Jump to content
sttekata

Смяна на съединител CR-V III

Recommended Posts

Здравейте,

 

От няколко дни се случва да ми прпребуксува съединителя на 4та скорост при рязко набиране.

В тази връзка искам да си поръчам нов съединител LUK 624 3356 00, но майстора ми казва, че този модел съединител можело да не стане на колата ми (Honda CR-V 2007 2.2 CTDI 140HP, 6скор.).

 

Моля ви за съдействие като ми кажете става ли или не.

Също ще се радвам ако имате предложение за друга марка

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Що да не става:

https://www.findpart.org/part/luk-624335600/

Слави от Овча Купел ли го рече тва?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:) Да, всъщност ми казва, че по оригинален номер на хонда му излиза само на Sachs , но аз като гледам този също го дават аналог на sachs.

Слави казва , че има шанс периферията му да била малко по различна и да не стане.....

Принципно лично за мен LUK е добра марка и ми се иска да е такъв.

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колко ше дадеш за LUK?

Що не си вземеш оригинален:

http://www.coxmotorparts.co.uk/2007-2012-crv-clutch-kits-c-18_298_619.html

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лук комплект с лагер = 322лв с доставка.

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смени и д.маховик, (ако не е сменяван) за да не правиш двойна работа.

  • Нагоре 1
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам дали е сменяван в Германия, но да замине на 139000км малко не ми се вярва, стига да не е калпаво производство...

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Реално живота му е от 150 до 200 х.км.

Естествено има и изключения, но като разглобите го проверете и има ли някакъв луфт,или е тръгнал да се разбива, е добре да се смени.

  • Нагоре 1
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... Естествено има и изключения, ....

...менте задкормилно устройство може да скапе и най-истинския съединител, даже и за по-малко от 140К км ;)
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам рекорд с 15000км..

  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оказва се , че не става , поне като се провери по номер рама на колата излиза хонда номер, за който дават само SACHS 3000 954 285.

Вътре включва двата диска + лагер = 452лв с ДДС.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Що не си вземеш оригинален:

http://www.coxmotorparts.co.uk/2007-2012-crv-clutch-kits-c-18_298_619.html

 

Като ще даваш толквоа пари - за същите пари с доставка COXMOTORPARTS -> UK -> BG.

Пишеш си VIN-a и то ти казва комплектът става ли или не.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да така, е ама няма как да чакам още седмица....

Мерси все пак.

Като го отворих вътре на феродовия диск пише Valeo :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

"Като го отворих вътре на феродовия диск пише Valeo  :)"

 

Което значи , че най-вероятно е сменяван поне един път и колата е на "оригинални "километри.

Не го казвам с лоши чувства , но истината понякога е различна.

 

Относно комплекта съединител - на база информацията която имам и съм се интересувал, когато аз сменявах комплект съединител и маховик, мисля ,че оригинално колата излиза с LUK.

Така че този партиден номер на LUK-624 3356 00 който си дал, трябва да ти стане точно /аз сложих точно този номер /.

И пак те подсещам за демферния маховик - нали колата е разглобена  и проверихте ли го, заминал ли е,  или може още да кара ?

Редактирано от Emicha
  • Нагоре 1
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е гаранция за километрите. Има много хора дето си каран до 5-та на полусъединител. Имам даже познат с чисто нов лашкай дето му намелнаха да си земе автомат или да се научи дскара иначе гаранция няма да види за съединителя.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

"Като го отворих вътре на феродовия диск пише Valeo  :)"

 

Което значи , че най-вероятно е сменяван поне един път и колата е на "оригинални "километри.

Не го казвам с лоши чувства , но истината понякога е различна.

 

Относно комплекта съединител - на база информацията която имам и съм се интересувал, когато аз сменявах комплект съединител и маховик, мисля ,че оригинално колата излиза с LUK.

Така че този партиден номер на LUK-624 3356 00 който си дал, трябва да ти стане точно /аз сложих точно този номер /.

И пак те подсещам за демферния маховик - нали колата е разглобена  и проверихте ли го, заминал ли е,  или може още да кара ?

 

 

Не поясних - "отворих" имам в предвид кутията на Sachs :), км са реални и е сервизирана в Хонда в Германия.

 

Сега ме хвърлиха в размисли от сервиза, защото ако се окажело, че маховика има хлабина повече от 3,7-4мм е бил за смяна и се чудя какъв е шанса да ме сполети и това....

