Jump to content
Emicha

DPF светна и не изгасва

Recommended Posts

Отговорено (Редактирано)

Здравейте, колеги! Извинявам се ако се отклонявам малко от темата! Съществува ли опция Акорд 2.2 i-dtec (2009-2010г.), да е поръчан без ДПФ, или всички имат задължително такъв?  Когато купувах колата, ми бе казано от предходния собственик, че е заводско без ДПФ. По талон е Евро-4. Как да разбера дали моята кола е снабдена с такъв филтър? Ето това се вижда под  педния капакак! 

Accord 2.2 i-dtec.jpg

Редактирано от nts

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами на снимката се вижда DPF-а, или поне корпуса му. Сега, "карантията" дали е вътре е вече отделен въпрос. А пък предходния собственик те е излъгал, тази кола няма как да е излязла от завода без въпросния филтър.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 16.03.2020 г. at 17:29, nts написа:

Здравейте, колеги! Извинявам се ако се отклонявам малко от темата! Съществува ли опция Акорд 2.2 i-dtec (2009-2010г.), да е поръчан без ДПФ, или всички имат задължително такъв?  Когато купувах колата, ми бе казано от предходния собственик, че е заводско без ДПФ. По талон е Евро-4. Как да разбера дали моята кола е снабдена с такъв филтър? Ето това се вижда под  педния капакак! 

Accord 2.2 i-dtec.jpg

Имаше такива бройки заводски без филтър ако е купувана като нова от България но до коя година не помня.Най лесно в Бултрако.Гледам си градски може и при Апостолов да пробваш естествено ще те оскуби някой лев за информация.И малко спам Гледай на Акордчето на какво лесно място сложили въздушният филтър а на ЦР-Вто го навряли да не казвам къде.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 4.12.2019 г. at 1:04, mccoy написа:

След регенерацията трябва да се нулират сензорите.

Кои сензори трябва да се нулират и как?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 7 часа, sttekata написа:

Кои сензори трябва да се нулират и как?

за диференциално налягане

в програмата има меню за нулиране

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

 

Проблема е решен с диагностика и пускане на принудителна регенерация.

 

Човека с диагностиката се казва Илиян (на бул. Гоце Делчев, София) и ако някой има нужда може да ми пише.

Благодарности и на Емо!

 

Живи и здрави бъдете и се пазете!

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 20.03.2020 г. at 14:10, sttekata написа:

Проблема е решен с диагностика и пускане на принудителна регенерация.

 

Временно решен 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 6 часа, mccoy написа:

Временно решен 

 

Няма нищо вечно!

 

Принципно колата се кара САМО градско по 20 мин в посока със средна скорост 40км/ч

поради това няма кога да си направи регенерацията.

Аз лично с това свързвам светването на дпф.

В случай , че светне пак ще го сваля и изпратя за почистване.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, преди 2 дни си поръчах за моя сервиз професионална диагностика и кодиране .

С тази диагностика вече ще може да добавям ключове  в паметта, да пускам регенерации, да кодирам разни опции на автомобила,

да извършвам тестове и настройки.

Ако някой от София или региона има нужда от помощ - може да помогна.

 

Пазете се банда!

Останете в къщи!

  • Харесвам 1
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Здравейте! Извинявам се, че пиша тук, макар да не карам CR-V,  а Civic, но имам сходен проблем и ми трябва спешен отговор. Светна ми и на мен символът DPF Check System (с удивителната). Паля, гася, не се маха. Ходих на диагностика, момчето каза, че данните на филтъра не са лоши и според него проблемът е в лошите горива и градското каране. Поради тази причина не ми пусна принудителна регенерация, каза да я покарам извънградско и да не падам под 2000 оборота. Колата щяла да си пусне регенерацията сама, нямало никаква причина да не го направи. Четох разни работи и си мисля, че колата НЯМА да си пусне сама регенерацията. Обаче човекът си държи на неговото, като каза, че регенерация на място хич не е красива гледка (имайки предив, че за самата кола е по-добре да е в движение, за да не прегрява толкова). Нямам нищо против съображенията му, просто не знам кое е най-правилно. Въпросът ми е - ако утре тръгна да я карам и тя не си пусне регенерацията, а аз я бримча 20-30 км на обороти в сегашния режим, има ли някаква опасност за самата кола? Или по-добре да ходя пак да настоявам просто да ми пусне регенерация на място?  

