Jump to content
pendoc

Ще има ли 10-та генерация Honda Accord за Европа?

Recommended Posts

Неща които са любопитни за модела (Слави спомена някои от тях) :

- два бензинови 1.5 и 2.0 турбо и директно впръскване мотори  и хибрид работещ по цикъла на аткинсън или както там се наричаше.

-3 типа трансмисии: ръчка 6 скорости (и за 1.5 и за 2.0 моторите ще се предлага), cvt вариатор за 1.5 мотора, за 2.0 е с класически 10 степенен автоматик. Любопитното при тази 10 степенна трансмисия (освен, че всички казват по спецификации сменява предавките много бързо, тя си е хондова кутия... до няколко месеца/близките гдини казват, че хонда ще изкара и 11 степенен автомат, но това е друга тема) е, че това е първия хондов автоматик, който е с планетарни предавки. Явно купувания от ZF 9 степенен автомат, който хонда слагаха на 6 цилиндровите си модели последните 3-4 години им даде да се разбере, че трябва да преосмислят как да правят автоматици главно за по-мощните мотори с голям върт. момент (а именно, че трябва да е с планетарни предавки).

Нещата се менят, нравите не са това което бяха и хонда не е това което беше. Факт. Дали ни харесва или не...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цените в Канада:

Сивик седан    2.0L - 21 993  лева

Сивик хечбек   1.5L- 28 662 лева

Акорд -             2.4L- 32 930 лева

CR-V  2WD      1.5L- 35 864 лева

Type R -           2.0L- 54 537 лева

 

https://www.honda.ca/vehicles

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

 

Нещата се менят, нравите не са това което бяха и хонда не е това което беше. Факт. Дали ни харесва или не...

 ... си е наш избор. :)

 

Той винаги може да се промени (ако може), като на този нормален за бренда и модела потенциален клиент. :)

 

 

За приликите между Сивик и Акорд:

Редактирано от ceco_accord

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Само на мен ли ми прилича прекалено много на Ауди А7 или там каквото беше онова скосеното с 4-5 врати...

http://www.audi.com.hk/content/dam/nemo/models/a5/a5-sportback/my-2017/switch/1920x1080_Switch_AA5_SB_10042_80.jpg

Редактирано от h5rov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно тва казва пичът във второто видео от на Цецо поста. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

20170816_175550-1-1.jpg?dl=0

https://www.dropbox.com/s/5cftc0lb5d2edpt/20170816_175550-1-1.jpg?dl=0

... можем да разсеяме съмненията. Вече дори по родните улици

И на мен ми направи впечатление приликата в стоповете... :yes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вчера оставих колата в Бултрако за реглаж на клапаните и ми развалиха настроението първо с новите "осъвременени" цени за реглаж -на горе,както и новината,че акорд няма да го има като нова гама.Инъче новите сивици вече са на първа линия,чакат новите си собственици.☺

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За мен ще е жалко и странно ако не се пробват на европейския пазар и с разумни цени на модификациите. Наще не са мерило.

За който има половин час:

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Супер е, завиждам на американците за цените на автомобилите там. Този Touring 2.0T с всички екстри ще се продава за 36К $.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Той и бензинът им е по-евтин. Не виждам никаква причина да махат 6-така, ако нямат дългосрочна стратегия да пускат тоя Акорд и на "стария континент". В Китай го има от 2 години, но с друго лице и мотори, и без 10 степенния нов автомат. Не знам на къде духа вятърът в главите им?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гледам я и си мисля че може би няма да е трудно да пуснат fastback версия и да докарат Акорда в Европа.

Редактирано от dng

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това точно купе е тип фастбек -тоест багажника не се отваря със задното стъкло. Ако се отваря с него е лифтбек. Иначе странично двата типа си приличат, но функционално първият е като седан (за това Акорд 10 го водят като такъв), а вторият като хечбек. Лифтбек са примерно Ауди А7 и А5 -на които малко напомня Акорд10, но само като общ силует.