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И в крайна сметка си взе Валео за 450 лв, вместо ЛЮК за 300 . :confused:

Не знам какво сте проверявали по номер на рама, но номерата които са дадени по ЛЮК и по Закс са за абсолютно идентични съединители, просто майстора ти изглежда работи само с едната фирма  .

 

Шанса да те сполети и смяна на маховика си е сериозен, горе долу ги изчисляват да изкарват и двата компонента едни и същи километри, и както ти казаха колегите, дори и сега да изглежда добре маховика, не се знае дали ще изтъркаля и този съединител, така че се подготвяй психически за още едни ИлядО лева  .

  • Нагоре 3
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре де, така и така ще отваряш, какъв е проблема да смениш и маховика? Цената? Или се надяваш да изкара още 100К км със стария маховик, т.е. пак опираме до спестяване на някой лев? Ако се предаде след 20К, какво правим - правим пак разходи по отваряне, нали?!

 

edit:

Sorry, изпревариха ме ;)

Редактирано от Krasi-mir
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги да ви споделя, че колата е готова :)

 

Сменен съединител (маховика няма страничен луфт - повече от нормалното) , но казват, че има ход на въртене около 18 градуса..., нямам хлопане, тресене или други подобни затова няма да го сменям докато не се разчука.

 

Педала на съединителя е вече друг - по леко се натиска и отлепя доста по-ниско спрямо преди.

Смениха ми и маслото на диференциала.

 

Дано скоро нямам други ядове, че взе да ми идва в повече...

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оригиналния съединител е на валео производство,затова пише валео.

  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам кой е по-оригинален, но от Кокса (линка на dindin) пристига това. P90126-150758.thumb.jpg.a1de6b283f30eb438a107e594a6e8252.jpgP90126-150814.thumb.jpg.87901b422cc82703bd468bda3c16d223.jpg

Като за маховика си пише че е на Люк (Скайуокър  :) ) и имаш опция да си поръчаш оригинален маховик за + 175 паунда.  Та както писа и Емича оригинално всичко излиза с Luk.  P90126-150843.thumb.jpg.003d1c986f08775851522815ce7ac4f0.jpg

 

За цената с доставка DHL за 5-6 дни точно 1280 лв. (при курс купува 2,18) - аз не си поръчах оригиналния маховик, а си взех не оригиналния на Luk (в жълта кутия). P90126-151143.thumb.jpg.314ade530b30e8b8ef1f45b45ca4121e.jpg

Редактирано от niksi
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моя целия комплект на LUK в БГ излезе 1340лв. Маховика пак си беше в жълтата кутийка, както и комплекта съединител.

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

бахти цените, дано мойта изкара поне 50к преди да се наложи да сменям

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И на мен ми стана тъпо ... като знам каква е цената на ХРВто за комплект. Абе с две думи - да сме живи и здрави.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито и на мен, днес при изпреварване на пета предавка след 2000 оборота двигателя се форсира, а колата почти не се набираше. Пробвах как ще се държи и на другите предавки - ситуацията е идентична. Мисля, че това точно са симптомите на заминал съединител. В края на седмицата ще се разглабя и ще видим какво е положението.

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сподели после какво от къде си купил, ако е за смяна

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така и така колата беше извън строя няколко дена, та реших да разширя малко ремонта. След разглабяне на съединителя се оказа, че маховика няма луфтове, а и нямаше тропане и вибрации преди това, така че по финансови причини реших да сменя само феродов диск, притискателен диск и аксиален лагер. Рейката сълзеше още откакто купих колата, та тя замина за рециклиране. И понеже имаше някой накрайници с луфт, други със скъсан маншон смених всичките. Маркуча за високо налягане прокапа и той преди месец, така че го дадох и него да ми изработят друг. Смених и маслата на скоростна кутия, хидравлика и диференциал. И сега равносметката

1. Комплект съединител на LUK /феродов и притискателен диск + аксиален лагер/ = 295 лв.

2. Рециклиране на рейка в ТУ София = 220 лв. + 20 лв. за куриерски разходи

3. Изработване на хидравличен маркуч = 40 лв.

4. Комплект 4 бр. външни и вътрешни накрайници на Swag = 92 лв.

5. Масла от Бултрако - 3л. за ск. кутия; 2 л. за диференциал; 1 л. за хидравлика = 200 лв.

6. Предстои стенд на предницата предполагам за около 30 лв.

Общо всичко излезе 900 лв. + някой лев за работата на майстора /тях не ги споменавам, защото сме роднини и сумата е символична/.