Редактирано от Dimicha

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом е с удивителна от самосебе си няма да се оправи (така мисля де-така пише в ръководството). Но и не всяка диагностика може да направи регенерация при светнала удивителна. Но след като е направена регенерация трябва да се укаже (сложи отметка), че е сменен филтъра с нов. За това аз лично съм ходил до Бултрако. (а там се дърпат по принцип за това)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Щом е с удивителна,забрави да си пусне сама регенерация,дори не е сигурно дали ще допусне и през тестер.Поне при мен не тръгна и принудително,което беше повод да махна дпф-а ,и ремапна.Не карай със светещ дпф,защото ще започне да ти качва дизел в маслото и ще станеш за мотор.Чистенето е временно решение,но това е твое решение.

Редактирано от policeman
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, policeman написа:

Щом е с удивителна,забрави да си пусне сама регенерация,дори не е сигурно дали ще допусне и през тестер.Поне при мен не тръгна и принудително,което беше повод да махна дпф-а ,и ремапна.Не карай със светещ дпф,защото ще започне да ти качва дизел в маслото и ще станеш за мотор.Чистенето е временно решение,но това е твое решение.

 

E точно от това ме е страх - да не вземе да пуска нафта в маслото. Принципно знам, че до известна степен това нещо (покачването на нивото на маслото) Хонда го описват като нормално, маслото също е специално за ДПФ (ужким), това ми дава някакво временно успокоение. От принципна гледна точка обаче това е страшна идиотия за някаква псевдо-екология да се създават условия, при които моторът да се съсипе. В английския форум изчетох доста и един от тамошните корифеи каза, че тия екологии са работили нормално, когато колите са били нови. ОТ там нататък, може дори ефектът им върху чистотата на изгорелите газове да е обратен. Принципно и аз почти съм се решил да го махна тоя ДПФ, както и ЕГР-а. 

 

Преди 1 час, niksi написа:

Щом е с удивителна от самосебе си няма да се оправи (така мисля де-така пише в ръководството). Но и не всяка диагностика може да направи регенерация при светнала удивителна. Но след като е направена регенерация трябва да се укаже (сложи отметка), че е сменен филтъра с нов. За това аз лично съм ходил до Бултрако. (а там се дърпат по принцип за това)

 

Явно има нещо неприятно в тая принудителна регенерация , щом се дърпат майсторите.

 

Благодаря за мненията! 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За да пусне регенерация през тестера си има стъпки,които се следват:  включен климатик,отворен преден капак и т.н. Тестера ги изписва.

  • Харесвам 1
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 8 часа, Dimicha написа:

 

Явно има нещо неприятно в тая принудителна регенерация , щом се дърпат майсторите.

  Не се дърпат от регенерацията, а от нулирането на филтъра (да се укаже на компютъра на колата, че има нов филтър, а не стар почистен).

Причините за светването на лампата може да са много от запушени дюзи до неработещ датчик за темп. или налягане във филтъра. Но от тук може само да гадаем. Вкарването на гориво в картера е в следствие на започнала регенерация, но поради някаква причина тя не е завършена и предвидената нафта се изхвърля там. Това ти го е писал и @Emicha . Виж има негови мнения за почистване на филтъра във Варна. 

Разбира се решението какво ще си правиш колата си е само твое, но се информирай преди това.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ви за своевременните отговори! Помагате ми много! Според мен проблемът се получи от това, че от два месеца (откак е извънредното положение), карам единствено и само градско. От няколко дни я усещам, че почна да трака повече (онова дизелово тракане, което по принцип не е типично за Хондата). Колата не я карам твърде пенсионерски, форсирам я от време на време, но явно не е същото. Онзиден направих точно това - втора с газ, трета с газ и сигнализацията светна отведнъж, без да премигва. Колега @niksi какво толкова ги притеснява майсторите в това нулиране на филтъра - не го умеят или има някакви рискове при това?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами тези от Бултрако искат да си купиш филтъра от тях и с радост ще го направят. 