Вече привикнах със самобитната муцуна, а останалото е доста добро и смислено, така че има надежда "да дръзнат" и в Европа.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На автосалона от Бултрако казаха че няма да го има за Европа, но така "забраненият плод" става още по-желан. :)

Вижте и чуйте ускоренията и "скорострелността" на 10-степенния вариатор.

Редактирано от ceco_accord

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко по-подробно ревю

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Из нета вече има доста клипчета, включително на реални собственици, които се радват като малки деца на някои екстри (примерно HOLD системата) и са доста впечатлени от колцата.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Из нета вече има доста клипчета, включително на реални собственици, които се радват като малки деца на някои екстри (примерно HOLD системата) и са доста впечатлени от колцата.

Сигурно е "яката работа", HOLD системата...

Баща ми също и се радваше на своя 2005 VW Passat :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като я пробвах на новия Сивик си викам -благинка. Като тръгнах с вехтото ми Акордче-7(2007-ма), още на първото горубленско кръстовище (до ОМВ-то) си викам -ей онова HOLD си беше "яка работа". :)

Повечето екстри човек ги оценява чак като ги пробва и после усети липсата им. Съпровождащата теста ми разправяше че след седмично каране на Сивик 10 после се е чувствала много напрегната, шофирайки собствената си стара колца, която била без никакви асистиращи системи за сигурност.

Напоследък гледам Auto Motor Sport -има предаване Fast Lap и в него тестващият пилот (чичка на моите години) се радва като малко дете на някой вехт екземпляр с който трябва истински да се бори за контрол и добро време, но в новите "бегачки" се чувства много по-спокоен, въпреки че омрънква екстрите и трябва да рови в подменютата на някои от тях за да изключва разни тракшъни-мракшъни, та да не му "душат" маторя на излизане от завоите.

Прогресът е неминуем и неумолим, па макар и дразнещ. :)

Редактирано от ceco_accord

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ха ха! Извинявам се за спама колега ceco_accord, ама как можа да наречеш Кристиян Менцел -чичка !

Иначе си прав, преди 15 години, един приятел като наследи първия модел на VW Toureg на баща си и веднага го продаде. Викам му, браво бе! А, той , мани баси пенсионерския автомобил, не можеш да се изкефиш от карането, качваш се и заспиваш. Ама сега след някоя година като гледам колите ще започнат сами да се движат и спират. Мен лично всички тези системи много ме дразнят и ги изключвам, но явно съм старомоден пък не знам като одъртея още малко може и да ми са от полза. 

 

Поздрави.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като я пробвах на новия Сивик си викам -благинка. Като тръгнах с вехтото ми Акордче-7(2007-ма), още на първото горубленско кръстовище (до ОМВ-то) си викам -ей онова HOLD си беше "яка работа". :)

 

  :) нямах предвид, че имам нещо против HOLD системата, просто исках да кажа, че само "die-hard" Хонда запалянко може сега да разбере и да се зарадва на система, която другите имат от над десетилетие :)

Също така, да е ясно, нямам хейт за Акорда ... даже колкото повече го гледам, толкова повече ме радва, като изключим "Фиат Типо" задните светлини.

Бих си взел един такъв внос от Канада, като му дойде времето...

Редактирано от Чавдар K
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Крайно време беше някой да оцени 10-ката по достойнство. А и концепцията и изпълнението си е баш в 10-ката за Америка.

 

Как Хамериканският мениджмънт и търговци на 10-тия Акорд са се вкопчили в "ден година храни", и как клиентите реагират на прекалено качественият продукт и лизинговите му схеми.

https://www.autoblog.com/2018/03/12/2018-honda-accord-slow-sales/

 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Темата за "стряскащата" предница е сложна, но наистина от обикновеният юзър се възприема само като естетика (което си е субективно), но поне е екстраординарна и се откроява "в потока". Целта и освен това е визуално да удължи предницата, а технически да осигури по-голяма и "мека" енергопоглъщаща зона при инцидент с пешеходец.

