Jump to content
Emicha

DPF светна и не изгасва

Recommended Posts

На 24.09.2018 г. at 18:31, Митко Йотов написа:

 

 

+ 1

 

Здравей колега.Аз също ходя по мъките сега с този ДПФ.Първия път направих регенерация принудително и изкарах 600 км. След това когато светна пак го свалихме с приятел и го почистихме съд течност за почистване на ДПФ и водоструйка.Сложихме обратно и изкара 1200 км. След това ходих да Хонда и ми напариха регенерация и зануляване. Казаха ми че е на много км. 290 и трябва нов. Знаеш ли от къде да се търси нов но не от Бултрако.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега.

Благодаря ти за доверието което показваш към мен за тази проблем но мисля, че не го заслужавам. До сега каквито и теми да съм чел за ДПФ всичките накрая са завършвали само с едно мнение нов само ОЕМ (тоест БУЛТРАКО) всичко друго е хвърлени пари на вятъра, тоест не става.

Наскоро се зачетох в испанският форум за този филтър и видях, че имат много интересно решение на него и то трайно. Ако искаш мога да ти пратя на лични линк към тяхната тема а ако други колеги проявят интерес ще я кача тук.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
On 1/15/2021 at 6:31 PM, Митко Йотов said:

Здравей колега.

Благодаря ти за доверието което показваш към мен за тази проблем но мисля, че не го заслужавам. До сега каквито и теми да съм чел за ДПФ всичките накрая са завършвали само с едно мнение нов само ОЕМ (тоест БУЛТРАКО) всичко друго е хвърлени пари на вятъра, тоест не става.

Наскоро се зачетох в испанският форум за този филтър и видях, че имат много интересно решение на него и то трайно. Ако искаш мога да ти пратя на лични линк към тяхната тема а ако други колеги проявят интерес ще я кача тук.

Качвай я колега, че и аз съм със заминаващ ДПФ!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

https://clubhondaspirit.com/foro/topic/150364-solución-definitiva-dpf-fap-en-nuestros-accord-parte-ii/

 

Изглежда дълга но се чете като приказка, леко и без да се прескача. Много полезно инфо има в нея за колеги с дизелови мотори.

  • Нагоре 2
  • Благодаря 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря колега! Остава някой с познания по испански,  да го преведе качествено. С преводача е меко казано смешно превеждането.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, shopa написа:

Благодаря колега! Остава някой с познания по испански,  да го преведе качествено. 

Няма нужда от превод. 

Това разпробиване датира отдавна по нашите ширини. 

Не е лош вариант разбира се, всеки си избира начин за справяне с проблема. 

За метода с разпробиването имаше положителни отзиви кагато на мен ми се налагаше да се справям с ДПФ-а, но моя елемент беше спукан и този вариант отпадна. 

Но това е по-скоро е алтернатива на премахването отколкото подмяната му (за което питаше колегата).

п.п. По добре колегата преди да премине към подмяна, разпробиване или премахване да пробва с почистване във Варненската фирма споделена от Емича. 

Успех с решаването на проблема и дано скоро пак усетите радоста от шофирането. 

Редактирано от niksi
  • Харесвам 1
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 3 часа, shopa написа:

Благодаря колега! Остава някой с познания по испански,  да го преведе качествено. С преводача е меко казано смешно превеждането.

Мини през гугъл хром и той ще си кашира страницата, не ползвай транслатора.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

от доста време се каня и аз да споделя опита си с DPF-a . Общо взето имах същия проблем лампата за DPF-a светваше с удивителна няколко последователни пъти на интервали между 100 и 200км. Направих процедурата описана от @Emicha  със сваляне, изпращане до Варна и поставяне отново. Това се случи през май 2019, малко след като съм писал в тази тема. От тогава до сега карам същата кола, като се кара много градско, като много често дистанциите са по 2-3км, спиране и пак.  Отделно и разхода падна с около 1л. на 100 след почистването. Определено мисля че това е начина за спряване с проблемите с DPF-a и съм много благодарен на @Emicha за споделения опит.

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте и от мен. Имам CR-V от 2018 година. Имах проблем с DPF два пъти, единия път 2021 година светна една вечер, на сутринта станах рано и подкарах колата по магистрала Хемус, до тунелите направи обратен на един от тунелите и на връщане DPF угасна. Втория път стана миналия вторник вечер. Направи същото станах сутринта и тръгнах по магистрала Тракия до Траянови врата и обърнах, но този път нямаше никакъв ефект. Тогава започнах да чета форум тук в България и чужбина. Първо купих скъпа добавка за почистване на ДПФ. Дадох 160 лева за нея на bardahl dpf cleaner. Преди да сипа добавката отидох на диагностика. Там ми казаха, че трябва принудителна регенерация. Почнахме да е правим като отворихме предния капак, включихме климатика и пускахме фаровете на дълги. ДПФ дигна 608 градуса, но на 82% спря принудителната регенерация. Изчакахме 20 минути и пусна отново регенерацията. Преди това прочетохме, че не трябва да има никаква грешка на двигателя, грешките трябва да се изчистят. Оказа се че, има две грешки едната на ниско налягане на рейла и проблем с датчик на налягането на ДПФ. Диагностика изчисти грешките и започна регенерация и този път имаше успех след 50 минути. Колата започва от 3000 оборота и след това ги сваля на 1800 оборота накрая пак ги вдига на 3000 оборота и така приключва регенерацията. И тук много важно нещо след края на регенерацията изписва, че колата не трябва да се гаси 30 минути за да охлади антифриза и ДПФ. ДПФ стигна 640 градуса при регенерацията. От ауспуха излизаха всякакви миризми и пушеци. Вече бях купил добавката bardahl dpf cleaner сипах е и тръгнах с жената в събота да обикаляме България минахме 500 км и се прибрахме. ДПФ в момента не свети. Дано се е оправил и дано не ми създава проблем. 

