Jump to content
Markony

Впечатления от Харви 2 ген.

Recommended Posts

Да, в книжката(електронна) пише масло Хонда green или 0в20 . Няма други спецификации. В бултрако са казали , че нямат 0в20. Както казах ,след 3000 оборота колата е много шумна и е мудна.Не я карам аз, на баща ми е ,а той я купи въпреки шума. Аз нямаше да купя тоя модел, но просто искам да знам дали има нещо ,което може да се направи. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Наистина е безрасъдно да мъчат този двигател с 5на 40 като по книжка го дават 0на 20.

Ако желаеш да го смениш  вземи от тук,като желязната туба  си е от Япония.

https://www.ato24.de/en/car/engineoil-honda.html

Според мен това не е гаранциона поддръжка, а гаранционно скапване на двигателя.

Пробвай в други градове и оторизирани сервизи ,но да ти казват нямаме 0 на20,и да ти слагат 5 на 40.

Дават ли някъкво обяснение защо това е така,или дърпат откровенни лъжи.

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен можеш да напишеш оплакване то Европейското представителство на Хонда, да кажеш, че ти слагат неправилното масло. 

  • Нагоре 1
  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега беше писал така за Акорд 8, и му направиха ремонт на ДВГ.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 7.12.2019 г. at 21:39, ivailopp написа:

Да, в книжката(електронна) пише масло Хонда green или 0в20 . Няма други спецификации. В бултрако са казали , че нямат 0в20. Както казах ,след 3000 оборота колата е много шумна и е мудна.Не я карам аз, на баща ми е ,а той я купи въпреки шума. Аз нямаше да купя тоя модел, но просто искам да знам дали има нещо ,което може да се направи. 

Има масло 0W-20 масло в БТ 43лв. е литъра с ДДС, аз си взех да си имам за доливане ако се наложи! Отиваш и им казваш, че искаш да се смени маслото с 0W-20, ти си го плащаш! Да вадят там шишета и да го сменят. Как нямат 0W-20 на мен какво ми наливат? Има, бъдете по настоятелни кажете им, че си искате 0W-20 и ще си плaтите за такова масло, да го наливат от шишета ако искат.

Ето всички видове масла, които се предлата от Honda България:

http://www.honda-varna.com/service/componentsmm.html

Тия масла, антифризи и т.н. ги има и тук в БТ Ботевградско

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това масло от къде мислите, че съм го купил от космоса ли? 

IMG_20191214_183111.jpg

Мисля, че може да си обслужваш колата гаранционно и другаде. Може в Румъния, Гърция, може на всякъде в Европа.

Ще проверя как стояха нещата с гаранционното обслужване но мисля, че първите 3-ри години от гаранцията са към Honda, а оставащите 2-ве са към БТ, което може да се окаже в един момент и проблем. Те затова сменят яко първите 3-ри години защото не плащат те, а Honda...

 

Редактирано от dan_koloff
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
2 hours ago, dan_koloff said:

Има масло 0W-20 масло в БТ 43лв. е литъра с ДДС, аз си взех да си имам за доливане ако се наложи! Отиваш и им казваш, че искаш да се смени маслото с 0W-20, ти си го плащаш! Да вадят там шишета и да го сменят. Как нямат 0W-20 на мен какво ми наливат? Има, бъдете по настоятелни кажете им, че си искате 0W-20 и ще си плaтите за такова масло, да го наливат от шишета ако искат.

Ето всички видове масла, които се предлата от Honda България:

http://www.honda-varna.com/service/componentsmm.html

Тия масла, антифризи и т.н. ги има и тук в БТ Ботевградско

Какви са тея 43лв за литър ето тук нещо по-добро 0w20 е 22лв литъра Хонда,

https://www.ato24.de/en/honda-ultra-leo-sn-0w-20.html

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Става въпрос, не за това каква е цената, а че има търсеното масло 0W-20 Type 2.0 в БТ! А защо му казват, че няма, това не знам!

За цената всеки си знае масрафа...

А да си сменя там един път маслото и после като излезе да го точи е тъпо и скъпо. Да плащаш два пъти масло само и само за един печат в книжката, не е правилно. След като си плаща маслото може да настоява да му налеят това което иска и за което си плаща, а не да му казват, че няма такова масло! Такова масло има в БТ!

