Jump to content
Sign in to follow this  
chy

Грешка 325 на к20а4 црв '02г

Recommended Posts

Смених въпросния датчика преди месец и нещата останаха същите, чека си свети, колата не върви. Разликата беше, че от време на време изгасваше и тъкмо се зарадвам и цък светне. Това беше в последните студове. Правих тест по инструкциите от упътването, изтривам грешката, загрявам колата и хоп светва досадната лампа. Вече мислех да сменям колата.

Преди седмица със затоплянето на времето, ми се отвори ищах да човъркам по колата. Свалих жабката да видя къде се намира ЕКУ-то. Понеже имаше много кабели и малко време, изключих акумулатора и напръсках куплунгите на ЕКУ-то, без да ги откачам с контактен спрей. И чудо, няма грешка. Вече цяла седмица, загрявам я, тествам я и грешката не светва. Колата се държи много по-различно, по пъргава и със съживени няколко коня.

  • Like 2
  • Upvote 1
  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Айде честито! Сега остава да кажеш и конкретния контактен спрей кой е?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Супер! Явно проблемите са два. Единият е в самия датчик, а другия в окабеляването. Полезна информация.

Share this post


Link to post
Share on other sites

По скоро съм сменил датчика без нужда. Но може да се пробва преди да смяна на датчика.

Куплунгите на компа ми се различават от тези в упътването и не знаех кой е кабела за сензора. Затова напръскаха профилактично  всички, без да очаквамине някакъв положителен резултат.

Притеснението ми е дали решението не е временно.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Информирай за развитието. Ще помогнеш на доста хора. Имах предвид, че при едни проблема е в датчика, а при други в кабелите, явно. Малшанс ще е и двете да ти се случат накуп, но знае ли човек... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Здравейте,от два-три дни и аз съм със сменен датчик(от САЩ),тук искам да благодаря искрено на zmiata 29,който оказа голяма помощ за смяната му.С новият сензор чека вече не свети!

Още веднъж,Тони,Благодаря!Успех!

 

 

 

 

пп.Между другото остана ми китайски датчик,ако някой се интересува и не му се чака от Ebay да пише.

Edited by tany66
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Колеги, някой сложи ли вече датчик от тук?

https://www.ebay.co.uk/itm/New-Genuine-OEM-Honda-Ignition-Knock-Detonation-Sensor-30530-PPL-A01-USA-SELLER/263400713617?ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT&_trksid=p2060353.m2749.l2648

 

Аз сложих един оемски от Ali-то, но се оказа леко употребяван.

Както и да е... сложих го и след 100-на км чек апят загарел!:dry:

Сега съм поръчал този от адреса горе...

Мисля че колегата zmiata29 беше поръчал такъв?!

Edited by Glavanov

Share this post


Link to post
Share on other sites

Аз и още няколко колеги тук, вче нямаме проблеми с тази грешка с този именно датчик.

Успех!

Edited by zmiata29
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Чуудесно. Нещо проблеми с доствката? На пощенския клон пристигна, нали?!

 

Прави ми впечатление, че ако не ползвам климатика чека не се обажда.

Възможно ли е вибрацията от комптесора да влияе на датчика или да прави мизерия по кабелите?!

Може и да е съвпадение разбира се...

 

Като слагах този от Ali-то ползвах модифициран за целта камък и брейкър бар, заради ъгъла под който може да се бръкне от долу.

Преди стягане тренирам ръката на 30Nm на динамометричния... не се смейте! :D

Май за новия ще сваля колектора, хем ще почистя дросела.

Edited by Glavanov
  • Upvote 1
  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Мислех че само аз съм толкова луд да го сменям от доло :D определено не бих повторил :D Аз торкнах с малък торкренч и кролфут.

Edited by MNED

Share this post


Link to post
Share on other sites

Моя старец обича да се гъбарка...

-Вие сте потомък на комунизма и вас лесните победи не ви радват!:cool:

 

Нещо такова ли колега?

https://zimber-tools.com/bg/avto-instrumenti/instrumenti-za-remont-na-inzhektorini-sistemi/chupesch-prorjazan-kamk-1-2-21-mm-w24r127-jonnesway.html

Edited by Glavanov

Share this post


Link to post
Share on other sites
Преди 12 часа, Glavanov написа:
Преди 8 часа, Glavanov написа:

Чуудесно. Нещо проблеми с доствката? На пощенския клон пристина?!