Малцина производители отстояват "себе си" пред "дебелите" доводи на маркетолозите, които следят статистически мнението на целевата група и актуалния тренд, оправдавайки се че ако хората харесват нещо, вероятността да го купят е по-голяма. Бягането от класическия седан и стайлинга на муцуната са точно опити за угаждане, но и за излизане "извън шаблона" Балансът между тези крайности е "ходене по тънък лед".

Както и да е. Горният материал е за това че повечето клиенти знаят че продуктът е добър и в рамките на гаранцията са убедени в качествата, а след 3 години така или иначе ще я сменят с нов автомобил (консуматорското общество поддържа индустрията), и не искат да плащат по-големи вноски заради доводите на дилърите че колата има висока остатъчна стойност.

След 3 години ще ги чакаме новият внос. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Japanese fever лийсни един за една година, и сподели тук как е :)

Не мога да повярвам, че ги "бъркат" $50 месечно и затова ще вземат камри за $199, вместо Акорд за $249, ако консенсуса е, че "The 2018 Honda Accord boasts sleek new fastback styling, improved ride and interior, higher fuel efficiency, and a bevy of awards and plaudits from the automotive press"

Хубаво криза, но 50 кинта, извинявай тук хората плащат по 200-300лв месечно за да карат Дачиа и по 300-400лв ако искат да има радио и климатик. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 4 часа, Japanese fever написа:

В САЩ, а и навсякъде по света, най-голяма загуба се търпи, когато купиш нова кола. Цената й пада главоломно веднага щом излезеш от дилъра. Но, както казва един приятел - "Друго си е, когато никой не ти е пърдял на седалката".

 Да, така е и на това също се разчита за да върви бизнеса. Ако 10-ката излезе добра, след 3 години ще има фейслифт и хоп - нови "ненапръцкани" седалки, понеже клиента е доволен и лоялен.  http://automedia.investor.bg/a/0-nachalo/33691-koi-sa-markite-s-nai-loialni-sobstvenici/

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На живо формите винаги са по-грабващи, а качеството на сглобка и материалите по-осезаеми.

Конкурентите :

https://www.autoblog.com/2018/03/16/mazda6-grand-touring-vs-midsize-sedans-comparison/#slide-7175081

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, ceco_accord написа:

На живо формите винаги са по-грабващи, а качеството на сглобка и материалите по-осезаеми.

Конкурентите :

https://www.autoblog.com/2018/03/16/mazda6-grand-touring-vs-midsize-sedans-comparison/#slide-7175081

За да съм честен със себе си, дизайна на Мазда ми харесва повече.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А бяха в правилна посока с 8 генерация...!Мисля,че сега сме крачка назад!:(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тук бъркаш. Виж кой от конкурентите се придържа към статуквото и кой търси нови посоки. Европейският 8-ми Акорд се провали именно защото искаха да прескочат от драйверс кар, в премиум кар, без да минат през бизнес кар. Решиха че хората около 30-те +, са "пораснали" и след 10+ години вече са готови за нова кола и то премиум. Малцина обаче се издигат, а тези които успяват лелеят оригинален такъв, обаче брендовете които го предлагат са известни и Хонда е далеч от тях. Така изтърваха онези които пазят момчето в себе си и не спечелиха онези които искат да го забравят. Пазарът им показа че европеецът не търси Акорд 9 и се отказаха. В америка, тамошният си беше на мястото, но ако бяха изкарали "същата рецепта", нямаше да имат по-големи шансове, а точно обратното. 10-тият Акорд е по-малък, с лек 4 лайн мотор и модерно купе (които неща са актуалният евро тренд), има си добър автомат и ръчка и би бил по-чудесен за европееца, отколкото за хамериканеца. Силно се надявам че ще размислят и този вафтомобил (с леки промени в някои настройки), ще попадне и в европата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Обаче малцина са тези като теб, вникнали по надълбоко.Първичният усет и привличане (визуално),са може би водещи.Поне за мен линията на 8-ма трябваше да има продължение.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
Преди 1 час, JHM написа:

Обаче малцина са тези като теб, вникнали по надълбоко.Първичният усет и привличане (визуално),са може би водещи.Поне за мен линията на 8-ма трябваше да има продължение.