 

Редактирано от dan_koloff
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чисто и просто са го излъгали,вкарали в някъква схема,прецакали.

Това е никакъв контрол, и си правят каквото си искат, и трябва да им вярваш ОТОРИЗИРАН сервиз.

Според мен ако е поискал да го плати на минутата ще му го дадат,но нали е гаранционно обслужване,защо да не си го скатаят.

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гаранционно обслужване не значи безплатна смяна на масла и филтри. Тая неговата кола си му наливат неправилното масло от както е закупена.

Може да изисква 0W-20 да му налеят нали си плаща, на бутилки ще му продадат и налеят...

  • Харесвам 1
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре, значи просто трябва да ходя и да им викам по български и да си късам нервите... Може да пиша на Хонда в крайна сметка. Сигурно няма друг вариант.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като пишеш на "по-високата" Хонда, питай дали заради конструктивните проблеми с влизането на гориво в маслото, нямат някакво "вътрешно" предписание за по-висок вискозитет. Ако нямат - значи БТ са за бой, но и те вероятно някак са си "вързали гащите" с тази формулировка за "безплатно обслужване". Безплатен обяд няма, освен ако не си канен и на вечеря с преспиване. Безплатно обаче е сиренцето в капана за мишки!

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 14.12.2019 г. at 23:06, ivailopp написа:

Добре, значи просто трябва да ходя и да им викам по български и да си късам нервите... Може да пиша на Хонда в крайна сметка. Сигурно няма друг вариант.

Преди няколко дни писах до Honda Румъния, може ли да си обслужиш колата там и какво масло и филтри дават за нея и колко струва.

Ето отговора:

Honda Lead

Buna ziua,

Va transmitem , mai jos,  oferta de reparatii, conform solicitarii dumneavoastra

Ulei motor 0W20 – 4l – pret 244 lei

Filtru ulei 67 lei

Filtru aer 110 lei

Filtru polen 101 lei

Saiba buson ulei 3 lei

Manopera 143 lei

Total fara tva 668 lei

Total cu tva 795 lei

Цената за обслужване е по-ниска от тука това са около 335лв. с ДДС

 

П.С. Явно за твоя мотор си е 0W-20...:) Път си е до Букурещ, ама може да се съчетае обслужване с разходка...

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хаха, съжалявам, ама колата ме превозва  мен, а не аз нея. Ще я е... У кошарата... Вариантите са ми само два изглежда. Другия път разправия и/или писане до Хонда на по Горна инстанция. 

@ceco_accord : никъде не съм споменал, че обслужването ми е безплатно. Или нещо аз не те разбрах. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 13 минути, ivailopp написа:

@ceco_accord : никъде не съм споменал, че обслужването ми е безплатно. Или нещо аз не те разбрах. 

Сигуно е недоразумение, понеже съм решил че Харвито е ново и в гаранция. Принципно офертите в БТ включват безплатно обслужване, но сори, ако твоят случай не е такъв.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Харвито е ново и е в гаранция, но обслужванията далеч не са безплатни. Плащам си за балвоча, който сипват.

Редактирано от ivailopp

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом си плащаш, имаш пълното право да получиш това което на теб ти трябва, а не онова което искат да ти дадат.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, съветвам те да пишеш до Хонда ЮК или Хонда Глобал.

 

Дай им конкретни примери, както този от Хонда Румъния.

 

На Хонда маслото е хубаво, така че ДВГ няма да го съсипе щом е нов, просто по-бързо мини на 0w20.

 

Аз сега смених моето, което е било 5w40, с 0w20 на Амсойл Сигничър + филтър на Амсойл, но вече не е гаранционна.

 

С предното масло не е имало харч, сега ще видя с това.

Маслото, което смених беше супер чисто за 6К, преди толкова е била последно обслужена.

 

Все пак се опитай да говориш с Бултрако на нормален "тон", току-виж те "чули".

Един път доста сериозно се оплаках през сайта им към отдела за оплаквания, и оттогава се държат "човешки" с мен.

 

Ако тук си мислите, че е скъпо в Хонда, отидете в Белгия, Холандия, Швейцария...ще кажете ама заплатите и стандарта...частите идват от едно и също място и за "тях" и за "нас"...

 

Успех колега!

