я само аз и няма признаци за двете неща. Но съм сменял - 2 пъти шайба колянов вал ( веднъж с втора употреба 80лв и веднъж оригинална 350лв ), изпускателен колектор ( с чугунен такъв втора употреба 120лв ), няколкократно О пръстен на някъв датчик, който сълзеше, ролка динамо, ремък динамо ( с процедурата за отстраняване на ненужната ролка ), 2 дифтунги на дюзи ( късмет, че дюзите изленаха лесно ), чистене на ЕГР и работи ( веднъж ), предни дискове ( веднъж ), шпилки ( 3бр ).Ежедневно докато карам се услушвам за звуци и откорвено не я настъпвам както настъпвах всяка една бензинова Хонда, която съм имал ( 2 Джазза, 2 Сивик 5та, 2 Сивик 3та, Лого, Шатъл ). Така като погледна назад във времето не съм сменил много неща, но колата я познавам и поддържал съвестно. Но дали нов купувач на Акорд или изобщо дизелов двигател ще попадне на читава бройка е в силата на някоя врачка. За това и бих предпочел бензин.

  • Нагоре 4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По въпроса за парното - при дизелите няма ли опция за ел.нагревател на въздуха в купето, за да се елиминира донякъде по-бавното загряване без товар?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По въпроса за парното - при дизелите няма ли опция за ел.нагревател на въздуха в купето, за да се елиминира донякъде по-бавното загряване без товар?

По-горе бях писал, че май Тойота Авенсис има такова нещо..., но едва ли е мн. ефективно, ще черпи огромна мощност за да върши добра работа.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Във фолксваген и подобните му съм го виждал, но преки впечатления имам от Волво S80 D5. То няма на нагреватели за антифриз, но с реотана в таблото след 30-на секунди при -10' започва да духа приятно топло. Изключително полезна екстра за места с хубава зима! Мощността е над киловат за да върши работа. Вторичен ефект е и по-бързото загряване на двигателя, поради големия товар на алтернатора. Учуден съм, ако го няма в акорд.

Сигурен ли си, че печката в авенсис не е била мокра, нафтова, като при мазда 6? Отделно, че понякога има само един ала-бала бутон, който само вдига оборотите на празен ход (дали променя и аванса за да отдели повече толина към антифриза, не знам), което за мен си е много несериозно.

Редактирано от Двигателист

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При Акордите, а и предполагам другите модели с дизелови двигатели има една клапа, която при външна температура до 7градуса превключва и пуска част от изгорелите газове да минават близо до тръбата за радиатор на парното. Лично аз след прочистване на ЕГР клапана и пътища след и преди него усетих разлика тази зима и колата започваше да духа топло след 10тата минута. При мен и много отчетливо се чува как нещо превключва при загряване и се променя леко звука от гърнето ;) Пускам да духа в краката на 1ва или 2ра степен. В сравнение с предишните зими ми беше достс терсене защото не духаше топло дори след 20мин шофиране.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има печки Webasto. Имаше в темите "пернишки тунинг нещо си..." включващ тая печка. Ако помня правилно я беше вързал към резервоара (щото е нафтова) и май имаше дистанционно включване.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Сигурен ли си, че печката в авенсис не е била мокра, нафтова, като при мазда 6?

Не използва нафта, електрически нагревател е (чел съм), но не съм го виждал/усещал как работи и дали се монтира на всички...

Редактирано от JapCar

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз избрах Акорд 2.4!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз избрах Акорд 2.4!

Честито! Добре е да сложиш каква е колата (двг/купе) в профила си, за да не го пишеш всеки път когато питаш нещо...

Това се отнася  и за други, които незнайно защо не го правят.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Промених го, дано е станало.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Промених го, дано е станало.

Станало е, ти си го виждаш под аватара. Може да сложиш и седан/турер...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво и честито! Много безаварийни и да ти носи удоволствие!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,да използвам темата на колегата -  и аз се колебая между 2.2 дизел и 2.4(на газ) ръчки седан след 2006. За дизела - ясно, писано е много, но имам притеснения за бензина, понеже не откривам достатъчна информация за евентуални проблеми с горене на масло както и неща свързани с Vtec системата. Ще съм много благодарен за някаква информация :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък не съм се замислял дали бензин или дизел и се намотах с дизела яко. От както го взех до сега за 2 месеца (няма и толкова) смених дискове и накладки на всички колела, пистов ремък като махнах и излишната ролка. Масла и филтри. 

От месец насам ми пропуши отзад зад мотора - предполагам изпускателен колектор. 200-300 лв 

Верига - Работи много гадно като звук . Посъветвайте ме каква верига да купя - тази марка FAI - която предлагат в Autodoc бива ли или не ? 
За цял комплект мисля да взема. Дайте предложения моля. 

В една друга публикация описах проблема със задната врата на комбито, алармата свири яко, колата стои две нощи отключена , добре че не е крадлив народа - хаха. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...