Jump to content
Tas4o

Монтиране на модул за дистанционно отключване.

Recommended Posts

Здравейте! Искам да монтирам модул за дистанционно заключване на CR-V1, но срещам трудност. При откачена букса на машинката на централното на шофьорската врата и при подаване на минус на кабелите от превключвателя за отключена/заключена врата, колата се заключва/отключва. При закачена букса, не се случва нищо. Съответно, като свържа модула, той не прави нищо. Нещо аз ли не ровя където трябва или има някакъв проблем? Другата ми питанка е как да прекарам 2та кабела към вратата, защото връзката е с букса, а не кух шлаух?

А другия проблем, който не знам дали има нещо общо е, че когато се отключи вратата, светва плафона в купето, но когато се отвори, която и да е врата, той изгасва. Работи само на положение ON. Бутончетата на вратите са проверени, работят си. Идеи?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всяка работа има минимум 2 начина по която може да се осере.... с извинение...

Та трябват ти 2 документации.едната на модула,който си купил и втората на централното заключване на ЦРВ-то.

Разглеждаш ги и ако нищо не ти говорят отиваш,до най-близкия алармаджия,ключар,автоелектричар и след 10 мин и 20 лв по-малко си тръгваш щастлив.

Ако все пак схемите ти говорят нещо...няма нужда да питаш тук.Нищо никъде не се прекарва,закачат се само 4 кабела..10 мин работа.

Освен това модула вече е убит,помоли съответния майстор да смени 2 диода и един транзистор,за да заработи плафона правилно.

Успех!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И моя плафон работи по същия начин.Отключвам светка,ако отворя врата или заключа загасва.Ако е убит е от предишния абориген,не е от сегашния. :whistle:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... Нищо никъде не се прекарва,закачат се само 4 кабела..10 мин работа....

Toчно така монтирах дистанционно на моето RD1, но май бяха само 3 кабела - един маса и два "+", по един за откл и закл. Обаче моето беше JDM-ka и подозирам, че има, макар и несъществена, разлика с твоето европейско RD1.

JDM-ката няма заводско дистанционно (само централно с ключа), няма заводски имобилайзер и не свети плафона при отключване на колата (само при отваряне на врата). Модула за централното е в шофьорската врата и се командва от ел.ключе в патронника. Резнах му трите кабела и свързах китайчето, което започна да командва централното вместо ключа. Оппппа ... усетих се от къде идва четвъртия кабел на Маркони - захранване на китаеца ;)

 

По него време, когато правих тази операция, едно момче от Пловдив правеше подобно нещо на неговото RD1. To пък беше американче и си имаше заводски централно, и имобилайзер. По думи на колегата инсталацията на американеца и на европееца са еднакви. Модула за централното е в шофьорската врата, а модула за дистанционното, имобилайзера и плафоните бил отстрани в пластмасата до краката (откъм вратата). Та на него му бяха монтирали (разбирай свързали) китайчето към този модул долу в краката. За съжаление не мога да открия темата му, а той от тогава не се е мяркал във форума ;)

 

п.п. Само за протокола - въпреки че съм машинен инженер, с "токовете" съм на Вие. Горе-долу се справям с разчитане на схеми, но в повечето случаи ги гледам като индианец пишеща машина. Дистанционното го монтирах с отвертка (за разглобяване на вратата) и пробна лампа за проследяване на кабелите. Това, какво има във вратата, и как се случват нещата около централното заключване вече го знаех от 3-те ми Ровъра 400, които, както и RD1 са на база Сивик 6 "англичанка".

 

edit:

 

Сега, като се замисля ... дали не те излъгах?

Май да.

Нещо ми се мота, че китайчето го свързах да командва "моторчето" на шофьорската врата. То пък подава сигнал на заводския модул за централното закл/откл ;)

Редактирано от Krasi-mir

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, аз имам абсолютно същия проблем като теб с централното :) в момента работи само като съм откачил 2 кабелчета от  буксата на машинката.

