Jump to content
Emicha

DPF светна и не изгасва

Recommended Posts

Понеже и на мен ми предстой смяна айрбеците по сервизна акция,всичко е безплатно,нали?На мен ми казаха,че и двата трябва да се сменят.Аз софтуера няма им дам да го пипат,че съм махнал DPF-а и всичко е настроено.Реално след процедурата трябва да само да изчистят грешките,ако има такива.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да безплатно е и става бързо.

Една похвала към последния приемчик който е там,  (от около година , година и малко) - Много Точно Момче , което е рядкост в днешно време. Дано си остане такъв и за във бъдеще и се задържи доста време там.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На Fri Dec 15 2017 at 20:05, Emicha написа:

Относно промяната на софтуера (за която пита Бранко) , разпитах до колкото е възможно и може би се състои в промяната на периодичността на регенерациите , един вид ги правят на по-чести интервали , за да не се допуска голямо задръстване на самия филтър, преди да се включи регенерацията.

Днес и при мен започна да мига гадната ламра за DPF!  Тъкмо ми направи впечатление,  че от доста време не е правила регенерация и резултата е на лице.  Една година я карам вече и за пръв път виждам лампата да мига,  но до сега на всеки ~800км. си регенерираше. Помислих си че причината за дългото време без чистене на филтъра се дължи на по качествена нафта,  но уви....  Нафтата и саждите са си същите просто рагенерасията не сработва. 

Възможно ли е нещо да се е объркало в настройките на софтуера и това да е причина за липсата на регенерация вече над 1100км. и от там задръстване и сигнална лампа?

Редактирано от mimors

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На Fri Dec 15 2017 at 20:05, Emicha написа:

 

Редактирано от mimors

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма как софтуера да се промени сам, без външна намеса.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Каква е причината тогава да не мине през регенерация при положение,  че датчиците засичат високо налягане преди ДПФ филтъра? Би трябвало лампата да светне след неуспешен опит за почестване чрез регенерация, а вече споменах, че при мен такава не се е навлюдавала през последните холяда и сто-хиляда и двеста километра. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-вероятно си пропуснал някоя регенерация, или си я гасил един два пъти когато таман е започвала да я прави, затова и вероятно ти е светнала индикацията. Друга възможност е, наистина да се е затлачил доволно и затова да не може да направи регенерацията.

Виждам, че си със стария двигател /2,2 i-ctdi/ и при теб може би,  ДПФ-филтъра е друг, а и софтуера е различен.

Може да питаш в Бултрако, дали за този двигател /2,2 i-ctdi / има евентуална сервизна акция /, като тази за аербеците/ за смяна на софтуера и да го обновиш, защото за колите след 2012г.  , с  2,2 i-DTEC двигател, има такава сервизна акция и е безплатна.

Иначе, ако не ти е светнала индикацията за ДПФ-а с / ! /, може да покараш малко с над 60 км.ч. и да поддържаш 2000 оборота и би трябвало за около 10/15 км. да си направи регенерацията докрай и да изгасне индикацията- това при загрял двигател естествено.

Другия възможен начин е през компа - принудително, /но не е много желателно/ , обаче ако влезне в авариен режим с / ! /, трябва да го направиш , като после задължително го нулирате и му давате от настройките, че е нов.

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сори за правописните грешки в горните постове, но като пиша през телефона е така :)

Лампата изгасна и в момента съм рахат! Покарах малко извънградско, регенерацията се активира и лампата изгасна на осемнадесетата минута.

  • Харесвам 1
  • Нагоре 1
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А след почистване на DPF-а трябва ли някаква настройка на компютъра

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Софтуерно му се дава, че е нов. 

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи след монтирането на колата се закача на компа така ли?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да. След монтирането на ДПФ -а, колата се закача към компютър или устройство с необходимия софтуер, влиза се в раздела за ДПФ-а и се нулира (един вид все едно  че е поставен нов ДПФ).

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ти за отговорите ще видя какво ще се получи

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Емич можеш ли да кажеш коя е фирмата във Варна, че и аз имам проблем с ДПФ а

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пратих ти координати на лични.

