Jump to content
Sign in to follow this  
Lider-a

Мнение, помощ за Хонда Джаз от обяви.

Recommended Posts

Здравейте!

Смятам да отида с консултант на оглед на този автомобил. Информирах се колкото е възможно една жена да се информира :) от тази тема. Благодаря, че сте написали така подробно какво да се гледа. Все пак ... ей така от картинка ако нещо ви се стори хубаво/лошо по този автомобил, моля да споделите

 

 

https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11556391515426540&slink=bz95fq

Share this post


Link to post
Share on other sites

Здравейте колеги, от известно време се оглеждам за Хонда Джаз, като втора кола за семейството. Изчетох доста коментари и мнения. Сега съм хвърлил око на ето тази https://www.cars.bg/offer/c3223293

и ще ми е от полза ако някой изрази компетентно мнение ( наясно съм, че мнението по снимки няма как  да е обективно, но все пак и опита си казва думата). Благодаря предварително. 

Edited by sv.peev

Share this post


Link to post
Share on other sites

Здравей , колега!По снимка е трудно да се каже нещо точно за колата освен че изглежда добре външно,двигателя е мит,салона изглежда добре .Няма да имаш проблеми с радиото .За всичко останало трябва да се види на място , да се чуе работата на двигателя /понеже е с верига/,дали има шум в скоростната кутия при ненатиснат педал на съединителя  и задължително да се покара.Успех !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Здравейте

надъхал съм се да вземам jazz, ако има някой колега повече специалист ако има време може ли да погледне една, внесена от швейцария на 217к. Изглежда запзена, има сервизна история, проверих сервизите от печатите в сер.книжка и са реални. Не видях някакви ръжди, само по предната и задната броня в дясната страна проните са със счупени копчета и има луфт между стопа/фара и бронята. Работи спокойно като я запалихме, само ме притеснява, че ми се стори, че чух някакво по-особено вибриране отпред в двигателя като ускорявахме (може и да ми се е сторило, нямам опит с тези двигатели). Ще бъда изключително благодарен ако някой успее. :) 

Лека вечер 

 

 

Honda Jazz 1.4
5,300 ЛЕВА
2006, Бензин, 173000 км.
СТИВ АУТО, Стара Загора
 http://www.cars.bg/offer/c3196857

Share this post


Link to post
Share on other sites

Последно е на 173 или на 217 х. км? Защото при второто има разлика от почти 42 х. км. А това според мен не е коректно!  Модификацията СПОРТ има няколко екстри повече, от стандартният модел. Фабрично затъмнени задни стъкла, боди кит и кожен волан (Рефлекторите на фаровете са със цвета на автомобила). Хубавото е ,че е с два оригинални ключа. Показаната от теб кола е без задна щора, което не е голяма драма. Втора употреба е около 100 - 150 лв. Липсват оригиналните стелки, а те са специфични. Мотора е мит, което лично мен ме дразни ужасно много.

П.С. Цената би трябвало да е доста по-висока от 5000 лв! Поне аз така знам и ги продавам за 6 и над 6 🙂

 При определени обороти може да има вибрация, ако ауспуха опира някъде в купето. По някога скоростите издават гаден звук при определени обороти по време на ускорение. Иначе на място е тишина и не се чува специфичното жужене от лагера на първичният вал. А може и да е друго?!?

Успех!

Edited by daniel-atanasov

Share this post


Link to post
Share on other sites

Здравейте.

Искам да си закупя градски автомобил и загледах в тази Хонда Джаз:

https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11567571930272482&slink=cfcqib

Знам, че от снимки не може да се направи някакъв генерален извод, но понеже не разбирам много от коли, бих се радвал на някое по компетентно мнение :)

Edited by SS83

Share this post


Link to post
Share on other sites

Според мен за града е по-добре да вземеш 1.4i-dsi, по-икономичен е и предлага по-голям въртящ момент в ниските от втека, който трябва да го караш в обороти, за да върви. За пример dsi развива максималния си въртящ момент от 119нм още при 2800 оборота, докато vtec-a развива 127нм при 4800, тоест в нормалния оборотен диапазон, в който се кара в града между 2 и 3 хиляди оборота ще разполагаш с по-малко от 90нм, а почнеш ли да го караш в обороти ще ти харчи повече отколкото би ти харчила 2-ка бензин при нормално шофиране. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Здравейте колеги. Налага ми се да сменям втората кола и се спрях на Jazz. Първият избор беше Ярис, но разположението на таблото изигра важна роля в избора. По тази прич9ина от скоро разглеждам обявите. Случайно някой да е попадал на тази обява : https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11567693180823092&slink=cl7au8

След две седмици може би ще имам възможност да я видя и лично, ако все още се продава. Дали някой се е заглеждал по тази или дори разглеждал.

