Jump to content
Vader

Измръзвам в колата

Recommended Posts

Нещо се случва... :D Вентилатор примерно.

Но е странно при 105 пак да е малко под средата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нещо се случва... :D Вентилатор примерно.

Но е странно при 105 пак да е малко под средата.

Колега, знам че се пуска вентилатора, тъп да съм ще го чуя. Странно ми е как някой казва че стрелката мърдала след 93°, е при мен не мърда, а и не мисля че има проблем, а просто така си работи системата. Някой път пускаше перката и на 100°-101°, друг път на 96°-99°, 2ч. съм го следил.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Стрелката не мръдна от там където си стои при достигната работна температура, а градусите стигаха до 103°-105°, и в този момент нещо се случва и градусите почваха да падат с 1°-2° постепенно до към 89°-96°, след което пак до към 103°-105°.

 

Вероятно се включва вентилатора,както казват, но стрелката си е все там.

Редактирано от JapCar

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Възможно е вентилатора да се включва на много ниски обороти и да не се усеща в купето. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Възможно е вентилатора да се включва на много ниски обороти и да не се усеща в купето. 

Той каза, че го чува, но е странно как от 65 до 103гр стрелката си е все там...

Ако на някой му е прегрявала колата да каже тая стрелка мърда ли въобще над това положение...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вентилаторът трябва да се включи при определени температури (от-до) и да се изключи, когато температурата е паднала с няколко градуса след включването (пак от-до). borko30 беше казал термина (за разликата между температурите на включване и изключване), но го забравих :)

Виж си ръководството да си тестваш термоключа, това е от моето:

 

group_24.jpg

 

Сещам се, че можеш да имаш и въздух в системата, тааа да ти играе номера :)

Като каза за стрелката - тя също е свързана с датчик - и той си има процедура за тестване.

Редактирано от dindin

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как мога да разбера дали има, и ако има как да я обезвъздуша системата?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 borko30 беше казал термина (за разликата между температурите на включване и изключване), но го забравих :)

Вероятно имаш предвид "хистерезис". При всяка система за автоматично регулиране с обратна връзка го има за да се избегне непрекъснатото щракане ОN/OFF когато се стигне прага на регулиране...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как мога да разбера дали има, и ако има как да я обезвъздуша системата?

Системата се обезвъздушава сама. Още с първото спиране на колата и изстиване на двигателя, системата си взима необходимото количество от разширителния съд

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря, значи всичко е ОК.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вентилаторът трябва да се включи при определени температури (от-до) и да се изключи, когато температурата е паднала с няколко градуса след включването (пак от-до). borko30 беше казал термина (за разликата между температурите на включване и изключване), но го забравих :)

Виж си ръководството да си тестваш термоключа, това е от моето:

 

group_24.jpg

 

Сещам се, че можеш да имаш и въздух в системата, тааа да ти играе номера :)

Като каза за стрелката - тя също е свързана с датчик - и той си има процедура за тестване.

Ще проверя утре кога се пуска според сервизния наръчник.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,

 

От скоро се сдобих с голямата катафалка, само че дизеляк. Леко измръзвам. Сдобих се с нея в най-големите студове, първа дизелова кола ми е. Бях наплашен, че ще загравя много бавно и няма да духа топло. Първоначално се оказа проблема, че е от заминал термостад. Смених го. Сега поне стигаме работна температура, макар и изключително бавно. От средата духа много приятно топло (МНОГО зиморничев съм), от духалката до вратата духа малко по-слабо като топлина, почти същото като сила. В краката обаче нямам опция да задуха топло, а като сила на поток - изобщо не мога да говоря. Качих се при един приятел с 2.4 и осъзнах, че силата на потока в краката е все така жалък, но поне духа с висока температура. Карах я много продължително, без прекъсване - правех си няколко тигела на южната дъга на околовръстното, като преди това 30-тина минути карах и из града... в краката не можах да докарам топло. Някой сблъсквал ли се е с подобен проблем само от духалката на краката? Явно ще трябва да се направи и процедурата с прочистването, спомената от колегата полисмен. Някакъв друг съвет да ми дадете какво да направя? След ЕК4 и DC2 като влезнах тук, направо осъзнах какво е студ. Ако случайно има някой колега с такъв дизеляк в София и има няколко излишни минутки да се видим някоя вечер, да видя дали само си втълпявам, че ми е толкова студено или наистина имам проблем.