 

п.п. Пратих координати и на още 4/5 човека, но дано се сетят да драснат някой ред.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм един от тях. Пратих координатите на моя приятел за който го исках, но той така и не отиде до Варна и за това нищо не пиша. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Емич интересно ми е как са нещата, вече 8 месеца след процедурата, мигала ли е лампата, светвала ли е с влизане в авариен режим и нивото на маслото как е?Регенерациите по рядко ли ги прави от преди почистването?Разбира се въпроса е и към други колеги които са минали по същата пътека.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всичко е ток и жица :).

Колата се кара почти само градско, а от почистването на филтъра, така и не разбирам кога си прави регенерациите.

Може би имам съмнение, че я хванах един път, но не съм абсолютно сигурен.

Преди на 100/150 км., ги виждах и усещах задължително ,  но сега няма и помен от тях - няма ги пушеците и миризмите, горещината идваща от под колата и това типично вдигане на разхода, когато е в процес на регенерация .

Нивото на маслото не мърда, като при смяната му го оставих умишлено между min/max и сега си е там. До края на месеца трябва да го сменявам, че си направи километрите, макар и да изглежда доста чисто.

Та това е положението - всичко е ОК и съм доволен.

  • Благодаря 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 13 часа, Emicha написа:

Та това е положението - всичко е ОК и съм доволен.

 

Наистина това и очаквах да прочета. Според мен няма да е реклама да се сподели адрес тук във форума. Като апелирам към колегите да се възползват от услугите на сервиза. 

За съжаление при мен беше спукан елемента и се наложи премахването му, но доста четене и лутане беше докато разбера за какво иде реч.

Повечето "МАЙСТОРИ" като ме видеха с този проблем, грабваха шлайфа и хайде да го махаме. Определено и това е решение, но не на всякъде може да се довериш.  При мен също няма и помен от проблемите съпътстващи запушен ДПФ. 

В много голям процент от случаите, може да се оправи проблема (както се е получило при теб). Нека всеки си прецени, но нищо по-хубаво от това колата да е в заводския си вариант. 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги!

 

И аз имах затруднения с филтъра като също светна спонтанно и за постоянно (без да мига). Наложи се принудително регенериране и смяна на масло, тъйкато нивото беше много двигнато и колата не излизаше от авариен режим без да се смени маслото.

 

Това беше преди около месец и половина (към 3000 км) и при последното ми ходене до сервиза заради едно странно лагеро-подобно виене (не е лагер) видяхме, че маслото пак се е покачило и явно системата се опитва да чисти отново филтъра. Имайте предвид, че минах и един резервоар с добавката на STP за DPF филтър (http://www.stp.eu/en/products/additives-for-diesel/diesel-particulate-filter-cleaner). 

 

Обмислям да мина на машинно почистване на филтъра, но видях, че в София се предлага също. Видях, че услугата се предлага в Дунев. Дали някой случайно  има наблюдения дали са читави и въпросното почистване дали е на същия принцип като това във Варна? 

 

Благодаря предварително и се извинявам ако споменаването на сервиза нарушава някакви правила, не рекламирам и не съм свързан по никакъв начин със сервизи или каквато и да е автомобилна дейност.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Принципа и машините са различни.

 

Имаше и един доволен колега от "Дунев", беше писал в една тема, ама и цената беше доста висока. 

Също, без да съм на 100% сигурен,мисля че там само препират/отмиват саждите с някакви химикали, но тези химикали, реално не премахват твърдите нелепи, които са основния виновник за запушването на филтъра.

 

Всичко е въпрос на преценка и избор. Обади се и разпитай и сам вземи решението.

Успех.

