Jump to content
PARADOX_sf

С какво ни пълнят климатиците?!

Recommended Posts

Да беше драснал 2 реда..щях да ти разкажа и за фреоните и за маслата.:)

Фреона е само един...Дюпонт.Всичко останало е рециклирано китайско.Интересно е ,колегите как са му намерили колая с това масло.SL46 скъпо,но е синтетично,а 150 е минерално и е за въздушни компресори.Това е програмирано убийство на компресора за 50 часа работа....:)

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А сервизът е?

Не разбирам защо ги премълчавате тези работи...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Реших да променя политиката. Кой каквото направил, го е направил.

Сервизът, в който първоначално зареждах системата се казва Автосервиз Фина или Аутомол, намира се в Овча купел, на стария път, близост до магазин КООП. Там могат да Ви заредят китайски фреон и грешно масло, не разбират нищо от климатици, няма да пропуснат да Ви вземат парите. За другите им услуги не искам и да споменавам, мислете си Вие.

2-рото място, където заредиха системата с гадости, поради които се наложи да извърша всички споменати ремонти е - http://www.avtoklimaticisofiq.com/. Не ходете там ако искате климатикът Ви да работи изобщо или въобще някога да имате климатик отново! Намират се като слезете от Околовръстното шосе по бул. Климент Охридски, посока Студентски град, има едно мостче, точно преди мостчето от ляво - къща с гараж (малко под нивото на пътя). Било е магазин някога.

Обръщам внимание на ценовата листа:

15.Препарат (USA) за запушване на малки пропуски за автоклиматици с до 1000г фреон -------- 45 лв
16.Препарат (USA) за запушване на малки пропуски за автоклиматици с до 1500г фреон -------- 50 лв

Всички ги зарежда с малко и от това, така че няма смисъл да плащате smile.png

Сервизният център за климатична и хладилна техника, където гледат да пробутват промивки и нови компресори и не им се занимава, ако човек не си купи нов компресор от тях се намира в Каблешково. Единствен е и няма нужда от повече описание.

Редактирано от PARADOX_sf
  • Нагоре 4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво колега! Така трябва да се изписват мародерите,инъче оправия няма в тази държава.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е това му се вика ходене на богородица по мъките, аз тва съм го "ял" ама с газаджии, докато накрая не ми се наложи сам да стана такъв че да си оправя колата веднъж за винаги. 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е това му се вика ходене на богородица по мъките, аз тва съм го "ял" ама с газаджии, докато накрая не ми се наложи сам да стана такъв че да си оправя колата веднъж за винаги. 

 

Сори за спама, но точно поради подобни причини навремето започнах да разбирам прекрасно двигателя и повечето механизми на ЗАЗ 966А. Не съм искал да ставам механик, но ми се наложи.

 

А наскоро в един от Мотоексперт-ите при обезвъздушаване на съединител в един момент автомеханика извади една щанга, махна гумения маншон на работния цилиндър на съединителя, и ако не го бях спрял щеше да ръчка там със щангата.

Минимални предполагаеми щети - може би загуба на течност от работния цилиндър (имал съм го вече веднъж и сменихме целия цилиндър). Максимални предполагаеми щети - нов работен цилиндър, вилка (нали така се казваше шпилката, която е между буталото на цилиндъра и лоста, който влиза в двигателя), и в зависимост от това как насили нещата - може би и още нещо.

 

Наложи се няколко пъти да му обясня, че след като системата е работила добре преди свалянето на маркуча на съединителя, след слагането му се налага единствено обезвъздушаване, и че разбирам системата повече от добре, но просто вече нямам кръст да си го направя сам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега Шрек. Как натика поста си точно в тая тема?

По повод мотоексперта малко не си прав,но не е мястото тук да обяснявам ,защо след смяна на сп.течност помпата спира да работи и няма обезвъздушаване без щанга...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хайде обясни, че е интересно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...