Jump to content
Sign in to follow this  
mussi7374

проблем при студен двигател

Recommended Posts

Колеги здравейте.

Вече от почти година имам ХРВ 2001 124 к.с с газова ЛАНДИ. за година навъртях почти 20000 км и досега никакви проблеми.

ОТ една седмица колата при напълно студен двигател(поне 4-5 часа да е стояла) пали много трудно и първите 3 4 минути докато загрее не иска да се форсира, като подам газ я ще гасне, я от към филтъра се чува странен шум(като пукане или как да го нарека незнам), понякога като че ли работи на 3 цилиндъра и стигне ли вече температурата до примерно 40-50 градуса почва да си работи най- нормално все едно нищо не е било, гася паля върви без проблем.

много моля за вашите съвети, ако сте имали подобен проблем, от къде да тръгна, на какво да обърна внимание?

 

благодаря ВИ от сега.

Share this post


Link to post
Share on other sites

В 21 Век, на Хонда се обръща внимание на клапаните. Демек трябва да ги регулираш на 15-20 х.км, още повече, че си на газ.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Днеска говорих с едно приятелче, той също има Хърви, каза че имал резервно делко, ще пробвам с капачки палци и подобни пък ако няма ефект тогава със сигурност отива към реглаж. Мерси за отговора.

А ако и други които четат темата ако дрснят по някоя друга идея,винаги добре дошло.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Реглаж

Share this post


Link to post
Share on other sites

Карай 2 дни само на бензин и виж на 3-тия ден каква е ситуацията.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Реглаж без ефект, смених капачка палец без ефект, 3 дена само бензин без ефект. Трагикомична ситуация :): някакви други идеи ако имате, споделете.

Share this post


Link to post
Share on other sites

На бензин ли пали когато е студено и тогава ли прави проблема?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Да винаги пали на бензин

 

А като студено имам в предвид не външната температура а на самия двигател, отвън може да е топло но ако колата не е работила 5,6 часа примерно не ще и не ще да запали. Чудо и приказ :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Да и аз така разбрах ма съм писал студенО вместо студенА :D

Пробвай да запалиш директно на газ следващия път като задържиш копчето за превключване докато палиш, да не е от бензиновите инжектори барем.

 

Иначе чакаме Markony да се включи като може :)

 

Не ги знам тея Харвита автоматичен смукач (FITV) имат ли, къде е...

Ако трябва да гадая ще изредя да се почисти горното, IACV или някъв температурен датчик да е сдал багажа нещо...

Имаш ли с какво да я закачиш да се гледат живи данни?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Харви пали на 30% отворен IACV i 50% Отворен отдушник на парите на резервоара.Това му стига да държи 1350 оборота.Възможно е моторчето да е зацапано,бенз,дюзи да са мръсни,бенз помпа да е с паднало налягане и четвърто да меши гориво.

Share this post


Link to post
Share on other sites

И кой вариант е най близък може би до тази три минутна разлика от студен и топъл двигател ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Обикновена е комбинация..от няколко проблема :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Хора , да отбележа за протокола ... покрай мен има 3ма души със същия проблем.

И тримата карат други марки.И трите коли са с ГИ.

До момента няма диагноза , въпреки ходенето на секви "врачки" и всевъзможни тестове и смени на компоненти.

И двете коли закачени на диагностика не отчитат никакъв реален проблем .... 

Следя темата с интерес , шото тфа се оказва е бати мистериозния случай ...  :confused:

п.п..проблема изчезва за кратко време/2-3 дена/ след продължително каране на бенз.Примерно едни 4-500км.

Edited by ROCKONOFF

Share this post


Link to post
Share on other sites

Значи до сега проблема си стои както си беше, единствено днеска опитах по съвета на колегата dindin да запаля директно на газ и се получи, запали. като че ли пак трудно работеше но поне като подам газ се форсира нормално. А сега това че запали на газ може ли да ми подскаже нещо, да излкючи някои варианти или да ме ориентира по тясно къде да погледна. Утре ще ходя на компютърна диагностика белким покаже нещо.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Хора , да отбележа за протокола ... покрай мен има 3ма души със същия проблем.

И тримата карат други марки.И трите коли са с ГИ.

До момента няма диагноза , въпреки ходенето на секви "врачки" и всевъзможни тестове и смени на компоненти.....

Да...изглежда е сериозен проблема.

Вчера и на мен ми се оплакаха, за идентичен проблем, но на рядък модел кола, от групата на ВАГ.

Много разбиращ и тачен майстор, (от феновете на марката), е гледал колата и след като не е открил нищо нередно (на първо четене),е изразил съмнение, че проблема е в датчика на коляновия вал. Но за да е сигурен на 100% иска колата при него за 1-2 дни,за да е студена като я гледа.Тази седмица ще се оставя и ако има резултат ще пиша.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

...Това му стига да държи 1350 оборота...

При мен неусетно са се повишили до 1500-1550... Значи имаме проблем?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ами не съвсем.Оборотите зависят пряко от външната температура и настройките на дросела.Под 2000 оборота няма проблем зимата на -20

Share this post


Link to post
Share on other sites

Идентичен проблем със Сивик 7ма 1.6 бензин. След слагане на газова, за няма и 10 000км. Какви ли не проверки му се направиха и пак нищо. За протокола, вече му се смени датчик на коляновия вал, защото влизаше в авариен режим и малко след смяната му излезна този проблем... Ще чакам и аз информация от другите колеги.
А ако някой каже как може да се провери по горните точки дали всичко е ок? 

Отворен отдушник на парите на резервоара.

Моторчето да е зацапано

Бенз помпа да е с паднало налягане

Да меши гориво.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ами не съвсем.Оборотите зависят пряко от външната температура и настройките на дросела.Под 2000 оборота няма проблем зимата на -20

Благодаря, Маркони! Извинявам се, че ''нахълтах'' така в темата на колегата!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Всъщност един ултразвук на бензиновите дюзи профилактично винаги е добре дошъл ,когато колата се кара само на газ.Аз затова като монтирам ГИ,пускам във втек режим довпръскване на 10-15% бензин и нямам проблем с мръсни дюзи и след 150к км.

Share this post


Link to post
Share on other sites

И в края на краищата проблема се оказа един темпертурен датчик, който подава грешна информация. Вчера го смених, проблемът изчезна, пали от раз.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Познах! :D :D

Браво, сега ако кажеш кой баш се е повредил ще си златен.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Не съм много на Ти с нещата обаче доколкото знам те са три, един до термостата, един под делкото точно и още един с няколко сантиметра пред него и точно този беше разваления.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

  • Upcoming Events

    No upcoming events found
×
×
  • Create New...