 

Поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Вентилаторът трябва да се включи при определени температури (от-до) и да се изключи, когато температурата е паднала с няколко градуса след включването (пак от-до). borko30 беше казал термина (за разликата между температурите на включване и изключване), но го забравих :)

Виж си ръководството да си тестваш термоключа, това е от моето:

 

group_24.jpg

 

Сещам се, че можеш да имаш и въздух в системата, тааа да ти играе номера :)

Като каза за стрелката - тя също е свързана с датчик - и той си има процедура за тестване.

Ще проверя утре кога се пуска според сервизния наръчник.

 

 

Ето как е, мисля същото като при теб:

 

Редактирано от crown_bg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,

 

От скоро се сдобих с голямата катафалка, само че дизеляк. Леко измръзвам. Сдобих се с нея в най-големите студове, първа дизелова кола ми е. Бях наплашен, че ще загравя много бавно и няма да духа топло. Първоначално се оказа проблема, че е от заминал термостад. Смених го. Сега поне стигаме работна температура, макар и изключително бавно. От средата духа много приятно топло (МНОГО зиморничев съм), от духалката до вратата духа малко по-слабо като топлина, почти същото като сила. В краката обаче нямам опция да задуха топло, а като сила на поток - изобщо не мога да говоря. Качих се при един приятел с 2.4 и осъзнах, че силата на потока в краката е все така жалък, но поне духа с висока температура. Карах я много продължително, без прекъсване - правех си няколко тигела на южната дъга на околовръстното, като преди това 30-тина минути карах и из града... в краката не можах да докарам топло. Някой сблъсквал ли се е с подобен проблем само от духалката на краката? Явно ще трябва да се направи и процедурата с прочистването, спомената от колегата полисмен. Някакъв друг съвет да ми дадете какво да направя? След ЕК4 и DC2 като влезнах тук, направо осъзнах какво е студ. Ако случайно има някой колега с такъв дизеляк в София и има няколко излишни минутки да се видим някоя вечер, да видя дали само си втълпявам, че ми е толкова студено или наистина имам проблем.

 

Поздрави

Аз смятам,като съдя по моята печка,че нямаш проблем,просто тия дизели са си куци от към парно-сезирам Акорд 7 и 8. :angry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен парното си духа яко топло, зора е само да загрее колата. Държа го на 22-24 градуса и още преди да е достигнала оптимална температура си духа топло. Утре ще проверя как е в краката.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Колеги,

 

От скоро се сдобих с голямата катафалка, само че дизеляк. Леко измръзвам. Сдобих се с нея в най-големите студове, първа дизелова кола ми е. Бях наплашен, че ще загравя много бавно и няма да духа топло. Първоначално се оказа проблема, че е от заминал термостад. Смених го. Сега поне стигаме работна температура, макар и изключително бавно. От средата духа много приятно топло (МНОГО зиморничев съм), от духалката до вратата духа малко по-слабо като топлина, почти същото като сила. В краката обаче нямам опция да задуха топло, а като сила на поток - изобщо не мога да говоря. Качих се при един приятел с 2.4 и осъзнах, че силата на потока в краката е все така жалък, но поне духа с висока температура. Карах я много продължително, без прекъсване - правех си няколко тигела на южната дъга на околовръстното, като преди това 30-тина минути карах и из града... в краката не можах да докарам топло. Някой сблъсквал ли се е с подобен проблем само от духалката на краката? Явно ще трябва да се направи и процедурата с прочистването, спомената от колегата полисмен. Някакъв друг съвет да ми дадете какво да направя? След ЕК4 и DC2 като влезнах тук, направо осъзнах какво е студ. Ако случайно има някой колега с такъв дизеляк в София и има няколко излишни минутки да се видим някоя вечер, да видя дали само си втълпявам, че ми е толкова студено или наистина имам проблем.