 

 

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вчера бях в БТ, имат 0W-20 на шишета във витрината имат си наличности. Просто другия път им подчертай, че искаш такова масло и искаш да си платиш за това масло! С равен тон ще е по-добре от колкото да се карате, ти плащаш ти поръчваш музиката!

  • Харесвам 2
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Основно обслужване на 12500км.

Смяна на масло Honda 0W-20 + маслен филтър + труд - безплатно по бонус протокола ми...

Смених си и въздушния филтър, но него съм го платил.

Следващата ми безплатна смяна е с Honda 0W-20 + маслен филтър + поленов филтър + масло CVT + труд - безплатни, но ако се наложи ранна смяна на масло ще я платя за да не използвам по-рано бонуса.

Въздушните филтри са за моя сметка...

 

  • Харесвам 2
  • Нагоре 1
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Наложи се междинно обслужване на 20500км. за да запазя ваучера и да го използвам следващата година...

Смяна на масло Honda 0W-20 + маслен филтър + труд за моя сметка.

Грешки няма записани никакви, няма нищо хлопащо, тропащо или дрънкащо, има разлика в сглобката от предишната определено.

Нямам покачване на нивото на маслото, нямам харч на масло, колата съм я карал 90% градско в София.

 

Не искам да звучи като реклама ама от както зареждам само Efix 95 (около 1500 литра съм прекарал през колата от това гориво) нямам никакви проблеми. Даже в БТ ме питаха дали съм мил ауспусите, чисти са. Направих проследимост на горивото и идва от Румъния. Мисля, че последната партида беше 1632 за разлика от 100 октановия им които е от Сакса и е скапан... Efix 95 дизела също е много добър и идва от Румъния. За сега това са ми топ горивата отговарящи на изискванията, бензина се изветрява, не оставя следи и миризма, на бял лист няма никакви следи. Няма вода правихме тестове с калиев перманганат и т.н.

 

Проверил съм всички течности и съм поставил зимните гуми и зимна течност за чистачки, в общи линии съм готов за зимния период.

 

П.С. Май само аз си пиша в тази тема?

Редактирано от dan_koloff
  • Харесвам 2
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 21 часа, dan_koloff написа:

П.С. Май само аз си пиша в тази тема?

Ами, знаеш, че вероятно аз съм единственият друг във форума, ако не и в БГ-то с такава кола (1.5 спорт).

 

Не ми е уау. Вратите дрънчат като ритнат гюм. Вътре изобилства от имитация на кожа не само, ами и имитация на шевове.

 

ЦВТ-то се усеща доста бездушно, но явно вече ще са такива колите. В града ми е леко мудна - пробвах на "S", не се изкефих и от тогава карам само на "D" + "eco".

 

Учудващо се усеща по-добре на извънградско шофиране. Поддържа висока скорост (140км/ч) със сравнително ниски обороти и колата се усеща, че й е доста комфортно с това темпо:

viber_image_2020-10-29_10-02-10.jpg

Само за сравнение със сивик 8 1.8, който на шеста предавка стига 3000 оборота с едва 110км/ч и двигателят започва да се чува осезаемо:

viber_image_2020-10-29_10-02-38.jpg

 

Другото, което ми харесва е, че при относително настъпване на извънградско (рядко карам със 140км/ч иначе) дава приличен разход... по табло.

viber_image_2020-10-29_10-05-06.jpg

 

Системата против сблъсък е леко параноична и предупреждава за какво ли не, но това съм го гледал по ревюта и за други хонди.

 

Накратко - това е от мен. Просто не ми е единствената кола и не ми е във фокуса на вниманието само тя, а скоро ще има и други.

 

Ти се справяш достатъчно добре! :thumbs1:

  • Харесвам 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Четем и останалите, аз лично много се бях изкефил на външния вид на новото харви и леко си правех сметки за това да ми е следващата кола. Така като ви чета, доста се замислям, дори и да излезнем от марката всичко е караш в гаранцията и махаш, за съжаление.

 

Темата е полезна и интересна, аз съм благодарен за подробните коментари и пълна информация.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет колеги,

 

И аз да освежа темата. Прочетох цялата тема с интерес и ми беше много полезна, защото по стечения на обстоятелствата, решихме да търсим за жена ми именно HRV-2, но втора ръка.

