Jump to content
KrIv

Звук след смяна на вериги Акорд 2.2 i-CTDi

Recommended Posts

След разговор с майстор, който е сменил доста вериги на 2.2 дизеловите двигатели, сподели че е имало такива които са шумяли и такива, които не са. Тези които са шумяли се е изчистил звука след като веригата си направи канали по носачите. Ще видя при мен как ще се получи след 2 седмици

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

И при теб ли шуми? Не зная какво е визирал майсторът ти относно "улягането" водачите,но за сега аз имам вече 8000 км. за три седмици с новата верига и продължава да вие. Забелязах че докато е студена колата се чува много слабо,но като загрее...

 

Иначе малко инфо относно идеите ми с помпата и валовете.Разглобихме единият модул(оригиналният с който съм купил колата) и се оказа че има износване,както на лагерите,в които се движат валовете,така и в шийките на самите валове и алуминиевите легла в които лежат. Положението със сигурност ще е същото при всички аналогични модули. Цената на валовете е около 2500 лв.(само двата вала). Със сигурност няма да купувам. Поръчах комплект нови лагери и ще дам да прогонят износването в тунелите на двата вала,където е и основното износване.Когато валовете са зацепени един към друг,луфтове не се усещат,но когато се монтират поотделно луфт има и то не малък.

Редактирано от KrIv

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А аз 25000 км. и пак си вие. Не съм сменял водачите, само веригите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами каза, че към 20-30 000км би трябвало да изчезне. Но може просто да му свикнеш. Не знам как ще е при мен, ще видя след 2 седмици като дойдат веригите и всичко

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Колеги, сменихме вчера на едно c-rv вериги+обтегачи+плъзгачи+успокоители. Емии, започна да вие.

Карана беше доста с разхлопана верига и имаше следи по всички части, който имат допир с нея, освен зъбните колела. Значи или компромис с някои части, или виене, това е. Естествено, ако се смени от самото начало.

 

Изпратено от моят SM-G388F с помощта на Tapatalk

Редактирано от vesivanova

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така, да направя и аз включване. След смяна на пълен комплект вериги, с носачи, обтегачи и зъбни колела, подобен шум от този във видеото чух при едно от първите паления и след това изчезна. :) Двигателят пак е дизеловия 2.2, но в Сивик 8ма, при смяната двигателя мина на старателно почистване. Налятото масло беше 0в30 Репсол и след 100тина километра си остана бистричко. ;) Това, което коментирахме с майстора е, че новите обтегачи, които се предлагат от Хонда са по-различни, а имено с автоматична пружина и едвам се натискат, за да се прибере буталцето. Или иначе по-старите части си имаше видимо износване на абсолютно всички елементи, вдълбаване на зъбните колела, улеи по носачите, посиняване и дори дълбоки деруги по веригите. А двигателят как мърка в момента.... ще направя видео да пусна утре, да се порадвате. ;)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега, дано безпроблемно да я караш. Би ли ми казал от къде купи веригите и другите части и колко ти излязоха? А за труд колко ти взеха , че и на мен ме чака същата работа?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От Бултрако, труд 300лв в Пловдив - Драгокар - Митко. Момчето е много свястно и разбира доволно от Хонди. Пипкавия момент е махането на дюзите.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

................... Това, което коментирахме с майстора е, че новите обтегачи, които се предлагат от Хонда са по-различни, а имено с автоматична пружина и едвам се натискат, за да се прибере буталцето.....

Тино, ти успя ли да видиш този обтегач и когато го разопаковахте беше ли в събрано положение (пружината беше ли събрана), и имаше ли фиксиращ щифт, за да не може да се разпъва?

Не съм виждал такъв , затова питам, а и имам нещо в предвид.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не, не съм го видял. Но това беше неговия коментар, че новите не може да ги прибере на ръка, а старите да.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ясно, а евентуално дали може него да го попиташ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лека корекция на думите ми. Вчера , след като покарах по жегите малко с отворени прозорци и се чуваше това...звучене. Лично не ме дразни, за мен си звучи като кола със суперчарджер. :D На затворени прозорци и пусат климатик почти не се чува. Не знам дали има нещо общо, но започнах да го чувам след като долях масло, което беше на дъното на щеката ( да знаете, че при подобна интервенция 6литра не са достатъчни за смяна ;) ) . Ще видя след време как ще е със звука.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте от скоро имам Хонда Акорд 2.2 ицтди 2004.Веригата ми е за смяна.Може ли да ми дадете някакъв съвет за това дали да е оригинална или не.Също така какви има в пълния пакет на комплекта на веригата защото разбирам ,че има някакшо зъбно колело което липсва в комплекта.Ако може и някакво оринтировъчни цени.Благодаря!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако може и някакво оринтировъчни цени.

Само веригата от 110 до 150 лв. Веригата с всички плъзгачи, успокоители и масления обтегач от 950 до 1350 лв. :D

За пълен комплект със зъбчатки нямам информация .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За зъбните колела още 400-450,00лв. отгоре, но повечето не ги сменяме тях.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако не са оригинални от Хонда ,а на друга по евтина марка проблем ли е?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам, аз не бих рискувал. Успокоители, водачи и обтегачи едва ли ще намериш други освен оригинални. Мисля, че и за зъбните колела е същото.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако не са оригинални от Хонда ,а на друга по евтина марка проблем ли е?