 

Поздрави

Аз смятам,като съдя по моята печка,че нямаш проблем,просто тия дизели са си куци от към парно-сезирам Акорд 7 и 8. :angry:

 

Просто не го приемам за нормално в краката да НЕ духа топло/горещо, а само хладко... (на моя приятел с бензина е по същият начин). Но определено парното е една стъпка назад, спрямо колите, които съм карал :( Днеска си поръчах духалка за запалка... дано да е ефикасна поне за краката :D 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Просто не го приемам за нормално в краката да НЕ духа топло/горещо, а само хладко...

 

 

 

Това става ако насочиш въздуха само в краката ли? (другите спрени)

Ежедневното ми пътуване е твърде кратко, та не мога да направя разни експерименти за максимално горещо духане в различни места, управлявано ръчно. Имам чувството, че с тези климатроници няма да се постигне толкова горещо, колкото можеше да се направи с дъртите, чисто механично управлявани системи- 3 врътка за посока на въздуха/ скорост на вентилатора/ температура на течността в радиаторчето(с кранче)

Не знам дали съществува Акорд без климатроник...

Сега се сетих, че и нашите акорди имат кранче, което го управлява автоматиката, но не знам дали плавно или само отв/затв.

Може да го проверите- зад двигателя на стената.

Отворено:

http://s1103.photobucket.com/user/btg_pics/media/Accord/IMAG0555__zps0f8598e7.jpg.html

Затворено:

http://s1103.photobucket.com/user/btg_pics/media/Accord/IMAG0556__zpsffadb3f7.jpg.html

 

Системата има и самодиагностика, на дисплея показва някои температури и сензори. Правил съм го на дизеловия акорд за охлаждане, но може и на отопление вероятно.

 

 

post-30849-0-72927300-1484609304_thumb.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, става въпрос за момент, в който средната духалка духа много топло (почти горещо), но когато насоча целият поток само в краката... там си духа хладко. Ако го пусна горе и долу, в краката пак продължава да си духа само хладко...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На връщане от работа пак пробвах, но не съм сигурен дали беше напълно загряла само за 6-7км.

Пробвах - температурите  и вентилатора на Max, насочено само в краката. Духаше доста топло, но не горещо, не се сетих да насоча само в лицето...

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 12.01.2017 г. at 21:57, Shorty написа:

Колегата, автор на темата,така и не написа дали си е решил окончателно проблема и как. Искам да попитам и аз,защото незнам дали е проблем ,но при мен много бавно загрява парното.Не съм забелязал дали има разлика в духането на ляво дясно,но досега всички хонди, които съм карал са имали много добро парно, на 5-10 мин. Правят жега в колата. При акордът, който имам сега, много бавно се отопля купето. Сутрин, до работа , пътят ми е 15-тина мин. Докато ситигна, не мога да кажа ,че купето е добре затоплено, даже ми е студено. Винаги паля колата да поработи на място преди да тръгна, поне 3-4 мин, тогава почва да духа топлото , като вентилатора го слагам на макс, както и градусите. Чета тук ,че повечето колеги казват, че до 10-тина мин. в колата става горещо и аз така съм свикнал със старите ми хонди. Но с този акорд не е така. Дали и при мен е възможно да е от радиаторче на парното или просто то си е по - слабо от на старите хонди?