 

КАЗВАМ ОТКРОВЕННО, ГОЛЯМО БЛАГОДАРЯ на всички колеги отделили, време за писане, отзиви, качване на снимки, коментари, цени на консумативи и лични впечатления за HRV-2 и БТ !!!🙏 👍 .....Колеги dan_koloff и Zlatozator,  едно евала и за обективното Ви мнение и поднесена информация+снимков материал! 

 

За заинтересованите и търсещи инфрмация за HRV-2, тази тема тук е много полезна, особенно като няма кой знае колко отзиви и материали в нета (на този етап) за вече покарани Харви-та 2 генерация 2016-2020 купени от БТ или втора ръка от неизвестен внос!

 

Тъй като ние не бързаме, случайно попаднахме и направихме кратък тест драйв на версията с небезизвестният мотор 1.8i-R18Z9 /без турбо/, 141 PS (104 kW; 139 hp). Тъй като познавам  моторите R18A1 и R18А2 от Хонда Сивик 8ген. това бе и основната причина да направим тест драйв именно на HRV-2 с въпросният по-рядък за него мотор R18Z9 . 

С него се държа много приятно и реагира адекватно. Мисля, че мотора пасва чудесно на това шаси и килограми.  Честно казано нямах много време и не обърнах специално внимание на поведението и настройките на CVT-то за "Американския пазар" но работеше балансирано и приятно. Имаш всичко необходимо във всеки диапазон, стига да не сме със състезателни амбиции или подобни очаквания. Возенето е както казаха колегите "както на повечето нови автомобили от този клас" твърдо и леко пластмасово на паваж, но наистина за този клас и размер превозно средство, няма как да очакваме возия и тежко усещане като на Акорд или Легенд, нали? 😉  Пластмасите са бюджетни, екстрите на този вариант не са впечатляващи но има всичко необходимо и дори някои модерни глезотийки, но и адекватно отговарящи на този клас автомобил тип "малък градски SUV".  Версията само с предно предване си е чиста "повдигната кола" и 100% е много по-ниска от старото HRV1, но в нашият конкретен случей, ние не караме офроуд и сме 90% на асфалт и от там дали ще бъде 2WD или AWD няма голямо значение, освен в разхода на гориво. Сегашната ни семейна кола е много ниска и опира почти на всяка неравност, а в БГ ги има доста. И така с времето решихме да вдигаме "височината" ,но с изискването да е малък SUV, минахме през всички марки малки SUV и да споделя честно при мини вариантите не намерих нещо по-добро и надеждно.  Всички са един дол дренки от известните и гръмки марки до Дачия са в един филм и сходни производствени маркетнингови схеми. Е разбира се CRV ген.2  и ген.3-2.0i безнин е безпорен фаворит, но е по-голямо за гаража ни, а и дизайна не пасава на жена ми  😒😊 

 

Убедих се лично и съм съгласен, че има какво да се изисква от сглобката в Мексико и използваните пластмаси вътре, които вече много точно са описани от колегите преди мен, но най-основният  вид "недостатък" към момента е високата цена за такъв малък SUV, която и не пада.  Но всички помним и знаем, че примерно сивик 5-та генерация  Made in Japan, не се е славили с лукс, топ возия и много качествени пластмаси вътре, което не му е попречило с времето да се превърне в една чистокръвна 100% легенда за надеждност, много конкурентни показатели и ниски разходи по-поддръжка, особенно в някои версии на хечбек sohc 1.5 безнин и седан 1.6 dohc vtec /vti/. Винаги има някакъв компромис на някаква цена.

 

Придържайки се към известният съвет на опитните карачи и стари шофьори които казват: "Преди да купиш една кола, първо си задай въпроса къде и как най-много ще я караш и за какво ще я ползваш и тогава я купи", ние  преценихме че HRV-2 е не лош вариант за нас, отчитайки конкуренцията в класа и недостатъците на всички, като тези на HRV2 не са чак толкова много и не са фатални........ако не ти бъркат пряко в джоба де ! 

 

Но ако не изпадаме в прекалени подробности по детските проблеми, сглобка, материали присъщи за повечето нови "абонатни коли" (надявам се да няма и други по сериозни дефекти и аварии ), реално с HRV2 с всичките му минуси има потенциал за в бъдеще, като като един сравнително икономичен SUV с  голямо пространство вътре и в багажника, по-висок просвет от обикновенна кола,  евтино и лесно за поддръжка окачване, нисък разход на гориво и не високи разходи за поддръжка /извънгаранционно/, освен ако някой агрегат или възлова част сериозно не даде фира, заради лоша сглобка на някой пиян Мексиканец или Мексиканка)😃 .  Ние сигурно ще търсим и чакаме Японнска сглобка втора ръка, като на колегата dan_koloff , която може би с времето ще се докаже като един практичен малък SUV с добро качество на сглобкaта и не лоша надеждност. Ако случайно попаднем на версия AWD е добре дошла. 

