Jump to content
Guest batkosio

Интересна тема от Нисан форума

Recommended Posts

Guest batkosio
ТукНякои хора стават смешни, като се изказват неподготвени :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest batkosio

BG_Max03_VQ35 написа: Spored men, za sega, povecheto nemski proizvoditeli tzeliat "yseshtaneto" da e drygo ot tova koeto yseshtash v edna Honda s 2.0L motor i 250 konia. A razlikata naistina e goliama v yseshtaneto.... Samo deto...kato gledam v momenta v USA.... Nito Honda, nito Toyota, nito Nissan (Lexus, Acura, Infinity) se prodavat s malki motori i mnogo visoki oboroti. Naprotiv - I te bytat pod kapaka na serioznite si koli vse motori s po 2.5L i nagore. Govorim za normalni koli s po 4 vrati koito mogat da voziat po 5 choveka s bagaj......ne za mini roadsteri s 2 sedalki i bez bagajnik. "Rezachkite" im s malki i visoko oborotni motori se broiat tochno na prusti. Chydia se.... Honda naprimer, kato imat takuv velik dvigatel v Honda S2000 deto vurvi na 9k oborota bez problem, shto ne go slojat v Honda Accord?? Nali tozi v Honda S2000 pravi 240konia i e super....tochno kolkoto V6 motora im koito e 3.0L? Shto se muchat s tezi golemi V6? Ne e li interesno....? Ideii?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В техния форум явно е позволено да се пише на маймуница ..... така че съжалявам ,ама не ми стигнаха нервите да прочета наред всичко. Иначе доста глупости едно място .... В нашия форум поне са по-малко хората които много знаят от картинки ... Омръзнало ми е да чета сравнения коя кола е по-добра/бърза по конски сили ..... 1 - една кола ако е по-бърза 0-100 от друга това не я прави по-добра .2 - не винаги превез в съотношението коне/тегло прави една кола по-бърза .Ама в наш'та бедна държавица освен по картинки 90% няма по какво друго да сравняват . И понеже държат да се покажат колко много са научили спорят и всяват грешни представи у другите.Говорят след 10 години прогнози като стане скъп бенза и в САЩ ония какви двигатели щяли да карат .... малки или големи ...... Ще карат такива които изобщо не са на бензин ... ама айде .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе колега,ти прекалено много време отделяш да четеш глупости май.Извинявай,че не пиша по темата,ама пази си нервите бе човек

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе колега,ти прекалено много време отделяш да четеш глупости май.Извинявай,че не пиша по темата,ама пази си нервите бе човек

Спокойно, не съм го приел толкова навътре :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

бе оня форум нямат ли кирилица ве,що братята се мъчиха да я измислят тая азбука.Те японците ако нямаха ограничения за автомобилния пазар и да ги заливат с разни спънки за вноса на японски автомобили на ония щяха да им стоят по складовете автомобилите :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
В техния форум явно е позволено да се пише на маймуница ..... така че съжалявам ,ама не ми стигнаха нервите да прочета наред всичко.

Иначе доста

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Toва е :) Дамяне , напълни ми душата как го каза :) .... другото за приказки от детската градина.

Редактирано от Rust

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

В техния форум явно е позволено да се пише на маймуница ..... така че съжалявам ,ама не ми стигнаха нервите да прочета наред всичко.

Иначе доста глупости едно място ....

В нашия форум поне са по-малко хората които много знаят от картинки ... Омръзнало ми е да чета сравнения коя кола е по-добра/бърза по конски сили .....

1 - една кола ако е по-бърза 0-100 от друга това не я прави по-добра .

2 - не винаги превез в съотношението коне/тегло прави една кола по-бърза .

 

Ама в наш'та бедна държавица освен по картинки 90% няма по какво друго да сравняват . И понеже държат да се покажат колко много са научили спорят и всяват грешни представи у другите.