Привет, нова съм във форума, имах Хонда Сивик 7-ма генерация сега съм с 8-ма. С предната кола парното нямаше грешка, но сега и аз като теб нямам стопляне. Та по мое мнение изчела доста форуми и от личен опит (съпругът ми кара Субару Аутбек ) караме само японско, та има значение колата за каква държава е правена. Моята Хонда е правена за Италия и мисля, че това е проблема, тъй като там не става много студено и колите се проектират да не прегряват. Виж Субаруто правено за Швейцария на петата минута стрелката за температурата е отлепила и духа яко горещо в купето има и подгряване на седалките. Днес попаднах на статия за Пежо, тъй като и аз търся проблем в колата, и разбрах, че Пежо в модела им 407 имат реотани, които стоят в кутията пред радиатора. Та в същата статия е описано точно това, т. е. извода до който бях стигнала,  цитирам “За да отговори на условията на шофиране в държави с горещ климат, 1,2-литровият двигател PureTech, 82 к.с. и 1,6-литровият VTi, 115 к.с. имат специална климатична система. Компресорът, кондензаторът и охлаждащата верига са регулирани за най-добра работа. По същия начин софтуерът за автоматичната скоростна кутия EAT6 е фино настроен. Освен това, специален бутон AC Max осигурява максимална климатизация с едно натискане на електронния климатик. Нещо повече, мястото и размерът на вентилационните отвори на предния панел са проектирани специално да осигуряват бързо най-доброто разпределение на студения въздух вътре в купето.
 За държави със студен климат, електрическите реотани позволяват по-бързо затопляне на купето. Оборудването се допълва от отопляеми седалки и отопляемо предно стъкло. Налично за така наречените „много студени“ страни, отопляемото предно стъкло освобождава чистачките, ако замръзнат при много ниски температури. " Та мисля, че съфорумците, които имат коли закупени от топли държави няма да им топлят в БГ. И с каквото и до промиват все тая. Успех на всички!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тц, Тц, Тц... Сивик за Италия и Швейцария е един и същ... и за Австрия, и за Германия, и за Холандия, а също и за Испания.

 

Колежке, моля ви да не сравнявате евробангии с японски автомобили... още по-малко пък и френски!

 Явно е, че личният ви опит все още не е на нужното ниво, а цитата, който сте споделили е нищо повече от евтин търговски блъф без никаква иновативна система или някаква технология, която да е от полза.

 

Без значение за къде е правена колата, ако всичко е ок, следва да има доста топло парно, предвид това , че антифриза достига 90 градуса.

 

Сега ако се окаже, че Сивик-а е с дизелов мотор..... нормално е високата температура от духалките да се забави 10-15мин след тръгването със студен мотор.

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 15 часа, ajanta написа:

Привет, нова съм във форума, имах Хонда Сивик 7-ма генерация сега съм с 8-ма. ...

А защо този ви коментар е в раздела за Accord 7 ???

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въобще не сравнявам японски с френски коли. Просто цитирах статията, защото съм чувала от други места, че за студените страни колите се правят така, че да топлят повече. Просто в статията е описано как. А ако колите са еднакви за целия свят, защо моята не може да загрее както трябва и защо на място стрелката и пада при сменен термостат? И защо другите в този форум търсят решение по същия проблем? Защото колите са проектирани за топли страни и целта е да не прегряват. Майсторите ми казаха, че си имам лятна кола. Просто се опитах да дам отговор на колегата когото коментирах. На мен никой не ми помогна по повод бавното загряване на колата.

Редактирано от ajanta

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 1 минута, ajanta написа:

Въобще не сравнявам японски с френски коли. А ако колите са еднакви за целия свят, защо моята не може да загрее както трябва и защо на място стрелката и пада при сменен термостат?

 

Моята е италианка, не само на документ, но и по ВИН отговаря за тази държава. Колата загрява за по-малко от 5 мин. на ~ -8/-10 гр., а започва да духа топло (не горещо) още когато стрелката е малко под средата между 0 и на колкото спира когато е достигнала нужната температура.

Единственото, което е вярно според мен, е разликата в компресорите, и в това, че за определени региони (държави) не се слага компресор, просто защото климата не го изисква.

Пример, приятел си вкара СУВ от Канада, не помня дали беше Тойота или Нисан, модел 2015 - нямаше компресор, обясни че просто не се слагат в Канада за този модел.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тоест производителя се съобразява с региона за който се произвежда даден автомобил.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 1 минута, ajanta написа:

Тоест производителя се съобразява с региона за който се произвежда даден автомобил.

Да, но теорията ти за Италия нещо не е издържана...

 

И все пак, не каза дизел ли караш или бензин? Предната дизел или бензин е била?

