Jump to content
Chumata

Проблем с Еърбега

Recommended Posts

Колеги давайте акъл, сложих италиански спортен волан Виктор, на сивик 6 , много му се радвам обаче светна лампата за разкачен еърбег, домързя ме да разкача клемата на акумулатора при свалянето на еърбега и сега свети, като коледна украса.... Как да изчистя или да го излъжа някак си, че има? И другия въпрос ми е: поне този на пасажера сега включен ли е и работи ли ?

Наскоро имах челен удар и предницата пострада стабилно, а еърбеците не се отвориха ?

какво правим сега :( ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С разкачване на акумулатора е нямало и няма да стане. SRS-a не зарежда, защото не си намира единия еърбег и покрай него няма да ти работи и пасажерския.

 

Има начин да се байпасира и той е да се сложи съпротивление на мястото на липсващия еърбег. После не съм сигурен, дали не трябва и да ти се изчисти грешката с компютър. На по-новите поне трябва.

 

П.П. Да си махнеш волана с еърбег, заради "спортен" волан :/

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега махнах го не само заради самия волан, но и заради това,че при челен удар с пострадали фарове, маска, капак, броня, еърбеците не се отвориха. Ударът беше с малка скорост,чно все пак се усъмних дали работят + това датчика за сигнал за катастрофа видях,мче е закачен за предната броня, но ми изглеждаше презапоен...

 

Ако някой знае съпротивлението колко е, ще ми е много от полза. Благодаря!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чета в щатски форуми. На места - 2.2Ом, на места - 2ом ... Но мисля, че е 2.2. Също така, до колкото разбрах, с мост на двупиновата букса на СРС мога да изчистя грешката. Въпросът ми е дали като направя тази процедура със съпротивлението, другия еърбег на пасажера ще продължи да работи?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чета в щатски форуми. На места - 2.2Ом, на места - 2ом ... Но мисля, че е 2.2. Също така, до колкото разбрах, с мост на двупиновата букса на СРС мога да изчистя грешката. Въпросът ми е дали като направя тази процедура със съпротивлението, другия еърбег на пасажера ще продължи да работи?

Идеата за съпротивлението е точно такава - изглъгваш системата, че има еърбег (съпротивление), тоест и другия еърбег трябва да бачка, понеже системата си мисли, че имаш всички.

А това дали ще се пуснат - най-вероятно няма. На около 18 годишна кола, има много голяма вероятност еърбеците да са ти "изветрели" и повече да не се пуснат никога и да стоят за окраса. Пък и много знаеш дали, преди теб някой друг се е блъскал с нея и на местата има само пластмаси, без еърбеци.

Редактирано от zaXer.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хаха така е !

 

П.п Имам още един въпрос? Купих съпротивление от Викиват на 2ом и на 2.2ом, обаче продавачката пита на колко вата, и аз й казах за еърбеци на кола. Тя ми даде. Някой знае ли на колко вата е съпротивлението? Също разбрах, че на сивик от 95-00 може да си изтрия грешката със окъсяване на една букса, която е свободно закачена в таблото с бушоните...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Информативно за тези,които се интересуват от съпротивлението без значение колко Вата е ! 

Редактирано от Madness

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На сивик 6-та (при мене поне) тези букси за окъсяване са намират под жабката. Някой са и зад кората, до десния крак на пазажера, други са от другата страна. Не помня кой цвят точно е за СРС-а. За АБС-а е синьо. Буксите стоят в държачи - не стоят свободно. Но ако просто ги окъсиш, ще ти излязат грешките, а няма да ги изтриеш. Изтриването ставаше с някакъв по специален трик, разни комбинации он/офф, ала бала.

Редактирано от vesivanova

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Принципно изгледах в ютюб видео материали и процедурата е следната: отваряш капачето за бушоните, като погледнеш таблото с бушоните има една жълта букса, която е с черна броня или жълта на кабелите. Тази букса е включена към таблото, но реално, като я извадиш, разбираш че не прави връзка с нищо, няма пинове към нея. Просто легло, където да стои закачена. Вземаш кламер или кабел, без значение, за да направиш мост. Включваш контакт, след 5-6 секунди махаш моста и веднага пак го връщаш и пак светва, после пак махаш, премигва 2-3пъти СРС и грешката е изтрита. Това всичко става на контакт, без да се пали двигателя, само че е добре да се върже резистора за съпротивление на мястото на еърбега , за да не излезе пак грешка после....

 

П.п. Не е нещо сложно, просто един път трябва да се направи, за да се разбере схемата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги проблема е решен,процедурата е следната,връзва се съпротивлението 2.2Ом на мястото на еърбега,от там се изтрива грешката на СРС с горе споменатата букса с окъсяване и всичко за момента е 6 !

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...