Напълно съм съгласен.Но тя десета като гледам май не е и правена за Европа,колкото продадат тук добре дошло,залагат на сивика при нас което няма лошо но не е колата за мен.Винаги съм си купувал големи коли поради многото им плюсове.В момента имат страшен бум в Северна Америка и гледат да го продължат колкото се може повече,А в търговията е ден година храни.Не могат да на-смогнат на тамошният пазар и за това не обръщат внимание на сам.Със Сивик само подържат имидж тук.В момента в който се  изчерпа пазара там или открият още мощности тогава ще захапят пак Европа.Всичко е бизнес в края на краищата,и аз като човек от частният сектор мога да кажа,че също имаме клиенти които ги пренебрегваме не защото не плащат а защото  другите обектите са по големи,сиреч приходите там са повече,и не може да се подържа голям персонал поради конюнктурата на пазара в България.Тя осмицата за Европа я пуснаха когато ги хвана рецесията американците,но трудно се връщат пазари,после мрънкаха за слаби продажби.То това не е като всеки ден да си купуваш хляб,един автомобил във всеки един семеен бюджет си е перо и не се купува всеки ден нито всяка година. Мазда нямат бума на Хонда в Америка и залагат на Европа то и модела им (6) си е направен за европееца.Мазда са постигнали това което са искали,харесвате я (6) -ами да разбира се та тя е правена за вас европейците,мръщите се на Хонда(10) ами естествено та тя не е за вас.Случайности в бизнеса няма!

Редактирано от Митко Йотов

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ба, и тук се внасят секънд хенд хамерикански Акорди от щатите. Знае ли човек. След някоя годинка (ако се прибираш), може да ми докараш 1 бял туринг с 10 степенна АТ. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, Japanese fever написа:

Acura TSX (2-ра генерация 2009-2014):

Тази си е чист акорд euro 8.За тази линия писах по горе.Няма го прекалено издутият и вирнат преден капак, на последното издание на акорда,който не се вписва с задницата тип "ауди"(лично мнение).Въпреки всичко, явно добре се тиражира марката зад океана.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е това е "друга бира" вече,харесва ми много..:thumbs1:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми кво им пречи да ревизират предницата "под Хонда" на тоя TLX и да го пуснат на стария континент, колкото да поддържат имиджа в Д сегмента? Не е лоша кола, има си дори SH-AWD и V6. Ако толкова им пречат мита и евродирективи, да го внасят на "монтажни компоненти" и да го сглобяват в Суиндън. Странни решения се вземат понякога. Нали още с 8-мия Евро Акорд гонеха премиум сегмента?

Зарязаха комбитата, с което пренебрегнаха доста европейци и изцяло така наречения "корпоративен" авто парк. Дори новия Сивик 10 нямало да има турер, а си е чудесна основа за такъв. Не ги разбирам. :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

40k Евро за BMW 3/A4/C-Classe, с екстри, си е евтино, така че ако е по-добра от тях - защо не. Сега набързо влязох в сайта на BMW Германия, 3-та серия с 3L бензин започва от 43к евро, само на задно. Това даже е с халогенни фарове..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 20.03.2018 г. at 15:58, Japanese fever написа:

Произвежда се в САЩи Китай. Начална цена $33 000, като я нативариш с екстрите спокойно достига $50 000. Има ли много хора в Европа, които биха платили тази цена?

https://www.drive.ru/news/acura/5ac46d24ec05c4172800000e.html

Актуалните цени на версиите за Щатите са в края на материала.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нищо пари са това.За сведение осмицата е излизала в Швейцария от 48 000 та до 56 000 франка.Та по курса излиза,че за швейцарчето ще има хем по ново хем по евтино.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Комуто муцуната и задницата хич не харесват, скоро ще може да си поръча тези детайли от китайската версия.

https://autoreview.ru/news/novyy-sedan-honda-inspire-sostavit-kompaniyu-akkordu

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...