Jump to content
Whererabbit

Рециклиране на маховик за 2.2

Recommended Posts

Съединителя ти там е: £156.49 Ex VAT

Съединител + маховик: £458.32 Ex VAT

Маховик Luk: £299.99 Ex VAT

 

Дори да ги купиш отделно (299.99+156.49=456.48) не прави разлика от 400+..

Как я получи? Или аз не доглеждам нещо..

 

http://www.coxmotorparts.co.uk/2003-2008-accord-clutch-kits-c-14_35_781.html

 

ОПС.. Видях го!..

+£145.38 за да го окомплектоват с Genuine.. извинявам се!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Да, на този "добавък" като му сложиш и ДДС-то, се получава горе-долу такава разлика.
А дали разликата идва от транспортна гледна точка, както колегата mar_tod казва - не знам, но има логика. Въобще не се бях замислил за това.

Както и да е, реших да поръчам по-евтиния вариант. Надявам се да няма ядове :)

Редактирано от mitaka_t

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз вече не знам къде да питам, но въпроса ми е към вече сменили съединител и маховик с Лук. Конкретно става въпрос за Сивик със същия двигател, след смяна останаха тези вибрации, които ги имаше и преди това. Знам, че и на друг колега са останали такива след същата смяна, но ме интересува и при други как е било? За сравнение Акорда ми си е ок от към съединител и маховик и ако има вибрации след гасене на колата са поне 3-пъти по-слаби отколкото при Сивика дори и след нов маховик

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вече 5 дни откакто си взех колата след пълно обслужване + смяна на съединител и маховик и масло на ск.кутия. Както споменах в предните ми постове, всичко е закупено от coxmotorparts. Маховика, който поръчах беше LUK, за комплекта съединител опцията беше само genuine, но по него си имаше щампи на LUK (явно са такива). Сменени са и 8-те болта на маховика (въпреки че казваха, че не е задължително). Смяната я направих в сервиза на Слави в Овча купел. 

Резултата след смяната:

  - Педала на съединителя определено е по-мек. Отделя една идея по-ниско отколкото преди. Казаха, че след като я покарам малко (200-300 до 500 км) ще започне да отделя както преди. Казаха още, че не е лошо, в началото да я карам по-спокойно и да не я юркам на макс. 

  - Вибрации при палене/гасене има, но са леки и осезаемо по-слаби от преди. От сервиза ми казаха, че това е нормално.

  - Вчера ми направи впечатление, че са изчезнали едни леки вибрации, които се усещаха във волана, когато колата работи на празен ход. Вибрациите наистина бяха съвсем леки и преди ги смятах за напълно нормални, но вчера ми направи впечатление, че вече ги няма. Явно са били от маховика. 

  - Попитах в сервиза, дали стария маховик е можело да кара още и дали съм могъл да го спестя като разход. Отговора беше, че са го проверявали, можело, но едва ли е щял да изкара още един съединител и по-добре, че съм го сменил. 

 

Изминал съм едва около 100-ина км след смяната, само градско. Засега съм доволен и нямам забележки. Времето ще покаже как ще е за напред :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... всичко е закупено от coxmotorparts. ...

Колега, тъй като съм си харесал нещо от там, кажи как организира поръчката..

До колкото прочетох доставят в Англия без пари. От там мислех за някоя фирма с транспортни услуги (примерно grabco)..

Или направо плаща доставка до.БГ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В Сивика няма вибрации при работа, както преди, така и след смяна на съединител с маховик. Единствено остана това разтрисане като се изгаси двигателя. Или иначе съединителя омекна веднага.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

 

... всичко е закупено от coxmotorparts. ...

Колега, тъй като съм си харесал нещо от там, кажи как организира поръчката..

До колкото прочетох доставят в Англия без пари. От там мислех за някоя фирма с транспортни услуги (примерно grabco)..

Или направо плаща доставка до.БГ?