 

Аз лично, го изпратих в Англия на приятел,  и определено сгреших, там митото беше 15 паунда, но колеги тук са го получили в пощенския клон, на единия са му взели пари(мито), а на другия не.

Иначе препоръчвам смяната му да е със сваляне на колектора и дино ключ, не е кой знае какъв чанч, а и има и други неща дето могат да се профилактират около процедурата. Освен това е и запознаване с местоположението на стартера, подходящ повод да попсувате на воля.

ААА... сетих се, определено и задължително проверете (с динамометричен ключ) болтовете на металната част на колекторите!!!

Пуснах тука друга тема за едноCRV-mk2 което гаснеше като си дойде в работна температура. Така и приживе не се откри проблема, почнах да я разпродавам на части и  като разглобявах колекторите и.... какво да видиш; между гарнитурата на металния колектор и главата черни ивци - смукало е въздух от там и пръц.

Edited by zmiata29
допълване
  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Аха... като сменях нока ми стана ясно, че стартера пада само след колектора.

Да, по колектора има какво да се ревизира, като актуатора и клапата за промяна на геометрията.

Неприятното е, че е добре да имш налични уплътненията ако са удървени или се скъсат при демонтаж...

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

При мен(а ги свалях всичките тия неща, поне десет пъти), нямаше нищо удървено и скъсано, сменях и датчика на колега от форума и там нямаше проблеми, така, че дерзай спокойно.

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Да се оплача за моите неволи с knock sensor. 

Смених сензора с китайски от алито и лампата изгасна, колата стана по-пъргава и икономична,

но след 1000 км пак светна, изчистих грешката и след 5 км пак. 
От време на време лампата изгасва за няколко минути и пак светва. 
Сензора е стяган с динамометричен ключ на 30нм.

Има ли смисъл да го сменям с Autolog или някои по-скъп?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Има, за съжаление. Търси оригинален, парите се връщат!

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Интересното е, че в момента изгасва и не се включва по 10-15 км и повече.

Може ли от скапана газ да светва? 
Мисля да изхабя бутилката и да покарам на бензин да видя дали ще се включва.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Всички които сме видели тази грешка за първи път, сме се молили да е от скапана газ, от смотан бензин или некадърни газаджии.

Истината, както казва Маркони(да се свети името му), е, че тия пущини се чупят, от начало прекъсват и след това отказват тотално.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Да споделя и моя опит с досадната грешка 325. Поръчах датчик от Англия. След смяната на стария, ръждясал и неоригинален, на кола на 84000мили и  о чудо грешката я няма :)-https://www.ebay.co.uk/itm/Knock-Sensor-For-Honda-Civic-CR-V-Element-2-0-2-4-2-2-CTDI/162355624232?ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT&_trksid=p2057872.m2749.l2649 Смяната е пипкава, но удоволствието от динмиката на колата, надявам се и от разхода ще ОК. 

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Само да попитам - има ли някой с фейс и този проблем, че май всички колеги, които се оплакаха досега са с преди фейса?

Питам, защото имаше и един проблем с ELD-то, което май Honda са го оправили при фейслифта и искам да си направя заключения.

Благодаря предварително. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

аз съм с феис и го сменях

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Здравейте колеги изчетох цялата тема,та моя проблем е същия с този датчик ту светва лампата ту угасва решил съм ще се сменя.Въпросът ми е този оригиналния ще стане ли за моята FR-V 2.0 или имат някаква разлика?Благодаря предварително

Share this post


Link to post
Share on other sites

https://www.ebay.com/itm/AUTLOG-ENGINE-KNOCK-SENSOR-AS4640/302894975821?epid=18018387053&hash=item4685f28b4d:g:pggAAOSwK9lbp7WF

Намерих този в Англия не ми се вижда да е оригинален

но има кой да ми го вземе от там и да ми го прати по човек!

Мисля че имат разлика за FR-V K20A9

Share this post


Link to post
Share on other sites

В описанието пише,че е съвместим

K20A9HondaFR-V2005BE [2004-2016] HatchbackHatchback2.01998ccm 150HP 110KW (Petrol)

Виж на трета страница за съвместимост.