Тези дни ще го преработвам и според мен има следните няколко вариянта да се свърже:

1. Управляваш директно моторчето като му подаваш +/- от алармата ,схема на свързване на 2 проводна китайска машинка за коли без фабрично централно.(има я в документацията на алармата,но ти трябва схемата на колата за да видиш цветовете на кабелите за моторчето)

2.Тук е малко по сложно: 2 маси които си пуснал от релетата на алармата си остават,но прекарваш общия край от контактите на машинката през нормално затворените контакти на алармата,така че когато тръгне да включва алармата да разкъса масата към контактите на машинката,в противен случай се получава  описаната от теб ситуация, в един и същи момент имаме 2 маси на двата проводника едновременно и модула не сработва!

3.ако ЦРВ ти е с модул който има изводи за ключе за заключване на вратата може да се вържеш към него 3 проводника (модулите които аз съм виждал са 2 вида, едните на модела преди фейслифта имат изводи за такова ключе,другите нямат)

4.можеш да прекарваш кабели през буксата ако имаш пинчета  от същата букса и ги сложиш на някое от празните места,но това е много работа! Другия вариянт е да ползваш кабелите които отиват за управление на машинката на дясната врата,те си излизат в купето

5.Най готино е ако инсталацията ти е предвидена за монтиране на фабрична аларма,тогава долу в краката на снопа с кабели ще имаш една букса на която имаш всички необходими сигнали :) ,но досега с такава съм виждал само едно ЦРВ.

п.с. Без схема на инсталацията на колата ще видиш много голям зор!!!!Свали си тех. описание и разгледай схемите!

 

п.п.с лично аз не можах да намеря схема на централното с модул на  omron на ЦРВ след фейслифта 1999г, имам само на това преди фейса с ключето за заключване на дръжката, ако някой има схемата моля да я сподели :) За този модул става дума:

 

https://www.google.bg/search?q=crv+omron&espv=2&biw=1280&bih=928&tbm=isch&imgil=cdtV4l0Uiw3zIM%253A%253B2LWrlVQtp1SBWM%253Bhttp%25253A%25252F%25252Fwww.parts.loc8apart.co.uk%25252Fnav%25252Fauto-part%25252FHonda%25252FCR-V%25252FRelays.php&source=iu&pf=m&fir=cdtV4l0Uiw3zIM%253A%252C2LWrlVQtp1SBWM%252C_&usg=__ZWz2MEmXhoQCyMHrTjYHszLYkfM%3D&ved=0ahUKEwjjy7PV8cHQAhUK6RQKHfVLCgQQyjcILg&ei=Yx83WKOOAorSU_WXqSA#imgrc=MNkXADdaaIR5BM%3A

Редактирано от nightfighter

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес монтирах модул с дистанционно отключване/заключване на CR-V1 2008g. Наложи се да монтирам китайска машинка в шофьорската врата, че нямаше. Модулът монтирах във вратата, че е по-лесно. Отключването и заключването работи и от ключалката на вратата и от дистанционното на модула.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес монтирах модула. За лош късмет, нямаше подготовка за фабрична аларма/централно. Прекарах два кабела през гофрето на вратата и го свързах към превкючвателя в машинката. Превключвател на бравата нямаше. Монтирах 10А реленце за отваряне на стъклото на багажника и свързах да мигат мигачите.

40f2a6c3586eca6acf939188e310b017.jpg

 

Остава проблема с плафона! Някакви идеи? Чета из форума и други хора с този проблем, но никой не пише за решение. В краен случай ще го направя да свети само с отваряне на вратите.

 

Sent from my Lenovo A6000 using Tapatalk

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тези дни и аз си играх с централното. Този смотан модул на omron който е на модела след фейса продължава да ми създава ядове.Пробвах с директно захранва на машинката, с прекъсване на масата и още няколко схеми,но не става и не става ! Тоест не мога да намеря начин да вържа централното от алармата и да запазя централното което е с ключа от вратата, иначе като изключа 2 от кабелите на машинката които са от контактите, се отключва и заключва.