Трябва си специализиран софтуер,  предполагам че и други хора могат да го правят, просто аз не съм ги открил (но и не съм търсил много). Прочети цялата тема, много неща са дискутирани тук.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Прочетох я, ама явно пак ще трябва. Малко ъпдейт по темата. Отидох при друг диагностик. По извънградския път до там осъзнах, че всъщност колата е в авариен режим - няма мощност и повече от 3000 оборота май не искаше да вдигне. Добре че не я карах така с надеждата да си пусне регенерацията сама. Това, което направи вторият майстор, беше да занули показанието за сажди на филтъра - съответно колата изгаси картинката за DPF, и "се отпуши" и си вдига обороти. Напънах я до към 4000 оборота и с по-висока скорост - колата си върви, макар че сякаш не е на 100%. Не мога да кажа със сигурност. Относно принудителната регенерация този диагностик също не ми я пусна и също каза, че на място е твърде натоварващо за колата - грее много, бучи и изобщо, най-добре е да ѝ се създадат условия да си го направи в режим на движение. Не знам дали може да се пусне принудителна регенерация, но не на място, а в движение. Ще карам засега така, ще ѝ направя едно извънградско каране и ще пиша. 

 

Цитат

Здрасти колега и ето ти моето мнение:

 

1 - Смени "майстора" , тоя си няма и понятие нито от ДПФ, нито дори и от това , как е при Хонда.

2 -  Щом индикацията е с удивителна и до Франция да я караш, няма да се оправи - трябва принудително софтуерно.

3 -  Щом ДПФ-а е запушен,  или неволно си прекъсвал няколко пъти регенерациите, е нормално да покачва нивото на маслото.

4 -  Не карай/не мъчи колата така, а намери някой с читава диагностика, да ти пусне принудителна регенерация.

5 -  Ако не стане от първия път, оставете я за известно време и опитайте пак , ако има някакъв проблем, читавата диагностика, ще ви каже какво да направите - примерно ако има опасност от някакъв потенциален проблем, от вдигането на голямата температура, ще ви посъветва да отворите  и вдигнете предния капак, за да не стане беля.

6 - Ако не може да се пусне принудителна регенерация и втория път, не я мъчи повече, защото може да повредите/стопите филтъра  и след това няма да може да се почисти - това ако решиш да го изпратиш за почистване и да го запазиш на колата.

7 - Дали ще го  почистиш и запазиш на колата, или махнеш, си е твое решение - аз лично не съжалявам ,че го почистих, а не го премахнах.

 

Успех в решението.

 

 

Колега @Emicha, благодаря ти още веднъж за подробния отговор. Искам да те попитам - ти като си правил принудителна регенерация - на място ли я правиш или в движение и на какви обороти работи моторът?

Редактирано от Dimicha

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти отново.

Правил съм 3пъти принудителна регенерация, като последният път, индикацията беше с удивителен и ни пусна трудно от втория път. Принудителната регенерация се прави само на място и диагностиката си определя оборотите и времето - първо почва с около 3000х.за около 4/5минути, после за около 20-на минути, поддържа 2000х.об. и пак завършва с малко по-високи. 

По принцип, не е хубаво да се прави принудителна регенерация, повече от 3 / 4 пъти. То стигнеш ли тези пъти, значи филтъра е запушен доволно и е хубаво да се свали и почисти. 

Ако си чел темата, си разбрал, че при мен правеше регенерация през 100-на км. и индикацията ми светна 3 пъти в рамките на около 2/3 месеца.

След последния път, реших да не я мъча повече и свалих филтъра и го пратих във Варна. 

Резултата е невероятен и от тогава до ден днешен, нямам никакъв проблем, няма пушеци, миризми и други, стана и доста икономична,също не мога да разбера кога сама си регенерира - а колата се кара предимно градско и на къси разстояния. 

