Jump to content
chy

Грешка 325 на к20а4 црв '02г - детонационен датчик

Recommended Posts

@zmiata29 

за да стигнеш до компа се сваля жабката-все едно си сменяш поленовите филтри,из нета,вкл и тук циркулираше един pdf crv2 2002 2007 all region manual,та оттам се проследява кой е пин-а който отговаря за детонационния датчик...лично аз трудно бих се наел да барам и запоявам каквото и да е в компа ,защото имам съмнения в техничността си.Както и да е,при мен поне на този етап проблема е решен и светещия чек понякога ми липсва-все пак я карах така повече от година :cool:

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чавдаре, това ли?

http://www.crvclub.ru/manuals/CR-V-2_manual_eng/manual_uk_shop/grou104b.htm#187053

 

Пише кабел червено-синьо за датчика.

 

Ето целият комп:

http://www.crvclub.ru/manuals/CR-V-2_manual_eng/manual_uk_shop/grou102b.htm#183123

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

100yan1976

.5.в хонда подмениха софта

 

 

Колега, моля те да споделиш малко повече за подмяната софта в Хонда, защо. как, колко пари..... и т.н.?

 

30 лв преди два месеца -промоция .пред последна спирка преди 5000 лв за нов незаписван комп

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стояне,31Нм е 3 кг сила на стягане......ако си го скъсал на ръка, да питам колко ти е здрава ръката? Може ли снимка от скъсания корпус.Бахти китайците от станиол ли ги правят вече...? Досега съм сменил над 10 и всички си работят.Ако искаш ще ти пратя линк на конкретния търговец.Което пак нищо не значи,Ако той си смени доставчика за 1 година ..край с фийдбека.

Китайския датчик е много тънък с много тънко чело което ляга на блока максимум 1 мм. На оригиналния 3 мм .В китаеца връзката от пиезо елемента - който струва 30 ст максимум е чрез запоена червена жичка до изходния пин на датчика. Има и болче за закрепяне към маса . На оригиналният е чрез точкова заварка към корпуса - минуса и чрез точкова заварка с пластинка която излиза в средата на куплунга. Пиезо елемента е с по-голям диаметър и от друг материал. Ментето е с по-малък грамаж от оригиналния и е найстина от метал не от сплав. 

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

31 nm. не е голяма сила за 50 сантиметровото рамо на динамометичния ключ марка ks ,не с  всеки дино ключ може да се ползва дълга вложка-27 когато се стяга датчика .с форсе среден размер става и с къса. .датчика се къса на равно с началото на резбата на блока но  се маха като се пробие с ф6 на дълбочина 5,6мм после чупите с чук свредлото в средата ,внимание хвърчи ,после реверс на бормашината и биене и се развива.ментето е толкова тънко че се разпъва и приема форма на фуния .... съвет от мен първо го стегнете за проба с диноключ не в блока.?не нямам я снимката .не искам линк щото p 0325 буквално май значи няма ел верига от датчика до съответния елемент /вътре в компа ./ .платката му е многослоина и пина на буксата не се знае с кой елемент се свързва ...успех

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

 

Чавдаре, това ли?

http://www.crvclub.ru/manuals/CR-V-2_manual_eng/manual_uk_shop/grou104b.htm#187053

 

Пише кабел червено-синьо за датчика.

 

Ето целият комп:

http://www.crvclub.ru/manuals/CR-V-2_manual_eng/manual_uk_shop/grou102b.htm#183123

червено-синьо за датчика.после след 25см става екраниран и 20 см преди буксата на компа вече не е екраниран против смущения 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Китаеца е способен на всичко,,дори от станиол да го направи.Има 2 китайски при мен ще проверя утре ,но мисля че а изработени читаво.Естествено не съм купувал най-евтините ,а най-скъпите в Алито.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не може ли да се разкопсулова, и пиезо микрофона да се сложи във стария, оригинален корпус? Аз го получих от китайците, но не съм го разглеждал, така си стои в кутийката.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

31 nm. не е голяма сила за 50 сантиметровото рамо на динамометичния ключ марка ks ,не с  всеки дино ключ може да се ползва дълга вложка-27 когато се стяга датчика .с форсе среден размер става и с къса. .датчика се къса на равно с началото на резбата на блока но  се маха като се пробие с ф6 на дълбочина 5,6мм после чупите с чук свредлото в средата ,внимание хвърчи ,после реверс на бормашината и биене и се развива.ментето е толкова тънко че се разпъва и приема форма на фуния .... съвет от мен първо го стегнете за проба с диноключ не в блока.?не нямам я снимката .не искам линк щото p 0325 буквално май значи няма ел верига от датчика до съответния елемент /вътре в компа ./ .платката му е многослоина и пина на буксата не се знае с кой елемент се свързва ...успех