  • Харесвам 1
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

 

Преди година ми светна лампата за DPF за първи път (без удивителна), колата влезе в авариен режим. След около 400 километра каране по магистрала лампата изгасна. Преди 2 седмици светна отново, направиха принудителна регенерация, но една седмица по късно лампата светна отново. Говорих с човека от Варна, каза да пробвам първо с добавка на STP, но ми каза по високи обороти, сега видях във форума, че трябва да са до 2000. 

При проверка със софтуер изобщо не излиза грешка във софтуера за DPF, а налягането от двете страни е нормално. Понеже съм решил да го пращам във Варна след като изчетох темата, имам 2 въпроса. 

 

Щом няма грешка във софтуера, възможно ли е лампата да светва поради някаква грешка, без да има проблем с DPFa?

Ако карам колата в авариен режим още около 1000 километра, понеже ми предстои пътуване дали би създало проблеми?

 

Благодаря!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако си в авариен режим (знака за проблем с ДПФ, но до него да има и ! ) няма да можеш да караш нормално. Оборотите се ограничават на около 2000 и колкото и газ да даваш, колата няма да върви. Голяма мъка е, и не само ще изтормозиш колата, но и себе си. 

Като я закачи за проверка, отчете ли някаква грешка и сигурен ли си, че това с което сте проверили, хваща грешките при Хонда? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лампата свети без удивителен, не знам дали модела има удивителен защото лампата е под скоростомера не в средата на таблото, както е на снимките в интернет. Иначе е в авариен режим, вдига над 2000 оборота, но сякаш турбото не работи. Бавно ускорява и при по-големи баири на магистралата трудно държи 100 км/ч на 4та предавка. Днекса направих 2х100 км, 1 път между 2000 и 2400 оборота и 1 път между 1800 и 2000 но лампата продължава да свети. Не ми направи впечатление да е вдигала разхода и не съм сигурен дали е пускала регенерация. 

Закачиха я в един сервиз (не съм сигурен за диагностиката каква е, но сервиза е голям, предполагам диагностиката им е адекватна). На диагностиката не изкара никакви грешки на Dpf, имаше някаква на ABS но предполагам няма нищо общо. 

Дюзите казаха че работят нормално, едната имаше малко отклонение. 

Утре мисля да откача акомулатора и да видя дали грешката ще стои след това. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, в авариен режим си! Софтуерно при теб мига, ако си прекъснал регенерация и все още можеш да я завършиш и свети постоянно при няколко неуспешни регенерации и запушен ДПФ/авариен режим/. Иска да се направи принудителна регенерация с диагностика/ примерно на Делфи безплатна версия си я прави/

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре де, сега свети ли ти на таблото знака за запушен ДПФ? 

И като я закачихте на диагностика, изчистихте ли грешките и тази индикация спря ли да свети? 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Свети в момента. В Омбре ми казаха, че не могат да изчистят грешката, а само да зададат все едно че е сложен нов Dpf. Там са със софтуер на Хонда. В друг сервиз където са със друг софтуер казаха, че изобщо не излиза грешката в софтуера. Само на таблото стои. Измери ха налягането на входа на Dpf и e нормално. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В крайна сметка направих нова софтуерна регенерация и изгасна, но не съм я карал след това. Започна процеса от 30 г. (предполагам сажди на някаква площ) и си ги изчисти до 0. Ако светне отново ще пробвам човека от Варна и ще пиша мнение. 

Повечето техници, с които разговарях, препоръчват премахване (не мога да преценя дали е по-добре или просто за да не се занимаваш повече), но заради смяната на софтуера за сега не искам да го пипам. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,

 

и мен ме мъчи проблем с DPF-a миналата година се запуши за първи път , тази година вече втори път светва лапмата (без !). Предните два пъти се оправи с принудителна регенерация ,явно и аз ще трябва да го свалям за чистене . Нещо и аз не мога да я хвана кога си пуска автоматичната регнерация, прочетох темата и разбрах ,че си тръгва сама на 60 км/ч аз знаех,че е на 140 км/час и на тая скорост гледах дали се пуска та може и да съм я изтървал. Сега обаче след като покарах така се включи и check engine лапмата, предполагам е свързано с DPF-a  . Проблема е ,че съм в провинцията и е малко трудно да се намери работещ майстор по празниците а утре трябва да пътувам. Какви са рисковете да тръгна така без да мине диагностика ?

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...