Jump to content
atoma

Honda Accord Type S xenon проблем

Recommended Posts

Здравейте,

 

имам проблем с ксенона на единия фар. Колата е Honda Accord Type S 7-ма ген. Проблема е следния, вече ми изгоряха 2 ксенонови лампи за има няма 2-3 седмици. Сегашната която е на колата преди малко ту светва ту не, при пускане на фаровете, обаче забелязах, по скоро чух, някакво пищене от страната на фара, има го във видеото по долу, на шестата секунда се чува. 

 

Въпроса ми е, някой имал ли е подобен проблем и ако да как го е решил? Баласта ли е взел да заминава?

 

Видео:

 

 

Благодаря предварително.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най вероятно това е проблемният компонент :

33129-SCC-003 IGNITER, HID

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Запалката само пали ксенона, по-скоро баласта свири така. Не мисля, че крушката е изгоряла, смени я с тази от другата страна; най-вероятно ще светне, просто не ги хвърляй, ако не си ги проверил.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тя си светна първия път, след което изкл. фаровете, изчаках 10 секунди, пуснах ги пак и не светна. Загасих ги, изчаках 10 секунди и ги вкл. и си светна, обаче се чува това "пищене". Това е само на "пасажерския" фар, с другия няма ядове.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен това е баласта, запалката е закачена за баласта, той дава 35К волта, за да възпламени газа. Все пак можеш да направиш проверка, като размениш запалките, но знаейки как се свалят, мисля че без сваляне на бронята няма да се справиш.

Редактирано от vesivanova

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вземай един универсален китайски баласт с преход към d2s. Както е писал колегата, без сваляне на бронята(не е няква драма) няма да минеш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аааа, ще си търся оригинален, втора ръка, с тия китайските не ми се занимава, сякаш :).

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От Ибей, там има, мяркал съм мин. година, просто трябва да уцелиш момента, но някъде около 100лв. е -/+ 20лв.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко развитие по случая :D. Всичко се оправи от само себе си, няма пищене, няма нищо, всичко си свети :D. Да видим до кога, но понеже сега всичко си работи, не пипам нииищо :)!

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И последно по темата, вчера смених и двете крушки с нови, едната си стана без проблеми, но тази от темата пак взе да прави магарии. Проблема се реши с малка отвертка и контактен спрей, с малката отвертка леко натиснахме клемите, които са на централния куплунг, напръскахме със спрея и всичко заспа, сега няма пищене, няма нищо. Странното е, че самите клеми са лееко потънали в пластмасата, явно не е давало хубав контакт и е имало температура там.

 

Та смятам темата за приключена, ако някой има проблем с xenon-а си, нека пише тук и леко по леко да отмятаме проблемите.

 

Благодаря на всички за включването. :)

 

Поздрави.

 

 

пс: ето и снимки преди и след (ламБите са Osram Xenarc D2S 66240 35W) :

 

037831376.jpg?r=0037831377.jpg?r=0

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявай, вчера ми изгоря 1 та крушка и не знам каква е? Уж колата се води с лупи и оргинален задовдски хенон, въпросът ми е на късите крушки - какви са? В интернет намерих H1 55W V12, но парите са смешни, по 3 лв едната , като четох и гледах клипчета в youtube, видях че късите и дългите са еднакви крушки. Може ли повече информация, с какви крушки ги смени, какви пари и от къде?

Редактирано от vesivanova

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегата е писал какви са крушките Osram Xenarc D2S 66240 35W около 80-90лв вървят. H1/H1 са за фарове без ксенони.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря, да, извинявам се , не видях, че било отгоре на снимките, сега видях. Мерси за отговора. з-ро, значи H1 отпадат от търсенето.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За инфо, на дългите е обикновена халогенна крушка H7. Моите ги взех от али-то за 35лв, дойдоха с кутийки и щампи Osram, колко са истински не знам, но са едно към едно с оригиналната крушка и като надписи, и като вид.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Акорд 7 с Н7 няма, ксенон+Н1 или Н1+Н1.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Уууу да моя грешка вместо 1 съм цъкнал 7, защо не знам. Извинявам се за което.

 

Ето я ламБата на дългите:

h1-bulb.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,

доколкото разбрах това е моделът ( http://www.led-bg.com/bg/product/d2s-xenarc-original ) ? И тук са на доста добра цена, по 60лв/бр.

Искам да си сменя моите, понеже едната свети добре в бяло-син цвят, а другата е по жълтеникаво. Предполагам, едната само е изгоряла, и човека я е сменил само нея и оттам идва разликата в цветовете. На мен Слави ми каза, че като изгори едната се сменяли и двете.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега ако не са ти спешни - ЛИНК ще ти дойдат на 46-48лв. Моите дойдоха за 10 дни, и така като гледам са 1:1 с тия от снимката. Говорим за 2 броя :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тези крушки стават ли за китайски ксенон?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега ако не са ти спешни - ЛИНК ще ти дойдат на 46-48лв. Моите дойдоха за 10 дни, и така като гледам са 1:1 с тия от снимката. Говорим за 2 броя :)

Хич не са ми спешни, просто много ме дразни, като спра зад някой и 2та фара в бронята му са различни или като си погледна колата с пуснати фарове.. Мерси много за линка. :) Поръчах ги.

Обаче това е цена без ДДС.

Правилно, и аз сега това видях, но ще си ги поръчам от Али експрес.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

Крушките на Osram директно plug&play ли са или са необходими и други баласти?

Също карам Type S със заводски ксенон и гледам че едната ми крушка вече не свети хубаво и се чудя ако си взема две нови на Осрам директно ли се поставят с ОЕМ баласта и запалката?