Никакъв проблем не е, те и без това "оригиналните" не ги произвежда Хонда .

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при теб ли шуми? Не зная какво е визирал майсторът ти относно "улягането" водачите,но за сега аз имам вече 8000 км. за три седмици с новата верига и продължава да вие. Забелязах че докато е студена колата се чува много слабо,но като загрее...

 

Иначе малко инфо относно идеите ми с помпата и валовете.Разглобихме единият модул(оригиналният с който съм купил колата) и се оказа че има износване,както на лагерите,в които се движат валовете,така и в шийките на самите валове и алуминиевите легла в които лежат. Положението със сигурност ще е същото при всички аналогични модули. Цената на валовете е около 2500 лв.(само двата вала). Със сигурност няма да купувам. Поръчах комплект нови лагери и ще дам да прогонят износването в тунелите на двата вала,където е и основното износване.Когато валовете са зацепени един към друг,луфтове не се усещат,но когато се монтират поотделно луфт има и то не малък.

 

Здравейте колега, проведохте ли вече експеримента със смяна на лагерите на балансиращите валове и какъв е резултата?

 

Аз имам подобен проблем, но с Акорд 8 генерация, 2008 г бензин. Когато е на скорост започва да вие дразнещо при достигане на 1500 rpm и изчезва над 2100 rpm. Със свален пистов ремък пак го има. Чува се там където е веригата. Когато не е на скорост пак се чува същото виене, но е значително по-слабо и тогава не е дразнещо. Най-вероятно предишния собственик не е сменял веригата. Виенето е същото като това което вие сте записали и много ме съмнява моя проблем да е същия като вашия.

Някой може ли да каже дали моя проблем е съвпадение или е същото? Дали мога да пробвам само смяна на водачи без сваляне на веригата?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Продадох колата, защото ми писна от капризите на марката. Така и не сложих ремонтираните валови, но ги подарих на новият собственик при желание да си ги смени. Нямам информация какво става.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В крайна сметка разбра ли се от какво е това виене, колеги?

 

И аз преди седмица си смених целият комплект вериги, водачи и зъбчатки и се появи гадното виене. Направо откачих...

В отговор на колегата за цената на частите: Аз си взех комплекта на Ашика - клиентска цена 500 лв, ако имаш 30тина процента отстъпка 370лв. Прикачил съм изображението на комплекта.

KomplektVeriga.PNG

Редактирано от CivFan

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

#update:

След 2000 км, колата продължава да си вие. До сега не се намери майстор който да разбере от какво е. Ако пак разглобя веригата едва ли ще се види нещо, все пак всичко е в масло.

След следващата смяна на маслото, че пиша пак в темата.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,днес оставих моята Хонда за смяна на вериги.Купил съм целия комплект.Ще ъпдейтна ако има и при моята този неприятен шум.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте.

Това виене само при дизеловия двигател ли се случва, или го има и при големия бензинов 2.4л (до колкото знам, той също е с верига)?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес я взех,едвам се чува как работи,но при мен има едно виене след 1800 оборота,но е доста слабо и идва някъде от ремъка до двигателя.Дали след някой друг километър няма да изчезне ???

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поздравления за успешният ремонт. Доста е вероятно някоя ролка да издава този звук. Ако установиш коя точно ти препоръчвам да смениш само лагера а не цялата ролка. Най-скъпият лагер ще ти бъде 15тина лева а ролките гонят 100тина лв. 

 

Каква беше веригата която сложихте, на коя фирма? Сменихте ли абсолютно всички колела, обтегачи, вотачи и така нататък или само веригите?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
6 hours ago, CivFan said:

Поздравления за успешният ремонт. Доста е вероятно някоя ролка да издава този звук. Ако установиш коя точно ти препоръчвам да смениш само лагера а не цялата ролка. Най-скъпият лагер ще ти бъде 15тина лева а ролките гонят 100тина лв. 

 

Каква беше веригата която сложихте, на коя фирма? Сменихте ли абсолютно всички колела, обтегачи, вотачи и така нататък или само веригите?



Привет,сменен е целият комплект.Установих коя е ролката,но тя е чисто нова,не мога да си обесня защо от нея шуми,да не би да е ремъкът нещо ??