3 кила е прекалено малко, аз, след като резбата ми остана в блока, с една отвертка и чук си направих зъб на меката китайска резба, отпред на  счупеното и си го развих като обикновен винт, гарниран с много псувни. Жалвах се на арменския (китайския) поп, и те ми пратиха нов сензор, който още си седи в кутииката и се озъртам за нещо по качествено.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стояне,31Нм е 3 кг сила на стягане......ако си го скъсал на ръка, да питам колко ти е здрава ръката? Може ли снимка от скъсания корпус.Бахти китайците от станиол ли ги правят вече...? Досега съм сменил над 10 и всички си работят.Ако искаш ще ти пратя линк на конкретния търговец.Което пак нищо не значи,Ако той си смени доставчика за 1 година ..край с фийдбека.

post-33283-0-25498800-1512026782_thumb.jpg

post-33283-0-04818500-1512027311_thumb.jpg

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не може ли да се разкопсулова, и пиезо микрофона да се сложи във стария, оригинален корпус? Аз го получих от китайците, но не съм го разглеждал, така си стои в кутийката.

НЕ

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да съживя малко темата . Поръчах този New Car Knock Burst Shock Detonation Sensor For Honda Acura OE 30530-PNA-003 30530-PPL-A01 30530PNA003

http://s.aliexpress.com/mqeYrEZN?fromSns=Copy to Clipboard

(from AliExpress Android).

След монтирането му (с детски ръчички), вече няма грешка P0325 (!)

Веднага след смяната на двигателното масло обаче, ми се появи грешка P0341 (със HDS), при тест с Autocom номера на грешката е P0344. Възможните причини според p0341 са разтеглена ангренажна верига( най-злия вариант), следващите поред са прецакан стартер, слаб акумулатор, или лоша връзка. Най - странното е, че се появява само и изключително при първоначално палене след ден престой, да речем. След изчистване на грешката чека не светва, колкото и да карам.

Естествено, ще се провери по белезите дали има "бягане на зъби" , но ми се иска някак си да не е от веригата. Иначе, колата пали на 1/2 оборот и работи съвсем нормално.

 

Sent from my TSD Octa A0520P using Tapatalk

 

 

 

 

 

 

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги и при мен светна чека с грешка P0325, но след като монтираха газова уредба.Може ли да е светнал от бедна смес на горивото или няма нищо общо?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове



"Може ли да е светнал от бедна смес на горивото или няма нищо общо?"
Можеш да проследиш работата на датчика във програмата, с която си видял грешката. При мен не реагираше при подаване рязко на газ. В една друга тема за P0341 бях качил снимка от live data с програмата.


Sent from my TSD Octa A0520P using Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 8.01.2018 г. at 8:04, Валентин Стоев написа:

Колеги и при мен светна чека с грешка P0325, но след като монтираха газова уредба.Може ли да е светнал от бедна смес на горивото или няма нищо общо?

при мен p0325 - святка само при 2000-2300 оборота .с елм327 .и програма гугал плей ....мотор дата ,която прави запис на параметрите при които е излезла грешката което ме навява на мисълта че датчика не контактува с ебу само и единственно при тези обороти което е доста странно.и на бензин и на газ.ако не ти се появява на бензин е от газовата - вакум,мап...настройки,сонда.итнт

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 12.01.2018 г. at 19:59, 100yan1976 написа:

при мен p0325 - святка само при 2000-2300 оборота .с елм327 .и програма гугал плей ....мотор дата ,която прави запис на параметрите при които е излезла грешката което ме навява на мисълта че датчика не контактува с ебу само и единственно при тези обороти което е доста странно.и на бензин и на газ.ако не ти се появява на бензин е от газовата - вакум,мап...настройки,сонда.итнт