Успех!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Привет на всички,

 

Нека и аз споделя за мойте неволи със съответната грешка. Колата е Стрийм с двигател K20A1 Последното нещо което направих е да сложа датчика непосредствено след компютъра срязох червено-синия кабел и запоих букса към работещ сензор, пуснах му маса, и за  да изключа това, че трябва да се затегне с 32 N сложих и гайка, затегнах. Изчистих грешката и отидох на тест. За мое съжаление се появи след 2 мин. На път съм да сваля компа и да го занеса за проверка. Днес се чух с Дидо от Miyamoto, човека сподели, че и той се е борил с такъв проблем на ЦРВ и не е намерил решение сменил е 3 датчика последният купуван от Honda и компа са сменили все свети тая пущина. Четох по какви ли не форуми за тая пуста грешка. Правих какво ли не. Вече започвам да се чудя дали да не смена 2-те ламбди. Някой нещо ако може да сподели или добави.

 

Поздрави и Весели празници на всички!

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Здравейте

 

При мен този проблем беше разрешен със смяната на сензора от сайта на аутодок. Беше някакъв полски, не оригинален. За сега карам 2 000км и без проблем. Колата върви осезаемо по-добре когато не свети чека.

  • Upvote 1
  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 5/9/2019 at 9:29 AM, rambisimos said:

Здравейте

 

При мен този проблем беше разрешен със смяната на сензора от сайта на аутодок. Беше някакъв полски, не оригинален. За сега карам 2 000км и без проблем. Колата върви осезаемо по-добре когато не свети чека.

Можеш ли да кажеш каква марка е?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Когато напрежението 10 -20миливолта получено от прикрепения на блока датчик в който вибрира от ударните вълни пиезокристална пластинка ,достигне в ебу той сам си филтрира-не търси шум от лагери ,карета,тампони,касетофони,ксенони,стартера,вериги -чува звук с различни честоти но,, реагира"само ако е детонационно горене или липса на сигнал .

На 25.04.2019 г. at 14:43, saiman1122 написа:

Привет на всички,

 

Нека и аз споделя за мойте неволи със съответната грешка. Колата е Стрийм с двигател K20A1 Последното нещо което направих е да сложа датчика непосредствено след компютъра срязох червено-синия кабел и запоих букса към работещ сензор, пуснах му маса, и за  да изключа това, че трябва да се затегне с 32 N сложих и гайка, затегнах. Изчистих грешката и отидох на тест. За мое съжаление се появи след 2 мин. На път съм да сваля компа и да го занеса за проверка. Днес се чух с Дидо от Miyamoto, човека сподели, че и той се е борил с такъв проблем на ЦРВ и не е намерил решение сменил е 3 датчика последният купуван от Honda и компа са сменили все свети тая пущина. Четох по какви ли не форуми за тая пуста грешка. Правих какво ли не. Вече започвам да се чудя дали да не смена 2-те ламбди. Някой нещо ако може да сподели или добави.

 

Поздрави и Весели празници на всички!

