Jump to content
Sign in to follow this  
atonev

Тампон на двигател Honda Accord 2.2 i-CTDi 2004

Recommended Posts

Здравейте,

имам проблем, когато оборотите паднат под 950 се усещат вибрации в купето и волана, когато дам малко газ всичко се нормализира. Закарах колата на майстор, гледа я на канал и ми каза, че е от маховика. След това реших да се подсигуря и я закарах в Бултрако. Там ми казаха, че десния тампон на двигателя бил за смяна и това причинявало вибрациите. Въпроса ми е : откъде мога да си поръчам въпросния тампон и препоръчително ли е да е оригинален? В Бултрако цената на тампона е почти 600лв...

Става дума за Honda Accord 2.2 i-CTDi 2004.

 

Благодаря Ви.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Този тампон е 50% на цената на маховика, ибаси, аз тампона по принцип, не оргиналните струват 40-90 лв най-много, 2ра ръка е 20 лв. Какви са тия 600 лв? Цял двигател, с тампони ли ще ти дават?

 

https://www.megaparts.bg/product/2004-g-510180356

 

Този ли е?

Share this post


Link to post
Share on other sites

АКО наистина е за смяна, по-добре сложи втора употреба, отколкото ментак. С ментака най-вероятно ще ти се засилят вибрациите.

Поздрави

Share this post


Link to post
Share on other sites

Аз съм с бензинов ДВГ, но също сложих втора употреба, поради опасенията, че неоригинален може да е с друга твърдост на материала. Огледай и останалите тампони. Обикновено белята не идва само от 1.

Share this post


Link to post
Share on other sites

На бензиновия има 6 тампона на двг. и ск. кутия.

Афтърмаркет тампони само, ако са на марка, която прави усилени гумени елементи.

Специално за големите 2 при бензина, освен оригинал, всичко друго е боклук.

По принцип тампоните е добре да се сменят всички- и на двг и на кутия, ако не на куп, то на кратки периоди, иначе няма да издеяни дълго новият тампон.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Благодаря Ви за мненията. Как точно мога да разбера кой е десния тампон на двигателя, за да знам точно какъв да поръчам? И колко общо да тампони има за този двигател (3?).

Edited by atonev

Share this post


Link to post
Share on other sites

Прати ми шаси на ЛС и ще ти кажа.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Аз смених всичките на 2 етапа. Първо десния и задния на ДВГ и горния на с.к. После двата долни на с.к. и предния на ДВГ. След първите вибрациите се увеличиха, след вторите намаляха, в сравнение с началното положение. Но изчезнаха съвсем, когато смених маслото в мотора с предписаното 5/20. Самият той стана и по-тих.

Share this post


Link to post
Share on other sites

И аз скоро смених маслото и двигателя наистина утихна доста, и при това, забелязва се разликата от масло на масло. Обаче, мисля си, че и аз имам тампон за смяна, но след празниците някой сервиз трябва да видя, щото в моя град не желаят да бутат японски коли, от който си нямат хабер. Бензиновият, ако има 6, то при дизела значи са 4 или 8, при нас вибрациите най-вероятно са повече от бензиновия. Сподели после колко тампона са , какви си поръча, колко пари ти излязоха.

Share this post


Link to post
Share on other sites

За да не отварям нова тема ще използвам тази.

И аз, като се застуди, започнах да усещам същите вибрации.Моля колегата atonev да  сподели какво стана с тампоните, смени ли ги /с какви/ и изчезнаха ли вибрациите.

В крайна сметка колко са тампоните на дизела и къде са?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Влязох в канала, махнах кората отдолу и установих че двигателя се държи от пет тампона.Два от долната страна за купето и за магарето.И три отгоре, зад акумулатора един и до ремъка два един върху друг.Хванах двигателя с две ръце и го разклатих до колкото мога.Видя ми се че по силно се клати от лявата страна, с една щанга леко понапънах долния тампон който е на магарето, нищо нередно /мисля/.Демонтирах кутията на възд. филтър за да стигна до горния тампон.

Останалите са видимо наред. :/

 

038341549.jpg?r=0

 

От двете страни се вижда че е леко нацепен.

 

038341550.jpg?r=0

 

038341551.jpg?r=0

 

От задната страна /към купето/ почти опира в ограничителя който е гумен, а той съответно опира в купето и, предполагам че от там идва вибрацията.

 

038341552.jpg?r=0

 

Най-вероятно е омекнал и се смачква повече от колкото трябва.

Вие как мислите?

Edited by chavdarbs

Share this post


Link to post
Share on other sites

Почти сигурно е заминал, долен заден тампон, зад 1-ви цилиндър и то от към страната на магарето.

Огледай го по-добре.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Той мисля че е добре, няма напукано.Като го напъна с щангата не мърда много.

Edited by chavdarbs

Share this post


Link to post
Share on other sites

Точно задния тампон най-често омеква и предава вибрациите на купето. И моя е за смяна.

Share this post


Link to post
Share on other sites

За този ли става дума

 

038345493.jpg?r=0

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Как се преценя,че е омекнал-визуално ли?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Чавдаре, май за същия става въпрос.

 

http://japancars.ru/index.php?route=catalog/honda&hmodtyp=3157&nplgrp=6&cmodnamepc=ACCORD&xcardr=4&dmodyr=2004&carea=KG&ctrsmtyp=5MT&xgrade=2.2%20EXECUTIVE&nplblk=B__4702

 

Номер 9 от снимката, но не го намирам нов, освен в ибей. Тука има малко писано.

https://www.google.bg/url?sa=t&source=web&rct=j&url=http://forums.hondabg.com/index.php%3Fshowtopic%3D96326&ved=0ahUKEwjt9rna2srXAhUDlxoKHX7_DUcQFghbMA4&usg=AOvVaw2MluE-BJkshiy4zU2qGafd

Edited by goga

Share this post


Link to post
Share on other sites

Да, благодаря.Цената е малко стряскаща. :crazy:

Edited by chavdarbs

Share this post


Link to post
Share on other sites

Колеги, някой оправи ли проблема с вибрациите в купето със смяна на тампони? Аз съм със същият проблем но съм с бензинов 2.0.

Намерих едно видео в тубата:

Този тампон някой сменял ли го е?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Малко помощ. След поява на леко припукване при потегляне, което се усеща във волана, диагнозата на майстора беше скъсана мека връзка и омекнал заедн тампон на двигателя. Мека връзка намерил, но нямало тампон и ми каза да си търся от Бултрако. За кой тампон по-точно става на върпос и какво да търся? Номер 9 от снимката ли е? Когато гледах как я пробват ми се стори тампона да е някъде под турбото. Ако става на въпрос за същия?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Сложих втора употреба, който беше чувствително по-стегнат и проблема остана. На 3 сервиза в града ходих и не се разреши проблема. Явно на хората не им се занимава. Пукането продължава, а не ми се мисли да сменям всички тампони по двигателя на проба-грешка.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

  • Upcoming Events

    No upcoming events found
×
×
  • Create New...