След смяната съединителя стана някак по-различен, по-леко се натиска, отделя по-ниско, абе промени се към по-добре. Хидравликата стана осезаемо по-лека. Скорстите влизат по-лесно, направо се плъзгат. Мога да кажа, че съм доволен от резултата, ако можеше и без пари да е, щеше да е още по-добре, но има едно НО.

Още не знам от какво, но звука в купето се увеличи, бръмчи като при леко извадено или пробито гърне. Подобна промяна ми се е случвала на друга кола при скъсана гарнитура на генерацията, но при сегашните ремонти нищо по изпускателната система не е пипано. Бученето е при подаване на газ, при ускорение. Не е тропане, не е виене, не тресе, а си е буквално бучене като не добре обезшумен автомобил.  Някой, ако има някакви идеи какво може да е, нека сподели, защото нямаше време да огледаме, а ме дразни това нещо.

  • Харесвам 2
  • Нагоре 1
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при мен стана така след смяната на съединителя ... същия такъв звук... нямам идея от какво, ако установиш проблема драсни.

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Маховик сменял ли си или и ти като мен само комплект съединител

Редактирано от a.aleksandrov
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всичко - маховик и съединител комплект на LUK. Четох, че имало към педалите някаква шумоизолация и може тя да се е разместила, ама да се стопли събота и неделя ще я гледам на канал. Иначе за друго не се сещам от какво може да е. Външно няма промяна в звука на двигателя, но в купето е една идея по шумна както си писал и ти колега.

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 8 часа, Dyakov86 написа:

 Четох, че имало към педалите някаква шумоизолация и може тя да се е разместила,

 

Много вероятно точно тя да я няма.Огледайте в сервизите и ще видите отстрани по стената,че е пълно с такива парчета,топлинни щитове и кори под двигателя.Лично съм си купувал от тях такава,и те не дават адекватен отговор какво правят там а не на колите.

Много трябва да се гледа човек при кой си оставя колата.

  • Харесвам 2
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 19 часа, Митко Йотов написа:

 

Лично съм си купувал от тях такава,и те не дават адекватен отговор какво правят там а не на колите.

Много трябва да се гледа човек при кой си оставя колата.

 

А какво представлява самата изолация там ? Къде точно се намира ? В събота ще я гледам на канал, ама долу горе да знам какво да търся.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес проблема с бученето беше отстранен, вече си е тихичка като преди :) Човека от сервиза описа проблема така: "понеже ти е сваляно всичко по предницата при ремонтите, после при сглабянето, ластика който държи гърнето е прекаран под моста /или над него - не помня кое беше/, а трябвало да е наобратното, което държало тръбите на гърнетата много стегнати, под напрежение и леко усукани". След като го прекарал, от където трябва тръбите се отпуснали и станали леко подвижни. И вече бученето и вибрациите в купето изчезнаха :)

  • Харесвам 1
  • Нагоре 1
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
 
 
 
На 1.02.2019 г. at 11:12, niksi написа:

Не знам кой е по-оригинален, но от Кокса (линка на dindin) пристига това. 

Като за маховика си пише че е на Люк (Скайуокър  :) ) и имаш опция да си поръчаш оригинален маховик за + 175 паунда.  Та както писа и Емича оригинално всичко излиза с Luk.  

 

За цената с доставка DHL за 5-6 дни точно 1280 лв. (при курс купува 2,18) - аз не си поръчах оригиналния маховик, а си взех не оригиналния на Luk (в жълта кутия). 

 

Здравей колега. Сега цената е 1200 лв без доставката.

Колко излиза доставката до БГ?

за тези 5-6 дни хвана ли почивните лии са работни?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Доставката е 25 паунда до зона 5.

За времето за доставка поръчах в петък, а пратката пристигна сряда или четвъртък на следващата седмица (не помня вече), но бързичко става с DHL.

Аз платих с карта в лева, но като извършваш транзакцията пиши че картата ти е в паунди. (инче ти обменят парите по някакъв трънски курс)

Редактирано от dindin
Предходно мнение не се цитира.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
Quote

Доставката е 25 паунда до зона 5.

За времето за доставка поръчах в петък, а пратката пристигна сряда или четвъртък на следващата седмица (не помня вече), но бързичко става с DHL.

Многа бързо за седмица почти 60 лв доставка

Ето ползвай тази фирма пак за седмица но максимум 10 лв ще ти излезе,.

https://www.uktobg.com/schedule

проверена с над 200 пратки някой от тях скъпи и чупливи,имат офис в Варна.