 

Поздрави и продължавайте да пишете отзиви след повече натрупани километри!

 

Бъдете здрави и поожелавам на всички безаварийни километри!  ☺️👍

 

Редактирано от VTEC
  • Харесвам 4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Симпатична и типична за класа си кола. Ако ти се падне от късметите в баницата - вземай и бъдете здрави.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, колеги,

какво ви е мнението за двигател 1,5 i-VTEC, без турбо, 130 к.с и скоростна кутия EDC. Говорим за чисто нова кола. Освен това колата вече е без 4х4, което малко ме разочарова, но какво ви в мнението за поведението на колата само с предно предаване?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, едно уточнение по горния пост. Става въпрос за HR-V, объркал съм темата и се извинявам. Ако администраторът счете за правилно може да ми премести post-a на правилното място.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Здравейте, колеги!

 

Преди три години си купих Honda HRV, 1,6 i-dtec (2016 г.). Имам добри впечатления, досега съм нямал сериозни проблеми с колата или нейната поддръжка.

Съгласен съм с голяма част от коментарите, които прочетох тук относно този модел.

 

Плюсовете според мен са следните:

-Икономичен разход на гориво, в зависимост от условията разходва между 4,5-5.5 л. ;

-Добра работа на климатроника;

-Достатъчно голям багажник (разбира се, според моите критерии);

-Добър звук на мултимедията, харесвам да слушам рок, доволен съм от басове, високи и т.н.;

-Достатъчно висока за моите изисквания/нужди-шофирал съм по различни терени, вкл. черни и планински пътища с големи "коловози", нямало е проблеми...;

-Харесва ми, че има стъклен таван;

 

Недостатъци:

-многото датчици, сензори и т.н, постоянно ме "предупреждават" за нещо, а все още не съм научил как да деактивирам някои от тях...;

-някои от гумените уплътнения се скъсаха много бързо;

-да, вратите доста дрънчат при затваряне:)

-от два дни не ми работи навигацията, свети бял екран с различни дребни символи...;

- неудобна за хора с по-висок ръст (напр. около 190 см.) ;

 

Проблем за мен е, че във Варна няма представителство на Бултрако, където да отида за този проблем с навигацията.

 

Освен това отскоро, когато потегля с колата и съм включил Waze на екрана започна да се появява надпис: "От съображения за сигурност тази операция не може да бъде извършена, докато превозното средство е в движение."  Може ли някой да ми помогне със съвет какво да направя, за да се визуализира отново Waze? Благодаря в аванс!

Това е, което мога да споделя от личен опит!

 

Бъдете здрави!

Редактирано от ivan12

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 23.05.2021 г. at 23:04, ivan12 написа:

Може ли някой да ми помогне със съвет какво да направя, за да се визуализира отново Waze?

Като прочетох "Waze" и се сетих.

 

Много голям недостатък на модела (лично за мен) е неподдържането на Андроид Ауто от мултимедията. Дори за фейслифта няма промяна.

 

Android Auto is compatible with the following Honda models.

Accord 2016-

Civic 2016-

Clarity Fuel Cell 2017-

CR-V 2017-

Fit 2018-

Freed 2017-

Odyssey 2018-

Pilot 2017-

Ridgeline 2017-

 

Та, ако си имал инсталиран Waze, предполагам че или е руут-вана мултимедията, или не е оригиналното Фуджитсу. И в двата случая от Бултрако ще вдигнат ръце.

 

Все пак ще ми е интересно, ако си успял да инсталираш приложение и аз да не съм разбрал, че може.

 

И нещо положително. Моделът разполага с добре познатите от последните 20-ина години "Magic Seats" задни седалки. И докато вече сме го приели за даденост, сивик 10 например вече няма тази екстра.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за отговора!

 

Мултимедията е Фуджитсу, но е рутвана.