Реших проблема ,вече няма грешка p0325:смених датчика с оргинален- втора употреба за 4етвърти път????но демонтирах и ксенона-китаец марка ,dursksen ksenon'---'убиеца на оригиналните сензори.много е вероятно ментетата да са по корави на индуктирано напрежение (пренапрежение) ако проработят въобще.датчиците не са толкова чувствителни спрямо принципа им на работа на стягане.по скоро тежастта на масата която указва определен натиск върху пиезопластината,А тя от своя страна създава определено напрежение с променлива форма от порядъка на 10 -20 миливолта???което е нищо в сравнение с 21000v на бубини или 23000волта на ксенона и незнам си колко килохерца честота. Датчика го стегнах на ръка с гаечен ключ 27 и натиск с трите пръста.не ползвах динамометричния ключ форсе които си купих само за предния датчик който го стягаха 31 нютонметра.по каталог.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 30.11.2017 г. at 9:35, 100yan1976 написа:

post-33283-0-25498800-1512026782_thumb.jpg

post-33283-0-04818500-1512027311_thumb.jpg

Markony датчика чува всички шумове в двигателя а електронния блок ги филтрира и се пази само от тези с честота на ударна вълна от детонация която като килохерца не може да се чуе от човешкото ухо ти най вероятно си улучил читави китайчета но са с различно конструктивно изспълнение ,може би и с друг по -малък диаметър на пиезокристала. А за да докарат очакваното от ебу напрежение най вероятно следва да са и с друга пиезо пластина като моя от снимките. Отварял ли си от тях.колко тежат на електронна везна,ще пратиш ли линк.между другото аз мислех да слагам от друг модел или друга марка автомобил,да речем sensor  denso,и да сменя буксата, който също би следвало да дава подобни напрежения.на по новите crv май са са вече с два извода ама единия пак сигурно е маса .значи -какъв е проблема? На оргиналния за моя модел медните изводи са много тънки и финни.и най вероятно самите пластинки след куплонга.при дадени вибрации не контактуват с източника на напрежение. 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 30.11.2017 г. at 0:44, Markony написа:

Китаеца е способен на всичко,,дори от станиол да го направи.Има 2 китайски при мен ще проверя утре ,но мисля че а изработени читаво.Естествено не съм купувал най-евтините ,а най-скъпите в Алито.

Отварял ли си от тях

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз се записвам с грешка P0325. За трети път ми светка. Имам чувството, че става малко по-мудна, когато свети, но може и да си внушавам. Характерно ли е повишаване на разхода при тази грешка и струва ли си да купувам нов сензор или причината не е в него?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля, че променя разхода. Най - малкото, двигателят вече не променя предварението на запалването, а кара по зададени стандартни стойности. И да, колата става една идея по - мудна. Този датчик го монтираха и на моята, засега работи

New Car Knock Burst Shock Detonation Sensor For Honda Acura OE 30530-PNA-003 30530-PPL-A01 30530PNA003

http://s.aliexpress.com/mqeYrEZN?fromSns=Copy to Clipboard

(from AliExpress Android)

P. S - ако светка от време на време, може да е рязхлабена буксата. Аз бих я проверил и напръскал с контактен спрей преди да тръгна да сменям. Изчакай да започне да свети постоянно, засега сигурно е pending.

 

 

 

 

  • Благодаря 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за информацията, колега! Явно ще се сменя. Дано се оправи. Готов съм да купя и оригинален, стига да знам, че ще реши казуса, но от това, което чета ме хваща страх, че няма да иска и с него.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам какво четеш, но тоя микрофон наистина сгъва чадъра след време (все пак постоянно е в работен режим, докато работи двигателя, а е крехко пиезо кристалче). Тия филми със смяна на ECU, и т.н ми се струва, че са повече изключения от правилото.

Sent from my TSD Octa A0520P using Tapatalk

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От моите наблюдения, не всеки път, но има промяна на работата на двигателя. Процентно при мен е 40>60 в полза на промяната, става една идея по мудна. В момента съм в период на изчакване и размишления, относно отиграването на проблема, даже ми се въртят дяволските мисли, с  новото сензорче, под мишница и у Хонда дилъра(сервиза). Някъде тук в форума, колега беше писал, че те лесно се справяли с проблема, но като магаре на мост, ще държа да ми обяснят какво мислят да правят и ако имат условия, да не съм до колата, за да им гледам в ръцете - няма да се съгласявам. Това разбира се  и ако цената е приемлива.