Редактирано от CARPERA
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
На 26.02.2019 г. at 19:08, a.aleksandrov написа:

Днес проблема с бученето беше отстранен, вече си е тихичка като преди :) Човека от сервиза описа проблема така: "понеже ти е сваляно всичко по предницата при ремонтите, после при сглабянето, ластика който държи гърнето е прекаран под моста /или над него - не помня кое беше/, а трябвало да е наобратното, което държало тръбите на гърнетата много стегнати, под напрежение и леко усукани". След като го прекарал, от където трябва тръбите се отпуснали и станали леко подвижни. И вече бученето и вибрациите в купето изчезнаха :)

 

Колега я кажи какъв е този ластик и кое гърне държи?

На 25.02.2019 г. at 18:53, Митко Йотов написа:

 

Много вероятно точно тя да я няма.Огледайте в сервизите и ще видите отстрани по стената,че е пълно с такива парчета,топлинни щитове и кори под двигателя.Лично съм си купувал от тях такава,и те не дават адекватен отговор какво правят там а не на колите.

Много трябва да се гледа човек при кой си оставя колата.

 

Къде се намира тази изолация и какво точно представлява, че и при мен сякаш липсва? Дайте някакъв линк ако може.

Редактирано от Петър Киров
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
On 2/12/2019 at 5:40 PM, a.aleksandrov said:

Честито и на мен, днес при изпреварване на пета предавка след 2000 оборота двигателя се форсира, а колата почти не се набираше. Пробвах как ще се държи и на другите предавки - ситуацията е идентична. Мисля, че това точно са симптомите на заминал съединител. В края на седмицата ще се разглабя и ще видим какво е положението.

 

On 8/24/2016 at 6:49 PM, sttekata said:

Здравейте,

 

От няколко дни се случва да ми прпребуксува съединителя на 4та скорост при рязко набиране.

В тази връзка искам да си поръчам нов съединител LUK 624 3356 00, но майстора ми казва, че този модел съединител можело да не стане на колата ми (Honda CR-V 2007 2.2 CTDI 140HP, 6скор.).

 

Моля ви за съдействие като ми кажете става ли или не.

Също ще се радвам ако имате предложение за друга марка

 

Здравейте.

 

3-та генерация 2.2 i-CTDi N22A2

 

При мен се появи същият проблем: на 4 или 5 скорост след 2200 оборота при по-рязко "настъпване" започва да пребуксува. Не го прави винаги и за момента е само на тези предавки. Това със сигурност ли е от съединителя? До какво друго може да доведе този проблем, дали може да блокира в движение или да повреди нещо друго? Търпи ли някакво отлагане или е спешен ремонтът?

 

Отделно като карам на задна се усеща вибрация. Дали пак е от съединителя?

 

Също така забелязвам, че втора предавка се включва по трудно от другите, но не винаги (сега се замислям дали не е само докато е студена колата, но не съм сигурен). Сменял съм маслото на скоростната кутия преди 12000 км. След смяна една идея 2-ра скорост се превключва по-лесно, но все още е доста по-трудно от другите. От какво може да е?

 

Мисля, че съединител до сега не е сменян. Поне не знам да е. На 190 000 км. е колко са реални не съм на 100% сигурен (но като съм я закачал на диагностика, на много от модулите излизат така).

Ако сменям съединителя, ще сменя и маховик, след това, което прочетох тук.

 

Към днешна дата колко би струвало ориентировъчно + цената на ремонта?

Като гледам има голяма разлика в цените между Valeo и LUK.

 

Редактирано от Etsp

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти! Избор нямаш голям за съединител комплект! В повечето случаи,  като отвориш кутията вътре е Лук! Ориентировъчно цена за комплект/пълен/ с отстъпки 1150лв го взех миналата година! Цена на труд /приятел- човек, на когото може да се довериш/ 200лв. Това е сравнително ниска цена за труд, че си отнема един ден за сваляне и качване! Моят съвет е да търсиш гаранция магазин - сервиз, че някои комплекти не изкарват много/дали менте или ниско качество- не знам/. Има особености при монтажа, но майсторите се поизучиха и не вярвам да направят грешки! Комплекта включва-притискател, феродов диск, аксиален лагер, демпферен маховик и болтове.   

Трудното включване най- вероятно е от съединителя! Пробвай със подмяна на спирачна течност, ако и след смяната на съединителя не се оправи - горна помпа на съединител/при мен се оказа това/.

Приплъзването след време ще се появи и на по ниските предавки! Можеш да покараш така, но трябва да я "галиш" , без ръчкане!

Вибрацията на задна предавка си е запазена марка на Хонда😊! Повечето колеги споделят, включително и аз, че си е нормално! 

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...