Редактирано от crown_bg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямам за идея да споря с някой. Просто изразявам мнение, защото във форума се търсят решения. И все още търся дали може да се оправи проблема с колата ми. А твоята кола от северна или от южна Италия е? Мисля, че има значение. Това не означава, че съм права, просто мнение.

Редактирано от ajanta

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В кой момент, след като е зададена желаната температура, започва да духа (не топло, а по принцип)? Ако в студено време си задала High, или температура близо до High, ще чакаш бая време да почне да духа, съответно и да се стопли.

Ако задам темп 22 до 1 мин започва да духа леко топло, ако задам 23 минава повече от минута преди да тръгне да духа, ако задам 24-25 вече чакам 2-3 минути да почне да духа нещо.

Предполагам не очакваш да му зададеш 24-25 гр и да почне да духа за секунди топъл въздух.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не не очаквам за секунди, 20 мин. на място и стрелката не е отлепила. Ако пусна да духа, духа студено. Ако я карам трябва да я карам минимум 30 минути и започва да духа едвам топло не горещо. Да разбирам ли, че трябва да направя климатроника на 22 градуса, т.е на по-ниска температура?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Различните модели имат своята специфика. Шансът да получите полезни отговори за вашия е в правилния раздел. Там ще го видят повече хора каращи такъв. Хондите принципно не са претоварени с екстри, особено вехтите модели. Принципно, описанието което сте постнали е логично и на лице при определени марки и пазари за които са правени. Допълнително също някъде се монтират и независими отоплители ползващи горивото и подгряващи антифриза (предпродажбено или след това). Колегата над мен е прав за зададената температура. Моят климатроник целогодишно стои на 22 градуса, което ме устройва и зиме и лете. Стрелката "отлепва" след 2мин и топлият повей вече се усеща, но я държа в гараж в блока, където зиме температурата не пада под 8градуса. Когато е преспивала навън обаче положението не е много по-различно, но е с минутка повече.

Ако колата ви не духа топло след 20 минути е едно, но ако за същото време не "отлепя" стрелката е съвсем друго. Търсете майстор по-скоро. Сменен термостат не винаги означава работещ или с правилните градуси на отваряне.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 21 минути, ajanta написа:

Не не очаквам за секунди, 20 мин. на място и стрелката не е отлепила. Ако пусна да духа, духа студено. Ако я карам трябва да я карам минимум 30 минути и започва да духа едвам топло не горещо. Да разбирам ли, че трябва да направя климатроника на 22 градуса, т.е на по-ниска температура?

Тук или нещо Хонда са омазали, или колата със сигурност има повреда.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 17/01/2017 at 1:28, JapCar написа:

Cега се сетих, че и нашите акорди имат кранче, което го управлява автоматиката, но не знам дали плавно или само отв/затв.

Може да го проверите- зад двигателя на стената. 

Системата има и самодиагностика, на дисплея показва някои температури и сензори. Правил съм го на дизеловия акорд за охлаждане, но може и на отопление вероятно.

 

Мисля, че тук е разковничето. Контролната клапа на радиаторчето. Управлява се плавно. Това е нещо ,което трябва да се провери. Колегата Gugoj може би в натам трябва да се насочи. Може би полезен клип: 

 

Редактирано от ivailopp

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 5 часа, ajanta написа:

20 мин. на място и стрелката не е отлепила

 

Най-доброто загряване се постига с каране. Особено пък при минусови температури да чакаш да се стопли на място с врътнато на макс парно ... :) 

Но ако ЦЕЛИ 20 минути не мръдне стрелката значи нещо не е наред.

Ако трябва да гадая - термостатът е запецнал отворен. :)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 18/2/2018 at 11:50, ajanta написа:

Нямам за идея да споря с някой. Просто изразявам мнение, защото във форума се търсят решения. И все още търся дали може да се оправи проблема с колата ми. А твоята кола от северна или от южна Италия е? Мисля, че има значение. Това не означава, че съм права, просто мнение.

