Jump to content

Recommended Posts

Днес ми приплъзна съединителя на хондичката :cool: за първи път и си тръгна оборотомера сам, нали се сещате на 220000 км е, заводски. Колко според вас още ще изкара и има ли последствия ако не се смени веднага. На другата ми кола (Hyundai pony- пълна кошница) го карах така около 7000-8000 км преди да го сменя и сега нищо и няма :dry: или поне не се усеща! Мерси предварително!

Редактирано от tazzz

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Зависи колко ти приплъзва и кога! Другото е, каква е разликата - сега ли ще го смениш и ще забравиш или ще се мъчиш с кола, която не я знаеш ще върви ли или ще се развърта ей така без да ускорява ... После, може да има вариант, да минеш само с феродов диск за сега, а ако чакаш е почти сигурно, че отиваш на пълен комплект съединителни дискове. Ама ти си знаеш.

Редактирано от Iceman

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами аз като имам пари с удоволствие ги давам за колата :cool: ама сега съм пред фалит и затова питах, приплъзна на едно нагорнище на 3та! А иначе като е на 220000км вече ще се сменя всичко веднъж като го отворя, то се е видяло.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а на мен ми отделя много горе,та вапроса ми е мога ли да сменя само феродовия или и аз минава на комплект???

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Ако не смениш диска рискуваш да надереш огледалният диск и притискателният диск, а те са сериозна цифра...не знам колко струва феродовия, предполагам около 80 лв

Редактирано от chopper1969

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

абе хора,сменяйте си комплект дисковете,кви са тия икономии само с феродов.....така веднага след смяната може да ви се наложи да отворите пак само за лагер,после само за притискател.....що не си решите проблема ведъж и толкова.иначе ако караш с боксуващ съединител рискуваш да напукаш маховика от прекалено висока темепратура и става дебела работата....трябва да се свали,да се шлайфа ако има накъде.....Хонда пък съветват болтовете на маховика да се заменят винаги с нови при развиването им.......и цената се покачва и покачва.....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като го сменям, ще взема комплект, няма да правя икономии, защото то само работата си е 100тина лева, а аз точно за маховика се притеснявах! Мерси за инфото, днес повече не е боксувал, аз и доста я бях понапекъл като приплъзна, може да е било позагряоло маслтото повечко :huh::);) !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всъщност причината за буксуването на съединителя може и да не е в самия съединител. Като я купих моята Хондела, на 57 хиляди мили (няма и 90 000 км) съединителят и отделяше много високо, при потегляне придърпваше и т.н. Абе с една дума - беше си за смяна. Карах я така около полвин година и накрая почна и да буксува по малко... след дълго каране (200-300 км), когато загрее и почваше да буксува... Интересното е, че буксуваше само на 3-та, 4-та и 5-та. На първа и втора по никой начин неможех да го накарам да пробуксува. Както и да е... смених съединителя с качествен комплект, при майстор на когото имам пълно доверие и който ми взе една камара пари ;) След смяната педалът стана по-лек, отделяше по-ниско (баш където трябва според мен) и потеглянията станаха като по мед и масло ;) Обаче буксу се влоши! След няма и два дена му я върнах на майстора и му казах, че не става... Пред мен я отвори пак, съединителят беше перфектен, всичко се движеше гладко и мазно. Огледахме главния и изпълнителния цилиндър на съединителя - от никъде не течеше. Изобщо никакви проблеми, но съединителят буксува ;) И отново само на 3-та и 4-та основно. На първа и втора грам не буксува... Колкото и да я пържа, колкото и да е карана и да е загряла... не буксува. ;) Направо незнам вече, но причината със сигурност не е в съединителя.Сега помпата на педала започна да ми скърца подозрително, а пък майсторът ми беше казал, че може да е и от помпата на педала... да не позволява да залепне съединителя хубаво.Мисля да сменя помпата в скоро време и ще видим дали ще има някаква промяна с буксуването.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а може ли да са ти омекнали пружините на притискателя?нормално е на 1 и 2-ра да не буксува... съединител се товари най-много на висока предавка и скорост близка до моксималната.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...