Редактирано от Emicha
допълване
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте отново.При мен беше светнал DPF-а със (!) закарах я в един сервиз в Германия съм човека ми се обади след около 4 часа каза колата е готова.Взе ми 20€ това е нищо явно е карал по магистралата за да си направи сама почистването.Както и да е след около месец се прибрах в бг.нямах проблем но за да съм по сигурен смъкнах и филтъра и го пратих във Варна за почистване.Погледнах през дупката преди да го пратя беше перфектно чист всички дупчици се виждаха перфектно бутваш с пръст и неможеш да се изцапаш.Пратих го човека ми каза че бил 47% запушен после го монтирах обратно нямах време след това да я закача на комп за сега съм изминал около 3000 км и няма проблем но ще видим занапред лошото е че карам много градско.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 6 часа, boil написа:

Да споделя и АЗ моите проблеми с този  ДПФ !

След една година ходене по мъките  - правене на регенераци /автоматични и ръчни в сервиз на ХОНДА/ , чистене на двигателя с водород , чистене само на филтъра....и какви ли не добавки и други простотий . След като дадох толкова пари за най-различни процедури най накрая се ядосах и го отстраних физически + софтуер . И  сега все едно съм с нова кола, никакви проблеми вече 8 месеца по колата , върви поне с 30% повече от  както я купих ,круиза си работи и всичко останало!!!

Съвет към колегите който имат този проблем НЕ СЕ ЗАНИМАВАЙТЕ С ГЛУПОСТИ!!!  Или си слагайте нов филтър или го разкарайте!

Няма да повярвате колко по приятна ще ви стане колата за каране !  :);):)

 

 

+ 1

 

Редактирано от Митко Йотов

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 24.09.2018 г. at 12:15, boil написа:

Съвет към колегите който имат този проблем НЕ СЕ ЗАНИМАВАЙТЕ С ГЛУПОСТИ!!!

Колега това че Вие сте се занимавали с глупости не означава автоматично, че сте избрали подходящ начин, за почистване на филтъра. Без лоши чувства към мнението Ви.

 

Преди да го отстраните този филтър пробвайте да го почистите във Варна.

Моя също вече го няма но беше спукан. И бих споделил, че не върви повече колата, нито пък разхода и е паднал. Разбира се че като влезеше в аваеиен режим и трябва регенерация, половин час бръмчи на място, но като изключим това разхода и е абсолютно съпоставим. Друг е въпроса, че след отстраняване на филтъра, може да и вдигнете мощността софтуерно. Аз не го направих, и колата си върви както с филтъра. 

Ако ще си даваме съвети да сме обективни. Пак повтарям без лоши чувства. Но много колеги се притесняват от този филтър, а решението е просто. 

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
On 9/24/2018 at 12:15 PM, boil said:

Да споделя и АЗ моите проблеми с този  ДПФ !

След една година ходене по мъките  - правене на регенераци /автоматични и ръчни в сервиз на ХОНДА/ , чистене на двигателя с водород , чистене само на филтъра....и какви ли не добавки и други простотий . След като дадох толкова пари за най-различни процедури най накрая се ядосах и го отстраних физически + софтуер . И  сега все едно съм с нова кола, никакви проблеми вече 8 месеца по колата , върви поне с 30% повече от  както я купих ,круиза си работи и всичко останало!!!

Съвет към колегите който имат този проблем НЕ СЕ ЗАНИМАВАЙТЕ С ГЛУПОСТИ!!!  Или си слагайте нов филтър или го разкарайте!

Няма да повярвате колко по приятна ще ви стане колата за каране !  :);):)

Колега ако не  е тайна къде мина процедурата по отстраняване? Тъйкато почвам сериозно да се замисля. Омръзна ми да пръскам едни пари за чистене, масло и след месец и половина пак. 

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 51 минути, MaDechev написа:

Колега ако не  е тайна къде мина процедурата по отстраняване? Тъйкато почвам сериозно да се замисля. Омръзна ми да пръскам едни пари за чистене, масло и след месец и половина пак. 

 

 

Физическото отстраняване може да го направи всеки който се занимава с ауспуси. Разцепва се филтъра по заварките и се вади вътрешността и пак се заваря, така че не личи .че е махнат. Керамиката от филтъра я изкупуват за 200лв. Софтуерното премахване го правят там където правят чип тунинг, но софтуера трябва да е направен качественно за да ти работи круиз контрола. Аз съм доволен от АДЛЕР  вече 2 години без ДПФ и чипнат на 180кс.