Благодаря.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Off Topic

Егати Джазките... От 10 години насам цените им са си същите и не са мръднали...

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Здравейте, спряла съм се на тази кола https://www.cars.bg/company/sdsauto/offer/5dce308e30ea777d9f55cb32?fbclid=IwAR0n-lu1pje4YV7rr8fu68jC366ak0BV-QLMCRNCWTqFYHzm_xk_PeSnnAc

Тъй като никак не разбирам от коли моля за първо мнение за нея от вас и ако знаете нещо за продавача.

Ще съм благодарна и за мнението на daniel-atanasov. Благодаря.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Странно, автомобила е със старата конзола, мигачи в калниците и климатик, a според годината на производство трябва да е фейслифт. Също така в описанието пише - мултифункционален волан а на снимките не е такъв. Черния елемент на задната врата пък е характерен за фейслифт модела, или тук е сменян поради някаква причина ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Няма нищо странно Стояне, колата си е фейслифт, просто е най-ниското ниво на оборудване и е оскубана максимално от екстри и глезотийки. Мигачите в огледалата, по-красивото инструментално табло с датчик за температура, климатроник, плюшен салон и тн са при по-високите нива на оборудване. Както правилно си забелязал пластмасата отзад си е от фейслифта, ако се загледаш броните също са от фейслифта, на централната конзола символите около врътките за климатика/парното също са с по-различен дизайн. В обобщение, има джазки 1 ген фейслифт със и без мигачи в огледалата, годината на производство не трябва да я притеснява колежката, тя е лесно проверима и най-вероятно е ОК, по-важно е да се установи техническото състояние, което по снимки си е чесане на езици само. 😉

 

п.с. То и ESP е написал джамбаза че има, ама джаз 1 ген с ESP няма излязла от завода, ама използват символа на таблото за електрическия усилвател на волана (EPS/electric power steering) и лъжат хората които не разбират много, и като им кажеш точно за какво са тези три буквички и се почва едно мъцане, ама не ти не си ме разбрал, то електрическия волан увеличава много стабилността на автомобила щото видиш ли ставал много лесен за управление, той това искал да каже, абе смял съм им се много колко са нагли в лъжите си.

Edited by icko22

Share this post


Link to post
Share on other sites

Здравейте,

От известно време се заглеждам по Honda Jazz. Към момента карам едно VW Polo и ми се иска да го сменя. Търся нещо по-голяма... тип малка семейна кола, която ще се ползва градско/магистрала 80%/20%. Имам познати, които карат новите джазове и са много доволни. Бюджет до 8-9к лева.

Първи въпрос: Дали съм се насочил към хубава марка и модел /Предполагам, че питам в Хонда и отговорът ще е положителен :) /

Втори въпрос: Коя година да търся, автомат или ръчка? Във форума разгледах доста и видях, че коментирате автомат робот /който е по муден, но по икономичен/ и автомат CVT, който е по-пъргав? Ръчката лош вариант ли е?

Живея в София, но към момента съм в Бургас и се загледах по няколко модела:

Това е един от тях и имам възможност да го видя на живо: https://www.cars.bg/offer/5db53a9fad13e7763e59b602

Какво е добре да гледам при него? Първото, което гледам при всяка кола е за луфтове за удар, но не знам при джаза "болестите"?

Друг вариант са ми по... старите Джазове като този: https://www.cars.bg/offer/5dc94f81020d7517a20dacc2

Заслужава ли си да инвесирам още едни 3-4к лева в по.. нов автомобил.

