Jump to content
KrIv

Звук след смяна на вериги Акорд 2.2 i-CTDi

Recommended Posts

преди 44 минути, KrIv написа:

Шуми,защото е разтегната и обтегача не може да компенсира разтягането. Ако не се смени следва късане,защото зъбите на колелата започват да блъскат по ролките на веригата.

Съгласен съм, ама може ли да сменяме вериги на по-малък интервал от ангренажните ремъци? Време е хонда да си признаят провала!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен звука е същият. Не мисля че това виене е от разтегната верига, нали е точно след смяната. Съответно е опъната като струна.

След 5000 ще сменям масла и филтри и мисля да смъкна картера да проверя дали няма стружки като резултат от това виене. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги. И при мен след смяна на вериги и обтегачи сега се чува същото виене.Много е дразнещо и незнам какво да я правя.Ако някои по някакъв начи е разбрал какъв е проблема моля да пише.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кажи къде я смени да знаем къде да не ходим.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 2 часа, dzinkata81@abv.bg написа:

Здравейте колеги. И при мен след смяна на вериги и обтегачи сега се чува същото виене.Много е дразнещо и незнам какво да я правя.Ако някои по някакъв начи е разбрал какъв е проблема моля да пише.

Карай си. Виенето е от новите части и е доста вероятно да не изчезне. От стотиците мнения в този и английският форум, които съм прочел, решение не се е намерило. Но пък и не се е задълбочил проблема. 
 

Един въпрос: Каква марка са частите, които сложи? И съответно, целият комплект ли смени (включително, верига на маслена помпа, водачи, колела на разпределителен вал, малкото колело/паразитно/ над обтегача)?

 

Сега разглеждам снимки на комплекта който аз сложих (Ашика) и забелязвам, че има само 1 колело на разпределителен вал + голямото колело на което ляга веригата. Липсва редуциращо колело между двете вериги, както и колелото на самата маслена помпа. Не знам дали тези части се сменят, но логически погледнато ако има някакво равномерно износване в целият комплект и разпускане на веригата, при смяна на част от елементите с нови, то напрежението върху елементите от старият комплект се увеличава. Увеличава се и ъгъла на атака на двете зъбчатки липсващи в комплекта заради новите обтегачи. Възможно е това да е причината за виенето. Още повече, че част от потребителите тук споделиха, че звука е по-скоро от веригата на маслената помпа.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

#Update:

 

10 000km по-късно и смяна на масло и филтри - Звукът остава. Според майсторите е от новото колело на разпределителният вал. С времето щяло да се напасне по веригата.
Забележка: Карам с масло Motul 5-30

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

80 000 км. и звукът си го има непроменен ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Потвърждавам,че след смяна на целия комплект. Извършен ифеално,от човек,който го прави повече от веднъж, имам едно виене,като описаните от колегата. Не е силно,но ясно се чува. Нещо,като все едно електрически автомобил.

 

Повтарям,че е сменено абсолютно всичко.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък,си сложих верига на феби и вече 20 000 нямам виене.

Изпратено от моят SM-G390F с помощта на Tapatalk

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре си направил. А какво масло използваш? 

Интересно дали някой е успял да потвърди от къде точно идва този звук (колело на разпределителния вал/ маслена помпа/ обтегач), така че да се провери дали само със смяната на този елемент нещата ще поутихнат.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както съм писал по-горе, аз смених само веригите с оригинални и шума се появи след това. Вече започвам са си мисля дали не е от оригиналните вериги.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Добре си направил. А какво масло използваш? 

Интересно дали някой е успял да потвърди от къде точно идва този звук (колело на разпределителния вал/ маслена помпа/ обтегач), така че да се провери дали само със смяната на този елемент нещата ще поутихнат.
5/30 Castrol edge

Изпратено от моят SM-G390F с помощта на Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Както съм писал по-горе, аз смених само веригите с оригинални и шума се появи след това. Вече започвам са си мисля дали не е от оригиналните вериги.
Много е възможно,голямата ми е на феби 80лв а малката ми е оригинална 120лв.

Изпратено от моят SM-G390F с помощта на Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някакво ново инфо по темата, или всички си караме с шумящи дизели след смяна на вериги? :)

 

При мен на 195K км. сменени всички неща с оригинални и вече около 20К км си вие.

 

Поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Когато веригите ви правят така тогава вземайте мерки и не се занимавайте с глупости

 

  • Объркан 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това не е ли прекалено късно?

Виждал съм 10 см. дупка на блока на такъв двигател:biggrin:!

Всичко беше "мазало":shock:!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зависи нали знаеш че и маслото трябва да е хубаво,моя префейс си кара яката ама и неговото време ще дойде то е ясно няма вечни неща мога да кажа че този двигател е много здрав само човек трябва да знае как да му угажда и всичко ще е ок

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Този звук (от клипа) е ужасен. Човек дори и миксера си да чуе така да звучи, веднага би го занесъл за ремонт, пък камоли да бави двигател с такива "предродилни стенания".

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 18.12.2019 г. at 23:25, benjamin4o написа:

Когато веригите ви правят така тогава вземайте мерки и не се занимавайте с глупости

 

Това е доста зле. Ако не се лъжа с теб бяхме обсъждали в друга тема ситуацията. Тогава имаше съмнения, в последствие ли се влоши така?