  • Харесвам 1
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 8.10.2018 г. at 12:02, MaDechev написа:

Колега ако не  е тайна къде мина процедурата по отстраняване? Тъйкато почвам сериозно да се замисля. Омръзна ми да пръскам едни пари за чистене, масло и след месец и половина пак. 

 

 

Извинявай за бавния отговор!

Да веднага казвам....Чип тунинг от JTS Performance

0887 301 800 
бул. Европа 75
гр. София

Кажи им дати запазят цял филтъра и после може да го продадеш за около 200-250 лева.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колко ти излезе процедурата по отстраняване на ДПФ-а със софтуерното му такова + чипа при тези от JTS Performance?

Quote

Извинявай за бавния отговор!

Да веднага казвам....Чип тунинг от JTS Performance

0887 301 800 
бул. Европа 75
гр. София

Кажи им дати запазят цял филтъра и после може да го продадеш за около 200-250 лева.

Quote

 

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен:

софтуерно премахване + чип = 500лв.

хардуерно премахване = 40лв.

продадох филтъра за - 200лв.

500+40-200=340лв. от джоба :) 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега гледам че си градски, къде ходи за премахване и къде продаде филтъра

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги!

Ще ви споделя и моя опит. От март месец насам, пръснах доста пари заради въпросния DPF.

След препоръки на Емича, го свалих и занесох на Сашо Василев да го почисти - стана нов. Оказа се, че е бил запушен на 76гр. и 7 КилоПаскала (сртуваше ми 250лв).

Без да жаля пари и мерак, отидох и при братята от БМ ауто до цирк Балкански (отново във Варна - по препоръка на Сашо) да ми почистят егерите и цялата система и да пуснат диагностика (взеха ми 110лв). Задължително и смених и маслото, този път по препоръка на Маркони сложих Ravenol SAPS ALS SAE 0w-30 (130лв за 6л.), смених и всички филтри (маслен, въздушен, горивен, купе) (80лв) и колата стана КАТО НОВА (до тук всичко 250+110+130+80+ 50труд =620лв). И така  8 месеца никакви грижи, наистина съм доволна от резултата!

Днес обаче лампата пак светна :( . След диагностика, се оказа, че грешката е за зануляване на маслото, но проблема се оказа доста по- сериозен, последната успешна регенерация е била преди 802км и след доста неуспешни опити е разредила доста маслото с нафта, нивото се е качило над максимума и най- разумното решение е смяна (признавам си последно го гледах преди месец и нещо и си беше ок - по средата на мин и макс на щеката). Сега ми предстои да дам отново същите разходи, за масло и филтри, заради неуспешните регенерации и пълния картер.

Чудя се къде бъркам? Дайте ми съвет - как да хващам навреме колата като започва регенерация, така че да не я прекъсвам. Явно изпускам момента, единственото по което се ориентирам е работещата перка на студен двигател и увеличения моментен разход при потегляне. На какъв пробег обикновенно си пуска регенерацията, много голям минус е това, че няма индикация. Карам я винаги когато излизам извънградско поне за 10мин на 1,8 - 2 хил.оборота за да си направи уж нормална регенерация, дори и да не съм усетила да започва такава. Винаги карам с добавка на Бардал и гледам да зареждам от Еко и Бенита, надявам се да се стърпя и да не прибегна до отстраняване на DPF- а ама сериозно започва да ме нерви.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти колежке.

 

За жалост, липсата на индикация, когато е в режим на регенерация, е най- лошото и недомислено нещо.

Дали бъркаш някъде - сигурно бъркаш, но точно къде нямам на идея.

Обаче ми прави ми впечатление това:

Цитат

.....увеличения моментен разход при потегляне...

При потегляне, моментния разход е винаги увеличен и не го гледай него - гледай когато колата си е в нормален режим на работа.