Ако след време пак се запуши, отново ще го пратя за почистване, но няма да го премахна.

  • Харесвам 1
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди да ходиш на принудителна регенерация виж нивото на маслото в покой! Ако е над максимума източни 2л и после доливаш свежо масло без да преминава максимално ниво! 

Тогава вече отиваш на принудителна регенерация! 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Благодаря, колега! Това е много ценен съвет не само за мене, ами за всички, които имат същия проблем. Аз моя го реших радикално - вече съм без DPF и EGR, колата е доста добре, не трака, не пуши и за момента всичко ѝ работи. Много съм доволен. Единственото негативно последствие, което забелязвам за момента е притрисане откъм генерацията при гасене и един път сякаш го направи и при палене, ама тя и преди май го правеше, просто сега сякаш е по-силно. Някои коли имат един клапан за меко гасене (anti shudder valve или нещо такова), не знам при Хондата дали го има. Подозирам, че, ако го има, е имал връзка с EGR-а или самият EGR е изпълнявал тази функция, но засега не ми е болка за умиране. Възможно е просто да е забил тоя клапан или защото го няма керамичният елемент на DPF да завихря някакви газове в гърнето му. Като я закарам при майстора да ми изчисти колектора и евентуално да затапи EGR физически, ще си покаже. 

Редактирано от dindin
Предходно мнение не се цитира.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Най-вероятно от това тресе. От мекото гасене, щом е запушен ЕГР.

Редактирано от dindin
Предходно мнение не се цитира.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Здравейте колеги!
Първи пост по лош повод, но какво да се прави. И при мен проблем с ДПФ-а. Малко след като взех колата (около 500 км навъртяни) се включи мигаща лампа за проблем с ДПФ. Както пише в ръководството караx с около 2000 оборота и към 60-65 км/ч в продължение на 12-тина минути и лампата угасна. Рекох си - браво - мина регенерацията. Но уви пак след 500 км светна пак, но този път постоянно без удивителна и колата влезе в авариен режим. Отидох в бившия сервиз на Хонда в Стара Загора, където й направиха принудителна регенерация и се наложи да сменя маслото :( - сложиха ми 0w30 на Мобил за ДПФ. Казаха ми, че съм имал няколко грешки в АСР и  Аирбеговете, но те вероятно се дължаха на това, че при първоначалното обслужване бяха откачали акумулатора. След още близо 550 км пак светна без удивителна и авариен режим. Пак регенерация при друг майстор ... Реших и го свалих -  и във Варна за чистене. Монтираха го и по съвет на човека от Варна проверихме ЕГР-ите и почистихме тръбопроводите им. И тук пак ... този път минах 870 км и пак светна без удивителна. Явно нещо пречи на нормалната регенерация. Някой може ли да ми даде съвет какво трябва да се провери. Разбрах, че има два датчика на налягане (диференциални, ако съм разбрал правилно) и един температурен от които се взима информацията, нужна за регенерация. Как могат да бъдат проверени? Може ли да стане с универсална диагностика или трябва специализирана. Никак не ми се иска да го премахвам ДПФ-а! Прочетох цeлия раздел, знам, че причините могат да бъдат много ... 

Благодаря Ви предварително!!!

Редактирано от my3ap

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте.

 

Honda CR-V 3rd generation 2007 2.2 i-CTdi

 

Моята препоръка е при проблем с DPF филтърът - махайте го, колкото по-рано, толкова по-
добре.