Проблема с навигацията го реших, като се обадих в Бултрако, а ттам ме посъветваха да направя reset на системата-натиснах продължително копчето (за около 10 сек.) , след което изчаках 3-4 минути и навигацията тръгна отново.

 

Вече започна да излиза надпис, че картите/навигацията се нуждае от актуализация, но все още не знам как сам да го направя...

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1000 километра с разход 5.6 /100 основно извънградско , вкл. Магистрала само на климатик с двама възрастни и едно дете и пълен багажник. Това е с масло 5в40 ,а ако беше правилното 0в20 , сигурно около или под 5 на 100. Чудесно е 1.5 без турбо моторчето. На моменти ми идва леко немощно обаче, понеже основно карам акорда... Абе в общи линии е като икономик д серия, ама на стахиометрична смес. Чудесна работа на Хонда. Ще видим надеждността , за момента е на около 86000 километра ,без проблеми въпреки пияния мексиканец дето я е сглабял.

  • Харесвам 1
  • Благодаря 1
  • Хаха 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А що караш с боза 5/40, вместо 0/20-30 ? 

  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Господата от бултрако се бяха направили на интересни когато въпросът беше повдигнат. След това не сме се занимавали. Вече съм споменавал за случая по-нагоре.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, връщам се в Хонда отбора (не че съм го напускал някога). Започвам от далеч - тръгнах да търся Акорд 8, но се оказа много трудно да се намери читав екземпляр, искам кола която е на малко километри (то кой не иска), но нямам възможност за чисто нова. В последствие се оказа, че акорда ми е доста голям и ще имам проблем с паркирането (нямам гараж, нито парко място), така стигнах до този компактен SUV който ме устройва идеално - мога да си го товаря, мога да си карам по магистралата с него, мога и да си го паркирам лесно и най-важното - жената го харесва :D. 

Предстои ми оглед на Hr-v 1.5 i-Vtek 2017 на около 40 000км., според доста ревюта от бройките от тази година(2017) са с все по-малко дефекти. Надявам се ако е имало такива да са били отсранени от предишния собственик (ще проверя по VIN).  Най-притеснителното за мен е ДВГ-то с директно впръскване, струва ми се, че тези двигатели са с много кратък живот и не знам какво да очаквам след време. В тази тема видях коледа да кара такава модификация двигател и споменава за бензин в маслото. 

П.С.
Колата предимно ще се ползва за круизни пътувания събота и неделя, не карам градско освен, ако не се налага. 

П.С. 2
Друг вариант ми е CR-V 4 2.0 от 2013, но мисля че ще ми е малко големичък. Ще ходя да видя и един такъв за да има сравнение.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм пробвал втора генерация Харви, ни имам първа и смятам че това не е кола за извънградско, по-скоро за града и вилни зони. Така че си помислете добре, Црв не е кой знае колко голяма, мисля че е по-добър вариант за магистрала и извънградско, откъм комфорт и по-голям потенциал на двигателя. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първа и втора нямат нищо общо. Новите коли не са като старите. Относно 2.0 црв емии спрелично си е в сравнение с 1.5 с турбо. 

 

Относно бензин маслото, има TSB и ъпдейт на софтуера. Бензина влиза в маслото когато температурата навън е много ниска. Случаите са основно в канада и северните щати на САЩ. 

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за отговорите до тук. Да, четох ги тези бюлетини както и други оплаквания от клиент от Англия предимно. Останах с впечатление, че
повечето проблеми са на бройките с CVT (мoже би защото се купуват повече от ръчката). Колкото повече го гледам, толкова повече ми харесва, при огледа ще разчитам на информацията от VIN-a и евентуално преглед в сервиз.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здр. колеги,

отскоро съм с един черен елеганс дизел фейслифт, японска сглобка.

Някой да знае случайно на кой сайт може да се провери според вина точно кога е произведена колата?

И още нещо ме интересува, размера на резервната гума патерица на моделите с такава. Моята няма и искам да я оборудвам.

Намирам две в интернет> 135*90*16 и 125*80*17, но ми трябва да влезе под кората на багажника.

Аз имам Тойота РАВ4 и за сравнение Хондата е по-малка и тясна, но доста по-пъргава и с много нисък разход. Ще видим как ще се представи, първа Хонда ми е.

  • Харесвам 1
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да ти е честита и приятно ползване.

Да, новият модел HR-V 3 2022 за Европа ще е само хибрид.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...