Примерно, караш си нормално и при закрепени показания за разхода в града (според трафика и стила ти на шофиране) - примерно са от 8,0л. до 8,5л./100км. . Та когато тези показания бързо се покачат,  с около 1,0л./1,5л.  ( и ти станат над 9,5л. или 10,0л./100км.) и това в рамките на 1-2 километра, плюс по-шумната и неравномерна работа на двигателя - усеща се ( вентилаторите също се включват и работата им се усеща осезаемо) , са красноречиви признаци , че си в режим на регенерация.

Дано ме разбереш какво се опитвам да кажа.

 

Цитат

 ....На какъв пробег обикновенно си пуска регенерацията....

Това зависи от софтуера , най-вече когато засече запушване на филтъра - като си има някакви зададени параметри.

Ако я караш предимно градски цикъл, може регенерациите да са на по- кратки интервали. Нашата я караме предимно тежко-градско/задръстване/къси разстояния и т.н.  и когато я закачих профилактично на диагностика преди месец, показа че последната регенерация е била преди 920км.

Както писах преди, след почистването на филтъра във Варна, трудно я хващам кога е в режим на регенерация - за една година имам съмнения, че я хванах 1-2 пъти. 

 

Цитат

.....Карам я винаги когато излизам извънградско поне за 10мин на 1,8 - 2 хил.оборота за да си направи уж нормална регенерация, дори и да не съм усетила да започва такава....

Извънградско си я карай нормално, ако мислиш че ще я накараш да направи принудително регенерация като я караш така , се лъжеш. Когато я хванеш че прави , тогава я карай с 2000/2100 об. докато си завърши процеса. 

Най-лошо е това покачване на нивото на маслото. Обаче ако поне 1 път в месеца, имаш малко по-дълго извънградско , при настъпване, нафтата попаднала в маслото - вследствие на незавършили регенерации, почти напълно ще изчезне от маслото. Изпарява ли се, изгаря ли, или там каквото и да се случва, но при доста познати с такъв проблем, това се случва и е факт.

 

Относно Бардала -  чул съм, че не е добре да се кара постоянно с него (особено лятото), даже зимата е добре, да се сипва през един-два резервоара, обаче дали е така нямам на идея.

Принципно съм против добавките , но и аз през зимата, слагам по една капачка Бардал, през 2-3 зареждания - ей така за профилактика уж. И ако има значение, зареждам само на Лукойл.

 

Не на последно място, моята 3-ка е с двигател - 2,2 i-DTEC  и сигурно самия филтър, както и софтуера е различен от този при вас, с двигатели - 2,2 i-ctdi , та не е изключено да има и някои разлики (не вярвам обаче да са големи) , както в заложените параметри, работата на филтъра , така и при хващането на регенерациите.

 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 2 часа, Pitiuf написа:

Здравейте колеги!

Ще ви споделя и моя опит. От март месец насам, пръснах доста пари заради въпросния DPF.

След препоръки на Емича, го свалих и занесох на Сашо Василев да го почисти - стана нов. Оказа се, че е бил запушен на 76гр. и 7 КилоПаскала (сртуваше ми 250лв).

Без да жаля пари и мерак, отидох и при братята от БМ ауто до цирк Балкански (отново във Варна - по препоръка на Сашо) да ми почистят егерите и цялата система и да пуснат диагностика (взеха ми 110лв). Задължително и смених и маслото, този път по препоръка на Маркони сложих Ravenol SAPS ALS SAE 0w-30 (130лв за 6л.), смених и всички филтри (маслен, въздушен, горивен, купе) (80лв) и колата стана КАТО НОВА (до тук всичко 250+110+130+80+ 50труд =620лв). И така  8 месеца никакви грижи, наистина съм доволна от резултата!

Днес обаче лампата пак светна :( . След диагностика, се оказа, че грешката е за зануляване на маслото, но проблема се оказа доста по- сериозен, последната успешна регенерация е била преди 802км и след доста неуспешни опити е разредила доста маслото с нафта, нивото се е качило над максимума и най- разумното решение е смяна (признавам си последно го гледах преди месец и нещо и си беше ок - по средата на мин и макс на щеката). Сега ми предстои да дам отново същите разходи, за масло и филтри, заради неуспешните регенерации и пълния картер.