В спора се ражда истината!! Това вашето изобщо не изглежда като изразяване на лично мнение, по-скоро искате да наложите ваша теория, в която за съжаление няма истина. Моля ви още веднъж да не твърдите неща, в които не сте сигурни. :hondarulez: 

На 18/2/2018 at 11:28, ajanta написа:

Въобще не сравнявам японски с френски коли. Просто цитирах статията, защото съм чувала от други места, че за студените страни колите се правят така, че да топлят повече. Просто в статията е описано как. А ако колите са еднакви за целия свят, защо моята не може да загрее както трябва и защо на място стрелката и пада при сменен термостат? И защо другите в този форум търсят решение по същия проблем? Защото колите са проектирани за топли страни и целта е да не прегряват. Майсторите ми казаха, че си имам лятна кола. Просто се опитах да дам отговор на колегата когото коментирах. На мен никой не ми помогна по повод бавното загряване на колата.

Не съм казал, че колите са еднакви в целия свят.

Трудно ми е да дам отговори на всичките въпроси, а и по принцип не е желателно човек да спори с радиоточка... 

Моят приятелски съвет към вас е да си проверите охладителната система на колата и в частност работата на термостата. При другите колеги, проблема не е като вашият.... явно обичате да четете между редовете.

"Майсторите".... там ви е най-големия проблем, който ви лишава от отстраняването и на останалите. 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами и моята е от Италия и е произведена в Япония.  Как решихте, че има ВИН за Италия, или за Англия, Швейцария ? 

 

Парното беше леш в началото, но се оказа, че термостата е заминал, та го оправихме и сега след 2-3-4 км в зависимост от температурата минава на Газ, и почва да духа топло. За 15 мин каране температурата стига средата и загрява нормално и въздуха от въздуховодите е с доста висока температура. Ама да не забравяме, че харвито има 1.8 литра антифриз и аз имам нов радиатор :D 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 2 часа, Drone написа:

Ами и моята е от Италия и е произведена в Япония.  Как решихте, че има ВИН за Италия, или за Англия, Швейцария ? 

 

Парното беше леш в началото, но се оказа, че термостата е заминал, та го оправихме и сега след 2-3-4 км в зависимост от температурата минава на Газ, и почва да духа топло. За 15 мин каране температурата стига средата и загрява нормално и въздуха от въздуховодите е с доста висока температура. Ама да не забравяме, че харвито има 1.8 литра антифриз и аз имам нов радиатор :D 

KA: USA, LHD, MP/H
KB: Belgium, Luxembourg, Netherlands LHD, KM/H
KC: Canada, LHD, KM/H
KD: Panama, Bahamas, Liberia LHD, MP/H
KE: England, Ireland, RHD, MP/H
KF: France, Italy, Portugal, LHD, KM/H
KG: Germany, Turkey, LHD, KM/H
KJ: Denmark, LHD, KM/H
KM: Brazil
KN: South Africa
KP: Philippines, Lebanon, Peru, El Salvador, Dominica, Ecuador, Guatemala, Nicaragua, Paraguay, Iran, Honduras, Venezuela, Costa Rica, Ethiopia, Bolivia, Kuwait, Martinique, Guadeloupe, Curacao, Greece, French Guiana, Bahrain, Saudi Arabia, Somalia, Fench Somalia, Brazil, Viet Nam, LHD, KM/H
KQ: Australia, New Zealand, LHD, KM/H
KR: Italy? Puerto Rico, Hawaii, Guam, LHD, MPH
KT Thailand, Mozambique, Suriname, South Korea, Indonesia RHD
KU Malaysia, Hong Kong, Sarawak, Sabah, Fiji, Norfork, Cyprus, Malta, Sudan, South Africa, Guyana, Papua, Barbardos, Pakistan, Malawi, Tarawa, Honiara, Seychelles, British Guiana RHD, MPH
KS: Norway, Finland, Switzerland, Sweden, LHD, KM/H
KV: Okinawa LHD, MP/H
KW Austria, LHD, KM/H
KX – Switzerland LHD, KM/H
KY – Arabian Countries, South America
KZ – New Zealand

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как на KG сложиха Турция.. явно имиграцията си казва своето :D има разминавания, но горе/долу..

http://www.icelord.net/honda/area/

Редактирано от h5rov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...