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ако някой  има затруднения да купува от тук и да му доставят до Бг,мога да му съдейства за всичко това.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Здравейте колеги,аз съм горд собственик на Honda CR-V 2003 бензин-газ k20 мотор 147 коня и имам следният проблем на празен ход когато е на бензин държи много ниски обороти и колата на кръстовище или при маневри гасне,тресе  свети ми check engine ,,проверих грешките на бензин лампата започва да свети когато мотора работи 2300-2900 оборота грешката е po325 knock sensor,повиши драстично консумацията на гориво също се появяват грешки p0300-p0305 missfire на всички цилиндри.На газ в момента колата работи доста по добре от колкото на бензин същата грешка за knock sensor се появява и на газ но лампата присветка за около 10 сек. И изгасва на бензин свети постоянно моят механик в Пазарджик изчисти дросела ,сменил съм и свещи маслото и филтър въздух също са сменени и се чудя сега от къде да започна да търся проблема с тези обороти и възможно ли е този сензор да се отразява на работата на двигателя на празен ход ,докато е студена работи по -добре но влезе ли в оптимална температура двигателя и се почва оборотите играят и когато е студена падат до 200-300 но не изгасва но при отимална температура на двигателя направо си гасне .Аз не съм добре запознат с всички чаркалъци на тази кола добре от седмица чета из форумите от какво може да бъде и вие момчета много добре обяснявате симптомите и решенията,затова и реших да пиша тук,незная дали се обръщам в правилната тема за проблема но ще ви бъда много благодарен ако някой успее да помогне .От това което изчетох разбрах че тези проблеми с ниски обороти и гасене идват главно от стъпковото моторче, дросела,кабели,свещи и не регулирани на клапани и си помислих че трябва да почна с регулаж на клапани докато не видях грешката на този сензор,свалих си и ръководството за ремонт и поддръжка на моят автомобил .От това което прочетох там за регулиране на клапаните не е толкоз сложна работата бих се справил и сам с стъпковото моторче също ,но само не разбрах от всичко прочетено на кое точно казвате капачка и палец което да се провери за правилната работа на кабелите и свещите ако някой прати една снимка би било чудесно.Благодаря предварително.В момента съм в Лондон и е ясно че ще се стигне до услугите на тукашните сервизи но поне искам да им кажа кое да сменят че иначе ще сменят половината неща и проблема може да си остане така че ще се опитам сам да свърша повечето неща за което ми е нужна малко помощ от вас.хубав ден

Share this post


Link to post
Share on other sites

Колега изглежда нищо не си прочел. Ако си с мотор к20а4 не си 147, а 150 конски сили. За какви капачки, палци и кабели на свещи говориш, направи си първо реглаж на клапаните и след това ще продължим да си пишем. Като правиш реглажа, виж дали белезите на валовете не се разминават, успех!

Edited by diezz
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Да ka20a4 е мотора ,преди тази кола съм имал само Suzuki baleno 4x4 1.6 98 коня и освен да доливам течност за чистачки за друго предният капак не съм отварял та меко казано съм пълен новобранец с желание да се понауча.нещото което най много ме озадачава е че всичко по горе грешки p0300 до p0304 ги дава само при работа на бензин грешка p0325 свети постоянно само на бензин на газ премигва за 10секунди и missfire на газ не се отчита от компа ,оборотите на празен ход и на дватата типа гориво не се вдигат над 700 на бензин дори падат на 500 на старото Сузуки нормалните бяха 850-900 незная на Хондата колко трябва да са предполагам същите но още от както я купих забелязах че стоят на  800 без да отчита никакви грешки и си помислих че на тази това са нормалните .Ще си направя регулаж на клапани това е сигурно че никога на тази не е правено такова нещо имам пълна сервизна история колата е на 114 000 мили англичанка ,благодаря ,ще пиша пак след реглажа  но мисля че ако е от това трябва и на газ да прави същите неща а тя на газ върви перфектно.и ще пиша пак дали има някаква промяна,хубав ден на всички!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Преди 16 часа, Punko написа:

Да ka20a4 е мотора ,преди тази кола съм имал само Suzuki baleno 4x4 1.6 98 коня и освен да доливам течност за чистачки за друго предният капак не съм отварял та меко казано съм пълен новобранец с желание да се понауча.нещото което най много ме озадачава е че всичко по горе грешки p0300 до p0304 ги дава само при работа на бензин грешка p0325 свети постоянно само на бензин на газ премигва за 10секунди и missfire на газ не се отчита от компа ,оборотите на празен ход и на дватата типа гориво не се вдигат над 700 на бензин дори падат на 500 на старото Сузуки нормалните бяха 850-900 незная на Хондата колко трябва да са предполагам същите но още от както я купих забелязах че стоят на  800 без да отчита никакви грешки и си помислих че на тази това са нормалните .

😰Това е едно изречение, трудно се чете, камо ли да се разбере. Разбирам възбудата от неизвестното, но нека се стараем да прилагаме наученото в училище.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
19 hours ago, Punko said:

Това е едно изречение, трудно се чете, камо ли да се разбере. Разбирам възбудата от неизвестното, но нека се стараем да прилагаме наученото в училище.