Има ли голяма разлика във вървежа на 1.4 83к и 1.4 90к? Разлика в консумативите? Болести на двата модела? :)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Здравейте, моят съвет е да погледнете Сивик 8-а или 9-а ген., така ще получите желания по-голям автомобил, тип малка семейна кола. 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
44 minutes ago, Rakeem said:

Здравейте, моят съвет е да погледнете Сивик 8-а или 9-а ген., така ще получите желания по-голям автомобил, тип малка семейна кола. 

 

 

Здравей,

Благодаря ти за бързата реакция. Да съм откровен не съм се заглеждал по сивици. Това, което виждам по карс/мобиле са три врата. Ако са пет са доста пари.

Ще си отбележа да хвърлям едно око и на тях.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Има доста автомобили от модела, които се вписват в бюджета https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=3&slink=dnhnfk&f1=1 

Иначе, Джазката е хубав автомобил за града, но няма да получите значително по-голямо пространство спрямо Полото, докато Сивика е доста просторен, особено предния ред създава усещането, че шофираш седан и е с огромен багажник за хечбек. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Да отговоря на колежката - "Питаща", ако не е твърде късно. Колата която гледате е 1.2 и действително е фейслифт. Както съм повтарял многократно, при фейса на 1.2 са различни само броните, около врътките на парното е боядисано в сиво и ключа е от новият тип с бутони. Друга разлика няма! Тук не става въпрос за постен или набухан с екстри модел. Мотора 1.2 е слаб и често пъти е не предпочитан - видно е и от цените. Доста често не коректните продавачи въвеждат клиентите в заблуда, като обявяват 1.2 за 1.4. Кодовете на моторите са различни и като отидете на оглед ги гледайте внимателно. Изнесени са на синята табелка, която е занитена на челната греда над радиаторите. Пада се втори или трети ред под номера на шасито. При 1.2 кода е  L12-A1 а при 1.4 е L13-A1. При фейса на 1.4 започващ от края на 2004 год винаги се монтират новите брони, изцяло кристални фарове, мигачи в огледалата-(липсват тези на калниците), новият ключ, новият волан с опция за управление на радиото от него, централната конзола е коренно различна с дигитален климатроник и нов тип СД стерео. Понякога имат АУКС пред лоста за скоростите. Понякога огледалата се прибират ел. с копче намиращо се от ляво до волана. Има и по-различни цветове на тапицерията на салона. Мисля, но не съм много сигурен, че и стоповете са леко по-затъмнени - опушени. Така, че само в 1.4 има реално фейслифт и вътре и вънка.

При всички джазове, гледайте за ръжди по задните вежди, дъната на вратите, отзад отдолу, при праговете - дето се вдига на крик. Вижте дали крякат жаби в багажника при резервната гума. Чуйте как работи на студено и после като затопли. Радиото при старите модели не винаги работи. При фейса на 1.4 това е поправено. Моят съвет за джаз е от 2006 год на горе, задължително 1.4 и по възможност да е със сервизни книги, два ключа и оригиналните стелки + задната щора. Не казвам, че 1.2 не става - Лично аз бих предпичел 1.4. Дори и при по-новите модели след 2009 год. От автоматите в никакъв случай да НЕ е Ай-Шифт!!!

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Здравейте  ! Оглеждаме се за втора градска кола и Джаза 2005 -2008 г допада като визия и двигател бензин. 

Няма да крия че и друга марка заглеждахме , Пежо 207 хди (понеже бензиновите не се славят добре) . Но както и да е  дизел не искаме. 

По принцип аз искам автомат, жена ми незнае какво иска . Как да го разбера дали е ай шифт или нормален? Мисля да е 1.4 мотор , виждам че са  два 8 и 16 клапанов dsi.  

Share this post


Link to post
Share on other sites

Здравей, дигателите са два, дси и втек, 16 клапановият е втек, за града аз лично бих предпочел дси-а, по-икономичен и с по-голям въртящ момент в ниските, единственият недостатък са 8-те свещи, но те се сменят веднъж на 100к, така че не е кой знае какво.

