Jump to content
Sami

Покупка на CR-V 2 бензин

Recommended Posts

Здравейте. Предстои ми покупка на бензиново CR-V 2 ра генерация. Имам доста въпроси, ако ми отговорите, ще съм ви благодарен от сърце.

1- Как да проверя задните гуми при нужда дали се задействат (нали 4 по 4 все пак)?

2- Ако я закупя с газова уредба, губя или печеля? Четох,че шансът да е с износена глава е голям.

3. По какво може да се разбере, че колата е имала (нямала) газова? Все пак може да са я свалили уредбата и да ми набутат кола, която е била карана на газ.

Гледах четири CR V та, от които 3 те нямаха чек лампи за двигателя. Би трябвало, като дам на контакт да светне и да угасна чека, нали?

Изобщо всяка информация ще ми е от огромна полза.

Благодаря Ви предварително.

Редактирано от vesivanova

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1 - Рязко потегляне (ама все пак да е загряла колата), на запрашено. Трябва по някакъв начин да предизвикаш забуксуване на предните колела.

2 - Проблемът с износването, май важе (?) до фейслифта и е свързан с ползване на гъсто масло или да не е сменяно навреме. Вероятно е, ако няма газова, да е карана по-малко километри...

Печелиш, че знаеш каква е газовата и къде да я обслужваш. Губиш пари. :)

 

Чек лампата може просто да е изгоряла? (най-вероятно)

Или свалена - ако има някакви грешки да свети постоянно - намери един ЕЛМ327 адаптер и задължително провери колите дали имат грешки и какви - а най-добре закарай в сервиз за цялостна проверка колата, която ти изглежда ок

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Без чек лампа няма смисъл да продължаваш огледа, според мен.

На моята 1-ва ген. пък, лампите за SRS-а и ABS-а бяха вързани с тази на маслото, защото и двете системи не работеха, така че внимавай!

Лампите трябва да гаснат една след друга, а не едновременно, поне при мен е така след отстраняване на всички простотии, сътворени от някои дебил.

П.п. Аз съм с първа генерация, при втора мисля, че е същото.

Успех.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ЕЛМ-ът ще покаже дръжки, ако ти светят ABS и SRS лампите.

 

1. Може на мокра трева, кал, чакъл. Някой трябва да гледа де . :) Ако тестваш фейслифт, може да ти премига VSA-то.

2. Ако я купиш с газова уредба си 50/50. Какво ще рече износена глава?

3. Ако е имала газова и е свалена, ще има разпробиване на смукателния колектор, дупки за закрепяне на редуктор и др. компоненти, водните маркучи ще са снаждани, там, където трябва да са цели и др. :)

Кой търговец ще се занимава да сваля ГИ от кола от Италия не мога да си представя, честно ...

 

Не се филмирай, трябва тест драйв и преглед на подемник за общо състояние.

Светва като коледна елха на контакт, после остават индикаторите за акумулатора и маслото (и за колана, ако не си го мушнал естествено), ако не се лъжа, трябва да видя довечера.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

post-36370-0-92810000-1492710366_thumb.jpg

post-36370-0-27741700-1492710416_thumb.jpg

Ето как е при мен (не знам колко е меродавно).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имаш дръпната ръчна. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имаш дръпната ръчна :)

Да бе. верно...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Задното се пробва лесно на място, но ще ти трябват два крика. Трябва да вдигнеш колата от едната страна, така че да се отлепят едновремено предно и задно колело. Без да е дръпната ръчната. Като я вдигнеш, палиш и включваш на скорост. Трябва освен предното да се върти и задното колело.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На контакт и след като изгаснат:

https://goo.gl/photos/MhM9pM3UT3X59rnV7

 

Лампите почват на 55-та страница:

http://techinfo.honda.com/rjanisis/pubs/OM/AH/A9B0505OM/enu/9B0505OM.pdf

или в прикачения файл

 

 

Преди 2005-та няма VSA.

9B0505OM.pdf

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гледах няколко цр в та, едната беше доста ръждясала (окачване, шаси..), купето не. Другата имаше доста теч на масло от двигателя и от раздатъчната кутия (която е отзад, не знам така ли се нарича). Третата най ми допадна, има си пак ръжда, но е в начален стадий, пак по шасито се вижда само. Забелязах обаче, че съединителя е по-твърд от досегашните, които ги гледах и карах. Другото е, че в казанчето, което е свързано с радиатора имаше антифриз. Доколкото знам, това казанче трябва да е празно, а само радиатора да е пълен с охладителна течност, това трябва ли да ме притеснява? Благодаря.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В разширителното казанче трябва да има антифриз между MIN и MAX.

Моят педал на съединителя е твърд откакто съм я купил.

Редактирано от dindin

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първо, Хондата не е на шаси.