Мисля да намеря модул от предното поколение ЦРВ който има бутон за заключване и отключване на дръжката на шоф.врата и към този бутон да вържа алармата. Иначе лампичките и при мен не светят както и при теб,явно има нещо прецакано в самия модул, отваряхме го гледахме го, но не можахме да намерим кои елементи са повредени.Не бяхме се и заели много сериозно с това, понеже мисля директно да сменям модула.

Ако имам някакъв успех ще пиша.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вързах централното и оправих лампичките, сега при мен всичко работи както трябва :) 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей те колеги. От скоро имам Хонда Ц-рв първа генерация фейслифтова. И от един месец ми се прецака централното. Отключва и заключва само шофьорската врата, адресите три ги отключвам и заключвам ръчно. Бих искал да разбера каде се намира модула за централното. Пробвах моторчетата и работят и мисля че е от модула. Но незнам каде се намира.  И бих ви бил много благодарен ако обясните как мога да свържа мигачите към централното. Благодаря предварително за помоща. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако беше прочел темата щеше да разбереш, къде са двата модула за централното. Щеше да разбереш и някои други подробности около дистанционното.

 

Имаш ли дистанционно? Подозирам, че нямаш, защото питаш, как да свържеш мигачите. Ако имаше, мигачите би трябвало да мигат при откл/закл. Ако имаш дистанционно, пробва ли да откл/закл с ключа?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега разбрах каде са модулите. Да имам оригинално дистанционно. И с него и с ключа при отключване светва само плафона . Мигачите въобще не светят като отключвам и заключвам. Но по големият ми проблем е, че в момента три от вратите ми ги отключвам ръчно, а не с централното. Само шофьорската врата се отключва и заключва. 

Редактирано от DareDevil

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моторчето на шоф.врата командва останалите и е с повече кабели. Проблемът ти явно е в него (самото моторче или някой кабел) или в модула за централното, който е в шоф.врата.

 

edit:

Не съм ел.техник и може да греша.

Редактирано от Krasi-mir

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм за кабел ;-)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Ето моя опит с централното на CR-V I:

Ако не се отключват всички врати а само шофьорската, най-вероятния виновник са скъсани кабели към шофьорската врата, там му е слабото място.

Става да се монтира универсално централно заключване. 

 

Това е доста полезно видео, но не става като на клипа за всички CR-Vта.

Причината е, че повечето нямат монтирана фабрично машинка за отключване в шофьорската врата нито в пътническата. Налага се монтиране на допълнително моторче във вратата или замяна на фабричната брава с такава която има такова моторче.

 

Схемата е проста има едно микро ключе на бравата на вратата с три кабелчета, които отиват към модула за централно, който също е във вратата. Системата се управлява с минус. Идва минуса по единия кабел към микро ключето и в зависимост от това дали се заключва или отключва се предава на другите два кабела.

Точния цвят на кабелите може да видите в сервизната документация за съответната година на производство.

Аз съм монтирал отделно моторче вързано механично към лостчето, което се издърпва за отключване. Това позволява да се отключва както с ключа така и с дистанционното. Но така трябва да се прекара отделен двужилен кабел от купето където е модула за централно към моторчето

За да светва при команда най-лесно става свързване към габаритите, към буксата за димера за осветеността на таблото. 

Най-важното е да си направите с дистанционното при задържане да се отваря задното стъкло, доста удобно е.

Повечето универсални модули пускат сигнал минус за отваряне на багажника, което за cr-vто не ни устройва. Трябва ни плюс, това лесно става с едно реле ето и схема как става: http://carwirefire.com/car_security_convertimg.html а сигнала от релето се връзва към бутона за багажника.

 

Редактирано от Gufy
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

здравейте от скоро имам honda Искам да монтирам оригинално  дистанционно заключване на CR-V1 2001

имам следните работи дистанционно,mitsuba rk-0280 и omron G8D-453H-B 433.9MHZ като омрона ми е във вратата

дистанционното го пробвах на crv 2005  работи!

предполагам ще ми трябва и моторче за вратата.

Въпроса ми е мога ли с тези части да подкарам централното или да сложа китайче

и ако може да ми кажете какво да направя благодаря!

DSC_0300.JPG

DSC_0307.JPG

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...