  • Нагоре 1
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще следя развитието, колега. Вчера бях при тях за смяна на въздушната възглавница и грешката беше тъкмо светнала, но нищо не казаха. Видя ми се доста странно. Все си мисля, че ако имаха решение щяха да си направят устата да го свършат. Странно поведение за фирмен сервиз да не обърнат внимание на жълтата лампа на таблото.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:D Когато отидеш пи тях и им кажеш : Светна тука една лампа ! - и те закачат диагностиката и ти вземат 40 лв за диагностика, тогава може да ти кажат имаме разрешение на въпроса. Сега си отишъл да сменят нещо , което даже не си сигурен че е сменено и то без пари. За това не си правят устата , понеже реално не си отишъл да им даваш пари. Никой не прави безплатна диагностика. Само глупаци като мен , които трябва по този начин да доказват на клиентите че са ги пратили погрешно при мен и проблемът им не е свързан с моята дейност. ;)

  • Харесвам 1
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може и така да е. Относно смяната, явно са сменяли , защото капака на възглавницата не беше щракнат добре. Освен това в жабката си намерих някаква специална гайка с шайба, която вероятно са изпуснали и не са намерили. Дано поне са сложили друга на нейно място. Има ли някаква вероятност грешката да се дължи на неправилно регулирани клапани? Уж са ги направили на 0.20 и 0.30 милиметра, но знам ли какво са свършили и как и дали са стягали...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да ти кажа честно и моят капак видимо имаше следи отгоре че са го вадили и имаше пръсти , обаче най интересното беше че като погледнах отдолу, не ми направи впечатление да са развивани болтовете. Дано да греша. Не съм се задълбочавал, но според мен нали трябва и жабката да смъкнеш надолу за по удобно развиване. Нищо не беше разместено вътре. А може и да са специалисти големи , като онзи гинеколог дето станал монтьор и направил основен ремонт на колата ...... през ауспуха . ;)

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И моята жабка не беше пипана, може да има и друг начин за разглабяне, но да не спамим темата, има друга за възглавниците. Мнение относно въпроса ми за клапаните, че ми е на мисъл?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тези случки с възглавниците и реглаж на клапани за сервиза във Варна ли се отнасят? И аз трябва да сменям пиропатрон. По въпроса за реглажа на клапаните, ако има разхлабени ще почукват, ако има пренатегнати най - вероятно ще има проблем с паленето и равномерния ход на двигателя, но едва ли ще дава грешката, за която говориш.

 

Sent from my TSD Octa A0520P using Tapatalk

 

 

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бултрако София Изток смениха възглавницата. Трябва да сменя "Варна". Не се подвизавам там вече. Чудя се дали да не поръчам тоя "Autlog", вместо китаеца от Алиекспрес...

Редактирано от MLK

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не разбрах - във Варна нещо не си доволен ли? Както казах, този кой да съм посочил от линка работи. Така, че ти си решаваш какъв да вземеш. Сигурно ли е, че тоя Autlog е нещо по - добро?

Sent from my TSD Octa A0520P using Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не, от доста време не съм във Варна, забравил съм да го сменя в настройките. Хич не съм сигурен. Може и да е един и същ. Единствено ми допада мисълта, че ако не сработи, би следвало да има вариант за връщане. Мисля, че имаше гаранция 2 години. Чудя се и аз какви да ги върша...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само да се похваля 35паунда. Има още един ако някой се интересува да побърза! 

https://www.ebay.co.uk/itm/New-Genuine-OEM-Honda-Ignition-Knock-Detonation-Sensor-30530-PPL-A01-USA-SELLER/263400713617?ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT&_trksid=p2060353.m2749.l2648

 

s-l1600.thumb.jpg.bda7d4f8487775f98501e3566aaece49.jpg

Редактирано от zmiata29
  • Нагоре 1
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поръчах го. Колега, кажи как е положението като смениш.

Редактирано от MLK

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз както писах някъде тук, колата съм я зазимил, махнал съм и акумулатора  и спи зимен сън. Моите планове са края на март, началото на април да я почвам.

Сдобих се и с HDS/HIM  ище дерзая.

Имам да сменям и хидравличното масло, реглаж клапани и смяна на маслото в двигателя.

Сега след като се сдобих с тоя детонационен датчик, пак продължава да ми се върти еретичната мисъл със сензора при дилъра и да видим какви ще ги сътворят.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито за HIM - а. Датчиците ви ще работят, сигурен съм. Щом моя китайския работи, какво остава за OEM - ски.

Sent from my TSD Octa A0520P using Tapatalk

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:worthy: Благодаря за пожеланията! А за HIMа, ще трябва много обучение май, таково животно не съм пипал и не знам дали няма да се уакам срещу вентилатора.

Преди 1 час, Georgiev crv написа:

 

Цитат

Датчиците ви ще работят, сигурен съм. Щом моя китайския работи, какво остава за OEM - ски.




 

 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти си учено момче, ще се справиш :) А на първо време ще ти разреша да обучим моят имобилайзер с твоя HIM, живот и здраве :D

Sent from my TSD Octa A0520P using Tapatalk

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...