Второ, отзад няма раздатъчна кутия, а диференциал.

Трето, ръждата рано или късно се появява, но колкото по-малко, по-добре.

Четвърто, Дани ти е отговорил за другите неща.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ръждата по окачването не е чак толкова опасна.

Не знам на кое викаш шаси (както каза Емича, няма такова), но предполагам имаш предвид предната и задната subframe, още известни като "мост", или "магаре", на които е хванато окачването. Ако е така, то и за тях важи първото ми изречение.

 

п.п. Емич, Сами може да има предвид "отзад на двигателя", понеже раздатъчната кутия е отзад, но не на двг а на предния диференциал.

 

п.п.п. Не съм казАл (в тази тема), но пак повтарям - CR-V-то, както повечето Хонди, започва да гние на скритите с декоративна пластмаса места - вежди на калниците и праговете. Обикновено ръждата започва от задните вежди и върви напред по праговете.

Другото податливо на ръжда място е тавана над предното стъкло, там където свършват надлъжните канали на покрива. Това по принцип се случва, ако колата е "живяла" на влажно, сенчесто и студено място на брега на морето (в Англия например). Всъщност, това с тавана важи за 1-ва ген., на 2-ра й е още рано. ;)

 

edit:

Положението с лампите на таблото при мен е същото, като на снимките на tany66. Ako се загледаш в някой автоматик, освен тези лампи светват и лампите "P" u "D". По подразбиране "Р" остава да си свети, а "D" изгасва с останалите чек лампи. Светенето на "D" означава проверка на скоростната кутия. Ако не изгасне преди да си запалил или започне да мига по време на движение, значи имаш проблем с кутията.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По окачването имах предвид, да. Утре пак ще ходя да гледам други цр-в та и трябва да взема решение накрая. Благодаря ви за отговорите.

На 2 обяви, които утре ще ги гледам, продавачите написали "без нотариално прехвърляне", не знам какво ще рече, някой да има идея?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи, че ще ти я дадат с фактура, договор направо на твое име и после ти ще си я регистираш, което означава гражданска, еко такса, номера общо около 500,00лв.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, и аз вече съм горд собственик на цр-в от фейслифта. Вчера го докарах в нас, 190 км. никакви проблеми, даже напълниха резервоара до капачката, даде ми разход маалко над 7л. Сега ми предстои да я обслужа, вие какво двигателни масло ползвате, 5-30 ще и сложа. Поздрави.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, използвам темата  за мнение  за покупка на  Хонда CR-V 2ра ген. /2005-06, бензин/  от Швеция. Ако някой е запознат с колите  и по специално Хондите  от Швеция,  да каже две-три думи, интересува ме най-вече  ръждата. В нета има оскъдно и противоречиво инфо  за нея по колите от  там, а човека който може да   докара колата , нещо не е  в час за тия неща. За него било достатъчно  щом  колата е минала преглед, а там  прегледите били  през 6 месеца и нямало никакви компромиси.  

Много ми е на сърце  точно това  CR-V   и дано този първи мой  пост тук да не е последен :)

 

 

Редактирано от atastar

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 4/19/2017 at 17:35, Sami написа:

1- Как да проверя задните гуми при нужда дали се задействат (нали 4 по 4 все пак)?

2- Ако я закупя с газова уредба, губя или печеля? Четох,че шансът да е с износена глава е голям.

3. По какво може да се разбере, че колата е имала (нямала) газова? Все пак може да са я свалили уредбата и да ми набутат кола, която е била карана на газ.

 

1. В сервиз на подемник, но имай предвид, че DPS е една от най-надеждните системи в този атвомобил и шансът да не работи е нищожен.

2. Определено губиш - шансът да е на половин милион километра е голям. Наскоро мой познат си взе Mazda 6 на газ, уж на 200 000км, ама сега прави основен ремонт на двигател за 2500лв (с неоригинални части). Най-добре тук да ти монтират ГИ.

3. Както казаха и колегите, малко вероятно някой да сваля ГИ, защото трябва да подмени сумати неща, ако иска да не си личи, че е имала.

 

На 5/3/2017 at 16:35, Sami написа:

Здравейте, и аз вече съм горд собственик на цр-в от фейслифта. Вчера го докарах в нас, 190 км. никакви проблеми, даже напълниха резервоара до капачката, даде ми разход маалко над 7л. Сега ми предстои да я обслужа, вие какво двигателни масло ползвате, 5-30 ще и сложа. Поздрави.

 

5-30 е малко гъстичко за този двигател. Най-добре лятно време да си с 5-20, а зимата с 0-20. Смяна на година или 5000-7500км, но зависи какво масло сложиш. Имай предвид, че тук е рая на ментетата. Прочети темата за маслата, за да се ориентираш.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...