Ще споделя с Вас моят „филм“ с DPF филтъра, след който стигнах до извода, че няма по-добро
решение от премахването му:
- стандартно първоначално се започна с мигане на DPF лампата, както е описано в книгата след
каране извънградско ... след 10 мин изгасна сама.
- след определени км. светна вече без да мига. Карах я извън градско (доста км.), с надеждата
да се отпуши ... (пълна заблуда...). Направих си регенерация с Delphi, лампата изгасна и колата
отново си "вървеше" нормално.
- след 500 - 600 км. (+/-) градско/извънградско след първата сама регенерация, която трябваше
да си направи, не успя и лампата светна отново... Напълних резервоара до горе и сложих
добавка за почистване на DPF - Redex и отново направих регенерация (колкото и да не ми се
искаше...). Това доведе до по-добро изчистване на филтърът и карах поне 10 000 км. (като през
това време вече я бях „хванал“ кога започва да си прави регенерация и при започване я
изкарвах извънградско, за да си финализира регенерацията. Бях и хванал схемата и доста пъти,
след по-дълго каране само градско, спирах да я карам (карах друга кола), докато не я изкарам
извън града за „отпушване“ … пълен „филм“ …
* при едно от запушванията забелязах, че нивото на маслото е малко над максимума и източих
около 400 грама++ (може и повече, докато влезна в норма) през щеката (има начин…), но
мисля, че не беше от запушеният DPF, а от това, че ми го бяха налели повече (5,9 литра), но не
бях сигурен и за това го смених.
… и след тези 10 000 км. ++ пак се запуши. Казах си вече никакви регенерации (Според мен: НЕ
правете повече от 2 регенерации (а по-добре само една + добавка за почистване на DPF и ако
ви се реши проблема - OK), защото скапват мотора – около 40 мин. на едно място да форсира…
друго е ако е в движение….
… и си закупих си DPF заместител на BM Catalysts и се убедих, че тези заместители не стават за
нищо! След смяната си занулих датчиците за диференциално налягане + „казване“ на компа,
че е сменен с нов и т.н … + всичко нужно относно „хардуерната“ смяна, но ефекта от
заместителя не беше този, който очаквах. След по-малко от 1000 км. пак DPF светна . Проверих
стойностите на филтъра, на датчиците, всичко беше както трябва … и казах: КРАЙ! … Последва
софтуерно и хардуерно премахване на DPF (реших да не се правя на специалист и да се доверя
на професионалисти за това – Madness Motorsport) и вече години нямам проблем.

Всичко това, което пробвах беше за това, че не исках да ми се сменя оригиналният firmware на
колата, но се убедих, че няма друг начин и всичко останало е временно и безсмислено
решение. Както прочетох в друга тема за високо ниво на маслото тук: “Не искаше да маха

филтъра, за да не му пипат по софтуера на колата (човека е програмист  )” и аз съм, но след
всичко това разбрах, че няма по-добро решение от премахването.

След софтуерното премахване всичко си работи – круиз контрол, стабилизации и т.н. Наистина
преди години имаше функции (мой приятел- вече го кара 10++ години, със същото CR-V,
закупено на 16 000 км. и след време като имаше проблем с DPF, и след софтуерното
премахване, някои функции не работеха…, но с течение на времето моднатият файл е изчистен
и всичко си работи…. НО най-добре се доверете на специалисти…

… Изчел съм почти всичко по български и чужди форуми, за този проблем…

машинно почистване на DPF – за мен без смисъл, излишно скъпо, …, при някой може да има
по-дълготраен ефект, но това за мен пак е временно решение, което рано или късно пак ще
доведе до премахване на DPF.

… и финално обобщение (повторение) – махайте го този DPF, но се доверете на
професионалисти, за да нямате допълнителни главоболия.

  • Харесвам 1
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази тапа където е бодната там под колата при светнат чек никаква работа не върши, вече колкото и да се чисти, това и е живота.Само ново, или никакво.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво колега, за изчерпателната информация! Много полезно инфо за афтърмаркет дпф-ите. Това, че не стават за нищо хич не е добре, защото и те не са евтини, а явно няма алтернатива на оригиналния, който е безбожно скъп. 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Надявах се, че заместителя ще изкара поне едно 50 000 км, но се оказа, че не вършат работа.
Явно само оригинален DPF би вършил работа, но се съмнявам да има някой, който да го подмени с такъв.