Благодаря за градивната забележка,ще се постарая да поставям правилно препинателните знаци за на пред.От тази сутрин нещата започват да се закучват повече. Опитах да карам само на бензин че да свърши този резервоар да не би добавката за почистване на инжектори която сипах да прави някакви допълнителни проблеми и изгасна 4 пъти докато се стигна до работното място .Нова грешка P0172.Надявам се понеделник да успея да я вкарам в сервиза за клапаните а до тогава ако някой патил и преди с подобни симптоми бих бил благодарен да даде съвет какво още да кажа на майстора да смени и провери че с тоя вирус може и да няма повече възможност за сервизи .Благодаря!

Защото едва ли с един реглаж ще стане цялата работа.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 3/19/2020 at 1:16 PM, Punko said:

 

Това със сервиза в понеделник едва ли ще стане ,и тук стана тегаво покрай този вирус и хората гледат да се пазят .Някой няма ли в тоя форум който да е имал подобни симптоми че да помогне поне да стесня кръга на проблема.Маркони който явно е светило тук в този форум (доколкото разбрах от исчетените теми до сега )казва че реглаж на клапаните няма нищо общо с оборотите на празен ход и гасненето на двигателя .Моля още веднъж някой да каже нещо по проблема,а не уроци по граматика .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Приятелю, ако хлабините на клапаните са извън норма може да очакваш всичко. При мен се е случвало misfire-и, нестабилни обороти, пропадания на обороти, при пропадане на обороти гаснене и т.н. Какво повече можем да ти напишем, направи си реглаж на клапаните да видим как ще се държи колата и ще продължим писането. Написах ти го малко по нагоре, но ти имам чувството, че седиш на едно място и тъпчеш, реглаж и след това пак тука да кажеш какво се случва, Успех!

 

ПП

За протокола на един колега с акорд k24 мотор не беше правил реглаж на клапаните повече от 50к км на газ, няма да ти обяснявам, че колата имам чувството, че работетше на два цилиндъра, а оборотите играехе ръченица здраво. Излишно е само да пълним темата със спам, направи това, което те съветвам и съм почти сигурен, че ще има промяна в поведението на колата, реглаж прави на студен двигател.

Edited by diezz
  • Like 1
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Благодаря Diezz 100 %ще го направя но не се знае дали ще намеря сервиз работещ та ако нещо самичък.чакам да ми пристигне кита за капака гарнитурата и пръстените за улътняване на лулите за свещите че видях че двигателя е леко омаслен от задната лява част .Най странното е че на газ проблеми няма само на бензин това ме озадачава много .от досега изчетенето всички с комбиниран газ бензин проблемите почват първо на газ а при мен обратно на газ колата работи чудесно без missfire,P0172,само P0325 и то за секунди премигва .Ще пиша след регулирането на клапаните какво е станало , благодаря !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Благодаря ви ,колата работи доста по добре след реглажа на клапаните .Направих го сам и стана една беля та ще търся съвет от вас.При поставянето на капака на двигателя поставих нова гарнитура( гуменият уплътнители )и като затягах болтовете отгоре остана този луфт на капака това нормално ли е? На мен не ми изглежда нормално, но се скъса шпилката и остана в гайката ,тази точно от дясно на щеката за маслото . Не посмях да донатягам останалите че да не скъсам и тях (не ми се смейте много ;) защото ползвам кгюч с много дълго рамо и незная колко силно затягам .Колата поработи на място 30 Мин  и после за 20 мин градско за бира.от никъде не видях да има омаслява и колата работи доста По- добре.Всички  16 клапана бяха доста под нормата .Предполагам че тая шпилка трябва да се смени ,може ли съвет.Благодаря,без този форум нямаше да се справя , информацията която давате на хора които им се налага за първи път да отварят предния капак е много достъпна и разбираема !! Сега остана и сензорада сменя на е верно наврян на много терсене място та чакам подходящият инструмент че да не скъсам и него .Мисля че валове да тръгнали .ще кача снимки да дадете мнение.

IMG_20200331_172905_0.jpg

IMG_20200331_172923_5.jpg

IMG_20200331_135051_0.jpg

IMG_20200331_135057_8.jpg

IMG_20200331_134500_8.jpg

IMG_20200331_134512_0.jpg

IMG_20200331_134520_3.jpg

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Валовете са ти наред, от това което си качил. Препоръчително е  сензора да го пипаш само с динамометричен ключ, особено ако е "китайски".

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

  • Upcoming Events

    No upcoming events found
×
×
  • Create New...