 

 

  Ами аз правих 2 поръчки. Една с доставка в Англия и после през транспортна фирма (ggbg.bg) до България. Втората беше с доставка директно до България. При завършване на поръчката (мисля че беше точно преди плащането), дава общото тегло на пратката и цената за доставка. Така може да прецениш дали да направиш доставката в Англия или директно до тук. 
  Първия път поръчах Service Kit-а за обслужване (масла + филтри), даваше ми че е ~8 кг. и го поръчах с доставка в Англия. По 2 лв./кг., ми излезе 16 лв. доставката до тук от ggbg.
  Втората поръчка беше за съединител + маховик, масло за скорости, хидравлично масло и спирачна течност. Даваше, че пратката ще е 24.5 кг. (реално се оказа 28.5 кг) и цена до България 19.80 Euro (~36-38 лв). През ggbg щеше да излезе около 60 лв. Направих поръчката директно до България. Не само заради цената, но и прецених че за толкова скъпи части, ако се наложи връщане/замяна ще е по-безпроблемно.
  Относно сроковете за доставка: 
    - Първата поръчка беше доставена на адреса в Англия на следващия ден. След това зависи кога са курсовете до България на транспортната фирма и колко бързо обработват пратките. Реално си получих стоката след 7-8 дни от деня на поръчката. 
    - Втората поръчка я получих след точно 6 дни (estimation-а за доставка до България беше 4-6 дни, спазиха го :)). Изпращат я през dpd, чийто партньори тук са спиди и реално я получих от тях. 
Редактирано от mitaka_t
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за отговора колега! :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И добър ден. Преди около 6 месеца си смених маховика и съединителя с нови и.... Маховикът започна да тресе пак. Някак не ми се иска да скачам с над 1000 лева пак и поради тази причина започвам тази тема тук. Чувал съм за много доволни клиенти след рециклиране на маховици ( някои твърдят, че са по-здрави от "оригиналите"). Някой някакви предложения и по-важното - телефон или e-mail, на който да се свържа с фирма, занимаваща се с това. Благодаря предварително.

А къде ги смени и за колко ако не е тайна, защото нещо се появи някакво леко тропане при натискане на съединителя и в един сервиз ми казаха че трябва да се смени маховика скоро, а е хубаво да се смени заедно със съединителя и ми направиха оферта от 2200 лева с труд с Люк, което ми се вижда твърде много. Някой може ли да препоръча сервиз за смяна на маховик/съединител а и за второ мнение дали наистина е за смяна. В този сервиз в който бях даже не погледнаха колата, само чу шума човека и вика маховика да се сменя. А колата ми е само на 100000 км (Акорд 2008).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бая труд са ти казали, при положение, че комплекта е към 1400лв ;) Колата ти пише, че е на 100 000км или знаеш, че е на толкова? Симптомите са такива, почукване което се усеща на педала на съединителя и при работа на място. Същи така и вибрации при изгасване

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

А къде ги смени и за колко ако не е тайна, защото нещо се появи някакво леко тропане при натискане на съединителя и в един сервиз ми казаха че трябва да се смени маховика скоро, а е хубаво да се смени заедно със съединителя и ми направиха оферта от 2200 лева с труд с Люк, което ми се вижда твърде много. Някой може ли да препоръча сервиз за смяна на маховик/съединител а и за второ мнение дали наистина е за смяна. В този сервиз в който бях даже не погледнаха колата, само чу шума човека и вика маховика да се сменя. А колата ми е само на 100000 км (Акорд 2008).

 

В кой град търсиш сервиз?

Направи тест - леко да тръгваш, без никаква газ, на полусъединител и тогава гледаш за тресене.. Сякаш така го усещах най-силно като се беше разбил..

Като ми се беше разбил повечко - на широко отворени врати се усещаше по тях силно люлеене..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За София. Значи то по-скоро не е тресене или тропане, ами леко ръмжене. Иначе вибрации не се усещат. Колата наистина е на 106000, първи собственик съм. Значи 1400 нормално са маховик+комплект съединител в България? А даже по-евтино излизат ако се поръчат от тоя английски сайт http://www.coxmotorparts.co.uk. Със сигурност ще ида и в друг сервиз да видя какво ще кажат.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

 

 

 

 Колата наистина е на 106000, първи собственик съм. Значи 1400 нормално са маховик+комплект съединител в България?