Редактирано от dindin
Предходно мнение не се цитира.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
On 7/28/2020 at 11:19 AM, my3ap said:

Здравейте колеги!
Първи пост по лош повод, но какво да се прави. И при мен проблем с ДПФ-а. Малко след като взех колата (около 500 км навъртяни) се включи мигаща лампа за проблем с ДПФ. Както пише в ръководството караx с около 2000 оборота и към 60-65 км/ч в продължение на 12-тина минути и лампата угасна. Рекох си - браво - мина регенерацията. Но уви пак след 500 км светна пак, но този път постоянно без удивителна и колата влезе в авариен режим. Отидох в бившия сервиз на Хонда в Стара Загора, където й направиха принудителна регенерация и се наложи да сменя маслото :( - сложиха ми 0w30 на Мобил за ДПФ. Казаха ми, че съм имал няколко грешки в АСР и  Аирбеговете, но те вероятно се дължаха на това, че при първоначалното обслужване бяха откачали акумулатора. След още близо 550 км пак светна без удивителна и авариен режим. Пак регенерация при друг майстор ... Реших и го свалих -  и във Варна за чистене. Монтираха го и по съвет на човека от Варна проверихме ЕГР-ите и почистихме тръбопроводите им. И тук пак ... този път минах 870 км и пак светна без удивителна. Явно нещо пречи на нормалната регенерация. Някой може ли да ми даде съвет какво трябва да се провери. Разбрах, че има два датчика на налягане (диференциални, ако съм разбрал правилно) и един температурен от които се взима информацията, нужна за регенерация. Как могат да бъдат проверени? Може ли да стане с универсална диагностика или трябва специализирана. Никак не ми се иска да го премахвам ДПФ-а! Прочетох цeлия раздел, знам, че причините могат да бъдат много ... 

Благодаря Ви предварително!!!

 

 

Колега и аз бях на мнение, че не ми се маха въпросният DPF, но се убедих, че друг начин няма.

Пробвал съм всичко, без машинно почистване. За мен то е безсмислено и скъпо, в което сам си се убедил.

 

Тези стойности, които споменаваш се зануляват, но това няма да ти помогне.

 

Всички тези запушвания влияят зле, както и множеството регенерации .

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги и при мен директно светна жълтата лампа с удивителната без никакви други симптоми преди това. Интересното е, че го направи след 100+ км извънградско, а и я карам 90% извън. Колата я имам от април и съм направил към 10 000 км. Като през това време абсолютно нищо друго не се е обадило Изчетох темата и съм пред дилема. От една страна - не ми се иска да го махам, но от друга това влизане в авариен режим на 100+ км от града в който живея без никакви симптоми преди това е изключително неприятно. Сега за мой късмет намерих колега с диагностика в Сандаски чрез който пуснахме принудителна регенерация и уж се оправи - успях да се прибера до София, но следващия път кой знае къде ще ме хване... Прочетох за мястото във Варна където ги почистват и мисля да им се обадя тези дни да разпитам,. Към колегите, които са го махали - къде сте го правили и доволни ли сте и имали ли сте проблеми с измерването на газовете при технически прглед?

Редактирано от tranko

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 3 часа, tranko написа:

Колеги .......имали ли сте проблеми с измерването на газовете при технически прглед?

На техническите прегледи няма как да имаш проблем, все пак в България до 2009/2010год. се продават без ДПФ. 

Питал съм ги как са ми газовете, отговора: всичко е "ОК".

Но според мен почистването във Варна ще е достатъчно. Не бързай с премахването му. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само че наще са евро 4 и за тях си напълно прав. Ако е наред двигателя би трябвало да си минат без ДПФ. 

На колегата обаче е евро 5 и няма как да стане без ДПФ-а. Засега поне няма изгледи да се затяга положението. Говори се вече няколко години ама нищо не се прави.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, Bizzito написа:

...На колегата обаче е евро 5 ....

Да, не бях видял че неговтата е DTEC!

 

Но да не се отказва от ДПФ така лесно, може някой датчик да се заиграва (я температурен, я за налягяне). Нека да я пробва, ако му се занимава! 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
On 10/19/2020 at 8:17 PM, Etsp said:

 

 

Колега и аз бях на мнение, че не ми се маха въпросният DPF, но се убедих, че друг начин няма.