Комплектът е като твоя на Ашика.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще следя тази тема че и мен ми назрява смяна.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сафке, попринцип ремъка при нас е доста здрав. Мисля че беше 7 канален. По-як съм виждал единствено на W12-ки. Не би трябвало да има някакъв звук породен от самият ремък. Обтегача е автоматичен, така че и напрежението в/у самите ролки би трябвало да е както е било и преди. Следи си дали звукът от тази ролка ще се увеличава или променя, ако се увеличи тогава сменяй, ако е слаб звука - "бел кахър" :) 

 

А това, че и твоят комплект е на Ашика ме навежда на мисълта, че при мен може да има и проблем в монтажа. Със сигурност при следващо обслужване на маслото (след 3 месеца) ще смъкна капака на картера и ще преверя дали е правилно зацепена малката верига.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мислех да отварям отделна тема за подобно виене в ниските обороти, но като чета тук май няма смисъл....Колата я имам вече година и малко, акорд 8 бензин 2.4, американската версия, и от самото начало ми направи впечатление този паразитен дразнещ виещ звук в ниските обороти, най ясно доловим до около 1500 оборота.  Изчетох американските форуми, и освен тривиалните версии за обтяжни ролки, хидравлични помпи, бил нормален звук и тн, нищо друго съществено няма като решение и обеснение на "whining noise", освен че някой беше споменал за маслената помпа... Мисля че и от Хонда имат бюлетин точно за това виене, което казва "смяна на маслена помпа". Но като гледам гаранции няма...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, _pileto_ написа:

Мислех да отварям отделна тема за подобно виене в ниските обороти, но като чета тук май няма смисъл....Колата я имам вече година и малко, акорд 8 бензин 2.4, американската версия, и от самото начало ми направи впечатление този паразитен дразнещ виещ звук в ниските обороти, най ясно доловим до около 1500 оборота.  Изчетох американските форуми, и освен тривиалните версии за обтяжни ролки, хидравлични помпи, бил нормален звук и тн, нищо друго съществено няма като решение и обеснение на "whining noise", освен че някой беше споменал за маслената помпа... Мисля че и от Хонда имат бюлетин точно за това виене, което казва "смяна на маслена помпа". Но като гледам гаранции няма...

 

Според мен темата трябва да е друга. Ромоленето на веригата няма общо с този шум.

Нека някой модератор я отдели.

 

И аз съм от 6месеца в това число. До тук съм със нов OEM хидравличен маркуч, рециклирана ходравлична помпа. Нов ремък с цял обтяжен механизъм и шума си го има. Смятам да я покарам още 20к и следващите стъпки ще са OEM водна помпа и рециклиране на алтернатор. Маслената дори не знам къде е :lol:

https://photos.app.goo.gl/aK6ysD4FGITdAU9d2

Това е при мен..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виенето не е от периферията на мотора. Палил съм я с свален ремък и няма промяна. Много бързо изключих като фактори-хидравлична и водна помпи, алтернатор и обтяжна ролка. Нещо вътре от мотора е. А при мен доколкото знам всичко е оригинално и нищо още не е сменяно като вериги и тн. Колата е на около 150хил.км.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 36 минути, h5rov написа:

 

 Смятам да я покарам още 20к и следващите стъпки ще са OEM водна помпа и рециклиране на алтернатор.

Видеото ти и звукът са ми недостъпни, но знам че следеше моята тема за водната помпа.

Диагностиката и е лесна: Сваляш пистовия ремък и палиш колата. Ако шумът липсва, врътваш шайбата на помпата (доколкото е удобно) и броиш оборотите които ще направи. Ако са до 2 ОК, ако са над3.5-4 пиши я бегала. от нея може и да сълзи (каналче в долната и част), но може и да е сухо -както при мен. Проверяваш и за аксиален луфт -доловим е макар и много слабо. С пистов ремък и запален мотор "преслушваш" на корпуса (в зоната на лагерите) за шум. Може със слушалки или голяма отвертка (опряна в корпуса, а дръжката -на ухото ти).

Проверка лагерите на алтернатора пак е на свален ремък. Навиваш на шайбата поне 2метра тънък кабел и дърпаш. Ако е по-къс или дебел -нищо не вършиш, защото шайбата трябва да се развърти силно, за да изпадне в резонанс. В началото дърпаш плавно, а после силно, така че да засилиш яко шайбата. Ако дребежди -сменяш лагерите, а паралелно виж и четките.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм задълбал още толкоз. Не съм я слушал на свален ремък. Идеята ми е да я карам още и шумът да се засили, че да не сменям на сляпо.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен не се засили, но взе да ме дразни иии ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, 

 

Някаква информация относно виещият звук, при мен също се чува... 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 7 минути, Ivan Stoyanov написа:

Колеги, 

 

Някаква информация относно виещият звук, при мен също се чува... 

 

Преди или след смяна на верига?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата е закупена наскоро от Италия, съмнявам се да е сменяна верига, но дори и да е така, като чета от хората тук във форума явно това не е решение, поправете ме ако греша... Става дума за дизел 2.2 i-cdti 2004...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, и аз ще се включа в темата. До сега участвах само в английския форум. Там също е познат проблемът с виенето. Навъртял съм вече около 64 000 км с новата верига и си вие ли не вие като пчела :@. И не само, усещам, че пак маслената верига се е пораздрънкала. Тези вериги са голяма слабост на този двигател и много хора от английския форум почнаха да мислят, че няма смисъл да се сменя ако малко се разшуми, както и аз. Ето две клипчета от моя ремонт /първо палене след смяна и самото виене/:

 

Редактирано от nknikson

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Шуми,защото е разтегната и обтегача не може да компенсира разтягането. Ако не се смени следва късане,защото зъбите на колелата започват да блъскат по ролките на веригата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...