 

Даже и за 1300 лв. се намира вече комплекта, стига колата ти да е VII генерация Акорд, защото  при следващата генерация нещата са горе-долу Х 2 .

Но щом казваш, че няма вибрации, потърси ако трябва още 2-3 експертни мнения, да не стане така, че и след смяна на тези компоненти ръмженето пак да си остане .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прослушай дали не вие демпферната шайба на коляновия вал. Или да ти вие хидравликата? Ако се е спукал маркуч и останала без масло може и от там да идва. Провери си и лагерите на хидравлика и климати ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

След като на още две места ми казаха че е от маховика, реших да го сменям, като поръчам от този английски сайт coxmotorparts комплект маховик и съединител.

A има ли смисъл да се поръчва и Transmission Fluid?

Редактирано от Стоил

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Има смисъл да сменяш маслото на скоростите веднъж на 3 години (така препоръчват Хонда). Ако не си го сменял до сега - смени го. Но няма пряка връзка със съединителя.

Редактирано от Veseliq

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Това е маслото,два литра и половина ти трябват...:)e1fcd115a15d67877a50699573335214.jpg

 

Изпратено от моят SM-G388F с помощта на Tapatalk

 

Редактирано от dido0o_

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има смисъл да сменяш маслото на скоростите веднъж на 3 години (така препоръчват Хонда).

 

 

На дизела му дават първа смяна на 8-мата година или на 120 000 км, след което на всеки 5 години.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз моето го смених, защото бяха почнали да влизат трудно скоростите, а и не знаех от кога не е било сменяно.

 

Изпратено от моят SM-G388F с помощта на Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересно, ако за 5 години навъртиш 400 000км, чак тогава ли да го сменям? :D Мисля, че трябва да пише и километри, поне при 7ма пише.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вчера погледнах в сервизната книжка и там пише, че смяната е на 8 г. или 120 000 км. Явно за следващи смени на 5 години съм се заблудил.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Оригинално скоростната кутия на Хонда е произведена от Айсин, съединителят комплект също ! Aftermarket части са рециклирани всичките от Люк .Затова ако се загледате на всички ще видите логото на Люк. В изключително рядък случай на Айсин може да се падне и не рециклирани. От Валео,блупринт и закс вътре пак е Люк . От Хонда може да дойде вместо оригинален пак рециклиран от Люк.... Германците го правят непрекъснато това и за рейки и за съединители комплект. ( Само в завода се слага оригинално чисто нов Айсин ). 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
Off Topic

Ако някой има проблем с изпускателя ( лоша миризма на изгорели газове в купето ) нека да ми пише... Намерил съм алтернатива чисто нова под цената на втора употреба, която работи безпроблемно.

 

Редактирано от dindin

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
Off Topic

 

@georgievlogiev83@gmail.comКолега, споделете решението за изпускателя. Форумът е затова.

Нищо, че е офтопик.

 

П.П. Виждам, че сте писали и в темата DIY: Ремонт на спукан изпускателен колектор (18115-RBD-E01)

Ако решите да го споделите ще е по-удачно там.

 

 

Редактирано от dindin

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
Off Topic

 

На 21.05.2021 г. at 16:52, dindin написа:

 

Ако решите да го споделите ще е по-удачно там.

Решението е нов цените паднаха доста от преди година и две .  Само не ми е ясно общото между маховик и изпускател.

 

 

 

Редактирано от dindin

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, колеги

Смених к-т съединител с маховика. Сега педала отделя много ама много ниско. Може ли някой да сподели мнение дали се регулира и как ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В началото е така. После ще почне да отделя по-горе.

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз имам един въпрос за маховика и съединителя на Акорд 7: като се натисне педала на съединителя при запален двигател се чува едно тракане, докато педала стои натиснат, чуваше се преди и се чува и след като смених маховика и съединителя, това нормално ли е?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен е същия случай.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...