Пробвал съм всичко, без машинно почистване. За мен то е безсмислено и скъпо, в което сам си се убедил.

 

Тези стойности, които споменаваш се зануляват, но това няма да ти помогне.

 

Всички тези запушвания влияят зле, както и множеството регенерации .

 

 

Абсолютно,постоянно го обяснявам на клиентите че или нов или трябва да махнеш ДПФ

Редактирано от Pavel_Pavlov
Премахнат рекламен линк

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мнението на колегата от горния пост, е некоректно и подвеждащо. 

Може би има интерес за да твърди това (не го твърдя на 100%), но качественото почистване, върши работа. 

Ако има значение, аз съм доволен от такова почистване и до ден днешен нямам проблеми. За справка - назад в темата може да се види, кога, преди колко години и къде съм го направил. 

  • Благодаря 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
On 11/8/2020 at 7:54 PM, tranko said:

Колеги и при мен директно светна жълтата лампа с удивителната без никакви други симптоми преди това. Интересното е, че го направи след 100+ км извънградско, а и я карам 90% извън. Колата я имам от април и съм направил към 10 000 км. Като през това време абсолютно нищо друго не се е обадило Изчетох темата и съм пред дилема. От една страна - не ми се иска да го махам, но от друга това влизане в авариен режим на 100+ км от града в който живея без никакви симптоми преди това е изключително неприятно. Сега за мой късмет намерих колега с диагностика в Сандаски чрез който пуснахме принудителна регенерация и уж се оправи - успях да се прибера до София, но следващия път кой знае къде ще ме хване... Прочетох за мястото във Варна където ги почистват и мисля да им се обадя тези дни да разпитам,. Към колегите, които са го махали - къде сте го правили и доволни ли сте и имали ли сте проблеми с измерването на газовете при технически прглед?

 

Колега, сложи една добавка за почистване на DPF щом сте правили регенерация, нищо не ти пречи да опиташ. Няма да ти навреди по никакъв начин. Щом я караш 90% извънградско, след добавката може да имаш по-дълготраен ефект.

Аз използвах Redex - DPF добавка.

Ако след това стигнеш пак до принудителна регенерация по-добре го махай.

 

По-нагоре съм описал всичко как се случи при мен. Даже въпросният заместител, които сложих беше за EURO 5 емисии.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хей, уважаемиколеги, светна ми DPF, регенерирах го принудително. След това го свалих и го изчистих. След 1600 км. светна отново и ходих на компютър, казаха че не е в DPF а може би тръбичката на ЕГР, която може да се е пробила някъде. Моля показвайте къде е тази тръбичка тъй като се разглобихме но не я видяхме. Моля ако може снимки и видео, за да видим проблема там ли е. Хонда Црв 3  2.2 дизел 150 к. И детек. Много ви благодаря.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Къде го чисти филтъра ?

Кое светна отново и коя грешка показваше? 

Въпреки всичко , ето ти схема на Егера, ( макар че не виждам логика - освен грешката да е за Егера) но мисля че докато не кажеш каква грешка ти е изписала, никой не може да ти даде предположение къде и какво да търсиш. При Акордите имаше някаква драма със сцепени тръби на Егера, но при ЦРВ не съм чул досега

4e745a444a415106ae3b5c74e8acc400-1056x527.thumb.gif.87a84f44f853c3be8cdd9dcd732f67a5.gif

Редактирано от Emicha
  • Харесвам 1
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, след около 1000 км след принудителната регенерация светна отново лампата за дпф-а. Този път поне стана в града. Мисля да му дам шанс като го сваля и изпратя във Варна за почистване. Искам да попитам лесно ли се сваля и къде точно се намира? Благодаря

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрвейте, отново. Почистих ДПФ-а във Варна и го монтирахме, оставихме да поработи колата както каза човека, но моя майстор не намери опция в неговата диагностика да зададе, че дпф-а е нов (само на датчика за налягането има такава) Как смятате, добре ли е да се кара така или да търся някъде другаде да го занулят и евентуално къде бихте ми препоръчали?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...