Чудя се къде бъркам? Дайте ми съвет - как да хващам навреме колата като започва регенерация, така че да не я прекъсвам. Явно изпускам момента, единственото по което се ориентирам е работещата перка на студен двигател и увеличения моментен разход при потегляне. На какъв пробег обикновенно си пуска регенерацията, много голям минус е това, че няма индикация. Карам я винаги когато излизам извънградско поне за 10мин на 1,8 - 2 хил.оборота за да си направи уж нормална регенерация, дори и да не съм усетила да започва такава. Винаги карам с добавка на Бардал и гледам да зареждам от Еко и Бенита, надявам се да се стърпя и да не прибегна до отстраняване на DPF- а ама сериозно започва да ме нерви.

 

Махай го.Това е едно недоразумение в колата,и затвори ЕГРа.Ще се родиш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз на скоро се оплаквах в фейсбук групата че при изминати 3к регенерация на ДПФ няма, по закона на Мърфи след като се оплаках не се минаха 5-6 дни и си направи сама. Само че при мен лампичката си мига и шанса да пропусна регенерация минимален.

Мисля че правиш грешка с тези добавки които слагаш, аз не слагам и никога няма да сложа след като прецаках дюза на един служебен автомобил преди доста години. 

Моя съвет е сваляй дпф-а ремап с някое друго конче и не се занимавай с глупости. Може да го продадеш може и да си го оставиш да си го имаш под ръка в случай ако променят закона.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ок колеги, които с лека ръка махате и препоръчвате махане на DPF, но този въздух не го дишат само ДРУГИТЕ хора.

Афтърмаркет DPF за тая кола е 100-400 английски лири, а колежката е дала 600 лева досега ...

 

А що се отнася до запушването му - в края на статията са дадени насоки какво да се следи:

http://www.dpfproblems.net/cheap-aftermarket-dpf-particulate-filter/

 

редакция: Да добавя и още едно твърдение от статията.

 

Добре и правилно поддържан ДПФ може да изкара 80 до 120 хиляди мили.

Мисля, че можем да си направим сметката и без калкулатор. :)

Редактирано от dindin
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега явно не си разбрал от къде идва проблема с DPF филтъра, проблема е в БГ нафтата, и нов да сложиш за 20-30к ще му се разкаже играта 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нищо и няма на Българската нафта ( естествено, ако не се зарежда от неизвестни източници ).

Проблема е в "реалните " километри на всички возила в БГ - както и последиците от тях, (за километрите става въпрос) върху останалите възли и агрегати на автомобила.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Радо82 И аз съм чувал такива неща за БГ нафтата.

И аз карам на БГ газ, която е кофти по презумпция и е пълна с графит (виждал съм го - с това, което падна от филтрите можех молив да направя), ама не знам да ми има нещо по агрегатите. Знам, че нафта/газ има разлика.

Монтажникът ми дава 5г. или 150 000 км гаранция на инжекциона и това с кофти БГ газ.

Има ли някой, който е сложил нов филтър и да потвърди, че за 20 - 30к му се е разказала играта? :D

 

Където и да съм прочел за причините никъде не се споменава кофти нафта (сега ще кажеш, че навсякъде другаде нафтата е бонбон, а не като тукашната), а:

1. Къси пробези - заради достигането на оптималната температура за регенерация

2. EGR - повече частици > филтъра

3. Грешно масло - трябва да е Low SAPS естествено

4. Кофти инжектори - повече нафта > богата смес > филтъра

5. Турбото се дъни - повече нафта, че и масло > филтъра

 

Иначе принципно си прав - колежата @Pitiuf дори да вземе нов филтър има най-вероятно други проблеми по колата, които са ѝ прецакали почистения филтър, но не мисля, че е от нафтата.

Поздрави!

  • Харесвам 1
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...