Относно трансмисиите, хонда нямат 'нормална' трансмисия в тези модели, едното е робот, другото е свт(вариатор), второто би било по-добрият избор, стига да е на малко километри, аз лично съм с робота и към момента не мога да кажа една лоша дума, при спокойно шофиране сменя отлично, при по-агресивно малко по-бавно, но това би бил проблем на състезателите, но пък за сметка на това сваля предавките много бързо и неусетно, само виждаш как оборотите се повишават, но все пак има слава на ненадеждна трансмисия, така че ако се взима робот, единствено на малко километри и след тест драйф, на студено, с множество спирания и тръгвания.    

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Здравейте, случайно попаднах на темата...искам да попитам знаещите за следното:

Спрял съм се на Хонда Джаз 2010 автомат на 210 000 предполагаеми км, днес я карах добре превключва скоростите много е запазена, но разбрах, че не е истински автоматик, а имало 2 електромотора които превключвали скоростите, тип роботизирана скоростна кутия. До колко е надеждна тази кутия и какво би ми струвало, ако се повреди в предвид не малкото километри на които е ? Това което знам е, че е нов внос от Швейцария и наистина състоянието на купето и салона са близки до перфектни. От долу не съм я гледал.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Здравейте, случайно попаднах на темата...искам да попитам знаещите за следното:

Спрял съм се на Хонда Джаз 2010 автомат на 210 000 предполагаеми км, днес я карах добре превключва скоростите много е запазена, но разбрах, че не е истински автоматик, а имало 2 електромотора които превключвали скоростите, тип роботизирана скоростна кутия. До колко е надеждна тази кутия и какво би ми струвало, ако се повреди в предвид не малкото километри на които е ? Това което знам е, че е нов внос от Швейцария и наистина състоянието на купето и салона са близки до перфектни. От долу не съм я гледал.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Немога да съм полезен за кутията защото моята е 2007г ,но от опит знам че швейцарките повече се гледат за ръжда отдолу от колкото за технически проблеми. Там не се прави компромис с поддръжката. Имат и хубава сервизна история. Успех

Share this post


Link to post
Share on other sites

Здравейте. Извинявам се, ако не съм публикувал в правилната тема!

Търся Honda Jazz I 1.4, фейслифт или Honda Civic Fastback VII, 1.6, фейслифт. Моля да ми препоръчате коректен търговец, внасящ тези модели от Швейцария! Предварително благодаря за помощта!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Здравейте колеги. Съвсем прясно регистриран съм, причината е Джаз. Карам Митсубиши  и никога не съм имал Хонда. Живея в Германия и колата ще я търся от тук. Конкретно съм се спрял на тази, 2011та, 1,2 на 100тк

https://www.ebay-kleinanzeigen.de/s-anzeige/honda-jazz-1-2-trend-mit-klima/1507540953-216-1940

Има ли ги все още проблемите с течовете на задните прозорци на тези години, проблемите с радиото, и другите детски болести за модела?

Ще се радвам да ме насочите, че имам оглед на въпросния автомобил в Събота.

Share this post


Link to post
Share on other sites
На 13.10.2020 г. at 21:04, djidjo75 написа:

Здравейте колеги. Съвсем прясно регистриран съм, причината е Джаз. Карам Митсубиши  и никога не съм имал Хонда. Живея в Германия и колата ще я търся от тук. Конкретно съм се спрял на тази, 2011та, 1,2 на 100тк

https://www.ebay-kleinanzeigen.de/s-anzeige/honda-jazz-1-2-trend-mit-klima/1507540953-216-1940

Има ли ги все още проблемите с течовете на задните прозорци на тези години, проблемите с радиото, и другите детски болести за модела?

Ще се радвам да ме насочите, че имам оглед на въпросния автомобил в Събота.

След като изчетох целия форум, разбрах и систематизирах това за което трябва да гледам. В крайна сметка си вземах Джаз 2014-та, 1,4 китайска сглобка на 117тк, не съм сигурен от тази година да ли изобщо има японки вече.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Тествай автомата,тоест карай да повечко не само да я запалиш,вижда ми се много ръжда,огледай я за това обстойно отдолу.

Странично ми се вижда волана доста захабен,може да се лъжа от снимката.

тук малко за нея

 

Edited by CARPERA

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

  • Upcoming Events

    No upcoming events found
×
×
  • Create New...