 

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Просто търсиш D2S крушка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,вчера ми изгоря едната крушка на ксенон-а,от шьофьорската страна. Смених крушката - D2S 66240. Сега понякога свети,понякога не. Размених крушките лява с дясна и пак прави същите номера - ту свети,ту не. Най-вероятно е баласта. Та въпроса ми е,какъв точно е модела на баласта - някакъв фабричен номер,за да го поръчам,защото за да го махна,трябва да се маха броня,фар и т.н.

HONDA ACCORD 2004 TOURER 2.4 VTEC

JHMCM28803C203600

TYPE:  CM2

ENGINE K24A3

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, не бързай с баласт, провери си първо запалката, огледай фасунката дали е ок, при мен правеше същото и се оказа запалка, леко стопена пластмаса и съответно няма стабилен контакт, от това следва един път палене, един път не. Там минават едни мноооого волтове и не пипай с голи ръце. Ето и няколко снимки, погледни в средата дето са пластините, при мен там е разтопено. Опитай да пръснеш контактен спрей, да изчакаш малко и ако проблема ти изчезне, ще търсиш запалка :)

23032914_10213073401722645_225852967790523172375_10213073402402662_5882508748183

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Фасунката е ок - няма никъде нагар или разтопено.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Но може от другата страна на кабела да има проблем,но за целта пак трябва да се маха всичко.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Запалката се вади без да се разглобява всичко .image.thumb.jpeg.1ab3ac4a34396a0197b32062d0eac1c5.jpeg Kъм баласта е на букса .

Редактирано от aleksandur

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пробвайте да ги размените(запалките -ляв ,десен фар) За елиминирате вероятността да е баласта.

Редактирано от aleksandur
допълване на поста

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Баласта е под фара и няма как да се извади буксата от баласта, поне аз така го виждам. За да се случи това, се сваля бронята и фара .....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Буксата на запалката е отгоре .При махната капачка на фара може да се откачи.По трудно е от страната на хидравличното казанче.Иначе за буксата на баласта ще трябва разглобяване.Сваляли сме моята запалка за да я пробваме на друг колега без да разглобяваме .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги и при мен проблема е същия на шофьорския фар се започна когато иска тогава светва фара, размених крушите и пак когато иска. Обикновено първия път светва и спра ли някъде и ги изгаса и после не светва. Ксенос е с D2S, акорд 2,4.  Според вас запалка или баласт. Питах на едно място искат 100 лв за запалката да сменят. Ама нз дали е там проблема. Благодаря за мнения и идеи предварително

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Off Topic

 

Редактирано от Ivan_Ch

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Цитат

Акорд 7 с Н7 няма, ксенон+Н1 или Н1+Н1.

А оградената с червено крушка каква е, мисля че е H7. Дано да се вижда добре.

Untitled.png

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги, миналата седмица и при мен се появи този проблем, не запалваше едната крушка, свалих я сложих старата, запалия изгасих фаровете слес 10секунди пуснах ги и не я запали. Размених крушките с другия фар, рабори крушката. Почостих малко запалката, напръсках я със спрей и воаля светна. Гася цъкам свети си. Супер, но за 1 ден. Днес отново не запалва. Преди да попистя запалката и като светеше крушката се чуваше жужене, след попистването спираше да се пува слес 5-6 секунди. Та запалката или баласт да сменям? От къде мога да ги поръчам тия части? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най вероятно запалка .Нова е над 100 долара,евентуално работеща от кола на части или мисля в гр.Хасково имаше фирма занимаваща се само със запалки и баласти .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как се проверява дали работи запалката, ако я търся втора употреба! 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  Имах подобен проблем, след запалване свети 10-20 секунди, а понякога и 2-3 минути и изгасва. Взех че купих нова крушка и след смяната пак същото, и какво излезе? 

  На запалката отвътре където контактува електрода на лампата има пластинки които от температурата или от механично въздействие са "разчекнати" и не контактуват добре с електрода на лампата, даже ако се загледаш ще видиш отчетлива електро корозия по въпросните пластини.

  Аз го оправих по следния начин: взех една клечка за уши (беше някаква немска дървена с два тампона малко по-дебела от клечка за зъби), махнат едното тампонче в единия край и го хванах на дремела (може и с винтоверта но мястото е малко), другия край с тампона го намазах с не много фина шлайфпаста и с дремела на ниски обороти и регулярни движения изшлайфах неравностите по пластините докато светнат като нови. Следва свиване на пластините една към друга за да влиза стегнато електрода на лампата в тях и след леко намазване с технически вазелин (може и без него, но в никакъв случай грес) събрах всичко. Вече една година нямам проблем. Разбира се всичко това можеш да го направиш импровизирайки но надявам се разбираш идеята на повредата и "ремонта"!

  Не казвам че твоята повреда е точно такава но давам насока за действия преди хвърляне на доста манги. Успех с ремонта!

Редактирано от CCord
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето как изглежда моята запалка, като исках да свия клемите пластмасата зад тях започва да се разпада. 

20220424_144737.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всичко вътре е нагоряло точно от лоша връзка и нагряване заради недобрия контакт, дори ми се вижда и поразтопено зад пластините. За мен запалката е здрава и иска добро почистване на пластините за добър контакт, лошото е че вероятно са омекнали и няма да притискат добре дори и да ги свиеш навътре, но по-добре е да пробваш преди да купуваш. Точно така беше и при моята, нагорели до черно отвътре където уж контактуват с електрода на лампата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...