 

Говорят след 10 години прогнози като стане скъп бенза и в САЩ ония какви двигатели щяли да карат .... малки или големи ...... Ще карат такива които изобщо не са на бензин ... ама айде .

В подкрепа на това което каза Rust ще добавя няко инеща. Вчера на седмичната среща обсъждахме един много интересен въпрос. Именно това за което говори Тошето. Става въпрос за поведението на един автомобил на пътя. Получава се така, че не мощността или твърдината оказват преобладаващо значение. Много е важен както по англоезичните страни го наричат hendaling (простете ако не съм го написал правилно) Цялата философия на Хонда е не да правят коли чудовища, а автомобил с толкова добро поведение на пътя, че да можеш да се чувстваш сигурен, и да изпиташ удоволствия от истинското спортно поведение на колата. Естествено от това следват и последствията. Да биеш в пъти по-мощни и скъпи коли на пистата. Точно там е голямата сила на нашата марка. Няй ярък представител за тази философия е Type-r. Въпреки че разполагат с доста мощни агрегат, на тази платформа слагат не мотор който да господства по пътищата, а такъв който да накара колата да го направи. !!! Положението е подобно и при NSX Type-R. Защо да сложат по-силен агрегат на купе което има толкова много аванс да се развива. Купе направено от Алуминий и Карбон. Точно тук е разликата с Европейските и Американските автомобилни производители, с огромните мотори като Щеви V8 или V10 на BMW или Lamborgini, и други подобни по 7-8 литра. Най вашната характеристика за един състезателен автомобил не е мощността а способността му да изпълнява командите на пилота. Другото важно нещо е характеристиката конска сила-килограм. Тук вече грандоманията си казва думата. Защо да се наливат пари в коне, като може да се олекоти автомобила. Един тежък и мощен мотор монтиран на също толкова тежко купе съвсем няма поведението на един млък и еластичен двигател, монтиран на леко и податливо на управлвние купе. Ето тук вече се чувствам истински горд от нашата марка. Може ли някой да ми каже как така една Integra Type-R бие Forg GT и други подобни на пистата при положение че има рязка граница в мощността. Или как един NSX Type-R замалко не му достига да смачка коли по над 500 коня определено расови. !!! Така че карайте си колите, и знайте че са направени с много мисъл и много сърце. :hondarulez:

 

много добре казано БРАВО :worthy:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Svetlix

Доста архивна темичка ... не я бях чел :punk: Но всеки форум си има простотии. В едно форумче на немски автомобили чета на кило такива ... ама не казвам в кое :worthy:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доста архивна темичка ... не я бях чел ;) Но всеки форум си има простотии. В едно форумче на немски автомобили чета на кило такива ... ама не казвам в кое :D

Олеле... колко е трудно да се сетиш... :rolleyes::D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тия хора имам чувството, че май са под 16 всичките...Като им гледах темата - само върховни глупости. А тоя Калифорниеца май кара Хонда от тия с дистанционното още... :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ТукНякои хора стават смешни, като се изказват неподготвени ;)

Тъй като аз всъщност съм от Нисан форума мога да ви кажа, че BG_Max ръси простотии от доста време в нашия форум. :) Обикновено аз съм му един от най-върлите опоненти като се подвизавам там със същия ник както и тук. Все пак обаче сме свободен форум стига да не се стига до преки обиди.Иначе имаме и маймунеци в писането, но това са най-вече членовете ни от САЩ, които срещат проблеми с кирилицата.

Тия хора имам чувството, че май са под 16 всичките...Като им гледах темата - само върховни глупости. А тоя Калифорниеца май кара Хонда от тия с дистанционното още... :P

Колега мога да ти кажа, че аз съм над 16 и информацията ми идва от източници да речем като тозиhttp://www.anusedcar.com/ ;) Между другото доста полезен :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

z350, не се обиждай :( колегите са видели яки бисери , но са малко крайни в оценките си ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...