Jump to content
franticc

Не отчита шофьорската врата, че е отворена.

Recommended Posts

Здравейте колеги.

Исках да сменя крушката на вратата , защото беше изгоряля.

Обаче клемичката вътре беше леко крива и взех да я изправя с една отвертка , но дадох на късо .

Сега не ми отчита вратата и сама се заключва ако не вкараш ключа в контакта.

Бушоните са здрави . Някой ако има идея какво сам направил ?Благодаря.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм със същия проблем горе долу, не свети плафона във вратата, не ми свири зумера за фаровете, и таблото не отчита, че вратата е отворена. Ако е важно сменял съм актуатора на вратата с китайски от Алиекспрес http://www.aliexpress.com/item/Door-Lock-actuator-Front-Left-Side-72155-SDA-A01-72115SDAA01-For-Honda-Accord-Acura-TL/32493310109.html?spm=2114.13010608.0.63.KRCQdM 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Kолега franticc, след като направиш едно замерване и се обедиш, че има постоянно +12в на един от кабелите, които си дал на късо, то oпитай да направиш ресет на Micu модула, чрез откачване на акумулатора за 5 мин. Micu управлява тези крушки по минус и предполагам, че има някаква защита, но това трябва да го провериш ти.

 

YKolev , при твоят проблем бих погледнал бутона за отворена врата, който може да е окислен и да не прави добър контакт.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изключих го даже за 15 мин. И пак нищо не стана. Има +12в. на фасунката.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тогава няма повече варианти - проблема е в Micu модула.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имаш ли представа къде се намира micu модула и как изглежда?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Намира се долу вляво в краката на шофьора. Само е това нещо е много здраво и се съмнявам да е там модула, иначе се разглабя доста и се сменя цялата бушониера. МИКУ модула е част бушониерата в краката на шофьора.

 

Имах подобен проблем и се раглби всичко къде има бушони, бушониери и т.н., като остана само МИКУ модула, но се оказа че е студена спойка по веригата. Специално за тези Акорди съм срещал един единствен случай из много форуми, където се е оказал МИКУ модул проблема.

Редактирано от crown_bg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Този модъл е направен както трябва и не дефектира. Може да се повреди единствено от некомпетентна намеса, както е станало в случая.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Този модъл е направен както трябва и не дефектира. Може да се повреди единствено от некомпетентна намеса, както е станало в случая.

Ако беше направен както трябва, щеше да изгори предпазител, а не Micu.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Този модъл е направен както трябва и не дефектира. Може да се повреди единствено от некомпетентна намеса, както е станало в случая.

Ако беше направен както трябва, щеше да изгори предпазител, а не Micu.

 

Знам, че ти се иска, но така стоят нещата. Вероятно в Хонда не са предполагали, че колата ще дойде в България, където сме майстори и си правим всичко сами.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

franticc е прав, затова че при така стекли се нещата, предпазителя трябваше да поеме товара, а не модула, но трябва да го погледне специалист, за да стане ясно как, какво и защо.  ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не мисля, че е МИКУ модула. Колегата се позагуби, може би електричар работи по казуса.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам подобен пороблем - когато отворя шофьорската врата на таблото светва отворена задна лява врата, като отворя задна лява няма индикация. 
Другия въпрос - не ми писка зумера за непоставен колан. Има ли и зумер за поставен ключ или за пуснати фарове?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Ами моята е 2004 и зумер за колан никога не съм чул, само за фарове.

Когато я карах в Бултрако казаха, че на някои от по-старите 2003-2004 зумер за колан няма :huh:, още не ми се вярва.

 

Това за вратите е доста странно.

От кога го забеляза?

Редактирано от crown_bg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От една седмица я имам, така я купих. Има ли зумер за фарове?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 57 минути, gmarinov написа:

От една седмица я имам, така я купих. Има ли зумер за фарове?

 

@gmarinov

Да, писал съм че има.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
On 5/25/2018 at 12:43 PM, crown_bg said:

 

@gmarinov

Да, писал съм че има.

 

Къде да търся зумера?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@gmarinov

В километража е.

Ако е прецакан, се сменя целия километраж.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 27.05.2018 г. at 8:33, crown_bg написа:

@gmarinov

В километража е.

Ако е прецакан, се сменя целия километраж.

По-вероятно е бутона на шофьорската врата да не контактува, ефекта е същия.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
On 5/28/2018 at 3:45 PM, Tokio said:

По-вероятно е бутона на шофьорската врата да не контактува, ефекта е същия.

Бутона работи, когато отворя шофьорската врата на таблото показва че е отворена задната, когато отворя задната пак показва задната. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...