Смени ли веригите, цял комплект? Сега как е?

 

  

На 18.12.2019 г. at 13:48, manch написа:

Някакво ново инфо по темата, или всички си караме с шумящи дизели след смяна на вериги? :)

 

При мен на 195K км. сменени всички неща с оригинални и вече около 20К км си вие.

 

Поздрави

 

Така ще си вие. Няма да се оправи.

Редактирано от Bizzito

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 5 часа, Bizzito написа:

Taка ще си вие. Няма да се оправи.

Колата е на 320000 вериги не съм сменял карам я вече близо 160000 и нямам оплаквания предния път бях попитал незнам дали си струва,но ОЕМ веригите са си цифра,затова карай докато няма такива шумове като от клипа може и никога да не се обади ако и слагаш хубаво масло на 10000,а в случая при мене 3смени годишно

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Още някоя друга годинка и тия коли ще изчезнат,въпроса е друг какъв ще е заместителя на тази уникална кола,гледал съм какви ли не коли еми няма това е...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 8 часа, benjamin4o написа:

Колата е на 320000 вериги не съм сменял карам я вече близо 160000 и нямам оплаквания предния път бях попитал незнам дали си струва,но ОЕМ веригите са си цифра,затова карай докато няма такива шумове като от клипа може и никога да не се обади ако и слагаш хубаво масло на 10000,а в случая при мене 3смени годишно

 

Моята си я смених. Не съм я чакал, чак до такива звуци. Ромолеше и двигателя беше шумен. Не можах да я изтърпя. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, Bizzito написа:

 

Моята си я смених. Не съм я чакал, чак до такива звуци. Ромолеше и двигателя беше шумен. Не можах да я изтърпя. 

попринцип лошо няма все пак е джипка харесваш си я ами моята 15 години гони та за кога 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте и от мен колеги.Изчетох всички коментари и чисто информативно никой не пита всички които им вие след смяна на верига сменихте ли я преди да почне да трака по пробег или всеки от вас е изчакал да се разлопа и тогава.Питам понеже ми изглежда логично ако всеки от нас закъснее и кара с лопаща и износена верига после при смяна нещата да не са вече окей.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Следя темата с интерес, понеже имам CR-V със същия мотор и скоро ще ми се наложи да сменям и аз. Какво ще ме посъветвате за зъбните колела? Ако са добре да ги сменям ли или само вериги и обтегачи? Някой открил ли е причина за този звук?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Правилно и редно е да се сменят в комплект и да са комплект. 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 18.12.2019 г. at 12:48, manch написа:

Някакво ново инфо по темата, или всички си караме с шумящи дизели след смяна на вериги? :)

 

При мен на 195K км. сменени всички неща с оригинални и вече около 20К км си вие.

 

Поздрави

Направи запис как вие

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

здравейте искам да попитам на какво ви води този звук на мотора и нормална ли е работата му  

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 23 часа, Petargazdov89 написа:

здравейте искам да попитам на какво ви води този звук на мотора и нормална ли е работата му  

 

че като ли една ролка ми се набива на ухото,сменял ли си ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да сменях ролки но има и нещо друго при подаване на празен ход на газ от 900 до 1000 1100 1200 двигателя натриса леко вибрира после изглажда ....  дори на скорост на всяка предавка 1 ва 2ра 3та при тия обороти се усеща вибрация неравномерна работа на двигателя при подаване на газ реагира мудно с закъснение ....  при тест на 3та педала до доло много бързо се изстрелва до 120 130 при следващо подаване на газ пак на 3та ги прави по мудно ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Претрисането,което усещаш е заради дюза/и.

 

Ако колата ти е с електрическият ЕГР е нормално да е мудна и да не реагира адекватно първите секунди след намачкване. Просто калпав софт,който управлява мотора. При двигателите с вакуумен ЕГР това явление е отстранено. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 9 часа, KrIv написа:

.....Ако колата ти е с електрическият ЕГР е нормално да е мудна и да не реагира адекватно първите секунди след намачкване. Просто калпав софт,който управлява мотора. При двигателите с вакуумен ЕГР това явление е отстранено. 

 

Би трябвало, да е обратното.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съжалявам, изпуснал съм едно "А" отпред.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това леко виене май няма да е от веригата, поне аз не съм чувал такова, а моята беше доста зле.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте. Смених преди няколко дена на Honda CR-V 2.2 i CTDI 2006 г. двете вериги комплект със зъбните колела, успокоители, обтегачи - пълните комплекти марка FAI. При мен беше се появил един шум като на лагер и след смяна на лагера на компресора, който си шумеше леко и палене на двигателя без ремъка, се установи, че шума е от веригата. След смяната шума изчезна и нямам допълнителни шумове.

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, би ли споделил кой комплект на FAI точно си закупил. Аз имам същия проблем. След смяна на обтяжната ролка на пистовия ремък и след 500 км се чува виене на веригата. Следва смяна, но съм в дълбоки колебания, коя марка да избера!?

Редактирано от Pavel_Pavlov
Предходно мнение не се цитира

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знаех, че има няколко комплекта. Предложиха ми от Косер мисля, че 940 лв струваше пълен комплект вериги, зъбни колела, успокоители обтегачи....

Редактирано от Pavel_Pavlov
Предходно мнение не се цитира

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...